Taika, mitä näet minulle?

Seijkaarina

Mitä näet minulle. Minulla on muuten ihana parisuhde, mutta välillä koen epäilyjä ja olen mustasukkainen, epäilen , että mies pettää minua henkisesti erään naispuolisen ystävän kanssa. Epäilen , että kyseinen ystävä ei tullut käymään , koska olin paikalla, vaikka ovat muka niin läheisiä ystäviä.
Näetkö , kuvittelenko asioita tai oikeastionko aihetta epäilyyn ja miten asia tulkee vaikutamaan meidän suhteseen. Ihmetelen , kun viestejä poistetaan, ihmettelen pitkiä puheluita, salamyhkäisyyttä siitä ihmisestä , asia vaivaa minua jatkuvasti. Onko meillä tulevaisuutta ja jääkö kyseinen ihminen varjostamaan meidän suhdettamme.

5

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustasukka

      En ole Taika,joka on aivan ihana ihminen auttamassa mutta uskon että saat vastauksen täällä häneltä.Itse tiedän miltä tuntuu tuollanen,mutta suhde olkoot ystävyyttä tai kaveruutta ei ole ihan puhtoista mielestäni,koska nainen ei ole reilu kohdatessaan sua,karttaa ym salanmyhkäisyyttä. Mä toimin niin että otan puheeksi suoraan kasvotusten tulis sit pataan henkisesti tai ei,teen selväksi ettei mun selän takana ole tarvis pelleillä . MUN MIESKAMULLA on useita ystävättäriä mutta olen tavannut heitä eikä ne tekstaile ellei ole akuuttia asiaa,ja mä olen aina paikalla reilusti.ON MULLAKIN useita miespuolisia kamuja mut ne on vaan kavereita ja en alkaisi pelleilemään koska mieskamuni on sairaan mustasukkainen jos huomaa tuollasta salailua,mun ukko tuntee mun kaverini!

    • Seijkaarina

      Kiitos , mustasukka , minullakin oli miespuolinen ystävä , ja oli myös tunteita mukana, kun aloitin tämän nykyisen suhteen ihan tosissaan, niin ilmoitin sille ystävälle , etten kauheasti haluaa viestitellä, koska haluan keskityä parisuhteeni. Ei haittaa , jos silloin tällöin kerro kuulumisiaan . siksi tuntuu tosi epäreilulta että toinen jartkaa viestejä mun selkäni takana. Hän väittää kyllä ettei tee, mutta kerran tuli viesti melkein yön aikana, kun mies avasi viestin ja kelasi sitä , vaikka yriti olla näytämättä minulle, huopmasin , että viestiketju oli tosi pitkä jasiinä oli jotain sellasta tekstia, jota itse en miespuolisille ystäville tekstaa. Miksi pitäisi miespuoliselle kamulle laittaa jatkuvasti viestejä , miten ihana ystävä on ja miten heillä on ollut ihania aikoja Miksi ei tullut silloin miehen luokseen , kun mies oli vapaa . Ja nyt naionen itsekin on naimsissa. Jotenkin aavistan , että on ollut romanttinen suhde, , ei ole haluttu sitoutua ja nyt roikutaan siinä vieläkin , vaikka se loukkaa minua ja samalla myös kyseisen naisen miestä. Jotenkin uskon , että sellaisen suhteen katkaiseminen ei ole helppo ja joku prosessi kai siinä on , mutta joku ratkaisu lopulta täytyy löytyä. Jos kerran mies on tosissaan mun kanssa, niin tämä on likaista peliä . Ja jos hän haluaisi jatkaa sen toisen kanssa niin pitäisi olla reiluja niin minulle kuin naisen miehelle. Minua asia vaivaa, ja siksi olen kysynyt ennustajalta, tässä , että näkisikö tämä ihanantuntuinen ennustaja Taika , näkeekö hän jotain tästä, onko tämä asia vaikuttamassa meidän parisuhteen vielä tai jääkö pikkuhiljaa pois . Olisi inhottava kokea pettymys. Ainahan elämässä voi joutua pettymään , koskaan ei voi olla 100 varma, mutta minä olen nyt erittäin epävarma.

    • Seijakaarina1

      ???

    • Evoluutio on tuottanut miehelle pakon siemenensä jakamiseen. Tilaisuuden tullen ollaan aina köyrimässä, sille ei voi mitään ja se on vain hyväksyttävä.

    • Seijkaarina

      Hei! Sulla paljon mietittävää. En tiedä, miten tämän muotoilisin, mutta sulla on valitettavasti edessä sydänsuruja. Miehesi on jäänyt jollain tapaa koukkuun tämän naispuolisen ystävättären enrgioihin. Ei siinä näy mitään fyysistä pettämistä, mutta tämä nainen on henkisesti ottanut ylivoiman miehesi ajatuksista. Mies nauttii tilaanteesta, kun saa kehuja, ymmärrystä, hoivaa ja huolenpitoa. Hänet ylipäätään kehutaan "kuplille" ja se on mannaa miehen mieleen.

      Nyt sinun on aika aloittaa pienoinen " valtaus" miehesi suhteen, eli ujuta omia ajatuksia miehen mieleen, kerro miten tärkeä hän sinulle on. Ottakaa pieni loma jonnekin lähistölle ja taas, kerro mitä miehesi todella sulle merkitsee.
      Älä liijottele, älä väheksy, älä syyllistä hänen tunteitaan, vaan kuuntele häntä tarkalla korvalla. Näen, että tulette jatkamaan suhdetta, mutta nämä ristiriidat on saatava kyllä pois, muuten ette tule onnistumaan. Ja kyllä te onnistutte, usko pois! Tämä on vaan ollut väistämätön notkahdus pitkässä parisuhteessa, missä ollaan tultu liian tutuiksi toisiin nähden. Toivotan teille kaikkea hyvää!

      T. Taika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe