Martinan VALTAVA häädieetti

Kiinnostaisko sua mun suunnittelema 3-4 viikon häädieetti? Terveellisesti ja turvallisesti, reseptit parhailla raaka-aineella

Hyvinhän ne häät aikanaan Eskon kanssa menivät :DD

Martinan mukaan hän panikoi tilanteessa ja teki niin kuin normaalistikin tekee samanlaisissa tilanteissa, lähti karkuun.

– Se, että mä perun häät neljä päivää ennen, niin mun mielestä ainoa oikea asia sen perään oli myös hakea avioeroa, Martina tunnustaa.
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

3-4 viikon häädieetti?
Eli miten kuihduttaa avioliitto viikoissa ja saavuttaa sinkkuus vai mistä on kysymys?
Ilmianna
Jaa
Meneekö aloittajan tämäkin päivä Martinan instassa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hänellä ei mene, toisin kuin sinulla. Palvot ja puolustelet täällä idoliasi yöt ja päivät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kun muistaa miten se omat ja ainoat häänsä aikoinaan hoiti ,niin eipä paljon kiinnosta nääkään tarjotut dieetit. Hääthän oli sille pelkkä näytös ja julkisuus temppu. Karmeessa , lyhyessä silarit paljastaneessa hääkoltussa piti päästä oikeen isossa kirkossa vihille. Häiden jälkeisissä juhlissa se kaatuili umpikännissä tanssilattialla—tää kaikki ikuistettiin tv-lle myydyssä sarjassa , jonka se varmaan haluais nykyään unohtaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eikös Jutta jo aiemmin yrittänyt niillä häädieeteillä rahastaa? Onkohan se kusetus jo loppunut?
Ilmianna
Jaa
"parhailla raaka-aineella" Kuinka aikaihminen voi kirjoittaa aina noin päin p*rsettä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ambassodor on perfact hemmen fife.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kun ei vaan osaa. Koulut jäi käymättä , kun silloinkin oli kiire tehdä jotain muuta tärkeämpää. Eiks Anne mutsi edes vois jeesata tossa oikeinkirjoituksessa , kun jonkin tason opettaja on . On vähän noloa kun kaikki mainostekstit on tota tasoa antaa ikäänkuin ammattitaidottoman kuvan koko bisneksestä— vaikka niinhän se onkin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Häädieetti, vastasynnyttäneen äidin dieetti, vauvadieetti, äijädieetti, mummodieetti...näitähän riittää. Martinan kootut dieetit ja valmennukset kaikenikäisille, -kokoisille ja -näköisille missä ja milloin vaan. Eikös kuullosta aika uskomattomalta ollakseen totta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Uimarin dieetti, draumaattinen dieetti, triathlonistin dieetti, lomailijan dieetti, lapsille dieetti...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Martinan VALTAVA häädieetti

Kiinnostaisko sua mun suunnittelema 3-4 viikon häädieetti? Terveellisesti ja turvallisesti, reseptit parhailla raaka-aineella

Hyvinhän ne häät aikanaan Eskon kanssa menivät :DD

Martinan mukaan hän panikoi tilanteessa ja teki niin kuin normaalistikin tekee samanlaisissa tilanteissa, lähti karkuun.

– Se, että mä perun häät neljä päivää ennen, niin mun mielestä ainoa oikea asia sen perään oli myös hakea avioeroa, Martina tunnustaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta