175cm
Vakituinen työ
Auto
Osaa kokata
Osaa pukeutua
Ei juo alkoholia
Ei polta tupakkia
Ymmärtäväinen
Huumorintajuinen
Puhelias
Normaalivartaloinen
Ihannemieheni
47
1982
Vastaukset
- Ylihintaa_yrität
Aika kovat vaatimukset kun ottaa huomioon että olet jo lähemmäs nelikymppinen. Laskepa rimaa.
- rimaaaa
Mikä pitäisi poistaa?
- lkejkf
rimaaaa kirjoitti:
Mikä pitäisi poistaa?
Noin vanhan kohdalla oikeastaan kaikista noista pitäisi tinkiä kun olet pelkkä vanha haaska.
Meikä mätsää tähän näin-
175cm./ Mä olen 180cm
Vakituinen työ. /on
Auto. /Ei ole pistin autoni romutukseen toissavuonna.
Osaa kokata./ En osaa enkä viitsi. Työpaikan lounasruokala vastaa tarpeeseeni.
Osaa pukeutua. /Osaan tilanteen mukaan.
Ei juo alkoholia. /No juon ihan perkeleesti.
Ei polta tupakkia./ Savuton olen minäkin.
Ymmärtäväinen. /Olen hyvinkin.
Huumorintajuinen. /Erittäin.
Puhelias/No en ole
Normaalivartaloinen/No aika vitun läski olen.
Eli JOS haluaisin sinut niin ei varmaan olisi säänssejä match on ainoastaan 60 prosenttia.
Np minä postasinkin vastauksen ihan huumorimielellä...ei ole mikään haku päällä.- normaalimies-
Kurpilla ei tee mitään, joten eipä ole mitään hätää.
- sinkkunainenn
Et varmaan ylläty kun miehilläkään ei tee mitään.
- mies_86__
Ei juo eikä polta... onnea etsintään.
Mulla täyttyy ehkä seitsemän noista. - Normaalinainen
Vakityö ei ole mikään iso vaatimus. Eikä auton omistaminen. Pukeutuakin pitää osata ettei ole puliukon näköinen. Hygieniasta täytyy pitää huolta.
Miehet luulee että kriteerit on ihan huvikseen laitettu mutta ei ne ole. Olen treffaillut monia miehiä ja kaikenlaisia tapauksia on tullut. Sellaisia jotka eivä varmasti ole käyneet suihkussa 3 päivään, likaiset vaatteet. Onko liikaa vaadittu että mies käyttää puhtaita vaatteita? Viissin on.
Onko liikaaa vaadittu ett asunto näyttää siistiltä. No vissiin on, miehillä voi olla viikon vanhoja astioita keittiössä haisemassa.- emäntää.ei.ole
no eikö se ole sitä että sinä puutut miehen elämästä eikö niiltä puutu se emäntä
- oh.hoh
emäntää.ei.ole kirjoitti:
no eikö se ole sitä että sinä puutut miehen elämästä eikö niiltä puutu se emäntä
Niin uusavuttomiako miehet on, ettei ne osaa edes suihkussa käydä, ilman että "äiti" komentaa?
- mitenkäomallakohallas
Onko liikaa myös vaadittu että nyky naiset ois hieman kärsivällisempiä, eivät ajattelisi liian yleistävästi miehestä tai stereotyyppisesti esim se kiltti ei tarkota että on liian kiltti ja antaa ihmisten yli kävellä jne esim.
Enkä väitä että kaikki naiset tollasia mutta paljon tullu vastaan. Itse en ole täydellinen eiä tarvikkaan, oon oma itteni hyvine ja huonoine puolineen mutta musta saa aikuisen, älykkään, vahvan niin henkisesti ja fyysisesti, empaattisen, kiltin, tosi seksuaalisen, jännittävän, romanttisen, ruoanlaitto ja kotityö taitoisen enkä marmata kotitöistä, remppataitosen ja turvallisen miehen joka ei luovuta vaikka ois toinen jalka haudassa, omaa elämänkokemusta rankemmistakin asioista ei kuitenkaan mikään linnakundi ihan työssäkäyvä ahkera ja mukava mies. Joka on oppinut menneisyyden virheistään, Ai niin omasta mielestäni olen normaali hyvännököinen reilu kolmekymppinen mies.
Jos alussa tuntuu että natsaa niin ainakin pitäs antaa aikaa tutustua ja katsoa mihin johtaa kun esimerkiksi itse en välttämättä heti avaudu, se vie aikaa kun on luottamus monesti petetty mutta kyllä puhelias olen ja tykkään keskustella, mulle riittää nainen omana ittenään, luonne merkkaa.
Ihan vaan kyselen huvikseen että ei ole tarkotus mitenkään vittuilla kun esim tuo hygienia pitäs ola itsestäänselvyys niin naisille kuin miehille
- 83vi
vlle Pirkanmaalta kaikki on nainen vain puuttuu pitutta oli vielä175 ja runko normi autoja3kpl omatalo jossa mökötelly 5v yksin joten osaan omat eväät laitella ja kun noita karvakasoja myös ne ruokittua tupakit nuorena kärhetty ja biletyksetkin hoidettu samassa joskus voi ehkä paheita toteutella mut siihen se jääköön,juttua toisinaan piisaa ja osittain härskiä huumoriakin plimasta kärpsiin ja banaaniin miksei kamelin varpaista käärmeisiinkin.
- Tehdään_kompromissi
Nämä minulla jo on:
Osaa kokata
Osaa pukeutua
Ei polta tupakkia
Ymmärtäväinen
Huumorintajuinen
Normaalivartaloinen
Nämä voin hankkia jos se pillu siitä on kiinni:
Vakituinen työ
Auto - VaiVaaditaanTäällä
170cm
Vakituinen työ
Auto
Oma talo
Kesämökki
Teen ruokaa kun huvittaa
Pukeudun miten huvittaa
Juon alkoholia jos huvittaa
Poltan niin paljon kun huvittaa
Ymmärrän joskus
Vitsejä piisaa
Suuta soitan minkä kerkeen
Mikä hiton normaalivartaloinen
ps. vaatimusten esittäjät älkää vaivautuko, en minäkään vaivaudu.- älä.vaivaudukaan
Sinkkunahan nuo on ok. Parisuhteessa pitää ottaa toinen huomioon. Eli jos ei halua joidenkin tapojen muutokseen niin jatkaa sitten sinkkuna.
Mulla ainakin täsmää aika moneen.
175cm - Oon vähän pidempikin
Vakituinen työ - Ei ole vakituista työtä, mutta oon hyvin toimeen tuleva
Auto - Ei ole
Osaa kokata - Osaan kyllä
Osaa pukeutua - Osaan kyllä ja ostelen suht usein uusia vaatteita mm. Jack And Jonesista ja HM:sta.
Ei juo alkoholia - En juo
Ei polta tupakkia - Poltan kyllä
Ymmärtäväinen - Oon hyvinkin ymmärtäväinen ja suvaitsevainen
Huumorintajuinen - Oon kyllä
Puhelias - Oon tätäkin
Normaalivartaloinen - Oon hoikka ja myös suht lihaksikas- Normimies38
Eikö riitä että mies on normaali ja kulkee polkupyörällä.
- Se.Siitä.Sitten
Mulla ei ole korttia, joten ei ainakaan olla mitään sielunkumppaneita.
- no.match
175cm = tasan 175cm
Vakituinen työ = On ja hyvä sellainen
Auto = Oma on ja työsuhde auto myös
Osaa kokata = Harrastuspohjana opitut
Osaa pukeutua = Kyllä, laidasta laitaan
Ei juo alkoholia = En juo
Ei polta tupakkia = En
Ymmärtäväinen = Kyllä, liiankin paljon
Huumorintajuinen = Tarpeeksi
Puhelias = Kyllä
Normaalivartaloinen = Se meni metsään :( en ole normaalivartaloinen.. olen myös intohimoinen kuntosalin kuluttaja ja lihaset pitää olla
Eli ei olla sopivia...ei voi mitään No mulla näin teoriassa olis..
Että on fyysisesti naista parempi, mulla on tuo testirata himassa...
https://youtu.be/L8xQLG3AaHE
Sitten ulkonäkö..
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMpIXP0Isqb8zNBmlJXARrwLsBaO2fmPkhci2JyhSyoIG6FHVs
Ei haittaa jos on köyhä ja työtön, sillä mulla on fyrkkaa. Niin, ja pitää tykätä siivoaamisesta.- 12121212121212
"Että on fyysisesti naista parempi"
Kuinka vaativaa tämä sinun tapauksessasi olisi? 12121212121212 kirjoitti:
"Että on fyysisesti naista parempi"
Kuinka vaativaa tämä sinun tapauksessasi olisi?Kunhan nyt ensin päihittää tuon videolla olevan naisen..Lisäksi vaatimuksena on, että nimenä ei saa olla Jarmo, Jorma tai Pasi.
- Sinkkunainen--
Kaikki sanoo olevansa jotain ihannetta mutta vähän aikaa kun seurustelee niin paljastuu karmeita vikoja. Miehet vähät välitää siivouksesta ja kaikki jää naisen tehtäväksi. Jos jotain sovitaan niin se perutaan ja petetään.
- Sinkkumies---
Kaikki sanoo olevansa jotain ihannetta mutta vähän aikaa kun seurustelee niin paljastuu karmeita vikoja. Naiset vähät välitää muusta kuin itsestään. Jos jotain sovitaan niin se perutaan ja petetään.
- enoleihanne
Miehet sitä kumppania enemmän etsii kun naiset. Jostain syystä.
Taitaa olla ihan hyvä ettei löydy.
- aaaassssssssssgggghh
Vaatimukset olivat:
175cm -joo, ei alle 175cm
Vakituinen työ -tulot väh. 2000e / kk
Auto -on oltava
Osaa kokata -ei tarvitse
Osaa pukeutua -ei tarvitse
Ei juo alkoholia -saa juoda, kunhan ei ole alkoholisti
Ei polta tupakkia -poltan itsekin
Ymmärtäväinen -erittäin tärkeää
Huumorintajuinen -erittäin tärkeää
Puhelias -normaalit sosiaaliset taidot
Normaalivartaloinen -tapauskohtaista, ei niin väliä
Miten kävi?
175cm -170cm
Vakituinen työ -Eläkkeellä onnettomuuden takia.
Auto -Vanha paska, mikä ei lähde käyntiin.
Osaa kokata -ei osaa
Osaa pukeutua -huoh.. älä kysy..
Ei juo alkoholia -juo
Ei polta tupakkia -polttaa sikareja
Ymmärtäväinen -on
Huumorintajuinen -on, hauskaa koko ajan!
Puhelias -ylisosiaalinen
Normaalivartaloinen -nykyään, laihdutti 20kg - miesvastaa
175cm Ei täsmää. Olen 180cm.
Vakituinen työ On. Olen 18v ollut yhtäjaksoisesti työelämässä.
Auto Löytyy tuore. Vuosimallia 2018
Osaa kokata Olen verraton kotikokki kuulemma. Kokkaan kotiruokaa jokapäivä.
Osaa pukeutua Osaan ikäiseni mukaisesti.
Ei juo alkoholia Saunan jälkeen oluen tai kaksi.
Ei polta tupakkia En polta.
Ymmärtäväinen Kyllä olen lähimmäisistäni välittävä.
Huumorintajuinen Monilla ystävilläni on ainakin hauskaa kanssani.
Puhelias Pienemmässä porukassa kyllä. Isommassa kuuntelija luonne.
Normaalivartaloinen Normi liikunnallisen miehen kroppa. - EiMätsää
175cm - ei, 173cm
Vakituinen työ - kyllä
Auto - kyllä
Osaa kokata - kyllä, tykkään kokkaamisesta
Osaa pukeutua - kyllä, herrasmiespukeutuminen melkeinpä harrastus
Ei juo alkoholia - en juo ollenkaan kotona, muutaman kerran vuodessa juon kohtuudella (max 5 olutta) seurassa
Ei polta tupakkia - check
Ymmärtäväinen - kyllä
Huumorintajuinen - kyllä
Puhelias - kyllä
Normaalivartaloinen - kyllä
No match. Pituutta puuttuu 2cm ja sitten on ne illanistujaiset silloin tällöin. M/40v. - huhuuarmaani
Sen minkä pituudessa 175cm jään alle, niin vyötärön kohdalla otan sen vajeen kirkkaasti takaisin. Eli pulska olen. Vakituinen työpaikka on. Vaa´an etsisinkö tältä palstalta ihannenaiseni?
Ehkäpä pohdin tätä vielä tovin. - Käppänä-44
Vm -44 käppänä vastaa vuosimallin -36 kurpan vaatimuksiin:
175cm - jään 6 cm vajaaksi
Vakituinen työ - oli yli 30 v, ei enää 14 vuoteen
Auto - on kaksikin, ikä yhteensä 58 v ja kumpikin katsastettu
Osaa kokata - kaurapuuro ja mikrouuniperunat onnistuu
Osaa pukeutua - joka päivä puen vaatteeni ihan itse
Ei juo alkoholia - mitä nyt joskus muutaman kaljan Lidlistä
Ei polta tupakkia - en poltakaan
Ymmärtäväinen - tekniikan ja useimmat asiat ymmärrän, muut eläimetkin paitsi joitakin naisia en
Huumorintajuinen - joskus se huvittaa, usein ei
Puhelias - riippuu mistä roikkuu eli pääasiassa puhekumppanista
Normaalivartaloinen - useimmat valmisvaatteet sopivat
Kurppa saa ihan itse tehdä arvionsa. En loukkaannu.
Enää mistään! En usko, että tuossa on kaikki, vaikkaväitätkin niin.
Luulen, että sinulla on vaatimuksia ainakin iälle ja varmaan asuinpaikkakunnallekin.
Tuon alkoholivaatimuksen takia sinulle jää alle 5 % miehistä, joihin soveltaa muita vaatimuksia. Silloinkin saat luultavasti jonkun reippaan lestadiolaismiuehen tai entisen alkoholiongelmaisen.- BEMeikirj
175cm / Ei natsaa 195 cm
Vakituinen työ / joo on
Auto / kyllä
Osaa kokata / joo aika hyvinkin
Osaa pukeutua /verrattuna mihin?, mutta joo.
Ei juo alkoholia / ei. Juon kohtuullisesti
Ei polta tupakkia / en polta tupakkia, enkä kannabista
Ymmärtäväinen / määrättyyn pisteeseen saakka. Esimerkiksi välinpitämättömyyttä en ymmärrä
Huumorintajuinen / Erittäin
Puhelias / hmm. verrattuna mihin.
Normaalivartaloinen / niinä ja siinä - Onnesi-ohi
175 täsmää
Vakityö on
Auto on
Osaa kokata
Osaa pukeutua
Juo joskus
Ei polta
Ymmärtäväinen
Huumorintajuinen
Puhelias
Normaalivartaloinen
-> Sorry, mutta mun mies <3 - 12121212121212
Sikäli opettavainen ketju että vaikka yksikään ap:n vaatimuksista ei ole erityisen suuri, jo nuo tiputtavat lähes kaikki miehet laskuista. On matemaatinen tosiasia että jos karsitaan useilla kriteereillä, harva on vailla heikkouksia joista yksikin riittää tiputtamaan jatkosta pois.
Jos tuohon laitettaisiin update jossa pituus on 180cm, työ akateemista koulutusta vastaava, puheliaan tilalla sosiaalisesti taitava, vartalo raamikas jne, alkaisi olemaan todella hiljaista. - mies32_____
No entäpä jos on muuten kaikki nuo ja enemmänkin mutta tupakoi, alkoholia harvoin, baari juoksut juostu ajat sitten parikymppisenä mutta välillä nyt käyny koska naista etsin sieltäkin, räkäkännejä en enää vetele onneksi että osaa kohtuudella ottaa, autoakaan ei ole vaikka työssäkäyvä mutta vaikka taksilla ajeluttasin naista jos tarve vaatis suhteessa ja tupakoibnnin kyllä lopettasin jos löytäsin ihanan naisen ja multa sitä pyytäis.
Mulle ei tarvis olla ku oma ittensä ja sunnilleen samoja kriteerejä luonteesta mutta ei kukaan täydellistä uenlmakumppania löydä että pitää ajatella järelläkin eikä tarvikkaan olla täydellinen jos muuten natsaa. - Jackal_5on
175cm - Ei, olen n. 170cm
Vakituinen työ - Kyllä
Auto - Kyllä
Osaa kokata - Jotenkuten
Osaa pukeutua - Ainakin omasta mielestäni
Ei juo alkoholia - En juo
Ei polta tupakkia - En polta
Ymmärtäväinen - Kyllä
Huumorintajuinen - Kyseenalainen
Puhelias - Sopivassa seurassa
Normaalivartaloinen - Kyllä
Ja menkää itseenne te keskenkasvuiset, jotka tilitätte kolmekymppisillään olevalle ihmiselle tämän iästä, ihan oikeasti... - Viinamies----
Naisia haluaa miehen juovan viinaa. Muuten ei suhdetta tule.
- hyväpalkkainen
175cm - Huomattavasti pitempi
Vakituinen työ - kyllä, ja hyvä palkka
Auto - kyllä
Osaa kokata - ei onnistu
Osaa pukeutua - kyllä
Ei juo alkoholia - silloin tällöin
Ei polta tupakkia - en
Ymmärtäväinen - onnistuu
Huumorintajuinen - kyllä
Puhelias - sopivasti
Normaalivartaloinen - normaalia parempi
Naiselta odotan samaa, paitsi pituuden osalta. Myös kokkaustaidot saisi olla. - Gnuk
4 kohtaa ei natsaa. Mut ei se mua harmita... :D
- mää.tämmönen.oon
175cm - 177cm
Vakituinen työ - on
Auto - on
Osaa kokata - kyllä
Osaa pukeutua - kyllä
Ei juo alkoholia - juon kyllä
Ei polta tupakkia - poltan
Ymmärtäväinen - olen
Huumorintajuinen - ehdottomasti
Puhelias - riittävän
Normaalivartaloinen -kyllä juu - maaliskuu18
Olisin tyytyväinen normi järjellä varustettuun luotettavaan humoristiseen pohjois-karjalalaiseen suomalaiseen mieheen.....että tälleen!!!
- Haask
Kaikki muut, paitwi pituus 177 cm...
Olen liian pitkä.
No, ei väkisin...- fghd
Mä oon 185 cm, ja painan 125 kg. Eli hieltä haiseva läski, karvainen perse ja kova juomaan kaljaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1396052Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292683
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672657- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581284
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056