Moi, oon kohta 13-vuotias ja haluaisin selvittää tän ilman että tulee kauhean isoa polemiikkia. No siis mulla on asiaa siitä, et miks mä oon ainoo joka toivoo kuolevansa. Oon ajatellu 5weestä kuolemaa silloin tällöin. On nyt tänään pari kuukautta siitä et ku mä googletin, et jos valvoo usea viikon tai kuukauden nii voi kuolla. Siks mä ajattelin tulla tänne ja kysyy et ook mä normaali. Mä oikeesti toivon et mä kuolen, nii ajattelin kysyy et kannattaisko mun valvoo talvi loma-viikko, ja jollen kuole niin kauemmin viellä?
Vastatkaa niin äkkiä kun mahdollista tai näätte tän.
Enkä voi edes puhuu tästä mutsille sillä, vois lähettää mut lääkärii ja niin en haluu et käy.
Myös koulussa tänään puhuin hänelle ja sano et hän ei haluu et , mä kuolen mut mä vaa jostain syystä mä vaa haluun kuolla.
Moi.
Onks nomaalii!!!
19
466
Vastaukset
- Hankiapuu420
Koulustasi varmasti löytyy taitava koulupsykologi. Mee vittu puhuu sille saatana tää ei oo normaalia. Hanki apuu. Elät vain yhden kerran älä tuhlaa sitä.
- MirandaUusi
Ok. Mut ei tollane tartte silti olla!
- Ja_pyh
MirandaUusi, Cool18 ja kaikki sun aliakset. Luuletko että täällä ollaan idiootteja?
- MirandaUusi
Sä ite oot idiootti. Enkä edes ole haukkunut täällä ketääm. Sä ite oot mikä oot mut, sä et ees nää sitä ite!
- MirandaUusi
En mä tiiä mitä sä terkoitat!
- MirandaUusi
Enkä edes tiiä kuka toi on, ennenkun kokeilin tät MirandaUutta niin se näytti varattua. Niin otin sitten tämän nimen eli, MirandaUusi.
- MirandaUusi
Sitä paitsi itte annat ittestäs, idiootin kuvan. En oo mikään vitun valehtelia, ja kiero kuten sä. Että sä kehtaat syyttää mua, vaik mä en oo syypää! Sori ruma kielenkäyttöni mutta, nyt oli pakko!
- Tarvitsetapua
Rauhoittukaa ei tehdä tästä asiasta tappelua, koska tämä on vakava aihe.
Suosittelen menemään koulu psykiatrille kertomaan tilanteesta jos et itse pysty. Kerro asiasta hyvälle kaverille opettajalle tutulle tai vanhemmille usko pois, että sinun pitää kertoa vanhemmalle tai läheiselle. Ja vielä sinun kysymys: ei ole normaalia ajatella itsetuhoisia ajatuksia.- MirandaUusi
Ok. Sulle kiitti järkevästä vastauksesta.
- Eiolenormaali
Tarttet apua läheiseltä esim vanhemmalta usko pois elät vain kerran äläkä tuhlaa sitä
- MirandaUusi
Ok. Kitti sinulle myös.
- terkkarille
Mulla oli joskus saman laisia ajatuksia ja menin juttelee siitä koulun terkkarille, sunkin kannattaa, ja jos haluut et sun vanhemmat ei saa tietää ni terkkarilla ei oo lupaa kertoo niille.
- MirandaUusi
Ok. Kitti teille ja sinulle.
Etkä todellakaan ole ainoa ikäisesi, joka kärsii samanlaisista ajatuksista - valitettavasti.
Hae apua ja koeta sinnitellä elämässä edes aikuiseksi asti. Jos et silloinkaan pidä elämää elämisen arvoisena, etkä välitä tarpeeksi läheistesi tunteista, niin voit tehdä sen lopullisen ratkaisun.- MirandaUusi
En tajuu miksimuut on samanlaisiisiis, sen kannalta että muillaki on samanlaisii!
MirandaUusi kirjoitti:
En tajuu miksimuut on samanlaisiisiis, sen kannalta että muillaki on samanlaisii!
En minäkään.
Huomasitko muuten, että sinä ja Cool18 vastasitte minulle eri ketjuissa 3 minuutin välein?
Mikä yhteensattuma.- MirandaUusi
En, aika hyvä yhteensattuma sillä en oikeesti tiiänny.
- HaluunKuolla
Valitettavasti et oo ainut :/
Ainakin muutaman kerran viikossa tulee mietittyä et miks ees pitäis elää... :'(
Tsemppiä sullekkin!- MirandaUusi
Samoin. Siis tosi hyvä, et on edes yks muuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212612- 981748
- 421235
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811212Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771117Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261074Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i621016Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28977Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38890Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56871