Suomalaisten pakettimatkoissa Turkkiin 40% nousu

Positiivinenuutinen

Suomalaisten pakettimatkalaisten määrä Turkkiin on kasvanut 40% vuonna 2018 ennakkovarausten määrässä. Ruotsalaisten vastaava määrä 30%.

15

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkinhihasta

      Ylipainoiset suominaiset ovat täyttäneet Gambian koneet talvella ja Turkin koneet täyttyvät kesällä.

      • Jokipoikaa

        Hommaa itsellesi passi ja lähde itsekin matkustelemaan,epämukavaahan sieltä kotisohvalta asioita on kommentoida.
        Ei matkustamista saa pelätä ,jos taas matkustaminen ahdistaa niin siihenkin varmaan löytyisi apua.


    • Pepejäpä

      Suomalaisilla on taas rahaa matkustella Suomen rajojen ulkopuolellakin.
      Monet tekevät niin jopa 3-4 kertaa vuodessa niin ja ainahan matkustelu kotiolot voittaa.

    • harmittaako

      Joitain harmittaa kovasti TOISTEN ihmisten lomanvietto. Toistaiseksi vielä Suomesta voi matkustaa minne haluaa. Varatkaa itsellennekin joskus matka, älkää murehtiko muiden matkavalintoja.
      Käymme syksyisin (lokakuu) lämmittelemässä jossain turkin rannikon kohteissa. Nyt juuri varasin matkan kemeriin.

      • Jrjtjkkll

        Hyvää matkaa vaan. Ja venäjän kielen aakkoset hallintaan siihen mennessä, että pystyt lukemaan ravintoloiden nimikyltit. Ja Alanyan ravintolat ovat vasta harjoittelijoita laskuhuijauksissaan näihin kemeriläisiin verrattuna.


      • Duuyyt

        Voihan sitä kotimaassakin matkustella jos ahdistaa ja pelkää tulevansa petetyksi,ei kaikilla varmaankaan riitä rohkeus lähteä ihan ulkomaille.


    • Trewtti

      Kotisohva ja hyvä lääkitys on sillon ihmiselle paras vaihtoehto jo ulkomailla pelottaa olla ja kaikki asiat epäilyttävät mieltä.

    • lurkkuri

      Matkailu on tietenkin kaikin puolin suositeltavaa jos kunto, varat ja aika riittävät.

      Kuitenkin matkat Alanyaan ovat hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa.
      Kohde on tylsä ja mitään sanomaton sekä lihavat kiimaiset suomalaislortot pilaavat nuo vähätkin muutoin esteetisesti siedettävät näkymät.

      • Lortto

        Sanopas maailmanmatkaaja mihin kannattaa mennä, ettei heitä aikaa hukkaan. Olet selvästi kaiken tietävä, muidenkin puolesta. Vai joko rahat, kunto loppu


      • lurkkuri

        Kiitän nimimerkki Lorton kiinnostusta kirjoitustani kohtaan.

        Olen todellakin kiertänyt kymmeniä maita. Suosikkini on kuitenkin Thaimaa missä on länsimaiselle sopiva kulttuuri. Se on myös tasan kaksi kertaa halvempi turistille jos nyt rahaa haluaa hieman pihistellä.
        Olen kierrellyt siellä yli 20:llä matkalla ja voin vakuuttaa että se voittaa Alanyan 100- 0.

        Pidemmät matkani ovat ajallisesti sijoittuneet vuoden vaihteen molemmille puolille jolloin Thaimaassa on parhaimmat kelit ja Turkissa huonoimmat.


      • Reetiup

        Olen monesta lomaillut Thaimaassa ja jonkun kerran Turkissakin,molemmat ovat ainakin näissä turistikohteissa aika samanlaisia eli massaturismin pilaamia.
        Ainoa myöteinen asia näissä kohteissa on se niiden edullisuus jos se on kriteeri matkailla..
        Eli perusasiat kyllä täyttyvät näissäkin kohteissa jos niitä lomaltaan haluaa mutta eipä paljon muuta.


    • Ihana-alanya

      Entä meidän suomalaiset kaljut kaljamahaiset miehet. Thaimaaseen asti pitää lähteä pikkutyttöjä/ poikia hipelöimään. On nää suomen miehet sitten niiiiiin fiksuja.

    • riamukas

      Miesten matkat Thaimaaseen ovat likaista seksiturismia.
      Naisten matkat Gambiaan sisältävät piristäviä lomaromansseja.
      Kaikkia Turkin- matkaajia yhdistää tyhmyys.

    • älykäskääpä

      Aivan mahtava juttu, saatiin Lurkkuri puhkeamaan kukkaan ja avaamaan sanainen arkkunsa ensi kertaa? Sanat tosin täsmälleen samat, kuin Tompalla 9v aikaisemmin ja säännöllisesti sen jälkeen. Voi olla, että olen väärässä, Tomppa aloitti jo aikaisemmin! Eli kevät tulee ja mahla alkaa virrata, tosi miehellä herää kaukainen kaipuu Turkkiin menetettyyn rakkauteen. Harmittaako, kun Turkin matkailu alkaa taas kukoistaa?

    • Kasupasu

      Lyhyt lentoaika ja varma aurinko kiinnostaa Suomalaisia.
      Politiikkaa ja uskontoa ,ei omaa eikä toisten saa koskaan sekoittaa lomailuun, ne asiat käsitellään ihan muualla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe