12-15weet onks teil kasvukipuja?!

MirandaUusi

Okei, se tuli jo tossa otsikossa. Eli mä oon 172cm ja painan it jotai 64gr. Entä te muut? Kiinnostais tietää!.

11

482

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MirandaUusi

Pieni lisäys.
      Mulla tuntuu eniten (ei muualla siis enää.) säärissä ja pohkeissa.(kiitti että vastaatte jo etukäteen.) Eli laittakaa tonnenoita kommentteja.
      Moi!

• MirandaUusi

No tää on turha viesti, mutta ite oon jo 12-vuotias nainen ja kohta täytän 13wee. Myös muille tytöille et mun rinnat alko kasvaa 2-luokkalaisena ja nyt mun kuppikoko on joku c20 olisko ollu, mut mun muistaakseni oli kyllä.
      Moi!

• PainuSyömäänSitäTissiä

Ei 12-vuotias vielä mikään nainen ole vaikka kuinka isot tissit olisikin.

• MirandaUusi

Kuule en oo poika/mies joten oon nainen. Painu muute muualle koska tiiä et oot aikuinen poika! Myös se et mee sää muualle siitä selttelee noit sun typerii kommenteja syöttää! OON NAINEN!!!

• Kasvukipuja tuntuu murrosiän aikana varsinkin jaloissa selvästi. Se johtuu siitä että luusto kasvaa lihaksia nopeammin ja lihas joutuu venymään.
      Kasvukipuja voi helpottaa hieromalla pohkeita nilkasta ylöspäin tai jos kipu on häiritsevä niin voi voidella pohkeet esim kipuvoiteella/kipugeelillä

• MirandaUusi

Kui vanha oikei oot 13-18?

• MirandaUusi

Kinnostaa.

• MirandaUusi

Vastaa!

• MirandaUusi

Ookkei kiitti vinkist, oot nettibetis 1,(ei oikeest) eiks sitä saanu apteekist.( kiitti että vastasi pelkäsin jo ettei kukaan vastaa.)
      Moi!

• Kipuvoiteita ja geelejä saa apteekista eivätkä ole kovin kalliita. Niitä on myös eri nimillä, esim moniöat, orudis, ym.ym. Apteekista saa myös neuvoja

• MirandaUusi

Ok kiitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2532
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1832
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      852
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe