Ihan totta, - en ymmärrä!

pelkkäähyvää

Kun netillä on niin paljon mielenkiintoista: filmejä, maailman politiikkaa, dokumenttejä, musiikkia ja vaikka mitä!
Silti valitetaan että ollaan yksinäisiä. Joo ollaan, niin oon minäkin, mutta seuraan mitä maailmalla tapahtuu. Jos olisi joku tässä vieressä, niin ei ehtisi mitään.

Sitten välillä meen kauppaa tai kirjastoon tai torille tai ihan vain muuten kaupungille, esim johonkin baariin ja aloitan itse juttelun jonkun kanssa.
Tai kirjoitan jotain vaikka tänne. Jotkut vastaa ja saa kirjoituskaveria.

Ajatelkaa miten hyvä juttu on että on yksin!
On aikaa ihan vaikka mille!

Huusholli on just sellanen miksi sen järjestän tai oon järjestämättä.
Nukun niin pitkään kuin lystään, meen illalla sänkyyn siihen aikaan kuin lystään, syön mitä haluan, matkustan minne haluan.

Ei oo muita kuin hyviä puolia yksinäisyydessä.

Ainut on nuo tekniset jutut, oon huono tekniikassa, mutta oon oppinut sitäkin tai käyn kysymässä kaupassa tai tilaan jonkun fiksaamaan, siinäkin on seuraa.

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tämä palsta ole vain sen hetkittäisen pahan olon kaatopaikka. On täällä kai meitäkin, jotka viitsii ja yrittää keskustella, mutta useimmat tulee, kaataa pahan olonsa ja katoaa taas. Eikä siinä mitään väärää ole, saa valittaa.

Varmaan aika moni yksinäinen em. asioita puuhailee, mutta joskus se paha olo vaan kärjistyy ja silloin sitä tulee purettua, jos ketään muutakaan kuuntelijaa ei ole.

Onhan se hyvä, että yksinäisyydestä löytää hyviäkin puolia, mutta niitä negatiivisiakin on. Etenkin jos on pitkään kärsinyt yksinäisyydestä.

• OlisinpaRobotti

Naisen kannalta ei yksinäisyydessä olekaan varmaan kuin hyviä puolia, uskon tämä kernaasti. Semminkin kun juttuseuraa saa baarissa edes yrittämättä, jopa omasta sukupuolesta. Nallekarkit eivät vain nyt mene tasan tässäkään asiassa.

Jos kokisit miehen yksinäisyyden - sen, että kukaan ei halua sinua, kukaan ei halua puhua kanssasi, ja menet minne tahansa, sinua katsotaan aina kieroon, koska yksinäinen mies koetaan aina uhaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2602
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      106
      2448
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2228
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1935
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      196
      1609
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79