Mikael Gabriel

Mällätään

Yökylässä Veitola

Kyllävoi olla kaveri täynnä itseään, elää pintaliitoa.

Kuka mies laittaa noinkin isoja rahoja rätteihin ja lumppuihin?Pinnallista.
Kertoo siitä, ettäkun ei lapsena ole saanut ja jäänyt paitsi, niin nyt mällätään.

Jotenkin tulikuva, että minäminäostan ja mälläänja noinkin kallista tavaraa,onko mennyt hiukan yli
hilseen koko hänen touhunsa?

Onko hänen musiikkinsa nyt niin huikeaa,että kannattaa liikoja röyhistellä omalla egolaan.

Mileipide;tatuoinnit ovat rumia ja jopa likaisen näköisiä!

34

2390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • limbo

      Rahat tulevat loppumaan. Selvästi lähtenyt käpälistä...
      Kohta varmaan talo ja puutarha myynnissä..
      Ei mikään ruudinkeksijä toi jätkä..

      • Anonyymi

        Kammottava ihminen kun noi tatskat on niin kammottavia. Kyllä äidillä on suuri suru. Toivottavasti ei kammotus tule ikinä vastaan


    • eioleoikein

      Millä ihmeen konstilla tuollainen tyyppi on rahansa tienannut noinkin lyhyessä ajassa? En tunne ainuttakaan hänen kappalettaan, enkä ole nähnyt esiintymisiä missään. Kyllä nuo ns. tähdet ansaitee ihan liikaa, kun ajattelee, että heillä on ammatti ja harrastus sama. Ajatelkaa oikean työn tekijöitä, esim. hoitoalalla, heillä vastuu usein ihmishengistä, ja palkka murto-osa näitten mölyapinoitten palkasta! Ei se raha onnea kuitenkaan tuo, eikös tämäkin "tähti" lohduttaudu huumeilla?

      • Anonyymi

        Eikös ole huume hörhö nehän tienaa enemmän kuin duunari


    • aivanhullua

      Mokomilla lahjoilla tienaa aivan liikaa, ihan hullua maksaa tuollaisia palkkioita. Vuosia harjoitelleet tosi lahjakkudet jäävät näitten harrastelija kakaroitten jalkoihin.

    • todellakiiin

      Kyllä ne rahat vielä loppuu ja talokin menee myyntiin.

    • KundiNakkilasta

      Koittakaa alkaa ite räppäämään nii huamaatte kui vaikeeta se on!
      Mä oon ite räpänny kaks ja puol vuotta ja kukaa ei oo mulle siitä mitää
      maksanu, tavoitteena on et enskesänä mulle maksettas ja pääsisin esim.ruissiin
      räppäämään Palefasen kans tai vaik Elastisen kans näin aluks ja sit loppuvuodest mä heitän pari Stadikka keikkaa.
      Mä alkaan vaatii kunnon liksaa kun mä räppään ja sit mä ostan vittu mersun AMG 63:n, maksaa kai yli kolmesataa tonnii,

      • Eeei

        Buaaaahhh.. vuosisadan paras vitsi.....


      • Anonyymi

        Ota ensin tavoitteeksi joku 1977-mallin 200 D - ei kulu 60-vuotta autorahojen säästämiseen..
        Mulla oli aikanaan 63 AMG ja on se kyllä hieno auto!


    • helppoarahaa

      Räpätä osaa kuka hyvänsä, laulamisen kanssa on vähän eri juttu. Kyllä olen samaa mieltä, että moisesta "taiteesta" liikaa maksetaan.

      • Näeoo

        Ei osaa niin et se ois hyvä , se on iha oma taitolaji mut niiskin on hyvii ja huonoi


    • mikg

      Voi hyvänen aika kun ollaan taas kateellisia kun joku on päässyt rikastumaan ja nauttii rahoistaan eli työnsä tuloksista. Voittehan te itse kokeilla pääsettekö samaan kuin MG! Oletteko myös kateellisia sille joka voitti tänään 90milj. arvaamalla oikeat numerot?

    • n.w.a.ice.cube

      Räppi on lasten musiikkia, kuuluu samaan sarjaan kun smurffit. Se AITO räp musiikki tehtiin amerikassa 80 - luvulla.

    • äitykkä

      Olaanko vielä 2000-luvulla Suomessa näin kateellisia.Eikö ihminen saa iloita saavutuksistaan ja rahoistaan.

      • Velalla.luxusta

        LEUHKIA PERKELEESTI ??!


    • limbno

      Onko sitä rahaa vai hemmetisti velkaa?
      Toi talo Espoossa varmaan maksettu....

    • Antivalittaja

      Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Hyvää työtä Mikael, nauti elämästä ja rahoistasi! Älä vietä aikaa kateellisten kanssa. Osa tekee menestyksensö eteen töitä, osa valittaa kun joku menestyy. Olet söpö ja symppis, keep on growing!! ❤️

    • Insaideri

      Ei MG:llä kovin suurta varallisuutta ole. Esim. se BMW i8 oli pelkästään lainassa maahantuojalta, MG ei ollut rekisteritietojen mukaan omistaja. Silti halusi antaa julkisuuten sellaisen kuvan, että olisi sen ostanut.

    • iloids

      No uutta autoahan se piti vain vähän aikaa kun rahat ei riittäneetkään. Syy oli kuulemma, että ei vaan halunnutkaan sitä :D

    • öööööööx

      Onko tullut mieleen että MG ja room mate, kuka sitten onkaan, ovat VUOKRALLA kyseisessä talossa. Ei kai nuori mies osta noin perusperhetaloa asuntoalueelta jos ois massia. OIKEESTI!!!
      Muutama muutaman tonnin vaate ei tee kestään ökyrikasta.

    • iits_true

      Setä: mies makselee.

      • kuivaa.kakkoseen

        Kuikelo kuittaa vuokransa ottamalla


    • realiteetitfiksulla

      mikä ihme on "setämies"?
      aikuinen mies tarkoitit varmaan.

    • chino

      MG on suuri Vitsi. NOLLA POJU.

    • Anonyymi

      Tyttö ystävä on 40 v ihan pian 😋

      Jos sukujuuret painaa, lapsii pitää painaa ...

      Lisää. Lisää. Lisää. Löysää. Löysää.

      Millä painaa.... Mikää ei auta....

      Uuhhh

    • Anonyymi

      Sossulluukul...

    • Anonyymi

      Rattijuoppo ja huumetta. Oivallinen esimerkki nuorisolle...😎

    • Anonyymi

      Juu s ja sanoi että ihmiset on kateellisia hänelle?????? Siis mistä on kateellisia??? Siitäkö et on itse värityskva tatuointineen!!!!!!! Ruma kun mikä. Huh huh,, toi on hyvä suojatumiskeino kun ei ole itseensä tyytyväinen ja on kateellinen kaikille muille, tehdä itsestä värityskuvan omaan kehoonsa, ostamalla lumppuja ja kehumalla et on rahaa, varmaan pikavippejä!

    • Anonyymi

      Putinin ystävä ei muuta kuin posti merkki perseeseen ja Siperiaan

    • Anonyymi

      Narkkiksella taitaa olla tekohampaat ?

      Ylen suosikki.

      • Anonyymi

        Olipas hän miehistynyt ja entistä paremman näköinen!
        Hyvin mukavan ja asiallisen tuntuinen nuori mies.


    • Anonyymi

      Porukka haukkuu täällä toisia. Silläkin ihmisellä on tunteet. Miklu on nuorena huostaan otettu niin varmaan lapsuuden traumat painaa edelleen.

    • Anonyymi

      Täällä naisia saamattomat incelit itkee, kun Mikael tienaa isoja rahoja ja saa niin perkeleesti pillua. Sekös niin kiukuttaa, kun komea nuori mies menestyy.

      • Anonyymi

        Tuskin tienaa paljon mitään. Ainakin kohta ollaan taas sossun luukulla .....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe