Hei vaan kaikki höpönassut. Pääsin niuvanniemen psykiatriseltaosastolta viikon lomalle. Huomenna meen autolautalla kolille ja sieltä jäähiihdän nurmeksen ja rautavaaran kautta takaisin hoitoo.
Lähteekö kulaan mukaan? Vaimo ei pääse lähtemään kun hän on oksennustaudissa ja naapuri on messuilla virroilla.
Tarvii sukset ja eväät. Tarjoan ruoat rautavaaran pumpulikitkossa ja savon pysäkillä munkkikahveet
Lomalla lieksassa
11
381
Vastaukset
- kiitos.tarjouksesta
Kula kyllä kiinnostaa mutta kitkopitoiset ruuat eivät oikein miellytä oksennustautiaikaan.
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Saako mukaan ottaa Ilja Janitskinin lipun?
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Tarkotin jotta lentolipun iljan luokse. Jäesin kuopijon lentokentälle matkan varrella. Minä voesin istuva ahkiossa sinun kyyvissä, laskettas yhessä mäkkee myötämäett
- Lieksan-persu
Minä oon luullu jotta valtaosa Lieksan porukasta on siun kavereita sieltä Nievanniemestä
- Eipankolla
Niuvassa on kuulemma oma osasto näille nyrjähtäille nyky suvakeille.
No välillä nekin pääsee lomille.Mutta lääkkeet unohtuu ottamatta.
Ja sen huomaa aina täällä palstalla.- ihahaa-hevonen
nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaa - suytruysruyt
ihahaa-hevonen kirjoitti:
nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaaSuvakki alkaa uhoomaan, vaikka ei siitä ole mihinkään, kun on samaa sisäsiittoista sakkia kuin matutkin!
Varoppa ettet jää Kuopiontietä ylittäessä auton alle.
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Voe helekutti tuota en ottanu huomioon. Nyt hä mue hokasin, mä meen tien ali kallan siltojen kohdalta. Tie turvattu
- jatkuu-ja-jatkuu
Lieksa on hyvä lomailukohde, täälä paijataan kuin somppuja ikään 20-v on kulunut jotta heilahtanut -siis täysin lomaillen ja lisälomarahojakin on vällin pukattu jopa 0,5milliä-
-ja lomailu senkuin jatkuu - pelleilyä
Minä kyllä luulen,että tuolla menolla hakevat kesken loman takaisin minne kuulutkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634