Veikkauksen virtuaalipelit

WilliamWirtualis

https://www.veikkaus.fi/fi/virtuaalivedot#!/ohjeet

"Virtuaalivedot lyhyesti
Virtuaalivedot on nopeatempoista animoitua urheilua. Tulos saadaan painotettuna arvonta, jossa jokainen tulosvaihtoehto saa arvontamerkkejä todennäköisyyttään vastaavan määrän.

Voit veikata vaikka ottelun lopputulosta tai kilpailun voittajaa. Alussa lajeina ovat jalkapallo, ravit, laukka, koirat, autot, pyöräily ja speedway. Lajeja lisätään valikoimaan myöhemmin lisää.

Yhden lajin arvontaväli on seitsemän minuuttia."

Mistähän se on niin tuttu tuo sana "virtuaali"?
Ai niin, sehän oli se Suomen suurimmaksi hehkutettu talousrikos, josta yhdelle pelin kehittäjälle ja pyörittäjälle mätkäistiin viiden vuoden koppihoito.

Rehellisyyden nimessä on kyllä myönnettävä, että Veikkaus kertoo suoraan kyseessä olevan virtuaalipeli, joka "unohtui" tuolta viiden vuoden tuomion saaneelta.
Tosin hän oli aikeissa siirtyä virtuaalista ihan oikeaan pelaamiseen, mutta viranomaiset ehtivät hätiin.

Mitenkähän käynee noille Veikkauksen virtuaalipelin tuotoille?
Siirretäänkö nekin valtiolle muutaman vuoden kuluttua?
Voipi olla tai voipipa olla olemattakin.
Sehän ei tässä "oikeusvaltiossa" vaadi kuin poliittisen päätöksen.

Vähän samaan tapaan kuin valtakunnansyyttäjän saatua potkut kymmenen vuoden vehkeilyjen seurauksena.
Irtisanominen astui voimaan heti, mutta palkkaa maksetaan vielä puoli vuotta.
Yli 64 000 euroa köyhtyvät veronmaksajat siitä kun entinen valtakunnansyyttäjä yrittää aktivoitua eläkkeelle.
Normi työtön saa kippuroida tuolla rahalla kymmenen vuotta.

Kyllä tämä Suomi on hyvinvointivaltio.
Ainakin virkamiehille ja poliitikoille.

3

426

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brobagandaa

Olet kyllä triggeröitynyt ja sekoitat eri asioita toisiinsa.

"Mitenkähän käynee noille Veikkauksen virtuaalipelin tuotoille?
      Siirretäänkö nekin valtiolle muutaman vuoden kuluttua?"

Semmoinen vinkki voi auttaa ratkaisemaan asiaa, että Veikkaus ei ole yksityinen yritys.

RAY:lla on vuosia ollut netissä virtuaalisia slotteja, jotka eivät käytännössä eroa markettien sloteista millään tavalla. Niistäkin löytyy joku kaupallinen hardwarerng takaa. On aivan sama käytetäänkö bittijono kiekkojen pyörittämiseen tai hevosten juoksettamiseen.

Virtuaalinen tässä tapauksessa tarkoittaa eroa livepeleihin.

• Triggeröitynyt

"Semmoinen vinkki voi auttaa ratkaisemaan asiaa, että Veikkaus ei ole yksityinen yritys."

So what?
        Talvivaarassa valtiolla oli vain n. 7 %:n osuus omistuksista eikä se estänyt valtiota kahmaisemasta koko kaivosta omistukseensa täysin ilmaiseksi.
        Tosin myöhemmin omistuksia on siirretty veroparatiiseihin päättäjien edun turvaamiseksi.

"Virtuaalinen tässä tapauksessa tarkoittaa eroa livepeleihin."

Siitähän se tuomio napsahti Kailajärvellekin kun pyöritteli virtuaalipeliä ja maksoi tuottoja pelipanoksista.
        Valtio odotteli aikansa ja keräsi sitten tuotot itselleen.
        Veikkauskin maksaa tuotot asiakkaidensa pelipanostuksista.

• tietääkökukaan

Mikä taho valvoo noita Veikkauksen virtuaalipelejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe