12-16 vuotiaiden keskustelupalsta

MirandaUusi

Moi😁! MĂ€ haluaisin keskustella, kaikenlaisesta esim, kodista, vapaa-ajasta, koulusta jne, jne.
Eli mĂ€ ite oon 13, 7 pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€, ja voin tulla tĂ€nne kell 17.00-11, jos siis joku laittaa kommentteja missĂ€ mainittee, et haluu kuulla mun pĂ€ivĂ€stĂ€, mut sitte myös teijĂ€nki pĂ€ivĂ€stĂ€đŸ˜.
Mut mĂ€ nyt siis haluun puhuu kavereist, eli mulla on paljon koulussa tyttöjĂ€ ja poikia.(puhun 6a ja 6b. Voitte ite kysyy sit et kummassa mĂ€ oon.) MĂ€ harrastan vapaa-ajalla, kĂ€velyĂ€(noin 3tuntii)ja uimista.(2tuntii) MĂ€ asun mutsi ja kissan kanssa.(isĂ€stĂ€ en haluu puhuu. Mut sen verran sanon et kuoli ku olin 9wee.😭 ) EttĂ€ kiinnostais et millasta tellĂ€ on😐? Et jos innosti, nii ei muuta ku kommentteja tonne😁. Kiitti kaikille vastanneista.
Moi!

10

700

    Vastaukset

    5000
    • MirandaUusi

      MÀ voin sitten aloittaa, eli alotetaan nyt vaikka koulusta. No oon keskiverto koululainen, oon nyt 13-vuotias ja meen syksyllÀ ylÀ-asteelle. No osan jutuistani kerroin jo, eli olis kivaa jos oikeesti kertoisitte itsestÀnne ensin. SillÀ mÀkin oon teille kertonu tÀssÀ, ja musta jo aika paljon. Sen voin sanoo mun vaatteista, et ostan vaatteeeni tokmannisra, lindexistÀ ja sitten stadiumisra. No? MitÀ te sitte? No, kertokaa samoista asioista ku mÀ kerroin teille. Cai onko muka liian vaikeeta? No olen siis jo tÀyttÀny 13wee, aika kauan sitten. Ja oon odotellu et joku teistÀ tulis tÀnne. Et siitÀ vaa tulee, sillÀ tÀÀllÀ voidaan keskenÀÀ puhuu. Siis ilman aikuisia. No varmasti huomisitte otsikkoni, eli 12-16-vuotiaita tÀnne mun kans, sillÀ muut mun ikÀset 13 vuotiaat on gÀhÀn tylsii mut joo.

      PS. Voin sit tehdÀ uuden samanlaisen otsikoinnin, mutta erilaisen sisÀllön te samanikÀset. Jollei kiinnpsta. Siis joo ei muuta. Moi!

    • MirandaUusi

      Siis miksei kukaa tuut juttelee? Hei haloo!

      • katavaa

        ooks vie siel


    • tewywy

      Demi.fi . Tosin siellÀ on puolet idiootteja. Hevosralli.net on toinen, sieltÀ seniori-palsta koska muilla palstoilla ei ole ketÀÀn

      • tewywy

        HevosTalli siis


      • MirandaUusi

        No joo, kyl demis on paljon sellasii joita ei sinne tarviis ja vois heittÀÀ ulos sielt. Öö... mut jos haluut tulla, ja muurkin, nii mun kans enemmĂ€ juttelee nii mut löytÀÀ sielt kĂ€yttĂ€jĂ€l Siouxiexxxx.
        Et tulkaa ihmees sinne tutustuu, ja juttelee jos haluutte!


    • katavaa

      moi, mitÀ kuuluu

      • katavaa

        oon 12v enkÀ saa ladattuu tiktokkia, help


      • MirandaUusi

        Valitettavast en tiiÀ, ku en oo ikin ladannu sitÀ ja silleen.


    • MirandaUusi

      Mul on ollu aika paljon menoo, joten en oo ehtiny... mul kuuluu ihan hyvÀÀ ja oon tosi tyhmÀ nois sovelluksis... koska en oo sillee just mitÀö pelei, jne ladannu mut ihan perus jutut oon.

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. NellietÀ Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypÀtÀ ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. MielessÀni vielÀkin T

      Harmi ettÀ siinÀ kÀvi niinkuin kÀvi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ. Toivottavasti löydÀt sopivan ja hyvÀn
      IkÀvÀ
      15
      1148
    3. NÀhtÀiskö ylihuomenna taas siellÀ missÀ viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyÀ, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. TehdÀÀn taas sitÀ meidÀn salakivaa.
      IkÀvÀ
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. SinÀkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystĂ€ katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ÀÀneen siinĂ€ se nyt meni😅😅... Lis
      IkÀvÀ
      0
      1068
    6. HyvÀÀ yötÀ ja kauniita unia!

      TÀytyy alkaa taas nukkumaan, ettÀ jaksaa taas tÀmÀn pÀivÀn haasteet. Aikainen tipu madon löytÀÀ, vai miten se ÀrsyttÀvÀ
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lÀhes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lĂ€hes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljĂ€ JyvĂ€skylĂ€n Outlaws MC:n jĂ€sentĂ€ vangittu: "MÀÀrĂ€t p
      JyvÀskylÀ
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, nÀin sen nÀimme. On helppo luvata kehareille, eikÀ ne ymmÀrrÀ,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen kÀyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan kÀyttÀmÀÀn vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiÀ. Tuntuu, ettÀ ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdÀ lepakkopöntön. TietÀÀkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössÀ Žvai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe