Ekaa kertaa menossa maaliskuun lopulla Palma Rimaan. Majoitus bungalowissa. Onko siellä limut, olut, ruoka minkä hintasia? Onko hotelli rannan läheisyydessä? Saako vierailijat tulla käymään? Onko siitä pitkä matka Senegambia stripille? Kaikki tieto tervetullutta.
Palma Rima hotelli
7
417
Vastaukset
- Palmarima
Marraskuussa kävimme tyttöystävän kanssa. Hotelli, allas ja sun muut ihan ok. Bungalow alue on kaunis. Ruokien hinnat kyllä melko korkeat eikä laatu ihmeelisempi. Paikallinen olut 0.33l olikohan noin euron luokkaa. Isoin pettymys oli varmaankin sisäänkäynnistä heti oikealla olevasta ravintolasta. Noin 5.5€ makso pizza, jonka koko jäi todella kauaksi siitä mitä normaalisti suomesta saa. Hotellin marketissa hinnat tuplasti enemmän kuin mitä lähistöllä kadun toisellapuolella ( 2l pullo vettä ~1€ kun lähistöllä olikohan 0.40-0.50€) hinnat tippuu enemmän, jos jaksat bertil harding hwy:ta eli päätie heti hotellin vieressä (katso googlesta 😊)matka noin 300m kololiin päin tien vastakkaisella puolella. Oletko ennen käynyt gambiassa?
- Palmarima
Kirjoita tähän, jos kaipaat lisää vinkkejä. 😊
- bakau
Olen käynyt useamman kerran Gambiassa, mutta liikkunut lähinnä Cape Pointin alueella ja busseilla/takseilla pikkukylissä, Serekundassa ja Senegambiastripillä. Kololi on ihan uutta aluetta minulle.
- Anonyymi
Kysyn samaa kuin aloittajat saako paikalliset vieraat tulla käymään hotelli huoneessa vai vain allas-alue ja respa kuten joissakin hoteilleissa on ollut?!
- Anonyymi
Miksi heitä huoneeseen pitäisi viedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heitä huoneeseen pitäisi viedä?
Jos ei altaalla saa tyydytettyä tarpeita?
- Anonyymi
He jotka haluavat siellä tarpeitaan tyydyttää, niin kantsii kyllä hankkia muualta panopaikka. Tai maksaa sen toisen osapuolen huonemaksu, se on niin yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676