Palma Rima hotelli

bakau

Ekaa kertaa menossa maaliskuun lopulla Palma Rimaan. Majoitus bungalowissa. Onko siellä limut, olut, ruoka minkä hintasia? Onko hotelli rannan läheisyydessä? Saako vierailijat tulla käymään? Onko siitä pitkä matka Senegambia stripille? Kaikki tieto tervetullutta.

7

427

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palmarima

Marraskuussa kävimme tyttöystävän kanssa. Hotelli, allas ja sun muut ihan ok. Bungalow alue on kaunis. Ruokien hinnat kyllä melko korkeat eikä laatu ihmeelisempi. Paikallinen olut 0.33l olikohan noin euron luokkaa. Isoin pettymys oli varmaankin sisäänkäynnistä heti oikealla olevasta ravintolasta. Noin 5.5€ makso pizza, jonka koko jäi todella kauaksi siitä mitä normaalisti suomesta saa. Hotellin marketissa hinnat tuplasti enemmän kuin mitä lähistöllä kadun toisellapuolella ( 2l pullo vettä ~1€ kun lähistöllä olikohan 0.40-0.50€) hinnat tippuu enemmän, jos jaksat bertil harding hwy:ta eli päätie heti hotellin vieressä (katso googlesta 😊)matka noin 300m kololiin päin tien vastakkaisella puolella. Oletko ennen käynyt gambiassa?

• Palmarima

Kirjoita tähän, jos kaipaat lisää vinkkejä. 😊

• bakau

Olen käynyt useamman kerran Gambiassa, mutta liikkunut lähinnä Cape Pointin alueella ja busseilla/takseilla pikkukylissä, Serekundassa ja Senegambiastripillä. Kololi on ihan uutta aluetta minulle.

• Anonyymi

Kysyn samaa kuin aloittajat saako paikalliset vieraat tulla käymään hotelli huoneessa vai vain allas-alue ja respa kuten joissakin hoteilleissa on ollut?!

• Anonyymi

Miksi heitä huoneeseen pitäisi viedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi heitä huoneeseen pitäisi viedä?

Jos ei altaalla saa tyydytettyä tarpeita?

• Anonyymi

He jotka haluavat siellä tarpeitaan tyydyttää, niin kantsii kyllä hankkia muualta panopaikka. Tai maksaa sen toisen osapuolen huonemaksu, se on niin yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe