Tässä olisin lähdössä Summer Assembly 2018, ja kun pitäisi vähän tietokone-romua vähä päivittä ennen. Tarvitsisin noin 200-400€ vain 6 kuukaudessa😕 Mistä saa näin pirusti rahaa niin nopeaa? Synttärit on Maaliskuun 8. Ja sieltäkin tulee vain vajaat 50€. Kylän koiria en lähde lenkittämään...
Kuinka 13v saa rahaa?
200e6kk
6
121
Vastaukset
- Kvg_
Mee töihi niinku muukki
Ensin valiat rahan puutetta ja sitten kieltäydyt työstä? Kuulostaa eräältä Suomen väestöryhmältä..
- heikki12v
Myy itseäsi jos työt ei kiinnosta.
Mä teen ennemmin töitä kun piliä ja pyllyä myyn. - satosi
osta yksi bitcoini, ja myy yksi bitkoini
- Superchat
Rupeet pelaamaan tietokonepelejä Youtubessa, saat lahjotuksista rahaa.
- SummerAssembly2018
Jos sitä rahaa haluat saada kasaan, kyllä silloin on otettava kaikenlaisia töitä tai sitten voit unohtaa Summer Assembly 2018.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158