Miltä näyttää tulevaisuus minun ja hieman harmaantuneen miehen tulevaan. Suuria tunteita on, mutta nyt iso solmu välillämme johtuen väärinkäsityksistä puolin ja toisin. Tarkoittiko mies mitä sanoi? Miten tästä eteenpäin?
Taikalle tämä
4
137
Vastaukset
- Taikalle
tintturalle
Nyt tuli vaikea kysymys. Mietin, mietin ja katsoin jopa korteilla teille, miten teidän käy. Solmuja tosiaan nousee paljon, mutta ei niin pahaa, etteikö niistä selvittäisi. Mies ei todellakaan tarkoittanut sanojaan todeksi, vaan sinä hämmennyt aivan turhaan. Talousasiat puhuttaa teitä vielä jonkun aikaa, muutto ja uusien ihmissuhteiden luominen vielä tähän kaiken päälle on todella raskas-soutuista. Älkää menettäkö toivoa, vaan puhaltakaa yhteen hiileen, sillä saatte taas rakkauden roihuamaan ja epäselvyydet selvitettyä. Olette vielä kauan yhdessä, menkää toisianne puolitiehen vastaan, avatkaa syli ja halatkaa, näin pääsette taas siihen aikaan, kun kaikki oli vielä hyvin <3
T. Taika tintturalle
Nyt tuli vaikea kysymys. Mietin, mietin ja katsoin jopa korteilla teille, miten teidän käy. Solmuja tosiaan nousee paljon, mutta ei niin pahaa, etteikö niistä selvittäisi. Mies ei todellakaan tarkoittanut sanojaan todeksi, vaan sinä hämmennyt aivan turhaan. Talousasiat puhuttaa teitä vielä jonkun aikaa, muutto ja uusien ihmissuhteiden luominen vielä tähän kaiken päälle on todella raskas-soutuista. Älkää menettäkö toivoa, vaan puhaltakaa yhteen hiileen, sillä saatte taas rakkauden roihuamaan ja epäselvyydet selvitettyä. Olette vielä kauan yhdessä, menkää toisianne puolitiehen vastaan, avatkaa syli ja halatkaa, näin pääsette taas siihen aikaan, kun kaikki oli vielä hyvin <3
T. Taika- tintturalle
Kiitos sinulle. Mies tosiaan ihan yllättäen minun ylireagointini jälkeen ilmoitti, että parempi meille molemmille, että katsellaan elämää eri suuntiin niin minunkaan ei tarvitse stressata näistä asioista, mistä nyt riitaa tuli. Olin ihan järkyttynyt. Olen selittänyt asiaa ja pyytänyt häntä puolitiehen vastaan. Mietin, että onko hänestä siihen. Solmu on ollut iso, mutta minun puolelta selvitetty. Hänestä en tiedä ja olen ollut tosi murheellinen koko viikon. Kun en tiedä, mikä on tilanne meidän suhteessa. Hän on hiljaa.
- tintturalle
tintturalle kirjoitti:
Kiitos sinulle. Mies tosiaan ihan yllättäen minun ylireagointini jälkeen ilmoitti, että parempi meille molemmille, että katsellaan elämää eri suuntiin niin minunkaan ei tarvitse stressata näistä asioista, mistä nyt riitaa tuli. Olin ihan järkyttynyt. Olen selittänyt asiaa ja pyytänyt häntä puolitiehen vastaan. Mietin, että onko hänestä siihen. Solmu on ollut iso, mutta minun puolelta selvitetty. Hänestä en tiedä ja olen ollut tosi murheellinen koko viikon. Kun en tiedä, mikä on tilanne meidän suhteessa. Hän on hiljaa.
Hei Taika.
Mies otti viikonloppuna yhteyttä, joten sovinnon ele tuli häneltä ja tuli vastaan. Jättikö tämä juopaa välillemme vai löytyykö vielä se iloinen mies, joka haluaa olla kanssani. Nyt ollaan aika varpaillaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315570Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283589HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2772451- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1291484Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3791435Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131163
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115905