Hei vaan kaikki höpönassut. Pääsin niuvanniemen psykiatriseltaosastolta viikon lomalle. Huomenna meen autolautalla kolille ja sieltä jäähiihdän nurmeksen ja rautavaaran kautta takaisin hoitoo.
Lähteekö kulaan mukaan? Vaimo ei pääse lähtemään kun hän on oksennustaudissa ja naapuri on messuilla virroilla.
Tarvii sukset ja eväät. Tarjoan ruoat rautavaaran pumpulikitkossa ja savon pysäkillä munkkikahveet
Lomalla lieksassa
11
352
Vastaukset
- kiitos.tarjouksesta
Kula kyllä kiinnostaa mutta kitkopitoiset ruuat eivät oikein miellytä oksennustautiaikaan.
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Saako mukaan ottaa Ilja Janitskinin lipun?
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Tarkotin jotta lentolipun iljan luokse. Jäesin kuopijon lentokentälle matkan varrella. Minä voesin istuva ahkiossa sinun kyyvissä, laskettas yhessä mäkkee myötämäett
- Lieksan-persu
Minä oon luullu jotta valtaosa Lieksan porukasta on siun kavereita sieltä Nievanniemestä
- Eipankolla
Niuvassa on kuulemma oma osasto näille nyrjähtäille nyky suvakeille.
No välillä nekin pääsee lomille.Mutta lääkkeet unohtuu ottamatta.
Ja sen huomaa aina täällä palstalla.- ihahaa-hevonen
nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaa - suytruysruyt
ihahaa-hevonen kirjoitti:
nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaaSuvakki alkaa uhoomaan, vaikka ei siitä ole mihinkään, kun on samaa sisäsiittoista sakkia kuin matutkin!
Varoppa ettet jää Kuopiontietä ylittäessä auton alle.
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Voe helekutti tuota en ottanu huomioon. Nyt hä mue hokasin, mä meen tien ali kallan siltojen kohdalta. Tie turvattu
- jatkuu-ja-jatkuu
Lieksa on hyvä lomailukohde, täälä paijataan kuin somppuja ikään 20-v on kulunut jotta heilahtanut -siis täysin lomaillen ja lisälomarahojakin on vällin pukattu jopa 0,5milliä-
-ja lomailu senkuin jatkuu - pelleilyä
Minä kyllä luulen,että tuolla menolla hakevat kesken loman takaisin minne kuulutkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589