Miltä näyttää tulevaisuus minun ja hieman harmaantuneen miehen tulevaan. Suuria tunteita on, mutta nyt iso solmu välillämme johtuen väärinkäsityksistä puolin ja toisin. Tarkoittiko mies mitä sanoi? Miten tästä eteenpäin?
Taikalle tämä
4
158
Vastaukset
- Taikalle
tintturalle
Nyt tuli vaikea kysymys. Mietin, mietin ja katsoin jopa korteilla teille, miten teidän käy. Solmuja tosiaan nousee paljon, mutta ei niin pahaa, etteikö niistä selvittäisi. Mies ei todellakaan tarkoittanut sanojaan todeksi, vaan sinä hämmennyt aivan turhaan. Talousasiat puhuttaa teitä vielä jonkun aikaa, muutto ja uusien ihmissuhteiden luominen vielä tähän kaiken päälle on todella raskas-soutuista. Älkää menettäkö toivoa, vaan puhaltakaa yhteen hiileen, sillä saatte taas rakkauden roihuamaan ja epäselvyydet selvitettyä. Olette vielä kauan yhdessä, menkää toisianne puolitiehen vastaan, avatkaa syli ja halatkaa, näin pääsette taas siihen aikaan, kun kaikki oli vielä hyvin <3
T. Taika tintturalle
Nyt tuli vaikea kysymys. Mietin, mietin ja katsoin jopa korteilla teille, miten teidän käy. Solmuja tosiaan nousee paljon, mutta ei niin pahaa, etteikö niistä selvittäisi. Mies ei todellakaan tarkoittanut sanojaan todeksi, vaan sinä hämmennyt aivan turhaan. Talousasiat puhuttaa teitä vielä jonkun aikaa, muutto ja uusien ihmissuhteiden luominen vielä tähän kaiken päälle on todella raskas-soutuista. Älkää menettäkö toivoa, vaan puhaltakaa yhteen hiileen, sillä saatte taas rakkauden roihuamaan ja epäselvyydet selvitettyä. Olette vielä kauan yhdessä, menkää toisianne puolitiehen vastaan, avatkaa syli ja halatkaa, näin pääsette taas siihen aikaan, kun kaikki oli vielä hyvin <3
T. Taika- tintturalle
Kiitos sinulle. Mies tosiaan ihan yllättäen minun ylireagointini jälkeen ilmoitti, että parempi meille molemmille, että katsellaan elämää eri suuntiin niin minunkaan ei tarvitse stressata näistä asioista, mistä nyt riitaa tuli. Olin ihan järkyttynyt. Olen selittänyt asiaa ja pyytänyt häntä puolitiehen vastaan. Mietin, että onko hänestä siihen. Solmu on ollut iso, mutta minun puolelta selvitetty. Hänestä en tiedä ja olen ollut tosi murheellinen koko viikon. Kun en tiedä, mikä on tilanne meidän suhteessa. Hän on hiljaa.
- tintturalle
tintturalle kirjoitti:
Kiitos sinulle. Mies tosiaan ihan yllättäen minun ylireagointini jälkeen ilmoitti, että parempi meille molemmille, että katsellaan elämää eri suuntiin niin minunkaan ei tarvitse stressata näistä asioista, mistä nyt riitaa tuli. Olin ihan järkyttynyt. Olen selittänyt asiaa ja pyytänyt häntä puolitiehen vastaan. Mietin, että onko hänestä siihen. Solmu on ollut iso, mutta minun puolelta selvitetty. Hänestä en tiedä ja olen ollut tosi murheellinen koko viikon. Kun en tiedä, mikä on tilanne meidän suhteessa. Hän on hiljaa.
Hei Taika.
Mies otti viikonloppuna yhteyttä, joten sovinnon ele tuli häneltä ja tuli vastaan. Jättikö tämä juopaa välillemme vai löytyykö vielä se iloinen mies, joka haluaa olla kanssani. Nyt ollaan aika varpaillaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1504916- 1883973
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1223639Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452940- 1381896
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441697Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321430Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631404Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211281