Puun taimenia istutettaessa välillä meinasi alkaa kehtuuttaa ne toistuvat täydennyshakureissut taimenvarastolta istutuspaikalle. Pätevänä sepittäjänä laitoin itselleni hyppykepin huonekaluputkesta hitsaamalla ja vanhasta pikkufiiun kierrejousesta. Hyvä tuli: sillä etenee helposti kahden, jopa kolmen metrin loikilla hakkuuaukean yli, ei haittaa maaston epätasaisuuskaan yhtään! Itse olen noin 70 kiloinen ja 127:n jousi oli käypänen minulle, mutta jos on 100 kg, voisi katsella vanhan 244 volvon jousta? Toki jonkinlainen tasapiano täytyy ihmisellä olla, en suosittele hoipperehtiville kaatuilijoille. Ainakin kypärä on hyvä laittaa jos on yhtään epävarma pysyykö pystyssä. Mutta tehokas on tämä hyppykeppilaitos, suosittelen!
Apuväline taimenien istutukseen
hypinjapompin
4
326
Vastaukset
- Varia
Aprillipäivään on vielä aikaa...
- jopavitsinheitit
Laitappa kuvallista materiaalia tuosta hyppykepistäsi ;D
Tuossa perinteinen versio... http://www.testinglab.fi/images/kuvapankki/large/Hyppykeppiwebkaannetty_tuotteen_testaus_tuotekehitys_kaytettavyys_testaus_test_testing_testinglab_testing_lab_kaytettavyystestaus__576.jpg - onkitäti
Taimenien istutukseen voisi kysyä neuvoa esim. lähimmältä kalanviljelylaitokselta.
- tukiatähänkin
kirjolohimetsääkö meinasit?
vai lohilehtoa ajattelit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741