Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((.
Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi upea ruusupuska ja tietenin kosimista varten sinun tekemäsi runo, mikä sisältää piilokosinnan ;), ja tietenkin Sinä <3 ruusujen tuojana.
Et ollukaan :(, vaan oma hengitys se vaan vihelsi, on astma taas napannu minut, vaikka Roomeo Rakas, sinua tietenkin odotin ja toivoin,,,
Roomeoooooooo ;)
8
262
Vastaukset
- Leikkipaja
Voi kauheeta😬 mikä painajainen😅. Mie heräsin et patterit oli loppunut leikkikaluista😢
Kyllä sulla nyt menee huonosti :(. Onhan sulla varapattereita, ettet vaan joutunut jättämään kesken jotain sinulle tärkeää ;o).
- Leikipaja
No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈
Leikipaja kirjoitti:
No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈
Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).
- Leikkipaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).
Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂
Leikkipaja kirjoitti:
Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂
Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).
- Leikkipaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).
On se A -luokan lelu😈 mikä ei jää oven taa vinkumaan😂 vaan menee kiltisti kotiin vaimonsa luo ku naapurisopu on hoidettu😂
Eli 100 % vaitiolo ;o).
Nyt mä painelen sitä Roomeota vonksimaan, jos vaikka unessa tulis, mut ei vislailemalla, vaan ihan livenä ovelle, sillä kolkuttavalle avataan ;o)))))).
Rattosia hetkiä sen A-luokan lelusi kanssa ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156