Tuolta lueskelin, että jonkin verran gay/bi-henkiset hakevat seuraa laivalle tai laivalta. Onko kokemuksia, miten reissu on sujunut? Oletteko tavanneet siellä sovitusti vai onko seura löytynyt "vahingossa" laivalta? Itse olen laivalla (Grace) helmikuun viimeisenä päivänä. Määränpää on Tukholma.
Löytyykö laivalta seuraa?
4
419
Vastaukset
- Elias1989
Löytyy, useimmiten kuin vahingossa. Ehkä se tunne on jossain vaiheessa molemmin puolista tai sitten ei.
Joitakin jota olen tavannut, niin useimmiten halutaan kokeilla jotain pientä tai sitten se jää vaan juttelun tasolle. Hyvä sekin. En sovi mitään etukäteen. Itse en mene laivalle juuri äijä seuraa hakemaan, mutta en mukavasta seurasta kieltäydy, jos sellainen eteen tulee. Aina kannattaa katsella ympärille ja tutustua muihin. - Nikke198585
Onnea matkaan. Seuraa löytyy aina.
- Tramontana
Maista olen seuraa löytänyt, laivan karja on saanut olla rauhassa :)
- Miklu1994
Moni on siel aika vapautunut. eiks se o niin, että se mitä laivalla tapahtuu jää laivalle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661632Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711093