Tuolta lueskelin, että jonkin verran gay/bi-henkiset hakevat seuraa laivalle tai laivalta. Onko kokemuksia, miten reissu on sujunut? Oletteko tavanneet siellä sovitusti vai onko seura löytynyt "vahingossa" laivalta? Itse olen laivalla (Grace) helmikuun viimeisenä päivänä. Määränpää on Tukholma.
Löytyykö laivalta seuraa?
4
360
Vastaukset
- Elias1989
Löytyy, useimmiten kuin vahingossa. Ehkä se tunne on jossain vaiheessa molemmin puolista tai sitten ei.
Joitakin jota olen tavannut, niin useimmiten halutaan kokeilla jotain pientä tai sitten se jää vaan juttelun tasolle. Hyvä sekin. En sovi mitään etukäteen. Itse en mene laivalle juuri äijä seuraa hakemaan, mutta en mukavasta seurasta kieltäydy, jos sellainen eteen tulee. Aina kannattaa katsella ympärille ja tutustua muihin. - Nikke198585
Onnea matkaan. Seuraa löytyy aina.
- Tramontana
Maista olen seuraa löytänyt, laivan karja on saanut olla rauhassa :)
- Miklu1994
Moni on siel aika vapautunut. eiks se o niin, että se mitä laivalla tapahtuu jää laivalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830