Löytyykö laivalta seuraa?

KossuBattery

Tuolta lueskelin, että jonkin verran gay/bi-henkiset hakevat seuraa laivalle tai laivalta. Onko kokemuksia, miten reissu on sujunut? Oletteko tavanneet siellä sovitusti vai onko seura löytynyt "vahingossa" laivalta? Itse olen laivalla (Grace) helmikuun viimeisenä päivänä. Määränpää on Tukholma.

4

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elias1989

Löytyy, useimmiten kuin vahingossa. Ehkä se tunne on jossain vaiheessa molemmin puolista tai sitten ei.
      Joitakin jota olen tavannut, niin useimmiten halutaan kokeilla jotain pientä tai sitten se jää vaan juttelun tasolle. Hyvä sekin. En sovi mitään etukäteen. Itse en mene laivalle juuri äijä seuraa hakemaan, mutta en mukavasta seurasta kieltäydy, jos sellainen eteen tulee. Aina kannattaa katsella ympärille ja tutustua muihin.

• Nikke198585

Onnea matkaan. Seuraa löytyy aina.

• Tramontana

Maista olen seuraa löytänyt, laivan karja on saanut olla rauhassa :)

• Miklu1994

Moni on siel aika vapautunut. eiks se o niin, että se mitä laivalla tapahtuu jää laivalle.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      384
      5729
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1712
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      981
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      894
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      130
      854
    6. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      842
    8. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      842
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    Aihe