Tässä olisin lähdössä Summer Assembly 2018, ja kun pitäisi vähän tietokone-romua vähä päivittä ennen. Tarvitsisin noin 200-400€ vain 6 kuukaudessa😕 Mistä saa näin pirusti rahaa niin nopeaa? Synttärit on Maaliskuun 8. Ja sieltäkin tulee vain vajaat 50€. Kylän koiria en lähde lenkittämään...
Kuinka 13v saa rahaa?
200e6kk
6
121
Vastaukset
- Kvg_
Mee töihi niinku muukki
Ensin valiat rahan puutetta ja sitten kieltäydyt työstä? Kuulostaa eräältä Suomen väestöryhmältä..
- heikki12v
Myy itseäsi jos työt ei kiinnosta.
Mä teen ennemmin töitä kun piliä ja pyllyä myyn. - satosi
osta yksi bitcoini, ja myy yksi bitkoini
- Superchat
Rupeet pelaamaan tietokonepelejä Youtubessa, saat lahjotuksista rahaa.
- SummerAssembly2018
Jos sitä rahaa haluat saada kasaan, kyllä silloin on otettava kaikenlaisia töitä tai sitten voit unohtaa Summer Assembly 2018.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683119
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682880On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351605
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241580- 591546