Mulla oli ennen paksut hiukset. Yhes vaihees mun oli pakko leikata suuri määrä pois, eikä hiukset oo enää kasvanu entiselleen. Siitä on jo 4 vuotta ku ne leikkasin, ja olen nyt 16. Nyt mun hiukset on todella ohuet, enkä tykkää niistä yhtään.
Joten, tietäiskö joku miksi ne ei kasva takaisin ja olisko mitään keinoa millä ne sais takas?
Paksut hiukset takaisin
Jotain
4
437
Vastaukset
- 2tuntiaPipo
sipulimehu
- Ei_mitään_vaikutusta
Oletko ihan tosissasi vai hetitikö läpällä?! Kyllä siinä nuorella on kestämistä jos haisee sipulille jo kauas.
- KelpoKimmo
Täältä et välttämättä järkevää vastausta saa eikä noilla tiedoilla kukaan oikein mitään voi neuvoakaan. Varaa aika vaikka terkkarille ja siitä ihotautilääkärille pyydä aikaa tms.
- Ferritiini
RAudan puute? Mittauta ferritiini niin selviää
https://kilpparikilppari.wordpress.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163371
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202066En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291420
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361367Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314