Lomalla lieksassa

Diapamilla.kulkee

Hei vaan kaikki höpönassut. Pääsin niuvanniemen psykiatriseltaosastolta viikon lomalle. Huomenna meen autolautalla kolille ja sieltä jäähiihdän nurmeksen ja rautavaaran kautta takaisin hoitoo.
Lähteekö kulaan mukaan? Vaimo ei pääse lähtemään kun hän on oksennustaudissa ja naapuri on messuilla virroilla.
Tarvii sukset ja eväät. Tarjoan ruoat rautavaaran pumpulikitkossa ja savon pysäkillä munkkikahveet

11

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos.tarjouksesta

      Kula kyllä kiinnostaa mutta kitkopitoiset ruuat eivät oikein miellytä oksennustautiaikaan.

    • Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

      Saako mukaan ottaa Ilja Janitskinin lipun?

    • Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

      Tarkotin jotta lentolipun iljan luokse. Jäesin kuopijon lentokentälle matkan varrella. Minä voesin istuva ahkiossa sinun kyyvissä, laskettas yhessä mäkkee myötämäett

    • Lieksan-persu

      Minä oon luullu jotta valtaosa Lieksan porukasta on siun kavereita sieltä Nievanniemestä

    • Eipankolla

      Niuvassa on kuulemma oma osasto näille nyrjähtäille nyky suvakeille.
      No välillä nekin pääsee lomille.Mutta lääkkeet unohtuu ottamatta.
      Ja sen huomaa aina täällä palstalla.

      • ihahaa-hevonen

        nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
        mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaa


      • suytruysruyt
        ihahaa-hevonen kirjoitti:

        nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
        mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaa

        Suvakki alkaa uhoomaan, vaikka ei siitä ole mihinkään, kun on samaa sisäsiittoista sakkia kuin matutkin!


    • Varoppa ettet jää Kuopiontietä ylittäessä auton alle.

    • Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

      Voe helekutti tuota en ottanu huomioon. Nyt hä mue hokasin, mä meen tien ali kallan siltojen kohdalta. Tie turvattu

    • jatkuu-ja-jatkuu

      Lieksa on hyvä lomailukohde, täälä paijataan kuin somppuja ikään 20-v on kulunut jotta heilahtanut -siis täysin lomaillen ja lisälomarahojakin on vällin pukattu jopa 0,5milliä-
      -ja lomailu senkuin jatkuu

    • pelleilyä

      Minä kyllä luulen,että tuolla menolla hakevat kesken loman takaisin minne kuulutkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe