Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((.
Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi upea ruusupuska ja tietenin kosimista varten sinun tekemäsi runo, mikä sisältää piilokosinnan ;), ja tietenkin Sinä <3 ruusujen tuojana.
Et ollukaan :(, vaan oma hengitys se vaan vihelsi, on astma taas napannu minut, vaikka Roomeo Rakas, sinua tietenkin odotin ja toivoin,,,
Roomeoooooooo ;)
8
294
Vastaukset
- Leikkipaja
Voi kauheeta😬 mikä painajainen😅. Mie heräsin et patterit oli loppunut leikkikaluista😢
Kyllä sulla nyt menee huonosti :(. Onhan sulla varapattereita, ettet vaan joutunut jättämään kesken jotain sinulle tärkeää ;o).
- Leikipaja
No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈
Leikipaja kirjoitti:
No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈
Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).
- Leikkipaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).
Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂
Leikkipaja kirjoitti:
Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂
Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).
- Leikkipaja
YksK-Nainen kirjoitti:
Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).
On se A -luokan lelu😈 mikä ei jää oven taa vinkumaan😂 vaan menee kiltisti kotiin vaimonsa luo ku naapurisopu on hoidettu😂
Eli 100 % vaitiolo ;o).
Nyt mä painelen sitä Roomeota vonksimaan, jos vaikka unessa tulis, mut ei vislailemalla, vaan ihan livenä ovelle, sillä kolkuttavalle avataan ;o)))))).
Rattosia hetkiä sen A-luokan lelusi kanssa ;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844