Kertokaa kokemuksianne kyseisestä majoituksesta.
Olemme menossa kyseiseen paikkaan ekaa kertaa ja olisi kiva kuulla jo jotain etukäteen.
Myös hyviä ravintoloita saa vinkata!
Parque Tropical, Lanzarote
3
317
Vastaukset
- Kirjathyllyssä
Tästä on jo vuosia kun olen tuossa ollut majoittuneena. Siis sehän sijaitsee ihan keskeisellä paikalla Puerto del Carmenin rantakadun läheisyydessä ja Playa Granden rannalle sekä ravintoloihin on ihan tosi lyhyt matka.
Huoneistojen sisustus on kuulemma justiinsa uusittu, mutta ei ne olleet pahemmat silloinkaan kun minä siellä olin. Oikeastaan ihmettelen että miksi ne on pitänyt uusia. Olisiko joku samanlainen systeemi kuin Suomessa, siis että remontit saa verovähennyksiin. En tiedä, ihan OK ne olivat silloin kun siellä olin. Hyvä valinta teiltä majoitukseksi. - Yllläpito
Lanzaroten jutut kuuluvat kanariansaaret osioon. Tämä palsta on mannerespanjan asioille.
- Uusituthuoneet
Ihan OK paikka. Ei mitään pahaa sanottavaa. Huoneet on uusittu hiljakkoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076