Olen saanut elämääni järjestykseen edellisen suhteen jäljiltä(mies petti) . Olen kiitollinen kaikesta mitä minulla on mutta kaipaan ihmistä rinnalleni kulkemaan. Onko näistä nykyisistä ystävistä mikään minulle tarkoitettu seurustelu mielessä vai jäävätkö vain ystäväksi? Saanko uutta rakkautta elämääni? Kiitos sinulle
Taika sinulle
2
102
Vastaukset
Äiti7171
Katsoin sinun elämää ja ei ole vielä uuden rakkauden aika. Sinun täytyy ensin parannella oma sydän, ennenkuin voit jakaa sen toisen kanssa. Se että tulit petetyksi edellisessä suhteessa, on vielä niin tuore "tunne muisti", että pilaat vaan seuraavankin suhteen, koska sisimmässäsi halu kostaa on niin voimakas, että syytön henkilö joutuu vaan sijaiskärsijäksi. Eli nauti vielä pieni hetki "sinkkuelämää", hae uusia kokemuksia ja itseluottamusta, niin elämä antaa runsain mitoin sulle hyvää/ puhdasta uutta rakkautta. On varmaa, että et kulje yksin kauaa, sillä on olemassa ihminen, jolla on sydämesi toinen puolisko. Näistä mainitsemistasi ystävistä ei ole kukaan, joka jää rinnallesi rakkautta vaalimaan.
T. Taika- Äiti7171
Kaunis kiitos sinulle Taika. Yritän ottaa rauhallisesti ja parantaa itseäni ennenkuin sotken ketään muuta elämääni. Itsetunto on pirstaleina, sen allekirjoitan täysin. Saanko vielä kysyä mistä rakkaus löytyy? Näitkö millainen hän on?
Kiitos käyttämästäsi energiasta <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142