Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((.
Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi upea ruusupuska ja tietenin kosimista varten sinun tekemäsi runo, mikä sisältää piilokosinnan ;), ja tietenkin Sinä <3 ruusujen tuojana.
Et ollukaan :(, vaan oma hengitys se vaan vihelsi, on astma taas napannu minut, vaikka Roomeo Rakas, sinua tietenkin odotin ja toivoin,,,
Roomeoooooooo ;)
8
341
Vastaukset
- Leikkipaja
Voi kauheeta😬 mikä painajainen😅. Mie heräsin et patterit oli loppunut leikkikaluista😢
Kyllä sulla nyt menee huonosti :(. Onhan sulla varapattereita, ettet vaan joutunut jättämään kesken jotain sinulle tärkeää ;o).
- Leikipaja
No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈
Leikipaja kirjoitti:
No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈
Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).
- Leikkipaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).
Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂
Leikkipaja kirjoitti:
Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂
Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).
- Leikkipaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).
On se A -luokan lelu😈 mikä ei jää oven taa vinkumaan😂 vaan menee kiltisti kotiin vaimonsa luo ku naapurisopu on hoidettu😂
Eli 100 % vaitiolo ;o).
Nyt mä painelen sitä Roomeota vonksimaan, jos vaikka unessa tulis, mut ei vislailemalla, vaan ihan livenä ovelle, sillä kolkuttavalle avataan ;o)))))).
Rattosia hetkiä sen A-luokan lelusi kanssa ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599