sun räikeitä juttujasi. Kuinka monta kertaa tästä pitää sanoa ennen kuin menee perille?
En halua sua enkä halua kuulla
4
731
Vastaukset
- Vaipalstalla
Oletko sanonut irl?
- mikäsuaoikeenvaivaa
Olen tietenkin.
- mikäsinuavaivaa
mikäsuaoikeenvaivaa kirjoitti:
Olen tietenkin.
Ajattelit sitten täälläkin ilmoittaa? No sitähän ole harrastanut siitä lähtien kun tavattiin. Kiitos ilmoituksesta. Irl esitätkin sitten ihan muuta? Luuletko että Irl kiinnostaa enään mitä haluat? Keskity siihen ex: si ja loppuun tee ensin se ennenkuin aloitat uutta. Mikähän mua vaivaa kysyt? Ihan sun Irl esittäminen ei muu. Olet kyllä jämäkästi Irl jopa niin että kuvien kera omat väitöksesi ovat totta.
- sekoitatjohonkintoiseen
mikäsinuavaivaa kirjoitti:
Ajattelit sitten täälläkin ilmoittaa? No sitähän ole harrastanut siitä lähtien kun tavattiin. Kiitos ilmoituksesta. Irl esitätkin sitten ihan muuta? Luuletko että Irl kiinnostaa enään mitä haluat? Keskity siihen ex: si ja loppuun tee ensin se ennenkuin aloitat uutta. Mikähän mua vaivaa kysyt? Ihan sun Irl esittäminen ei muu. Olet kyllä jämäkästi Irl jopa niin että kuvien kera omat väitöksesi ovat totta.
Sotket mut johonkuhun toiseen. Ei ole mitään exää johon keskittyä. Tasaisesti pidän samaa linjaa joka paikassa enkä esitä mitään muuta missään.
Kyse on siitä että olen tästä nyt jauhanut viikkokausia eikä ahdistelija lopeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882