Ihan totta, - en ymmärrä!

pelkkäähyvää

Kun netillä on niin paljon mielenkiintoista: filmejä, maailman politiikkaa, dokumenttejä, musiikkia ja vaikka mitä!
Silti valitetaan että ollaan yksinäisiä. Joo ollaan, niin oon minäkin, mutta seuraan mitä maailmalla tapahtuu. Jos olisi joku tässä vieressä, niin ei ehtisi mitään.

Sitten välillä meen kauppaa tai kirjastoon tai torille tai ihan vain muuten kaupungille, esim johonkin baariin ja aloitan itse juttelun jonkun kanssa.
Tai kirjoitan jotain vaikka tänne. Jotkut vastaa ja saa kirjoituskaveria.

Ajatelkaa miten hyvä juttu on että on yksin!
On aikaa ihan vaikka mille!

Huusholli on just sellanen miksi sen järjestän tai oon järjestämättä.
Nukun niin pitkään kuin lystään, meen illalla sänkyyn siihen aikaan kuin lystään, syön mitä haluan, matkustan minne haluan.

Ei oo muita kuin hyviä puolia yksinäisyydessä.

Ainut on nuo tekniset jutut, oon huono tekniikassa, mutta oon oppinut sitäkin tai käyn kysymässä kaupassa tai tilaan jonkun fiksaamaan, siinäkin on seuraa.

2

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tämä palsta ole vain sen hetkittäisen pahan olon kaatopaikka. On täällä kai meitäkin, jotka viitsii ja yrittää keskustella, mutta useimmat tulee, kaataa pahan olonsa ja katoaa taas. Eikä siinä mitään väärää ole, saa valittaa.

Varmaan aika moni yksinäinen em. asioita puuhailee, mutta joskus se paha olo vaan kärjistyy ja silloin sitä tulee purettua, jos ketään muutakaan kuuntelijaa ei ole.

Onhan se hyvä, että yksinäisyydestä löytää hyviäkin puolia, mutta niitä negatiivisiakin on. Etenkin jos on pitkään kärsinyt yksinäisyydestä.

• OlisinpaRobotti

Naisen kannalta ei yksinäisyydessä olekaan varmaan kuin hyviä puolia, uskon tämä kernaasti. Semminkin kun juttuseuraa saa baarissa edes yrittämättä, jopa omasta sukupuolesta. Nallekarkit eivät vain nyt mene tasan tässäkään asiassa.

Jos kokisit miehen yksinäisyyden - sen, että kukaan ei halua sinua, kukaan ei halua puhua kanssasi, ja menet minne tahansa, sinua katsotaan aina kieroon, koska yksinäinen mies koetaan aina uhaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe