Moi! Pääasiassa kysymys tuli jo tuassa, mut onks kellää muul sellatti et ei saa esim. Kotona aina olla edes rauhassa, kun heti täytyy ruveta läksyjen jälkeen,(siis jos niit on.) siivoomaan omaa huonetta ja viemää roskii ja tällasta. Sitten koulussa et, sä et saa olla vaikka että jos sä haluut olla rauhassa, nii sit sä saat monta kertaa sanoo sitä.(ei silti välttämättä auta.) Et oli kivaa et edes 54 vastais mun, kysymykseen. Pliis pliis kuulostaa onnettomalta mutta vastatkaa silti, mä tiedän neuvoja mutta en kovin montaa. Eli oli tosi kiva.
Moi!
Miks ei saa olla rauhassa jos tarttee sitä!!!!!!!!
Miss19
0
288
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831