Roomeoooooooo ;)

Nyt mua kyllä ketuttaa :((((((.
Kuuleppa Roomeo, kun mä heräsin siihen että joku viheltää mun ikkunan alla, mukanasi upea ruusupuska ja tietenin kosimista varten sinun tekemäsi runo, mikä sisältää piilokosinnan ;), ja tietenkin Sinä <3 ruusujen tuojana.
Et ollukaan :(, vaan oma hengitys se vaan vihelsi, on astma taas napannu minut, vaikka Roomeo Rakas, sinua tietenkin odotin ja toivoin,,,

8

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkipaja

      Voi kauheeta😬 mikä painajainen😅. Mie heräsin et patterit oli loppunut leikkikaluista😢

      • Kyllä sulla nyt menee huonosti :(. Onhan sulla varapattereita, ettet vaan joutunut jättämään kesken jotain sinulle tärkeää ;o).


      • Leikipaja

        No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈


      • Leikipaja kirjoitti:

        No ku ei oo😢 mut koht tuo naapurin ukko tulee yövuorosta niin ehk kelpaisi aamukahvit😈

        Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).


      • Leikkipaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Pakkohan se on hyvän naapurisovun vuoksi auttaa neitoa pulassa ;). Tarjoot sitte sen kahvin vaikka tavallaan jälkijuomaksi ;o).

        Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂


      • Leikkipaja kirjoitti:

        Jos vanhan kaavan mukaan niin ei siinä paljon alku eikä jälkijuomia ehi nautiskella👿 on se sellainen pukki😂

        Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).


      • Leikkipaja
        YksK-Nainen kirjoitti:

        Sä oletkin löytänyt erinomaisen aarteen ;o)))). Eipä sitä itsestään selvää asiaa kannata pitkittää ;o))).

        On se A -luokan lelu😈 mikä ei jää oven taa vinkumaan😂 vaan menee kiltisti kotiin vaimonsa luo ku naapurisopu on hoidettu😂


      • Eli 100 % vaitiolo ;o).
        Nyt mä painelen sitä Roomeota vonksimaan, jos vaikka unessa tulis, mut ei vislailemalla, vaan ihan livenä ovelle, sillä kolkuttavalle avataan ;o)))))).
        Rattosia hetkiä sen A-luokan lelusi kanssa ;).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe