Homoihin pettynyt homo!

pettynythomo

Kävin toissa iltana eräässä homobaarissa ja täytyypä sanoa että sellaista kohtelua en ole saanut edes pahimmilta juntti heteroilta mitä siellä sain. Ensinnäkin kun menin erästä vuosien takaa olevaa qruiseri tuttua jututtamaan niin hän ei ollut tuntevinaan minua ja kaupan päälle hänen kaverinsa alkoi aukomaan minulle vielä päätään. Ja aina kun menin johonkin pöytään missä oli kundeja tekemään tuttavuutta niin en ehtinyt istua viittä minuuttia kun porukka häipyi joko tanssilattialle juomaa tilaamaan tai tupakalle ja sieltä palattuaan menivät aina toiseen pöytään. Ja eräskin kundi käski mennä minun iskemään jotain vanhoja äijiä, mikä loukkaus. Ja huippujen huippu oli se kun illan aikana 2 vanhaa äijää yritti tulla iskemään minua, meinas tulla oksennus! Mutta tämä kyseinen baarireissu sai sen aikaan että nyt ymmärrän jopa homofoobikoitakin.

169

6392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bear.is.the.top

      Voi oi oiijjoi joi, onneksi sulla kuitenkin on tämä netti! Eikö edes portsari iskenyt silmää tai hymyillyt?

      Mulla on tuosta meiningistä kuule ihan päinvastaisia kokemuksia, olen niin vastustamaton, että minun täytyy vastuullisesti ajatella homolähimmäisiäni ja olla käymättä näissä baareissa, koska siellähän vaan kilinä kuuluu, kun sydämet särkyvät, eikä sitten muusta osata puhuakaan puoleen vuoteen Qruiserissakaan kuin että ihku bear oli taas kaupungissa ;D

    • pettynythomo

      Portsarilta en kyllä halunnutkaan muuta kuin asiallista asiakas palvelua koska hänelläkin näyttivät viisarit jo iltapäivää tai vähintäänkin puoltapäivää. Mutta tiskin takana olis ollut yksi aamupäivän kundi, mutta siihenkään ei ollut edes tilaisuutta sen enempää tutustua koska siinä oli jatkuvasti jonoa.

      .

    • pettynythomo

      Ihan vain tiedoksi että ajan parran joka ikinen aamu ja pidän huolen ettei hiuksetkaan kasva korvia alemmas, joten ulkonäkö on kunnossa. En polta tupakkaa ja alkohoolia en käytä tippaakaan joten sekin asia täysin kunnossa. Ja olen kaikkea muuta kuin vonkaaja enkä ole edes mikään leikkivä pikkupoika vaan käyn vain asiallisia keskusteluja. Olen ollut 3 kertaa kuntavaaleissa ehdokkaana toiminut viidessä viimeisessä keskustan puoluekokouksessa virallisena edustajana, istunut kahdenkin pääministerin kanssa samassa kahvipöydässä, kuulun jopa nykyisen pääministerin tuttavapiiriin. Ja baariinkin menen puku päällä. Joten mikä minussa on tylsää ja noloa?

      • Anonyymi

        Olisiko juuri se politiikkaan kuuluminen ja varsinkin kepulaisuus sekä poliittisen kaveripiirin omaaminen nimenomaan se syy miksi kukaan ei halua seuraa?


      • Anonyymi

        Lähiön pojilla on ollut jenkkifutari, poliisi tai palomies kaverina jo vuosia. DTM, Hercules, Keltainen Ruusu ja US Video ovat olleet vertaisten tapaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähiön pojilla on ollut jenkkifutari, poliisi tai palomies kaverina jo vuosia. DTM, Hercules, Keltainen Ruusu ja US Video ovat olleet vertaisten tapaamiseen.

        Dtm on täynnä neitejä, muissakaan tuskin moisia miehiä käy, kun löytävät kyllä seuraa halutessaan helposti.


      • Anonyymi

        Jos poikkeaa jotenkin olemuksellaan näiden mielestä , niin ne ei osaa muuta kun kaikota.
        Komea huoliteltu mies saa kyllä mustasukkaisuudenkin kukkimaan ,ympäristössään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko juuri se politiikkaan kuuluminen ja varsinkin kepulaisuus sekä poliittisen kaveripiirin omaaminen nimenomaan se syy miksi kukaan ei halua seuraa?

        kepu pettää aina


      • Anonyymi

        Ylipaino hampaat miten on


    • Pettynythomo

      Mistäpä ne sitä tietäis että kirjoittelen Suomi 24: jään? Kirjoitteleehan tänne niin moni muukin.

    • Hjkhp

      Minkä ikäinen aloittaja on, ja minkä ikäisiä miehiä oikein yritit lähestyä? Valitettavan usein törmään noin 40-vuotiaisiin homomiehiin, jotka sitten vikittelevät lähinnä parikymppisiä miehiä. Sitten itketään ja katkeroidutaan, että homot ovat pinnallisia, vaikka itse alunperin katselee vain nuoria miehiä.

      • Ikärasisti__

        Aika usein täällä pyörii näitä homoja vihaavia kepun/kokkareiden mainostajia/äärilestoja ja ihmisoikeuksien talloajia, jotka yrittävät aivopestä homoista heteroja ja surkuttelevat, että voi voi onpa kauheeta olla homo ja äänestäkää minua, äänestäkää.

        Vielä ikärasismi siihen päälle, että voi voi, onpa ne vanhat kamalia.


      • Anonyymi

        Mitäs vikaa siinä on? Osa nuoremmista pitää vanhemmista ja osa vanhemmista pitää nuoremmista.


    • Pettynythomo

      Olen syntynyt 41 vuotta sitten mutta se on pelkkä muodollisuus koska jokainen on loppupeleissä juuri sen ikäinen minkä ikäiseksi itse tulkitsee itsensä, Ja itse tulkitsen Jonnekkin 25-30 välille. Ja sitäpaitsi ihmiset ovat erilaisia jokaisella on makumieltymyksensä jokaisella on oikeus saada sitäseuraa mitä haluaa ja olla saamatta sitä mitä ei halua. Ja mitä tulee politiikkaan niin keskusta ei ainakaan ole mikään ihmisoikeuksien talloja, toki keskustan sisällä on se oma lesta siipensä mutta se on vain pieni vähemmistö.

      • bear.is.the.smartest

        Niinpä.

        Sinä hait siis mielestäsi omanikäistäsi, eli itseäsi 20 v. nuorempaa, jotka sanoivat sinulle yäk ja ainoat sinusta kiinnostuneet eli vanhemmat miehet kokivat itsensä myös nuoremmiksi kuin ovat ja hakivat myös itseään 20 v. nuorempaa ja sinä sanoit heille että yäk.

        Huomaatko samankaltaisuuden?

        Niille nuoremmille tuli vaan sinusta mieleen sama kuin sinulle tuli niistä sinua vanhemmista. Ei sen kummempi asia, eikä sun tarvitse olla kuin 5 vuotta vanhempi, niin olet jo liian vanha ja nuorenahan täytyy ehdottomasti pysyä vain omanikäistensä seurassa eikä vongata isänsä tai isoisänsä ikäisiä.

        Vanhemmat olivat sinusta taas kiinnostuneita, koska vaikutit kuppilan ainoalta asialliselta absolutistilta siisti puku päällä ja ajatuksella, jos ei seiso, niin sun kanssa voi silti jutella intohimoisesti koko yön politiikasta, joka taas nuorisolle on turn-off.


      • Hjkhp

        Sinulla oikeus hakea sen ikäistä seuraa kuin haluat, mutta älä tule sitten tänne haukkumaan yleisesti homoja, jos vikittelet vain parikymppisiä miehiä ja tulet torjutuksi. On aivan selvää, että suurin osa parikymppisistä homoista etsii seuraa omasta ikäryhmästään.


      • 50vjokaon50v

        Mihin jäivät heidän oikeudet joiden seuraa olet vaille? Eikö heillä ole oikeutta kieltäytyä sinun seurastasi? Kyllä sinun pitää ottaa heidän "oikeudet" huomioon.
        Jokainen on syntymästä asti, juurin sen ikäinen mitä tähän päivään tulee.


      • pettynythomo
        Hjkhp kirjoitti:

        Sinulla oikeus hakea sen ikäistä seuraa kuin haluat, mutta älä tule sitten tänne haukkumaan yleisesti homoja, jos vikittelet vain parikymppisiä miehiä ja tulet torjutuksi. On aivan selvää, että suurin osa parikymppisistä homoista etsii seuraa omasta ikäryhmästään.

        Katsoppas tämä ja mieti sitten että jos yli 30 vuoden ikäero ei ole liikaa niin miksi sitten joku 15-20 vuoden ero on? Itse nimittäin olen 10 vuotta tuon jutun vanhempaa osapuolta nuorempi.
        https://www.nelonen.fi/ohjelmat/kielletty-rakkaus/2131832-jarin-52-ja-jukan-20-suhdetta-ei-aina-hyvaksyta-kaannetaan-tilanne-niin-etta-ollaan-isa-ja-poika


      • Hjkhp
        pettynythomo kirjoitti:

        Katsoppas tämä ja mieti sitten että jos yli 30 vuoden ikäero ei ole liikaa niin miksi sitten joku 15-20 vuoden ero on? Itse nimittäin olen 10 vuotta tuon jutun vanhempaa osapuolta nuorempi.
        https://www.nelonen.fi/ohjelmat/kielletty-rakkaus/2131832-jarin-52-ja-jukan-20-suhdetta-ei-aina-hyvaksyta-kaannetaan-tilanne-niin-etta-ollaan-isa-ja-poika

        Sanoinkin, että SUURIN OSA parikymppisistä homoista etsii seuraa omasta ikäryhmästään. Lisäksi SUURIMMALLE OSALLE parikymppisistä miehistä 15-20 vuoden ikäero on liikaa. Toki on olemassa poikkeuksia, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että he ovat harvassa. Voit toki elää pilvilinnassasi ja kuvitella, että parikymppiset miehet ovat jonossa hyppäämässä käsivarsillesi, mutta pienenä vihjeenä voin sanoa, että tulet vain pettymään.

        Edelleenkään en sano, että et saisi parikymppisiä miehiä vikitellä, mutta älä tule tänne muita homoja haukkumaan, kun ongelma on sinussa itsessäsi.


      • pettynythomo
        Hjkhp kirjoitti:

        Sanoinkin, että SUURIN OSA parikymppisistä homoista etsii seuraa omasta ikäryhmästään. Lisäksi SUURIMMALLE OSALLE parikymppisistä miehistä 15-20 vuoden ikäero on liikaa. Toki on olemassa poikkeuksia, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että he ovat harvassa. Voit toki elää pilvilinnassasi ja kuvitella, että parikymppiset miehet ovat jonossa hyppäämässä käsivarsillesi, mutta pienenä vihjeenä voin sanoa, että tulet vain pettymään.

        Edelleenkään en sano, että et saisi parikymppisiä miehiä vikitellä, mutta älä tule tänne muita homoja haukkumaan, kun ongelma on sinussa itsessäsi.

        Vaikka ei olisi valmiskaan mihinkään vakituiseen suhteeseen niin hieman ystävällisempää käytöstä voisi edellyttää. Kyllä ollaan muilta vaatimassa suvaitsevaisuutta ja yhtenvertaisuutta mutta omissa piireissä ei minkäälaista lähimmäisen rakkautta ja toisista välittämistä. Lueppa tuo siiderijäpän viesti tuosta alhaalta. Siitä sopisi homojenkin ottaa mallia ennen kuin alkavat heteroilta naukumaan suvaitsevaisuutta.


      • JoopaJoo___
        pettynythomo kirjoitti:

        Vaikka ei olisi valmiskaan mihinkään vakituiseen suhteeseen niin hieman ystävällisempää käytöstä voisi edellyttää. Kyllä ollaan muilta vaatimassa suvaitsevaisuutta ja yhtenvertaisuutta mutta omissa piireissä ei minkäälaista lähimmäisen rakkautta ja toisista välittämistä. Lueppa tuo siiderijäpän viesti tuosta alhaalta. Siitä sopisi homojenkin ottaa mallia ennen kuin alkavat heteroilta naukumaan suvaitsevaisuutta.

        Siinä on taas yksi hetero, joka tekeytyy homoksi ja alkaa naukumaan kuinka kamalaa on olla homo.

        1. Kenelläkään ei ole velvollisuutta olla kanssasi tai edes jutella politiikasta jos ei kiinnosta. (Taidat olla se sama jäbä, joka kiertelee homobaareissa muka homona/bissenä ja utelee ihmisiltä heidän suhtautumistaan maahanmuuttoon ja politiikkaan yleensä).

        2. Miksi nuorempien pitäisi kiinnostua vanhemmasta jos sinäkään et kiinnostu vanhemmista? Yhtä ikäloppu juntti olet niille nuoremmille kuin ne vanhemmat miehet sinulle.

        3. Olet tekopyhänä vaatimassa suvatsevaisuutta ja kohteliaisuutta, tosin vain jos se koskee sinua itseäsi ja kaltaisiasi.


      • OmassaLestissä
        pettynythomo kirjoitti:

        Vaikka ei olisi valmiskaan mihinkään vakituiseen suhteeseen niin hieman ystävällisempää käytöstä voisi edellyttää. Kyllä ollaan muilta vaatimassa suvaitsevaisuutta ja yhtenvertaisuutta mutta omissa piireissä ei minkäälaista lähimmäisen rakkautta ja toisista välittämistä. Lueppa tuo siiderijäpän viesti tuosta alhaalta. Siitä sopisi homojenkin ottaa mallia ennen kuin alkavat heteroilta naukumaan suvaitsevaisuutta.

        Kenelläkään ei ole velvollisuutta maata kanssasi saati sitten edes keskustella.

        Eikös teillä vanhoillislestoilla riitä muutenkin seuraa. On kaiken maailman suviseurat sun muut, jossa etsiä partneria. Luulisi, että sitä seuraa löytyisi ilman, että pitää alkaa käännyttämään homoseksuaaleja heteroiksi ja eikös heteroja ole jo muutenkin enemmistö ihmisistä vai oletko ryhtynyt parittajaksi ihmiskauppaan? On se kovin outoa, että vanhoillislesta eikä hetero osaa omista piireistään etsiä seuraa.


      • pettynythomo

        Ensinnäkin kun puhutaan pari kymppisistä niin silloin ei puhuta pelkästään 20 vuotiasta vaan kaikista 20-29 vuotiaista. Se kyseinen qruiser tuttukin mistä alusta mainitsin oli 29 vuotias eikä 20 vuotias. Enkä ole yhtäkään viestiä ilmoittanut tästä ketjusta ylläpitoon. Mutta sen sijaan minun viestejäni on poistettu täältä. Esimerkiksi siiderijäbällekkin olen vastannut 2 kertaa ja molemmat poistettiin vaikka niissäkin ilmoitin olevani vain samaa mieltä.

        Ja se ei tarkoita sitä jos menen tuntemattomilta kysymään kuulumisia että olisin vonkaamassa seksiä, ja jos se jonkun mielestä tarkoittaa sitä niin sehän todistaa myös sen että homot ovat kaikenlisäksi myös vainoharhaisia. Ja mitä muuten tulee oikeuksiini niin jos nuoret eivät ole minulle liian nuoria niin miten voisin itsekkin olla heille silloin liian vanha. Minulle on opetettu lapsena että kohtele muita niin kuten toivoisit heidän kohtelevan sinua. Että ei tässä sen kummemmasta asiasta ole kyse.

        Ja enkä todellakaan ole mikään lestadiolainen enkä kuulu mihinkään muuhunkaan lahkoon! Evankelisluterilainen kirkko on ainoa mihin kuulun. Ja tuokin on täysin loukkaavaa että yrität leimata minua heteroksi. Mutta sateenkaari yhteisöllä ja uskonlahkoilla tuntuu olevan se yhteinen piirre että kumpaakaan ei saisi arvostella, vaikka siellä harjoitettaisiin minkälaista henkistä väkivaltaa omia kohtaan.


      • ikäeiolevainnumero
        pettynythomo kirjoitti:

        Ensinnäkin kun puhutaan pari kymppisistä niin silloin ei puhuta pelkästään 20 vuotiasta vaan kaikista 20-29 vuotiaista. Se kyseinen qruiser tuttukin mistä alusta mainitsin oli 29 vuotias eikä 20 vuotias. Enkä ole yhtäkään viestiä ilmoittanut tästä ketjusta ylläpitoon. Mutta sen sijaan minun viestejäni on poistettu täältä. Esimerkiksi siiderijäbällekkin olen vastannut 2 kertaa ja molemmat poistettiin vaikka niissäkin ilmoitin olevani vain samaa mieltä.

        Ja se ei tarkoita sitä jos menen tuntemattomilta kysymään kuulumisia että olisin vonkaamassa seksiä, ja jos se jonkun mielestä tarkoittaa sitä niin sehän todistaa myös sen että homot ovat kaikenlisäksi myös vainoharhaisia. Ja mitä muuten tulee oikeuksiini niin jos nuoret eivät ole minulle liian nuoria niin miten voisin itsekkin olla heille silloin liian vanha. Minulle on opetettu lapsena että kohtele muita niin kuten toivoisit heidän kohtelevan sinua. Että ei tässä sen kummemmasta asiasta ole kyse.

        Ja enkä todellakaan ole mikään lestadiolainen enkä kuulu mihinkään muuhunkaan lahkoon! Evankelisluterilainen kirkko on ainoa mihin kuulun. Ja tuokin on täysin loukkaavaa että yrität leimata minua heteroksi. Mutta sateenkaari yhteisöllä ja uskonlahkoilla tuntuu olevan se yhteinen piirre että kumpaakaan ei saisi arvostella, vaikka siellä harjoitettaisiin minkälaista henkistä väkivaltaa omia kohtaan.

        Tämäkö sitten määrä sen, että nuorten on hyväksyttävä sinut? "Ja mitä muuten tulee oikeuksiini niin jos nuoret eivät ole minulle liian nuoria niin miten voisin itsekkin olla heille silloin liian vanha. " Kyllä sinulla on ongelma, nuoret itse päättävät sen mikä heille on liian vanha. Hyväksytkö jos 60v haluaa sinut? Sinun määritelmien mukaan hän ei ole sinulle liian vanha. Olet 20-29 vuotiaita, 12-21v vanhempi ja tämä 60v on sinua vain 19v vanhempi.


      • pettynythomo
        ikäeiolevainnumero kirjoitti:

        Tämäkö sitten määrä sen, että nuorten on hyväksyttävä sinut? "Ja mitä muuten tulee oikeuksiini niin jos nuoret eivät ole minulle liian nuoria niin miten voisin itsekkin olla heille silloin liian vanha. " Kyllä sinulla on ongelma, nuoret itse päättävät sen mikä heille on liian vanha. Hyväksytkö jos 60v haluaa sinut? Sinun määritelmien mukaan hän ei ole sinulle liian vanha. Olet 20-29 vuotiaita, 12-21v vanhempi ja tämä 60v on sinua vain 19v vanhempi.

        Niin eli sama toisinkin päin jos 60 vuotias on minulle liian vanha niin silloin minäkin olen hänelle liian nuori joten heillä ei le mitään asiaa minun seuraan. Ja kuten sanoin niin vanha neuvo kertoo että kohtele muita niin kuin heidän toivoisit kohtelevan sinua. Eli pyrin kohtelemaan niitä nuoria niin kuin toivoisin heidänkin kohtelevan minua, ja ne vanhat äijät tulen kiertämään yhtä kaukaa niin kuin toivoisin heidänkin kiertävän minut. Mikä tässä on vielä epäselvää?


      • asiatoimiitoisinpäin
        pettynythomo kirjoitti:

        Niin eli sama toisinkin päin jos 60 vuotias on minulle liian vanha niin silloin minäkin olen hänelle liian nuori joten heillä ei le mitään asiaa minun seuraan. Ja kuten sanoin niin vanha neuvo kertoo että kohtele muita niin kuin heidän toivoisit kohtelevan sinua. Eli pyrin kohtelemaan niitä nuoria niin kuin toivoisin heidänkin kohtelevan minua, ja ne vanhat äijät tulen kiertämään yhtä kaukaa niin kuin toivoisin heidänkin kiertävän minut. Mikä tässä on vielä epäselvää?

        Elikkä jos olet liian vanha 20-29 vuotiaille, niin silloin he ovat liian nuoria sinulle. Joten sinulla ei ole mitään asiaa heidän seuraan. Nuoret 20-29v kiertävät sinut kaukaa ja haluavat sinun kiertävän heidät kaukaa.
        Mikä sinulla on epäselvää?
        Minulle ainakin on selvää, että luulet olevasi nuorten mieleen, etkä kunnioita heitä yhtää.
        Nuoret 20-29 vuotiaat kiertävät sinut kaukaa, koska olet heille liian vanha, menikö jakeluun? Et sinä ole se joka päättää minkä ikäinen heille on liian vanha, sen he tekevät ihan itse.


      • pettynythomo
        asiatoimiitoisinpäin kirjoitti:

        Elikkä jos olet liian vanha 20-29 vuotiaille, niin silloin he ovat liian nuoria sinulle. Joten sinulla ei ole mitään asiaa heidän seuraan. Nuoret 20-29v kiertävät sinut kaukaa ja haluavat sinun kiertävän heidät kaukaa.
        Mikä sinulla on epäselvää?
        Minulle ainakin on selvää, että luulet olevasi nuorten mieleen, etkä kunnioita heitä yhtää.
        Nuoret 20-29 vuotiaat kiertävät sinut kaukaa, koska olet heille liian vanha, menikö jakeluun? Et sinä ole se joka päättää minkä ikäinen heille on liian vanha, sen he tekevät ihan itse.

        Niin eivätkä ne nuoretkaan ole niitä jotka päättävät ketkä taas minulle ovat liian nuoria vaan itsekkin teen sen ihan itse.


      • Hjkhp

        Miksi et tapaile itsesi ikäisiä miehiä? Vai ovatko he liian vanhoja sinulle? Mutta jos he ovat liian vanhoja sinulle, 41-vuotiaalle, niin miksi sinä et sitten olisi liian vanha parikymppiselle miehelle? Vai koskeeko sinua eri säännöt? Ja ei, parikymppiset eivät näe sinua 25-30 -vuotiaana, jollaisena itsesi kuvittelet, vaan kun ilmestyt heidän viereensä vikittelemään, niin he näkevät nelikymppisen miehen, vaivaantuvat ja lähetevät pois, koska olet heille liian vanha.


      • logiikkaikä
        pettynythomo kirjoitti:

        Niin eivätkä ne nuoretkaan ole niitä jotka päättävät ketkä taas minulle ovat liian nuoria vaan itsekkin teen sen ihan itse.

        Sinulle on edelleenkin epäselvää, että olet liian vanha parikymppisille, olet heille se "vanha äijä", siitä tässä on kyse ja hyväksy se.

        Päätithän sinä kuuskymppisen puolesta, että olet hänelle liian nuori, joten samalla logiikalla ovat parikymppiset sinulle liian nuoria.


      • bear.is.the.top.banana
        logiikkaikä kirjoitti:

        Sinulle on edelleenkin epäselvää, että olet liian vanha parikymppisille, olet heille se "vanha äijä", siitä tässä on kyse ja hyväksy se.

        Päätithän sinä kuuskymppisen puolesta, että olet hänelle liian nuori, joten samalla logiikalla ovat parikymppiset sinulle liian nuoria.

        Ja tämä on jälleen kerran sitä, että jollekin pettyjälle ja valittajalle ikä on niin helvetin tärkeä asia, että baaripoka on tänään ihan maailman paras seuralainen, mutta kun pettynyt kuulee, että hänellä on huomenna 30 v. synttärit, niin viuh vaan, sinne meni, kun ei ole enää tietyn ikäinen ja kiinnostava.

        Baariympäristö on kuitenkin siinä mielessä rehellisempi maailma kuin tämä netti, että sinne eivät pääse 13-vuotiaat tai sellaista 13 v:tä esittävät aikuisetkin näkee aikuisiksi.


      • pettynythomo
        Hjkhp kirjoitti:

        Miksi et tapaile itsesi ikäisiä miehiä? Vai ovatko he liian vanhoja sinulle? Mutta jos he ovat liian vanhoja sinulle, 41-vuotiaalle, niin miksi sinä et sitten olisi liian vanha parikymppiselle miehelle? Vai koskeeko sinua eri säännöt? Ja ei, parikymppiset eivät näe sinua 25-30 -vuotiaana, jollaisena itsesi kuvittelet, vaan kun ilmestyt heidän viereensä vikittelemään, niin he näkevät nelikymppisen miehen, vaivaantuvat ja lähetevät pois, koska olet heille liian vanha.

        Siksi koska en tarvitse mitään kyttääviä isä tai isovelipuolia koska niitä löytyy perheen iltatähtenä ihan omastakin takaa, vaan haluan ihan oikeita kavereita. Ja jos en saa sitä mitä haluan niin olen ennemminkin yksin. Ja jos nyt oikeen tarkkoja ollaan niin kyllä vuosi tai korkeintaan 2 kärsii mennä siitä 30 yli mutta ei yhtään enempää ainakaan tämän vuoden aikana.


      • pettynythomo

      • asiatoimiitoisinpäin
        pettynythomo kirjoitti:

        Siksi koska en tarvitse mitään kyttääviä isä tai isovelipuolia koska niitä löytyy perheen iltatähtenä ihan omastakin takaa, vaan haluan ihan oikeita kavereita. Ja jos en saa sitä mitä haluan niin olen ennemminkin yksin. Ja jos nyt oikeen tarkkoja ollaan niin kyllä vuosi tai korkeintaan 2 kärsii mennä siitä 30 yli mutta ei yhtään enempää ainakaan tämän vuoden aikana.

        Niin ne 20-30 vuotiaatkin ajattelee et korkeitaan 2-3vee, tajuatko että olet 20 vuotiasta 21 vuotta vanhempi. Luuletko että 20 vuotias haluaa isänsä ikäistä seuraa? Taidat haluat itse olla se kyttäävä isä/isoveli.
        Miten isovelipuolet voivat olla iltatähtiä? Siis luuletko olevasi heitä nuorempi kun sanot iltatähtiä isovelipuoleksi?
        Olet aivan sekaisin.
        Tuppaudu vain 20-30 vuotiaden seuraan ravintolassa, kyllä poke heittää sinut pihalle.
        Toivottavasti seuraasi tunkeutuu kaikki ravintolan 50v köriläät, ennenkuin poke linkoo sinut pihalle saatesanoin, tänne ei ole enää ikinä asiaa.


      • asiatoimiitoisinpäin

        Osaan hyvin lukea ja jopa ymmärtää kaiken lukemani, muutin vähän sinun kommenttia, samoin kuin sinäkin muuttelet toisten kommentteja ja siitä muuttamisesta heti kilahdit, osuin oikeaan, millainen olet.

        Kyllä se asia niin toimii jos tuppaudut toisten pöytään ja et poistu pöytäseurueen käskystä ravintolan henkilökunnalla on oikeus poistaa sinut, toisia asiakkaita ei saa häiritä.

        Suomi onkin sen verran vapaa maa, että ravintolan asiakkailla on vapaus valita ketkä kuuluvat heidän seurueseen.

        Siksihän ne sinun aloituksen mukaan häipyivät seurastasi, olivat hienotunteisia ja eivät haluneet tehdä asiasta numeroa.

        Jospa ne lähtivät oksentamaan, taisi heille riittää 5 minuuttia sinun seuraa siihen?


      • pettynythomo
        asiatoimiitoisinpäin kirjoitti:

        Osaan hyvin lukea ja jopa ymmärtää kaiken lukemani, muutin vähän sinun kommenttia, samoin kuin sinäkin muuttelet toisten kommentteja ja siitä muuttamisesta heti kilahdit, osuin oikeaan, millainen olet.

        Kyllä se asia niin toimii jos tuppaudut toisten pöytään ja et poistu pöytäseurueen käskystä ravintolan henkilökunnalla on oikeus poistaa sinut, toisia asiakkaita ei saa häiritä.

        Suomi onkin sen verran vapaa maa, että ravintolan asiakkailla on vapaus valita ketkä kuuluvat heidän seurueseen.

        Siksihän ne sinun aloituksen mukaan häipyivät seurastasi, olivat hienotunteisia ja eivät haluneet tehdä asiasta numeroa.

        Jospa ne lähtivät oksentamaan, taisi heille riittää 5 minuuttia sinun seuraa siihen?

        Itse asiassa minua on vain 2 kertaa pyydetty poistumaan pöydästä ja molemmilla kerroilla tein juuri niin kuin ne halusivat joten en tuottanut häiriötä. Ja syytkin olivat vielä täysin ymmärrettävät. Toinen tapahtui samaisessa homobaarissa joskus aikaisemmin ja syy oli pöytäseurueen joku sukulaistapaaminen. Toinen abc baarissa ja syy pöytäseurueen työpalaveri.


      • nimimerkkitesti
        pettynythomo kirjoitti:

        Itse asiassa minua on vain 2 kertaa pyydetty poistumaan pöydästä ja molemmilla kerroilla tein juuri niin kuin ne halusivat joten en tuottanut häiriötä. Ja syytkin olivat vielä täysin ymmärrettävät. Toinen tapahtui samaisessa homobaarissa joskus aikaisemmin ja syy oli pöytäseurueen joku sukulaistapaaminen. Toinen abc baarissa ja syy pöytäseurueen työpalaveri.

        Montako kertaa sinua on sitten erikseen kutsuttu tai pyydetty samaisessa homobaarissa johonkin pöytään?

        Sen kyllä ymmärtää jos abc:llä menet vaikkapa persuhomojen pöytään, niin ei sinne normihomot sovi.

        Tai kun täällä tai Qruiserissa kommentoit tutun näköiselle profiilille, että "moi...!", niin heti paukkuu sensuuri ;D


      • pettynythomo
        nimimerkkitesti kirjoitti:

        Montako kertaa sinua on sitten erikseen kutsuttu tai pyydetty samaisessa homobaarissa johonkin pöytään?

        Sen kyllä ymmärtää jos abc:llä menet vaikkapa persuhomojen pöytään, niin ei sinne normihomot sovi.

        Tai kun täällä tai Qruiserissa kommentoit tutun näköiselle profiilille, että "moi...!", niin heti paukkuu sensuuri ;D

        Ei kertaakaan. Mutta jos kaikki muutkin baarit ravintolat tanssilavat ja kahvilat lasketaan niin montakin kertaa on tullut porukkaa itse samaan pöytään.

        Ja qruiserissa ihmettelen eniten sellaisia 2 naamaisia pellejä. Profiilitekstissä ollaan muka niin sosiaalista tyyliin "haluan tutustua uusiin ihmisiin, nakkaa viestillä jos kiinnostaa" ja plaa plaa plaa. Ja sitten kun laitat viestiä niin ei edes vastata. Että kaikki pelkkää kusetusta.


      • optimistinenhomo
        pettynythomo kirjoitti:

        Ei kertaakaan. Mutta jos kaikki muutkin baarit ravintolat tanssilavat ja kahvilat lasketaan niin montakin kertaa on tullut porukkaa itse samaan pöytään.

        Ja qruiserissa ihmettelen eniten sellaisia 2 naamaisia pellejä. Profiilitekstissä ollaan muka niin sosiaalista tyyliin "haluan tutustua uusiin ihmisiin, nakkaa viestillä jos kiinnostaa" ja plaa plaa plaa. Ja sitten kun laitat viestiä niin ei edes vastata. Että kaikki pelkkää kusetusta.

        Mihin et ole pettynyt?


      • pettynythomo
        optimistinenhomo kirjoitti:

        Mihin et ole pettynyt?

        No esimerkiksi junttiheteroihinkin olen joskus jopa positiivisesti yllättynyt koska niidenkin kanssa pystyy sentään jostain juttelemaan. Kun taas nuorilta homoilta ei voi mennä edes kelloa kysymään kun kaikki tuntuu olevan heille seksuaalista ahdistelua.


      • Anonyymi
        bear.is.the.smartest kirjoitti:

        Niinpä.

        Sinä hait siis mielestäsi omanikäistäsi, eli itseäsi 20 v. nuorempaa, jotka sanoivat sinulle yäk ja ainoat sinusta kiinnostuneet eli vanhemmat miehet kokivat itsensä myös nuoremmiksi kuin ovat ja hakivat myös itseään 20 v. nuorempaa ja sinä sanoit heille että yäk.

        Huomaatko samankaltaisuuden?

        Niille nuoremmille tuli vaan sinusta mieleen sama kuin sinulle tuli niistä sinua vanhemmista. Ei sen kummempi asia, eikä sun tarvitse olla kuin 5 vuotta vanhempi, niin olet jo liian vanha ja nuorenahan täytyy ehdottomasti pysyä vain omanikäistensä seurassa eikä vongata isänsä tai isoisänsä ikäisiä.

        Vanhemmat olivat sinusta taas kiinnostuneita, koska vaikutit kuppilan ainoalta asialliselta absolutistilta siisti puku päällä ja ajatuksella, jos ei seiso, niin sun kanssa voi silti jutella intohimoisesti koko yön politiikasta, joka taas nuorisolle on turn-off.

        Samoin jos näyttää ikäistään nuoremmalta, mutta tutustuttaessa jos tulee oikea ikä ilmi niin saattaa se seura kadota…


      • Anonyymi
        pettynythomo kirjoitti:

        Ei kertaakaan. Mutta jos kaikki muutkin baarit ravintolat tanssilavat ja kahvilat lasketaan niin montakin kertaa on tullut porukkaa itse samaan pöytään.

        Ja qruiserissa ihmettelen eniten sellaisia 2 naamaisia pellejä. Profiilitekstissä ollaan muka niin sosiaalista tyyliin "haluan tutustua uusiin ihmisiin, nakkaa viestillä jos kiinnostaa" ja plaa plaa plaa. Ja sitten kun laitat viestiä niin ei edes vastata. Että kaikki pelkkää kusetusta.

        Se on ihan suomalaisten ominaisuus ylipäätänsäkin. Pyöritään nyreänä omassa seurassa jossain pimeässä nurkassa katse lattiaan ja ollaan ikään kuin ei haettaisi seuraa ollenkaan. Ei kehdata tutustua kehenkään eikä näyttää omaa kiinnostusta.


      • Anonyymi
        JoopaJoo___ kirjoitti:

        Siinä on taas yksi hetero, joka tekeytyy homoksi ja alkaa naukumaan kuinka kamalaa on olla homo.

        1. Kenelläkään ei ole velvollisuutta olla kanssasi tai edes jutella politiikasta jos ei kiinnosta. (Taidat olla se sama jäbä, joka kiertelee homobaareissa muka homona/bissenä ja utelee ihmisiltä heidän suhtautumistaan maahanmuuttoon ja politiikkaan yleensä).

        2. Miksi nuorempien pitäisi kiinnostua vanhemmasta jos sinäkään et kiinnostu vanhemmista? Yhtä ikäloppu juntti olet niille nuoremmille kuin ne vanhemmat miehet sinulle.

        3. Olet tekopyhänä vaatimassa suvatsevaisuutta ja kohteliaisuutta, tosin vain jos se koskee sinua itseäsi ja kaltaisiasi.

        No niin jo alkoi saivartelu tälläkin palstalla, että sillee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin jo alkoi saivartelu tälläkin palstalla, että sillee

        Siinä kesti yllättävän kauan


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        OmassaLestissä kirjoitti:

        Kenelläkään ei ole velvollisuutta maata kanssasi saati sitten edes keskustella.

        Eikös teillä vanhoillislestoilla riitä muutenkin seuraa. On kaiken maailman suviseurat sun muut, jossa etsiä partneria. Luulisi, että sitä seuraa löytyisi ilman, että pitää alkaa käännyttämään homoseksuaaleja heteroiksi ja eikös heteroja ole jo muutenkin enemmistö ihmisistä vai oletko ryhtynyt parittajaksi ihmiskauppaan? On se kovin outoa, että vanhoillislesta eikä hetero osaa omista piireistään etsiä seuraa.

        Makaamisesta ei ollut kyse mutta tämä jolla on vaan yksi asia mielessä on heti siitä julistamassa.


      • Anonyymi
        pettynythomo kirjoitti:

        Vaikka ei olisi valmiskaan mihinkään vakituiseen suhteeseen niin hieman ystävällisempää käytöstä voisi edellyttää. Kyllä ollaan muilta vaatimassa suvaitsevaisuutta ja yhtenvertaisuutta mutta omissa piireissä ei minkäälaista lähimmäisen rakkautta ja toisista välittämistä. Lueppa tuo siiderijäpän viesti tuosta alhaalta. Siitä sopisi homojenkin ottaa mallia ennen kuin alkavat heteroilta naukumaan suvaitsevaisuutta.

        Tämä on kyllä niin totta. Omien seurassa ollaan niin epäystävällisiä, suvaitsemattomia ja töykeitä.


    • Siiderijäbä

      Itse en en käy homobaareissa. Mutta ymmärrän aloittajan probleeman...
      Kaverien kanssa istuskellessa baarissa tms, niin me toimimme näin, jos joku on tulossa pöytään, kohteliaasti kysyen, että onko pöydässä tilaa.

      Hyviin tapoihin kuuluu sanoa, että voit istua tai istu hetkeksi, kaverit tule jossain vaiheessa. Tällä ajalla on mahdollisuus puolin ja toisin katsoa onko seura sopiva. Jos tyyppi tuntuu mukavalta, niin hän saattaa istua siinä istuttua pidempään, koska itseasiassa ei siihen ketään ollut tulossakaan.
      Jollei, niin hankitaan itse siihen kaverit, jotta hän lähtee siitä pois.
      Useimmiten tyyppi/tyypit ovat olleet mukavaa juttu seuraa. Itsekään en tykkää siitä, että jos porukat hihittää tai sanoo tyypille, että mene hakee paikkaa jostain muualta tyyliin.
      Meidän suomalaisten pitää olla toisillemme suvaitsevaisempia, kohteliaita ja tarvittaessa huolehtia toisistamme, jos sellainen tilanne eteen tulee. oli tuttu tai ei, kohteliaisuus on kaiken a ja o.

      Meitä on jokaiseen junaan, mutta itse toivoisin juuri tuota suvaitsevaisuutta, toisen huomioimista ja kunnioittamista. Hyvät ihmiset huolehtii toinen toisistaan, oli tuttu tai tuntematon.

    • pettynythomo

      Ensinnäkin en hae pelkkää seksiä. Ja toiseksi eikö tuo maksullinen homma ole laitonta?

      • nimimerkkitesti

        Voihan sitä silti vähän miettiä millaisen kuvan itsestään antaa, jos hakee puku päällä parikymmentä vuotta itseään nuorempaa seuraa ja säntäilee pöydästä toiseen vain nuorten perässä. Ihan vaan vinkkinä siitä, kuka vaikuttaa nimenomaan seksiä hakevalta, maksukykyiseltä ja -valmiilta homobaarissa...

        Yritä erottaa työ- ja vapaa-ajan pukeutuminen toisistaan, pelkästään huomiota herättämättömämpi pukeutuminen saattaa johtaa parempaan lopputulokseen.


    • info888888888888888888

      Baarit on paskimpia paikkoja hakea mitään seuraa.

      Nuoret jotka liikkuvat baareissa ovat juuri näitä super söpö anorektikkojen palvojia jotka juoksevat karkuun kädet korvissa kiljuen kuin mitkäkin akat jos vain kysyt "mitä väliä ulkonäöllä ja kropalla on?"

      Ja jos et hae seksiä niin mitä vikaa on jutella vanhempien kundien kanssa? Vaikka suostut juttelemaan vähän vanhemman henkilön kanssa se ei tarkoita, että pitäisi seksiin suostua.

    • pettynythomo

      Miksi jutella vanhoille jos kerran nuoriakin on paikalla, sehän olisi vain ajan haaskausta. Ja luuletko että pystyisin keskittymään jonkun 5 kymppisen horinoihin jos viereisessä pöydässä istuisi 2 kymppisiä?

      • 22veejunnu

        Miksi luulet, että joku kaksikymppinen viitsisi jutella sinulle?
        Tässä ketjussa osoittamasi käytöksen mukaan uskon, että olet ravintolassakin samanlainen ääliö.
        Jos olisit samassa pöydässä 60 ukon kanssa, et tulisi saamaan minulta minkäänlaista huomiota, vaikka en pidä yli 30vee miehistä, satavarmasti tämä 60vee HERRASMIES saisi koko huomioni, sillä tiedän hänen olevan sinua fiksumpi ja tajuavan olevansa 60v , eikä leikkisi olevansa mikään 20-30vee imelää 40vee kusipäätä, joka luulee olevansa nuorten mieleen oleva hurmuri ja kieli pitkänä kyttää itseään paljon nuorempia pukupäällä.
        Sipilän mainitseminen nuorelle pöytäseurueelle saa hyvin kaikki pakenemaan pöydästä ja todennäköisesti poistuu myöskin 60vee herrasmieskin.
        Iskurepliikkinä olen ollut kunnallisvaaliehdokkaana useamman kerran ja Sipilä kuuluu lähipiirin ei pure ravintolassa. Eikä ole tainnut purra edes puoluekokouksissa ja siksikö olet siirtynyt Suomi24:n marisemaan?


      • nimimerkkitesti

        Aika tarkkaan olet tässä(kin) ketjussa jumittunut haaskaamaan aikaasi meihin vanhempiin keskustelijoihin, Varo vaan, kohta aletaan tekemään sinulle ehdotuksia treffeistä kesän maatalousnäyttelyihin ja suviseuroille ;D


      • voihankymppiset

        Ymmärrän että viiteen kymppiseen keskittyminen on todella vaikeampaa kuin kahteen kymppiseen, suosittelen kokeilemaan yhteen kymppiseen keskittymiseen silloin ei ole muita häiritsemässä heikkoa keskittäytymistäsi.


      • Anonyymi
        22veejunnu kirjoitti:

        Miksi luulet, että joku kaksikymppinen viitsisi jutella sinulle?
        Tässä ketjussa osoittamasi käytöksen mukaan uskon, että olet ravintolassakin samanlainen ääliö.
        Jos olisit samassa pöydässä 60 ukon kanssa, et tulisi saamaan minulta minkäänlaista huomiota, vaikka en pidä yli 30vee miehistä, satavarmasti tämä 60vee HERRASMIES saisi koko huomioni, sillä tiedän hänen olevan sinua fiksumpi ja tajuavan olevansa 60v , eikä leikkisi olevansa mikään 20-30vee imelää 40vee kusipäätä, joka luulee olevansa nuorten mieleen oleva hurmuri ja kieli pitkänä kyttää itseään paljon nuorempia pukupäällä.
        Sipilän mainitseminen nuorelle pöytäseurueelle saa hyvin kaikki pakenemaan pöydästä ja todennäköisesti poistuu myöskin 60vee herrasmieskin.
        Iskurepliikkinä olen ollut kunnallisvaaliehdokkaana useamman kerran ja Sipilä kuuluu lähipiirin ei pure ravintolassa. Eikä ole tainnut purra edes puoluekokouksissa ja siksikö olet siirtynyt Suomi24:n marisemaan?

        Erittäin hyvä kommentti.
        Vanhaherra sanoo....


    • pettynythomo

      "Sipilän mainitseminen nuorelle pöytäseurueelle saa hyvin kaikki pakenemaan pöydästä ja todennäköisesti poistuu myöskin 60vee herrasmieskin.
      Iskurepliikkinä olen ollut kunnallisvaaliehdokkaana useamman kerran ja Sipilä kuuluu lähipiirin ei pure ravintolassa."

      No nythän se selvisikin. Elikkä tässä onkin kysymys vain kateudesta, no sehän selittääkin kaiken!

      • ihmeellisethomot

        Ai kateellinen mistä? Ettet saa seksiä etkä edes juttuseuraa? Vai siitäkö et kaikki hyljeksii sinua?
        Valaise meitä kateellisia, mistä meidän pitää olla sinulle kateellinen, kun en itse huomaa sitä :D


      • nimimerkkitesti
        ihmeellisethomot kirjoitti:

        Ai kateellinen mistä? Ettet saa seksiä etkä edes juttuseuraa? Vai siitäkö et kaikki hyljeksii sinua?
        Valaise meitä kateellisia, mistä meidän pitää olla sinulle kateellinen, kun en itse huomaa sitä :D

        Välillä tämän "herran" mielestä meidän tulee olla kateellisia siitä, ettei hän sotkeudu biseksuaaleihin, että hänellä on 10 vuoden avioliitto ja lapsia naisen kanssa, että hän osaa valehdella ikänsä, että hän on ainoa nuhteeton ja hyvät elämäntavat omaava homo Suomessa ja varmasti siitäkin, että hänelle suunnatut vastaukset sensuroidaan ketjusta, koska nyt pitää saada homot syrjimään kepulaisia tai ymmärtämään homofobeja ;D


      • Pettynythomo
        ihmeellisethomot kirjoitti:

        Ai kateellinen mistä? Ettet saa seksiä etkä edes juttuseuraa? Vai siitäkö et kaikki hyljeksii sinua?
        Valaise meitä kateellisia, mistä meidän pitää olla sinulle kateellinen, kun en itse huomaa sitä :D

        No kateudestahan te minua hyljeksiitte. Ja se kateus tulee taas siitä kun kuulun Suomen pääministerin tuttava piiriin, kun taas teitä tuskin on koskaan tervehtinyt edes oma kunnanjohtajanne puhumattakaan tuttavuudesta. Ja vielä sekin kun olen ollut ehdokkaana kuntavaaleissa ja virallisena edustajana puoluekokouksissa. Niin kyllähän se vituttaa kun joku menestyy itseä paremmin. :D


      • Pettynythomo
        nimimerkkitesti kirjoitti:

        Välillä tämän "herran" mielestä meidän tulee olla kateellisia siitä, ettei hän sotkeudu biseksuaaleihin, että hänellä on 10 vuoden avioliitto ja lapsia naisen kanssa, että hän osaa valehdella ikänsä, että hän on ainoa nuhteeton ja hyvät elämäntavat omaava homo Suomessa ja varmasti siitäkin, että hänelle suunnatut vastaukset sensuroidaan ketjusta, koska nyt pitää saada homot syrjimään kepulaisia tai ymmärtämään homofobeja ;D

        Sori mutta metsään meni. Ensinnäkin en todellakaan ole mikään kaksoiselämää elävä kulissi homo vaan päinvastoin kierrän naiset yhtä kaukaa kuin 40 miehet, olkoonpa ne sitten minkä ikäisiä hyvänsä. Ja miksi haluaisin saada homoja tai ketään muitakaan syrjimään kepulaisia? Päin vastoin tulen tekemään aina kaikkeni sen eteen että puolue menestyisi. Nimittäin en ole mikään Paavo Väyrynen, vaan minulle on tärkeintä puolueen eikä mikään omaetu.


      • EnpäTiiä
        Pettynythomo kirjoitti:

        Sori mutta metsään meni. Ensinnäkin en todellakaan ole mikään kaksoiselämää elävä kulissi homo vaan päinvastoin kierrän naiset yhtä kaukaa kuin 40 miehet, olkoonpa ne sitten minkä ikäisiä hyvänsä. Ja miksi haluaisin saada homoja tai ketään muitakaan syrjimään kepulaisia? Päin vastoin tulen tekemään aina kaikkeni sen eteen että puolue menestyisi. Nimittäin en ole mikään Paavo Väyrynen, vaan minulle on tärkeintä puolueen eikä mikään omaetu.

        No en oikee usko että nyky-Suomessa on meriittiä olla Sipilän tuttava. Muutenkaan ethän sä voi ihmisiä pakottaa sua rakastamaan.


      • nimimerkkitesti
        Pettynythomo kirjoitti:

        Sori mutta metsään meni. Ensinnäkin en todellakaan ole mikään kaksoiselämää elävä kulissi homo vaan päinvastoin kierrän naiset yhtä kaukaa kuin 40 miehet, olkoonpa ne sitten minkä ikäisiä hyvänsä. Ja miksi haluaisin saada homoja tai ketään muitakaan syrjimään kepulaisia? Päin vastoin tulen tekemään aina kaikkeni sen eteen että puolue menestyisi. Nimittäin en ole mikään Paavo Väyrynen, vaan minulle on tärkeintä puolueen eikä mikään omaetu.

        Voi sinua pettynyt ja sun ainaista pätemistarvettasi ;D

        Onnistunut kateellisuustrollaus vaatii bearin taitoja, kts. ketjun ensimmäinen vastaus. Et ole lähelläkään tätä itseironisen itsensä nostamisen mestaria, mutta kieltämättä olet hänelle ja hänen supliikkitaidoilleen sekä hänen iiiiiiiiiiiiiiiihanalle seksuaaliselle elämälleen erittäin kateellinen.

        Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!


      • pettynythomo
        EnpäTiiä kirjoitti:

        No en oikee usko että nyky-Suomessa on meriittiä olla Sipilän tuttava. Muutenkaan ethän sä voi ihmisiä pakottaa sua rakastamaan.

        No jos et ole tyytyväinen Sipilään niin asetu itse ehdokkaaksi seuraavissa eduskuntavaaleissa parhaaksi katsomasi puolueen listoilta. Ja sen jälkeen pyri sen kyseisen puolueen puheenjohtajaksi seuraavassa puoluekokouksessa, ja taas sitä seuraavissa eduskuntavaaleissa pääministeriksi. Niin katsotaan miten äijän käy :D

        No ei tietenkään rakastamaan mutta pieni kunnioitus vois olla paikallaan.


      • nimimerkkitesti
        pettynythomo kirjoitti:

        No jos et ole tyytyväinen Sipilään niin asetu itse ehdokkaaksi seuraavissa eduskuntavaaleissa parhaaksi katsomasi puolueen listoilta. Ja sen jälkeen pyri sen kyseisen puolueen puheenjohtajaksi seuraavassa puoluekokouksessa, ja taas sitä seuraavissa eduskuntavaaleissa pääministeriksi. Niin katsotaan miten äijän käy :D

        No ei tietenkään rakastamaan mutta pieni kunnioitus vois olla paikallaan.

        Taidat oikeasti olla Väyrysen kannattaja.

        Hänkään ei tajua parhaan aikansa menneen jo ohi ja silti on kova hinku päästä joka pöytään. Ja tosiaan, sekin teitä yhdistää, että omakehu haisee, mutta se pieni kunnioitus kansan keskuudessa on todella pientä. Ettekös te kepulaiset petäkin aina?


      • EnpäTiiä
        pettynythomo kirjoitti:

        No jos et ole tyytyväinen Sipilään niin asetu itse ehdokkaaksi seuraavissa eduskuntavaaleissa parhaaksi katsomasi puolueen listoilta. Ja sen jälkeen pyri sen kyseisen puolueen puheenjohtajaksi seuraavassa puoluekokouksessa, ja taas sitä seuraavissa eduskuntavaaleissa pääministeriksi. Niin katsotaan miten äijän käy :D

        No ei tietenkään rakastamaan mutta pieni kunnioitus vois olla paikallaan.

        Ensinnäkin sanoinko koskaan, että tekisin paremmin hommia kuin Sipilä? Vaikka en olekkaan politiikassa voin sanoa mielipiteeni. Nykyisen hallituskauden aikana on tehty niin paljon leikkauksia, kyseenalaisia lakialoitteita ja muutakin sooloilua, että kyllä pitää vähä olla kriittinen.


      • Pettynythomo
        EnpäTiiä kirjoitti:

        Ensinnäkin sanoinko koskaan, että tekisin paremmin hommia kuin Sipilä? Vaikka en olekkaan politiikassa voin sanoa mielipiteeni. Nykyisen hallituskauden aikana on tehty niin paljon leikkauksia, kyseenalaisia lakialoitteita ja muutakin sooloilua, että kyllä pitää vähä olla kriittinen.

        Mutta kaikki on vain seurausta siitä kun edellinen Kataisen-Stubbin hallitus ajoi Suomen täydelliseen sekasortoon niin Sipilä joutui konkurssipesän hoitajaksi. Ja aina kun joudutaan toisten sotkuja siivoamaan niin valitettavasti siitä seuraa myös kasvukipuja. Mutta Keskusta lupasikin laittaa Suomen kuntoon ja sen se on myös tehnyt jopa etuajassa. Työllisyys on jo nyt melkein 72% mikä oli hallituksen alkuperäinen tavoitekkin.


      • nimimerkkitesti
        Pettynythomo kirjoitti:

        Mutta kaikki on vain seurausta siitä kun edellinen Kataisen-Stubbin hallitus ajoi Suomen täydelliseen sekasortoon niin Sipilä joutui konkurssipesän hoitajaksi. Ja aina kun joudutaan toisten sotkuja siivoamaan niin valitettavasti siitä seuraa myös kasvukipuja. Mutta Keskusta lupasikin laittaa Suomen kuntoon ja sen se on myös tehnyt jopa etuajassa. Työllisyys on jo nyt melkein 72% mikä oli hallituksen alkuperäinen tavoitekkin.

        Ja tästä päästiinkin sun varsinaiseen asiaasi ja yksinäisen homoelämäsi selittäjään eli puuduttavaan politiikan jauhamiseen, joka varmasti kiinnostaa homoja baarissa ;D

        Et sitten Qruiserissakaan huomannut, että se politiikkajäkätys tappoi keskustelut siellä taululla?

        Se hyvä pointti tästä keskustelusta on ollut, että ainakin 72% baarihomoista tietää nyt vaihtaa pöytää heti siinä sekunnissa kun baarissa vastaan tulee pukumies, joka aloittaa politiikasta... Että vilpitön kiitos sinulle siitä ;D


      • pettynythomo
        nimimerkkitesti kirjoitti:

        Ja tästä päästiinkin sun varsinaiseen asiaasi ja yksinäisen homoelämäsi selittäjään eli puuduttavaan politiikan jauhamiseen, joka varmasti kiinnostaa homoja baarissa ;D

        Et sitten Qruiserissakaan huomannut, että se politiikkajäkätys tappoi keskustelut siellä taululla?

        Se hyvä pointti tästä keskustelusta on ollut, että ainakin 72% baarihomoista tietää nyt vaihtaa pöytää heti siinä sekunnissa kun baarissa vastaan tulee pukumies, joka aloittaa politiikasta... Että vilpitön kiitos sinulle siitä ;D

        Niin onhan se kovapaikka joillekkin kun huomaavat olevansa politiikassakin väärässä. Mutta itse kyllä osaan keskustella silti muustakin kuin politiikasta. Joten jos politiikka ei kiinnosta niin jokaisellahan on mahdollisuus valita itse sellainen puheenaihe ikä kiinnostaa se sopii minulle. Mutta jos he eivät sitä tee vaan sen sijaan antavat minun koko ajan yksin höpöttää aiheesta kuin aiheesta niin silloin saatan alkaa uhallakin puhumaan politiikasta.


      • EnpäTiiä
        Pettynythomo kirjoitti:

        Mutta kaikki on vain seurausta siitä kun edellinen Kataisen-Stubbin hallitus ajoi Suomen täydelliseen sekasortoon niin Sipilä joutui konkurssipesän hoitajaksi. Ja aina kun joudutaan toisten sotkuja siivoamaan niin valitettavasti siitä seuraa myös kasvukipuja. Mutta Keskusta lupasikin laittaa Suomen kuntoon ja sen se on myös tehnyt jopa etuajassa. Työllisyys on jo nyt melkein 72% mikä oli hallituksen alkuperäinen tavoitekkin.

        No joo'o se on totta, että 2010-luvun hallitukset ovat olleet monen mielestä kyseenalaisia, mutta siitä huolimatta meidän ei tarvitse sietää kaikkea.

        Melkein jopa toivoin, että nostat tuon työllisyysasteen.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005384055.html

        www.is.fi/taloussanomat/art-2000005575183.html

        Onko siis Sipilän tavoite keplotella 72% työllisyysaste teknisyyksillä?

        Perusteissaan jutuissa kerrotaan, kuinka nykyiset työnhakijat jättäytyvät pois te-palveluista ja kuinka todellisuudessa osa-aikastyöllisyys on nousussa kun taas kokoaikatyöllisyys on laskussa.


      • pettynythomo
        EnpäTiiä kirjoitti:

        No joo'o se on totta, että 2010-luvun hallitukset ovat olleet monen mielestä kyseenalaisia, mutta siitä huolimatta meidän ei tarvitse sietää kaikkea.

        Melkein jopa toivoin, että nostat tuon työllisyysasteen.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005384055.html

        www.is.fi/taloussanomat/art-2000005575183.html

        Onko siis Sipilän tavoite keplotella 72% työllisyysaste teknisyyksillä?

        Perusteissaan jutuissa kerrotaan, kuinka nykyiset työnhakijat jättäytyvät pois te-palveluista ja kuinka todellisuudessa osa-aikastyöllisyys on nousussa kun taas kokoaikatyöllisyys on laskussa.

        Se trendihän on ollut jo viimeiset 30 vuotta että kokoaikatyöllisten määrä vähenee ja osa-aika työllisten määrä lisääntyy. Työnantajat sanovat nnykyään entistä heppasemmilla perusteilla työntekijöitä irti, niin kyllä ne on tänäpäivänä ne 40 vuoden työpaikat aika harvinaista herkkua. Joten työsuhteet ovat yleensä osa-aikaisia nykyään.


    • keskustelutyhjästä

      Keskustelun aloittaja ei kestä yhtään kritiikkiä.
      Ei näin yksipuolisella keskustelulla ole mitään virkaa.
      Pelkkä aloitus olisi ollut riittävä, siitähän käy selväksi millaisesta kaverista on kyse.
      Paljon aloittaja kirjoittaa, todellisuudessa ei ole sanonut paljoa mitään.

    • pettynythomo

      Niin että minulle saa vittuilla vaikka kuin paljon ja minun pitäisi ottaa kaikki vain kohteliaisuutena?

      • pettynytpyttyyn

        Jäljellä on vain sinun vittuilut, jotka me muut olemme ottaneet kohteliaisuutena, emmekä ole ilmoittaneet sinua ylläpidolle.
        Olet pettynyt homoihin ja heidän kritiikkiin ja odotatko kaikkien sitten olevan sinun kitinästä suu messingillä, etenkin kun olet erittäin epämiellyttävällä käytöksellä jokaista vastaan?
        Yritä kestää vittuilua kuin mies, kuten suurin osa täällä tekee. Sinun tyylillä seikkaillee s24 gaypalstalla yksi toinen, joka ei kestä kritiikkiä.


    • pettynythomo

      Ensinnäkin en ole tästä ketjusta ilmoittanut yhtäkään viestiä ylläpidolle vaikka aihetta olisi ollutkin, mutta sen sijaan minun viestejäni on ilmoitettu useampikin kpl vaikka niissä ei ole ollut mitään aihetta. Ja mitä kritiikkiin tulee niin siellä kyseisessä gaybaarissa lähestyin jokaista mahdollisimman ystävällisessä ja asiallisessa hengessä ja vastakaikuna sain vain pöydästä pakenemista keljuilua ja jopa vittuilua, niin kyllä se minunkin ystävällisyydellä joku raja on. Ja joka tarkoituksella haluaa minusta vihamiehen niin kyllä varmasti tulee sellaisen saamaan!

    • Hjkhp

      Etkö jo aloittaja ymmärrä, että ongelma on sinun kaksinaismoraali: tulet tänne kiukuttelemaan, kun parikymppiset miehet eivät ole sinusta kiinnostuneita, mutta sinä voit mielestäsi torjua itseäsi vanhemmat miehet. Ja ei, ihmiset eivät ole sinulle kateellisia täällä, vaan heitä ärsyttää sinun tekopyhyytesi.

      Nyt sitten aloit yhtäkkiä puhumaan vihamiehistä?! Jos siis ihmiset arvostelevat sinua tai eivät ole sinusta kiinnostuneita, niin hekö ovat vihamiehiä?

      Katsotaanpa:
      1) et osaa ottaa vastaan kritiikkiä
      2) kuvittelet liikoja itsestäsi
      3) koet että ihmiset ovat sinulle kateellisia
      4) sinua varten ovat eri säännöt
      5) julistat ihmisiä helposti vihamiehiksisi

      Anteeksi vain, mutta vaikutat aivan narsistilta.

    • Pettynythomo

      Katsotaan vain:
      1) Koska en itsekkään anna kritiikkiä muille varsinkaan päin naamaa niin miksi minun pitäisi ottaa sitä itselleni?
      2) Jokainen tuntee itse itsensä parhaiden.
      3) Jos en ole tehnyt heille mitään pahaa ja siitä huolimatta käyttäytyvät niin kuten olisin, niin eihän siihen jää jäljelle muuta kuin kateus.
      4) Ei ole eri sääntöjä mutta samat oikeudet ovat.
      5) Tuttava piirissäni on muutamia tyyppejä että vaikka mitä sanon heille niin ne vänkäävät joka asiasta vastaan mutta jos joku toinen ihminen esittää heille ne täysin samat kommentit mitkä itsekin niin he ovatkin yllätys yllätys samaa mieltä. Niin eikö tämä viimeistään todista sen että jos täytyy olla erimieltä vain sen vuoksi että kommentit sattuvat tulemaan ”väärältä” henkilöltä että kysymyksessä on nimenomaan henkilökohtainen vihamies?

      • nimimerkkitesti

        1) otathan kaiken kunniankin esim. Keskustan vaalityöstä ja hallituksen toiminnasta ;D
        2) selkeästi et tunne itseäsi tai mitkä asiat sinussa voisivat kiinnostaa toisia homoja
        3) ei kun se, että olet tylsää seuraa kaikille muille lapsista vaareihin homoista heteroihin paitsi oman puolueesi jäsenille
        4) ja muilla on oikeus vaihtaa pöytää silloin kun sinä et ymmärrä olevasi ihan jokin muu kuin elämän keskipiste
        5) minullakin on monta henkilökohtaista vihamiestä ja vastaanvänkääjää, varsinkin täällä netissä, mutta siihen vaivaan auttaa nimimerkin vaihto, mikä on nyt tässäkin ketjussa taas todistettu. Vastaanvänkääjät saa toki sitten helposti aktivoitua uudelleen puhuttelemalla heitä heidän entisillä nimimerkeillään, jos siihen on tarvetta. Kaikki kuitenkin näyttävät täällä olevan joka päivä kommentoimassa.


    • pettynythomo

      1) En ota sitä kunniaa itselleni vaan puolueelle.
      2) Osaan ainakin itse päättää millaista musiikkia kuuntelen, mitä katson tv:stä miten pukeudun ja minkälaisista asioista olen kiinnostunut. Eikä minun tarvitse alkaa matkimaan muita kun en ole holhouksen alla toisin kuin eräät.
      3) Se kateus voi tulla siitäkin että osaan käyttää omia aivojani josta edellisessä mainitsinkin.
      4) Kyllä minulle riittää että saisin olla edes 1 muiden joukossa eikä pelkkä ulkopuolinen.
      5) Mutta kun niitä vastaanvänkääjiä voi olla live elämässäkin, joten pitäisikö minun alkaa kulkemaan kommantopipo päässä ja vaihtamaan puheääntä etteivät vänkääjät tunnistaisi minua?

      • nimimerkkitesti

        1) joka tieto edelleenkään ei ketään kiinnosta
        2) holhouksen alaiset? Eikun paranee sun iskurepliikit ;D
        3) ei ole vielä ollut mitään näyttöä asiasta. Ei kateudesta, eikä sun aivotoiminnasta.
        4) ethän sinä ole ulkopuolinen, tännekin ketjuun on tullut sata kommenttia
        5) ensi kerralla baariin mennessäsi kiltti päälle ja sitten muuten "kommantona"


    • Pettynythomo

      1) Ei minuakaan kiinnosta aina toisten jutut mutta silti pystyn niistä keskustelemaan koska sitä kutsutaan kohteliaisuudeksi. Nimittäin olennaista ei ole se mistä puhutaan vaan se että puhutaan, koska sitä taas kutsutaansosiaaliseksi kanssakäymisessä.
      2) Itse taidat olla sitten täysin kavereidesi holhottavana, he määräävät sinulle varmasti nukkumaan meno ajatkin ja vessassa käyntiinkin sinun täytyy kysyä niiltä lupa. Ja pitääkö niiden tulla sinua jopa pyyhkimään osaatko edes sitä tehdä itse?
      3) No ainakin sen verran että osaan itse päättää omista harrastuksistani ja kiinnostuksen kohteista.
      4) Niin olen huomannut muillakin netti palstoilla että jos lähestyn ihmisiä ystävällisessä merkeissä niin toiset eivät lotkautakkaan korvaansa mutta auta armias jos menet jotain nekatiivistä heittämään niin kyllä tappelemaan ollaan valmiita. Mutta sehän vain kertoo jotain heistä.
      5) Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      • nimimerkkitesti

        1) heh heh, oikea kohteliaisuuden ja kanssakäymisen perikuva oletkin, ainoa asia, jossa olet ketjun aikana ollut kohtelias, on se kun aloituksessa sanoit ymmärtäväsi kaltaisiasi homofoobikkoja
        2) joo, kavereiden kanssa tosiaan pyyhkii hyvin puolin ja toisin, mutta he eivät olekaan baareissa nuoria vikitteleviä keski-iän kriisiä potevia kepulaisia politiikanvääntäjiä ;D Nukkumaan ei tosin ehditä, kun sängyssä voi tehdä muutakin iiiiiiiiiiiiiihanaa ;D
        3) ja se ottaakin tosi koville se, kun harrastat itseäsi puolta nuorempia ja olet heistä kiinnostunut, mutta ei tule sitä vastakaikua lainkaan, vaikka kuinka todistetusti huippujätkä oletkin :D
        4) Muita keskustelijoita on ihan turha kritisoida. Aloituksen perusteella olisit voinut tästäkin ketjusta tehdä toisenlaisen keskustelukanavan itsellesi ja muille, mutta piti aloittaa valittamalla pettymystä. Kukaan ketjussa ei sinua siihen pakottanut tai määrännyt, ihan itse aloitit negatiivisena. Se kertoo nimenomaan sinusta ja sun ikävästä perusluonteestasi ihan 100 eikä 72 prosenttisesti.
        Fiksumpi ja sosiaalisesti valmiimpi ihminen olisi kertonut samasta illasta näin: "baarissa oli vilkasta, porukkaa tuli ja meni niin, ettei ehtinyt kuin pari sanaa vaihtaa, mutta tulipa tavattua illan aikana kymmeniä ihmisiä eri pöydistä ja jopa sain nuorison huomion lisäksi herätettyä myös vanhempien miesten kiinnostuksen, joka imarteli erityisesti, vaikka olen 40 ja kepulainen..."
        5) Kyllä sulla on niin iso tyhjä hakkuuaukea ympärilläsi, ettei sun huudot sinne metsään asti kanna. Ja sitten kun vanhana ukkona sinne metsään saakka pääset, niin, hani, kukaan ei kuule sitäkään kun siellä kaadut.


      • Anonyymi
        nimimerkkitesti kirjoitti:

        1) heh heh, oikea kohteliaisuuden ja kanssakäymisen perikuva oletkin, ainoa asia, jossa olet ketjun aikana ollut kohtelias, on se kun aloituksessa sanoit ymmärtäväsi kaltaisiasi homofoobikkoja
        2) joo, kavereiden kanssa tosiaan pyyhkii hyvin puolin ja toisin, mutta he eivät olekaan baareissa nuoria vikitteleviä keski-iän kriisiä potevia kepulaisia politiikanvääntäjiä ;D Nukkumaan ei tosin ehditä, kun sängyssä voi tehdä muutakin iiiiiiiiiiiiiihanaa ;D
        3) ja se ottaakin tosi koville se, kun harrastat itseäsi puolta nuorempia ja olet heistä kiinnostunut, mutta ei tule sitä vastakaikua lainkaan, vaikka kuinka todistetusti huippujätkä oletkin :D
        4) Muita keskustelijoita on ihan turha kritisoida. Aloituksen perusteella olisit voinut tästäkin ketjusta tehdä toisenlaisen keskustelukanavan itsellesi ja muille, mutta piti aloittaa valittamalla pettymystä. Kukaan ketjussa ei sinua siihen pakottanut tai määrännyt, ihan itse aloitit negatiivisena. Se kertoo nimenomaan sinusta ja sun ikävästä perusluonteestasi ihan 100 eikä 72 prosenttisesti.
        Fiksumpi ja sosiaalisesti valmiimpi ihminen olisi kertonut samasta illasta näin: "baarissa oli vilkasta, porukkaa tuli ja meni niin, ettei ehtinyt kuin pari sanaa vaihtaa, mutta tulipa tavattua illan aikana kymmeniä ihmisiä eri pöydistä ja jopa sain nuorison huomion lisäksi herätettyä myös vanhempien miesten kiinnostuksen, joka imarteli erityisesti, vaikka olen 40 ja kepulainen..."
        5) Kyllä sulla on niin iso tyhjä hakkuuaukea ympärilläsi, ettei sun huudot sinne metsään asti kanna. Ja sitten kun vanhana ukkona sinne metsään saakka pääset, niin, hani, kukaan ei kuule sitäkään kun siellä kaadut.

        Hyvä bear hyvin vedätät piipparia.


    • pettynythomo

      1) Homofoobikotkin ovat paljon ystävällisempiä minulle kuin baarihomot.
      2) Et kiistänyt tuota holhouksen alaisuuttasi joten siinäkin osuin oikeaan. On minullakin muutama kaveri mutta he eivät holhoa minua vaan päinvastoin hyväksyvät minut sellaisena kuin olen vaikka olenkin erilainen kuin he. Mutta itse olet niin raukkamainen ettet edes muuten kavreita saa kuin matkimalla heitä niin kuin pienilapsi äitiä. Eikä sinusta taida edes olla sinne vessaankaan kun kaverisi vaihtavat sinulle vaipatkin housuihin ja juottavat maitoakin sinulle tuttipullosta.
      3) Viha vie viljankin maasta ja kateus kalatkin vedestä.
      4) Etkö ole vielä sitä oppinut että hyvä kello kuuluu kauas mutta paha vielä kauemmas.
      5) Itse lähestyn ihmisiä ystävällisessä hengessä mutta jos se ei kelpaa niin osaan minäkin olla vittumainen, että ihan miten vain.

      • nimimerkkitesti

        1) Ei mikään ihme ;D siinä porukassa sinut epäilemättä otetaankin avosylin vastaan.
        2) Oih, on sulla fantasiat ;D Kerrohan nyt tarkemmin, missä asioissa olet mielestäsi "oikeassa" suhteeni, tämähän muuttuu mielenkiintoiseksi ;D Selittääkin tuollainen vastine aika paljon siitä, miksi haet "omanikäistäsi" seuraa, koska teini-ikä on vielä kukkeimmillaan ja olet jäänyt tietylle kehitystasolle, vaikka kroppasi vanhenee ihan silmissä. Solvaatkin kuin pikkutytöt ;D Selittää senkin, miksi 18-vuotiaat baarissa eivät välitä sinusta, koska he ovat tässä tilanteessa sinua enemmän aikuisia ja näkevät sinut ihan kiukuttelevana, kypsymättömänä 41v. murkkuna... Ei ihme, että vaihtavat pöytää ;D
        3) Koeta nyt tajuta, että sinulle ei kukaan ole vihainen eikä kertomuksissasi todellakaan ole mitään kadehtimista, koska olet lähinnä surullinen tapaus. Jos niistä yksikään asia edes on edes 72%:sti totta, edes aloituskaan ;D
        4) ja tyhjät tynnyrit kolisevat eniten ja se tarkoittaa sinua,
        5) kohta 2 valitettavasti todistaa kiistatta, ettei sinulla ole siihen vittuiluunkaan mitään edellytyksiä ;D odottelen tässä, koska aloitat copypasten jonkun paremman vittuilijan teksteistä ;D Ja sanon tämän ihan ystävällisessä mielessä, ei kannata lähteä alueelle, jossa et pärjää kuitenkaan. Sulla ne alueet ovat homobaarit ja vittuilu.


      • pettynythomo
        nimimerkkitesti kirjoitti:

        1) Ei mikään ihme ;D siinä porukassa sinut epäilemättä otetaankin avosylin vastaan.
        2) Oih, on sulla fantasiat ;D Kerrohan nyt tarkemmin, missä asioissa olet mielestäsi "oikeassa" suhteeni, tämähän muuttuu mielenkiintoiseksi ;D Selittääkin tuollainen vastine aika paljon siitä, miksi haet "omanikäistäsi" seuraa, koska teini-ikä on vielä kukkeimmillaan ja olet jäänyt tietylle kehitystasolle, vaikka kroppasi vanhenee ihan silmissä. Solvaatkin kuin pikkutytöt ;D Selittää senkin, miksi 18-vuotiaat baarissa eivät välitä sinusta, koska he ovat tässä tilanteessa sinua enemmän aikuisia ja näkevät sinut ihan kiukuttelevana, kypsymättömänä 41v. murkkuna... Ei ihme, että vaihtavat pöytää ;D
        3) Koeta nyt tajuta, että sinulle ei kukaan ole vihainen eikä kertomuksissasi todellakaan ole mitään kadehtimista, koska olet lähinnä surullinen tapaus. Jos niistä yksikään asia edes on edes 72%:sti totta, edes aloituskaan ;D
        4) ja tyhjät tynnyrit kolisevat eniten ja se tarkoittaa sinua,
        5) kohta 2 valitettavasti todistaa kiistatta, ettei sinulla ole siihen vittuiluunkaan mitään edellytyksiä ;D odottelen tässä, koska aloitat copypasten jonkun paremman vittuilijan teksteistä ;D Ja sanon tämän ihan ystävällisessä mielessä, ei kannata lähteä alueelle, jossa et pärjää kuitenkaan. Sulla ne alueet ovat homobaarit ja vittuilu.

        1) Olen kuullut sanottavan että se suurin vihollinen istuu vieressä ja se näyttää pitävän paikkansa myös homojen keskuudessa, joten en voi liputtaa sellaisten puolesta joilta en saa muuta kuin pettymystä ja pahaa mieltä.
        2) Eikö se tuo muiden matkiminen kuulu juuri sinne varhais teini ikään? Koska aikuinen ihminen osaa itse päättää millaista musiikkia kuuntelee, mitä katsoo tv:stä, miten pukeutuu, millaisissa paikoissa kulkee, mitä harrastaa, kiinnostuksen kohteet, polttaako tupakkaa vai ei ja käyttääkö alkohoolia vai ei.
        3) Seli seli. Kylähän se vituttaa kun kaikki ei olekaan muiden holhottavana kuten sinä.
        4) Mutta ne kaikkein tyhjimmät tynnyrit kolisevat vain muiden käskystä ja se taas tarkoittaa sinua.
        5) copypasten? Ihan alkuun voisit mennä suomen kielen kursseille.


      • nimimerkkitesti

        Kuten sanottua ;D poistoon meni, kun mainittiin eräät, eikä edes tarvinnut muistuttaa vanhoista nimimerkeistään, uudetkin kelpasi ;D

        Ne säännät, ne säännöt... ;DDDDD

        Kokonaisuuden näkee silti koko ketjusta kun lukee nimenomaan ne poistetutkin viestit, mikä on osunut ja uponnut. ;D


    • Jeppuboy

      Mulle urheilu-uralla eteminen on ykkönen. Vanhemmat ja valmentaja ovat kieltäneet homobaareihin menemisen. Huoneessani saan olla salikaverin kanssa yötä.

    • pettynythomo

      No voin sanoa ettet ole jäänyt paljosta paitsi. Ja toiseksi baarikävijöistä vähintään 90% käyttää siellä myös alkohoolia, ja jos meinaa urheilussa menestyä niin alkohoolia ei kannata käyttää ollenkaan.

      • nimimerkkitesti

        Heh heh, taas löysit tähänkin asiaan prosentit avuksi ;D

        Linkki, muuten mutua ;D


    • nimimerkkitesti

      No voih, nytkö loppui keskustalaisilta hurmureilta baareissa käynti sitten tykkänään?

      • rietasgay

        Ootko niin tyhmä ettet tajunnu koko rotlan olevan pelkkää trollia, josta joku keskustan vastustaja sai hyvät naurut mm. sun kustannuksella?


      • nimimerkkitesti
        rietasgay kirjoitti:

        Ootko niin tyhmä ettet tajunnu koko rotlan olevan pelkkää trollia, josta joku keskustan vastustaja sai hyvät naurut mm. sun kustannuksella?

        Eikö se ole parempi nauraa mukana kuin loukkaantua turhasta ja poistattaa viestejä ketjusta?

        Tässähän on annettu arvokkaita käytös-, pukeutumis- ja lähestymisohjeita ihan kenelle vaan, myös niille trolleille, joiden rohkeus ei koskaan riitä muuhun kuin täällä ihmettelyyn, vaikka selkeästi homottaisi ihan homona mennä homobaariin, mutta kun on turhauttavassa väliinputoajaiässä, eikä kelpaa nuorille eikä kelpuuta vanhempia.

        Eli vaikka aloitus oli tarkoituksellisen negatiivisen suuntainen, niin tästä saa kyllä haluttaessa yleishyödyllisenkin "paremmat senssit ensi kerralla" -ketjun kaikille estyneille tumpeloille, joiden habitus tai supliikki ei ehkä riitä kahta sanaa pidempään kommunikaatioon.

        Ja kyllähän sitä baarissa ennemmin keskustalaisen, itseään täynnä olevan, vähän yrmeän ja lehmänlannalle haisevan, pottunokkaisen ja persjalkaisen pyrkyrijuntin kanssa menee käymään kuin kestohymyilevän, hajuttoman ja mauttoman kokoomuspyrkyrin, että se siitä vastustuksesta ;D


    • bear.is.still.the.best

      Kuinka menee aloittajalla? Vieläkö ketut... siis keputtaa pahasti?

      Tainnut saada jo niin monta seuralaista baarista, kun on annettu hyviä käytös- ja pukeutumisohjeita, ettei ole ehtinyt asiasta valittaa?

    • bear.is.still.the.best

      Jos tuollainen aloittajan kaltainen iljetys tuppautuu pöytään, niin sanon hänellä kuuntelevani Saara Aaltoa ja Monstersia ja se lähtee ihan itse vapaaehtoisesti kävelemään ;D

    • kalikka

      Hah! Hesassa on juuri tuollaista. Tampere on kyl vielä vittumaisempi paikka. Ja onhan meillä Lahti sekä Jyväskylä. Seinäjoki on tavallaan jees kun siellä ollaan niin avoimen konservatiivisia. Oulussa taasen tulee paljon lunta, on kylmää ja saatana jäätyy kalikaksi eikä dösät oikein kulje. Hämeenlinnassa joka toinen vastaantulija on homoja.

    • Anonyymi

      Itse kans olen ruvennu pohdiskelemaan, että onko homo jätkistä seuramiehiksi.

      • Anonyymi

        Ei, mutta panomiehiä me ollaan!


    • Anonyymi

      Kyllä homomaailma on raakaa touhua. Höpötetään mediassa rakkaudesta, suvaitsevaisuudesta, hellyydestä, kiinteistä suhteista ja jopa Pride-kulkueita järjestetään kuin sinettinä homouden autuusta ja onnellisimmasta onnellisuudesta mitä maailmassa on. Se on pelkkä valhekuva.

      Homomaailma on raakaa himojen tyydytystä ja siinä ei ole rakkaudella mitää tekemistä. Jengi on jengi ja vihataan muita kuin ne ois ihan "paskasakkii".

      Hompiireissä on jopa QX tunnustanut tyypilliset ongelmat ja ne ovat jopa lisääntyneet vaikka homous on nyt "laillista". Nimittäin korkea itsemurha%, alkohoisoituminen, huumeet, pettäminen, lyhyet suhteet, kiintymättömyys, toisen alistaminen, väkivalta, mielenterveysongelmat.... Kaikki nämä ovat vain lissäntyneet vaikka kuinka laki antaa tukensa homoudella. Eli homous itsessään on petos.

      Irti homoudetsa on paras ratkaisu. Paskaläjän päälle kuuluu vain kiekuvat kukot....

      Hyvää neuvo, apua, infoa saa Ari Puonnilta (Puonti). Katso googlesta. Hän on ex-gay. Kirjoittanut hyviä kirjoja. Lue ja tutustu.

    • Anonyymi

      Aikamoista paskanjauhamista ja itsensä pallille korottamista koko tämä keskustelu. Hankkikaa elämä!

      • Anonyymi

        On jo, mutta mistä se heteropridelle saataisiin?


    • Anonyymi

      Kyllä homomaailma on raakaa touhua. Höpötetään mediassa homomaailman rakkaudesta, suvaitsevaisuudesta, hellyydestä, kiinteistä suhteista ja jos jostakin... Jopa Pride-kulkueita järjestetään kuin sinettinä homouden autuudesta ja onnellisimmasta onnellisuudesta mitä maailmassa on. Kaiki tämä on pelkkä valhekuva.

      Homomaailma on raakaa himojen tyydytystä ja siinä ei ole rakkaudella mitää tekemistä. Jengi on jengi ja vihataan muita kuin ne ois ihan "paskasakkii".

      Hompiireissä on jopa QX tunnustanut tyypilliset ongelmat ja ne ovat jopa lisääntyneet vaikka homous on nyt "laillista". Nimittäin korkea itsemurha%, alkohoisoituminen, huumeet, pettäminen, lyhyet suhteet, kiintymättömyys, toisen alistaminen, väkivalta, mielenterveysongelmat.... Kaikki nämä ovat vain lissäntyneet vaikka kuinka laki antaa tukensa homoudella. Eli homous itsessään on petos.

      Irti homoudetsa on paras ratkaisu. Paskaläjän päälle kuuluu vain kiekuvat kukot....

      Hyvää neuvo, apua, infoa saa Ari Puonnilta (Puonti). Katso googlesta. Hän on ex-gay. Kirjoittanut hyviä kirjoja. Lue ja tutustu.

      • Anonyymi

        Kummasti te ex-gayt, heteropridet ja muut peepparit ette millään osaa pysyä erossa gay-sivuista, vaikka homous on siis täysin "ex", olette varmasti täysin irti homoista ja homoilu on aivan kauheaa ihmissuhdeongelmaa ;D

        -bear-


    • Anonyymi

      Hei sinulle. Pääkaupunkilaisena tuli yhdessä välissä käytyä (vaikka nainen olenkin) homo-baareissa kavereiden mukana (ovat siis homoja) ja täytyy myöntää että näissä baareissa oli jonkinlainen hierarkia systeemi ihan selvästi. Ja tietynlainen asetelma-jaoittelu jos sellaiseksi voi asiaa ilmaista. Ei itseäni kohtaan vaan omat" kuppikuntansa" joilla oli ihan selvät sävelet kuka "johtaa" keskusteluissa ja keitä katseltiin vähänkuin alhaalta ylöspäin. Tällaiset besserwisserit baareissa eivät noteeraa muita kuin itseään:"Olen hyvännäköinen ja kaunis ja teen sen selväksi kaikille. Kun saavun baariin kaikki halaavat minua koska olen illan tähti."
      Onneksi kaikki eivät ole samanlaisia.

      • Anonyymi

        Tuo pätee homobaareihin aivan täysin. Onneksi homoissa on myös pieni joukko täyspäisiä, tavallisia ihmisiä.


      • Anonyymi

        Jos vertaa itseään vielä rumempiin, niin kai ne sit kokee olevansa hyvännäköisiä vaikka on vain kyse verrattuna muuhun homopopulaan hyvännäköinen.


      • Anonyymi

        Lisäisin vielä että homous ei tarkoita aina sitä "anaalia ja heti"-toimintaa. On niitäkin, jotka ovat ihastuneet, rakastuneet ja asuvat vieläkin yhdessä vuosien jälkeenkin :D

        T. "Hei sinulle. Pääkaupunkilaisena..." -kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Kun ihmisille jakaa aseita, niin he aloittavat kolmannen maailman sodan.
      Sellainen on uutinen.

    • Anonyymi

      Huonotasoisten homopiirien sisäänmeno vaikeeta?
      Olet kai samanlainen ja niillä on aina kiintiö täynnä.😅

    • Anonyymi

      Joo kyllä pride kulkueet sun muut karnevaalit ovat pelkkää ulkokultaa. Kyllä homojen täytyy puhdistaa ensin oma pesä ennen kuin on vara tulla vaatimaan suvaitsevaisuutta muilta. Ei edes Päivi Räsänen ole yhtä paha vihollinen homoille kuin homot itse. Sen olen ikävä kyllä itsekkin todistanut sekä qruiserissa tinderissä grinderissä että homobaareissa! Joitakin homokavereita olen joutunut poistamaan facebookistakin ja lopettamaan seuraamisen instagramissa kun ovat lopettaneet viesteihini vastaamisen ilman mitään syytä.

      • Anonyymi

        Vakoilevat toistensa verojen maksuakin!
        Yksi ruma homopari joista toinen tuskin siteää toista pani yhdessä erästä suositun kampaamon omistajaa Helsingissä.
        Sitten toinen kertoi nimen, osoitteen ja verotetun tulon.
        Olin vain että mitä taas.
        Oma pilailu on mennyt liian pitkälle ja irtisanoin tuttavuuden!


      • Anonyymi

        Tämä on niin totta. Voisivat samalla opetella suvaitsevaisuuttakin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin totta. Voisivat samalla opetella suvaitsevaisuuttakin,

        Jättää ne jotka ovat jo jättäneet hänet.
        Onko se edes mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättää ne jotka ovat jo jättäneet hänet.
        Onko se edes mahdollista?

        Ei tule ikinä tapahtumaan. Osa heistä on mestareita uhriutumisessa ja vaatimaan kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättää ne jotka ovat jo jättäneet hänet.
        Onko se edes mahdollista?

        Ei todellakaan jätetty voi jättää jätettäneitä.
        Hänet on poistettu sitä ennen kuvioista!


    • Anonyymi

      Ei homon tarvitse olla naismainen, kunhan omaa terveen järjen.

    • Anonyymi

      Tuu mun Kaa pitää hauskaa
      Oisit mun ensimmäinen kerta miehen kanssa ja oon tosissani jos joku tulee moikkaa nii se ei tuu turhaan sillä haluan imeä munaa ja antaa sun tulla perseeseen jos pliis joku vois olla se 1virhe ja sen sanon että osaan imeä

      • Anonyymi

        Niellä.
        Osaat myös niellä.


    • Anonyymi

      Jos kaipaat pyllyä niin minulta sitä saa,olen btm/homo.käytän rintaliiviä ja sukkahousuja.

    • Anonyymi

      Taisivat pöydässä olleet mennä vessaan oksentamaan.
      Vanha "kaveri" qruiserista oli unohtanut sinut.
      Aika outo ravintola kun tassilattialta tilataan juomat.
      Miksi porukat pöydissä olisi pitänyt toivottaa sinut terve tulleeksi, et sinäkään varttuneempia miehiä paljoa noteerannut/kunnioittanut.
      Jospa tämä joka kehotti kääntymään vanhempien miesten puoleen, piti sinua liian vanhana.
      Turhaan ruikutat ja itket kohtelua, kun et tainnut alkuunkaan osata itse käyttäytyä ja olla kohtelias.
      Keskustelun aloituksen sävy antaa ymmärtää, että olet homoja vihaa bisse, josta on mainintaa tässä keskustelussa.

    • Anonyymi

      Et sinä mikään homo ole, jos kaksi miestä tarjoaa seksiä, niin haluat puhuu politiikka nuorten kanssa, jotka ei siedä sinua. Olet bisse ja pahinta laatuaan.
      Jos se oli ikämiehiltä loukkaus, niin mitä oli sinun tyrkytys sitten?

      • Anonyymi

        No niinpä! Homo olisi juossut vessaan harrastamaan kimppakivaa! Vain bisseukko voi haluta keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä! Homo olisi juossut vessaan harrastamaan kimppakivaa! Vain bisseukko voi haluta keskustelua.

        WC tai puisto, heti katsekontaktin ja avausrepliikin jälkeen. Sellaista on tosiaan autenttinen homojen elo. Kaikki muu on bisseilyä tai jotain muuta epämääräistä.


    • Anonyymi

      Jos olet hyvän näköinen kundi niin sattaa olla sekin siitä johtuvaa kateutta , ja silloin kohdellaan kaltoin. Tätä tapahtuu usein heteroidenkin maailmassa, se kaunis tyttö jotenkin jäädytetään pois porukasta tai ilkeillään ilman syytä. Myös hyvän näköiset miehet ovat uhreja tavalliselle juntille, ja kyselevät että .
      ” mikä luulet olevasi ”
      Joten tälläistä käytöstä on kyllä joka puolella oli suuntaus mikä hyvänsä .

    • Anonyymi

      Kyllä homomaailma on raakaa touhua. Höpötetään mediassa homomaailman rakkaudesta, suvaitsevaisuudesta, hellyydestä, kiinteistä suhteista ja jos jostakin... Jopa Pride-kulkueita järjestetään kuin sinettinä homouden autuudesta ja onnellisimmasta onnellisuudesta mitä maailmassa on. Kaiki tämä on pelkkä valhekuva.

      Homomaailma on raakaa himojen tyydytystä ja siinä ei ole rakkaudella mitää tekemistä. Jengi on jengi ja vihataan muita kuin ne ois ihan "paskasakkii".

      Hompiireissä on jopa QX tunnustanut tyypilliset ongelmat ja ne ovat jopa lisääntyneet vaikka homous on nyt "laillista". Nimittäin korkea itsemurha%, alkohoisoituminen, huumeet, pettäminen, lyhyet suhteet, kiintymättömyys, toisen alistaminen, väkivalta, mielenterveysongelmat.... Kaikki nämä ovat vain lissäntyneet vaikka kuinka laki antaa tukensa homoudella. Eli homous itsessään on petos.

      Irti homoudetsa on paras ratkaisu. Paskaläjän päälle kuuluu vain kiekuvat kukot....

      Hyvää neuvo, apua, infoa saa Ari Puonnilta (Puonti). Katso googlesta. Hän on ex-gay. Kirjoittanut hyviä kirjoja. Lue ja tutustu.

      • Anonyymi

        Onko tämä Helsinki Vineyardin tapa osoittaa lähimmäisenrakkautta?


    • Anonyymi

      Haukkumakirje ei pidä paikkaansa

    • Anonyymi

      Katso peiliin vielä kerran ja mieti missä vika joka nähtävästi paistaa läpi sun olemuksen olet hintti sen pahimman tarkoituksen kautta! Se tästä tulee esiin...

      Normalisoidu kasva aikuiseksi ole mies joka vanhenee myös!

    • Anonyymi

      Ymmärrän aloittajaa hyvin, ei kuulosta mitenkään harvinaiselta kokemukselta homobaarissa.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: eihän tuo mukavalta kuulosta, mutta oletko tehnyt juuri niitä samoja juttuja vastaavassa "heteropaikassa"? Toki muutkin vastaavaa kokeneet saavat kertoa kokemuksistaan.

      • Anonyymi

        Mitä juttuja tarkalleen tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä juttuja tarkalleen tarkoitat?

        Näitä juttuja: menitkö jututtamaan vuosien takaa olevaa Qruiser-tuttua (kelpaa kyllä muillakin seuranhakupalstoilla saadut tutut) entä menitkö muiden pöytiin tekemään tuttavuutta (naiset ja miehet kelpaa)? Siis ei-homo-paikoissa ja millainen reaktio oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä juttuja: menitkö jututtamaan vuosien takaa olevaa Qruiser-tuttua (kelpaa kyllä muillakin seuranhakupalstoilla saadut tutut) entä menitkö muiden pöytiin tekemään tuttavuutta (naiset ja miehet kelpaa)? Siis ei-homo-paikoissa ja millainen reaktio oli?

        Yhden kerran muistan jututtaneeni heteropaikassa netissä tapaamaani tuttua ja se meni ainakin ihan hyvin. Ja olen paljonkin mennyt heteropaikoissa miesten pöytiin mutta vain sellaisiin joissa ei ole yhtäkään naista tekemään tuttavuutta. Ja vastaanotto on ollut vaihtelevaa mutta useimmin ihan kohtalaisen hyvää. Mutta ei pahimmissakaan tapauksissa yhtä töykeää kuin siellä kyseisessä homobaarissa.


    • Anonyymi

      Homoille ei ole mitään muuta yhdistävää tekijää kuin että heidän seksuaalinen suuntautumisensa kohdistuu vain samaan sukupuoleen. Kun lähtee tästä lähtökohdasta, tarvitsee vähemmän pettyä homoihin ja voi keskittyä pettymään ihmisiin ja ehkä jopa ihmiskuntaan, jos välttämättä pettymyksen tunteita tarvitsee johonkin kohdistaa.

      • Anonyymi

        On siinä toinenkin yhdistävä tekijä. Eli se että homoilla on keskenään vain 2 vaihtoehtoa. Harrastaa seksiä tai vihata. Niiden välistä puuttuu kaikki muu, kuten ystävyys, hyvän päivän tuttavuus, ja ystävällinen käytös tuntemattomia kanssa ihmisiä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä toinenkin yhdistävä tekijä. Eli se että homoilla on keskenään vain 2 vaihtoehtoa. Harrastaa seksiä tai vihata. Niiden välistä puuttuu kaikki muu, kuten ystävyys, hyvän päivän tuttavuus, ja ystävällinen käytös tuntemattomia kanssa ihmisiä kohtaan.

        Mitenkähän sulle on sattunut vain tuollaisia homoja vastaan? Omat homopiirini eivät ole mitenkään erityisen laajoja, mutta löytyy ääripäistä ja välistä porukkaa. Silloin kauan sitten kun kävin homorafloissa, juttelin kaikkien kanssa, jotka tulivat juttusilleni - itse en koskaan tehnyt varsinaista aloitetta. Jos joku sellainen jäi pöytääni, jonka seurasta en ollut kiinnostunut, niin vaihdoin paikka vessassa-asioinnin tai juomanhaun yhteydessä. Vuosien varrella alkoi näyttää siltä että juttusille heittäymisessä näytti olevan useimmiten takana seksiseuran haku, minkä myötä aloin vältellä katsekontakteja seksuaalisesti kiinnotamattomien kanssa, mikä jonkun verran vähensi iskuyrityksiä. Tuosta oli sitten se seuraus, että osa kyllä havaitsi välttelyn ja yritti silti - näyttäen närkästyksensä. Sitten tulikin aika jättää baarit.


    • Anonyymi

      Kyllä homomaailma on raakaa touhua. Höpötetään mediassa homomaailman rakkaudesta, suvaitsevaisuudesta, hellyydestä, kiinteistä suhteista ja jos jostakin... Jopa Pride-kulkueita järjestetään kuin sinettinä homouden autuudesta ja onnellisimmasta onnellisuudesta mitä maailmassa on. Kaiki tämä on pelkkä valhekuva.

      Homomaailma on raakaa himojen tyydytystä ja siinä ei ole rakkaudella mitään tekemistä. Jengi on jengi ja vihataan muita kuin ne ois ihan "paskasakkii".

      Hompiireissä on jopa QX tunnustanut tyypilliset ongelmat ja ne ovat jopa lisääntyneet vaikka homous on nyt "laillista". Nimittäin korkea itsemurha%, alkohoisoituminen, huumeet, pettäminen, lyhyet suhteet, kiintymättömyys, toisen alistaminen, väkivalta, mielenterveysongelmat.... Kaikki nämä ovat vain lisäsäntyneet vaikka kuinka laki antaa tukensa homoudella. Eli homous itsessään on petos.

      Irti homoudetsa on paras ratkaisu. Paskaläjän päälle kuuluu vain kiekuvat kukot....

      Hyvää neuvo, apua, infoa saa Ari Puonnilta (Puonti). Katso googlesta. Hän on ex-gay. Kirjoittanut hyviä kirjoja. Lue ja tutustu.

      TV on nkyään todella mennyt päin per***ä sillä jos jonninmoista piilohomoilua mainoksissa, elokuvissa ja jopa uutisissa. En kyllä kehtaa televisota enää katsella koska piilohinttismiä kytee...

      Jalkapallon MM kisoissakin sateenkaaren väreistä hirveä show.

      Pitäisi tuoda esiin faktat: korkea itsemurha%, pedofilia, mielenterveysongelmat, aids, lyhyet suhteet, alkohlisoituminen, huumeet....

      Olen siitä varma, että Seta, Vihreet ja homoliikeet on puoltamassa huumausaineen omaa tuottamista. Kotiviljelyä. Se osoittaa, että nämä liikeet on ilman aitoa, luonnollista ja tervettä ihmiselämää ja siksi haetaan helppiä vaikka huumeista. Tämäkin todistaa niiden olevan sairaita arvoja.

      • Anonyymi

        Ihan kuin olisin lukenut tämän saman tekstin aiemminkin julkaistuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin olisin lukenut tämän saman tekstin aiemminkin julkaistuna...

        Ei ainakaan huumorilehti Myrkyssä 6/2004. Ostettiin divarista. Me nauretaan jutuista. Pierupostia, heh.


    • Anonyymi

      Tuollaiset lahkot ovat ilkeitä.

    • Anonyymi

      Kummasti aloittaja on juuri saman ikäinen kun palstaa häiriköivä bisse!

      • Anonyymi

        Aloittaja ei mainitse ikäänsä, joten aloitus on luultavimmin sinun ja olet se palstan riehuja. Jälkimmäinen onkin jo nähtävissä lähes jokaisessa ketjussa, missä levittelet juoruja, haukut toista käyttäjää sekä muutenkin olet epäasiallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei mainitse ikäänsä, joten aloitus on luultavimmin sinun ja olet se palstan riehuja. Jälkimmäinen onkin jo nähtävissä lähes jokaisessa ketjussa, missä levittelet juoruja, haukut toista käyttäjää sekä muutenkin olet epäasiallinen.

        Hyvin kerroit itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kerroit itsestäsi.

        Niin teit. Taas kerran. On sinulla pakottava tarve juoruta, valehdella ja yhdistellä käyttäjiä keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei mainitse ikäänsä, joten aloitus on luultavimmin sinun ja olet se palstan riehuja. Jälkimmäinen onkin jo nähtävissä lähes jokaisessa ketjussa, missä levittelet juoruja, haukut toista käyttäjää sekä muutenkin olet epäasiallinen.

        Miten sinua koskettaa jos on saman ikäinen kuin se häirikkö?
        Jos osasit lukea niin aloittaja kertoo ikänsä myöhemmin.


    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe