Roomeoooooooo ;)

Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((.
Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi upea ruusupuska ja tietenin kosimista varten sinun tekemäsi runo, mikä sisältää piilokosinnan ;), ja tietenkin Sinä <3 ruusujen tuojana.
Et ollukaan :(, vaan oma hengitys se vaan vihelsi, on astma taas napannu minut, vaikka Roomeo Rakas, sinua tietenkin odotin ja toivoin,,,

8

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkipaja

      Voi kauheeta😬 mikä painajainen😅. Mie heräsin et patterit oli loppunut leikkikaluista😢

      • Kyllä sulla nyt menee huonosti :(. Onhan sulla varapattereita, ettet vaan joutunut jättämään kesken jotain sinulle tärkeää ;o).


      • Leikipaja

        No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈


      • Leikipaja kirjoitti:

        No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈

        Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).


      • Leikkipaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).

        Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂


      • Leikkipaja kirjoitti:

        Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂

        Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).


      • Leikkipaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).

        On se A -luokan lelu😈 mikä ei jää oven taa vinkumaan😂 vaan menee kiltisti kotiin vaimonsa luo ku naapurisopu on hoidettu😂


      • Eli 100 % vaitiolo ;o).
        Nyt mä painelen sitä Roomeota vonksimaan, jos vaikka unessa tulis, mut ei vislailemalla, vaan ihan livenä ovelle, sillä kolkuttavalle avataan ;o)))))).
        Rattosia hetkiä sen A-luokan lelusi kanssa ;).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe