Okei, se tuli jo tossa otsikossa. Eli mä oon 172cm ja painan it jotai 64gr. Entä te muut? Kiinnostais tietää!.
12-15weet onks teil kasvukipuja?!
11
465
Vastaukset
- MirandaUusi
Pieni lisäys.
Mulla tuntuu eniten (ei muualla siis enää.) säärissä ja pohkeissa.(kiitti että vastaatte jo etukäteen.) Eli laittakaa tonnenoita kommentteja.
Moi! - MirandaUusi
No tää on turha viesti, mutta ite oon jo 12-vuotias nainen ja kohta täytän 13wee. Myös muille tytöille et mun rinnat alko kasvaa 2-luokkalaisena ja nyt mun kuppikoko on joku c20 olisko ollu, mut mun muistaakseni oli kyllä.
Moi!- PainuSyömäänSitäTissiä
Ei 12-vuotias vielä mikään nainen ole vaikka kuinka isot tissit olisikin.
- MirandaUusi
Kuule en oo poika/mies joten oon nainen. Painu muute muualle koska tiiä et oot aikuinen poika! Myös se et mee sää muualle siitä selttelee noit sun typerii kommenteja syöttää! OON NAINEN!!!
Kasvukipuja tuntuu murrosiän aikana varsinkin jaloissa selvästi. Se johtuu siitä että luusto kasvaa lihaksia nopeammin ja lihas joutuu venymään.
Kasvukipuja voi helpottaa hieromalla pohkeita nilkasta ylöspäin tai jos kipu on häiritsevä niin voi voidella pohkeet esim kipuvoiteella/kipugeelillä- MirandaUusi
Kui vanha oikei oot 13-18?
- MirandaUusi
Kinnostaa.
- MirandaUusi
Vastaa!
- MirandaUusi
Ookkei kiitti vinkist, oot nettibetis 1,(ei oikeest) eiks sitä saanu apteekist.( kiitti että vastasi pelkäsin jo ettei kukaan vastaa.)
Moi! Kipuvoiteita ja geelejä saa apteekista eivätkä ole kovin kalliita. Niitä on myös eri nimillä, esim moniöat, orudis, ym.ym. Apteekista saa myös neuvoja
- MirandaUusi
Ok kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13711225Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710351- 268050
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976588Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.545739- 815187
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1554464Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314276Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814122Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1363666