onko se mustasukkaisuutta?

jokun22

Onko väärin olla katkera puolisolleen jos tuntee jääneensä toiseksi ja ns. varalle . Puolison uusin agenda on Suomen pelastaminen!!! Ainoa asia joka häntä liikuttaa tällä hetkellä on politiikka.
Mutta se tapahtuu VAIN somessa. Ei minkäälaista sosiaalista elämää sen ulkopuolella.
Minä olen hänelle se kaiken pilaaja kun yritän jotenkin saada puheyhteyttä häneen. Kaikki vapaa aika menee koneella istuen ja mielipiteitään jakaen.
Ongelma on siinä että minulla jostain vielä kaikkien loukkaavien sanojen jälkeen riittää rakkautta häntä kohtaan. Kuinka saisin sen lakkaamaan. En halua olla masokisti ja kaikesta huolimatta aina vaan jatkaa....
Jatkuva varominen sanoissa ja katseissa ja kaikessa alkaa jättämään jälkensä korvien väliin.
Olisiko kuitenkin helpompi lopulta lähteä rakkaudesta huolimatta omaa tietä kulkemaan?

7

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mustasukkaisuutta. Olet joutunut sikailijanaisen kynsiin. Pane heti välit poikki. Se kiusaa sitä enemmän, mitä enemmän viivyttelet. Etsi uusi ja viehättävä. Tsemppiä! :)

    • jokun22

      Noh... neuvohan se on tuokin. Sen verran korjaisin että olen nainen. Ehkä olen naivi mutta en ole koskaan pitänyt ulkonäköä tärkeimpänä asiana suhteessa.
      Joskus aika parantaa haavat tai muistisairaus kadottaa ne huonot muistot.

    • ohjesulletässä

      Sinä se vaan rakastat ja toinen senkin politkoi. No voi hyvät hyssykät on teillä suhde. Jotenkin ymmärrän jos olisi toinen nainen jonka kanssa kilpailla mutta että politiikan kanssa tappelet. Hohhoijaa olisiko parempaa tarinaa suhteesta jossa saa ja pystyy kilpailemaan huomiosta? Tuskin olet edes maininnut sille asiasta ethän? Tuota mitä puoluetta se kannattaa? Voit sillä tavalla vaikuttaa hänen mielenkintoon sinua kohtaan.

    • pop98

      Ei ihme, suvakki-kokoomusmafiahan on ajamassa suomea täydelliseen konkurssiisn maailmanparantamisellaan.
      Tarvitaan ehdottomasti myös suomen etua ajattelevia aktiivisia ihmisisä.
      Nostan miehellesi hattua, hän uskaltaa toimia, useimmat eivät uskalla ja siksi kaikki menee epäin helvettiä suomessa nyt(kokoomus valkaistujen hampaiden vilkuttelun takana, siis todellisessa maailmassa).

      Jos kuitenkin menee liiallisuuksii, niin täytyy nostaa kissa pöydälle ja ottaa asi vakavan keskustelun alaiseksi puolisosi kanssa.
      Niin kuin lapsille,;
      Tietokoneenkäyttökiintiö /h/pvm esim, ja illalla klo 20 jälkeen ei koneelle lainkaan.

      • jokun22

        No joo...onko se toimimista jos vaan netissä arvostelee erilailla ajattelevia ihmisiä? Olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä että tässä maassa tarvitaan oikeita SUOMEN puolustajia. Mutta eikö se kuitenkin tarkoittasi että pitää oikeesti tehdä jotain eikä vaan solvata ja pitää itseään muita parempana. On mielenosoituksia ja muuta toimintaa mutta kun kaikki hänen toiminta tapahtuu vain somessa.
        Mikä on kenellekin liikaa sitten netissä istua? Meillä se on kielletty aihe. Hän viettää kaiken vapaa-ajan koneella eli 8 - 15 h/vrk eli muuta elämää ei oikeesti ole. Ei minkäänlaista halua edes keskustella ajoista tai muusta. Tekee kuulemma just niin kuin on tehnyt eikä aio tapojaan muuttaa.
        Kaipa se on parasta sitten minun muuttua tai MUUTTAA.


    • Henkilöitymä

      Sinä vaikutat ihan järkevälle ihmiselle, mutta puolisosi on hiukan tahvo. Mutta niinhän se usein menee, että on kauhun tasapaino ja toinen huolehtii toisesta.

      Kehottaisin olemaan enää hakkaamatta päätäsi seinään. Jos on toiminut samaan tapaan moneen kertaan, eikä muutosta tapahdu, kannattaa muuttaa toimintaansa. Eikös.

      Hän on valinnut agendakseen someriehunnan. Hänen pitää varmaankin sitten voida tehdä sitä. Valitse oma toimintatapasi. Passaa maukkain voileivin ja osallistu vieressä omalla läppärillä someraivoon. Varustaudu liehuvin puoluelipuin ja harrasta kiljuntaa ja ärjyntää tunnetilan mukaan. Älä näe kuitenkaan muuta, kuin "someihmiset", vaikka puhutkin ääneen jne. Tai..

      Ala viettää aikaa jossain ihan muualla. Vaihtoehtoisia toimintatapoja lienee muutamia. Onhan se tietysti aika perseestä, että kotona on joku jumipylly. Masennus myös voi tehdä jumiutumista ja todellisuuspakoa tietokoneelle. Toisille varmaan auttaa pakotteet ja toisille ei. Mistä näitä tietää.

      • jokun22

        Olipa mukava kommentti. Kiitos kannustuksesta. Olen hieman kokeillut sinun neuvojasi ja se tuntuu auttavan.
        Muualla vietetty aika on antanut uusia näköaloja elämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe