Onks nomaalii!!!

MirandaUusi

Moi, oon kohta 13-vuotias ja haluaisin selvittää tän ilman että tulee kauhean isoa polemiikkia. No siis mulla on asiaa siitä, et miks mä oon ainoo joka toivoo kuolevansa. Oon ajatellu 5weestä kuolemaa silloin tällöin. On nyt tänään pari kuukautta siitä et ku mä googletin, et jos valvoo usea viikon tai kuukauden nii voi kuolla. Siks mä ajattelin tulla tänne ja kysyy et ook mä normaali. Mä oikeesti toivon et mä kuolen, nii ajattelin kysyy et kannattaisko mun valvoo talvi loma-viikko, ja jollen kuole niin kauemmin viellä?
Vastatkaa niin äkkiä kun mahdollista tai näätte tän.
Enkä voi edes puhuu tästä mutsille sillä, vois lähettää mut lääkärii ja niin en haluu et käy.
Myös koulussa tänään puhuin hänelle ja sano et hän ei haluu et , mä kuolen mut mä vaa jostain syystä mä vaa haluun kuolla.

Moi.

19

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankiapuu420

      Koulustasi varmasti löytyy taitava koulupsykologi. Mee vittu puhuu sille saatana tää ei oo normaalia. Hanki apuu. Elät vain yhden kerran älä tuhlaa sitä.

    • MirandaUusi

      Ok. Mut ei tollane tartte silti olla!

    • Ja_pyh

      MirandaUusi, Cool18 ja kaikki sun aliakset. Luuletko että täällä ollaan idiootteja?

      • MirandaUusi

        Sä ite oot idiootti. Enkä edes ole haukkunut täällä ketääm. Sä ite oot mikä oot mut, sä et ees nää sitä ite!


    • MirandaUusi

      En mä tiiä mitä sä terkoitat!

    • MirandaUusi

      Enkä edes tiiä kuka toi on, ennenkun kokeilin tät MirandaUutta niin se näytti varattua. Niin otin sitten tämän nimen eli, MirandaUusi.

      • MirandaUusi

        Sitä paitsi itte annat ittestäs, idiootin kuvan. En oo mikään vitun valehtelia, ja kiero kuten sä. Että sä kehtaat syyttää mua, vaik mä en oo syypää! Sori ruma kielenkäyttöni mutta, nyt oli pakko!


    • Tarvitsetapua

      Rauhoittukaa ei tehdä tästä asiasta tappelua, koska tämä on vakava aihe.
      Suosittelen menemään koulu psykiatrille kertomaan tilanteesta jos et itse pysty. Kerro asiasta hyvälle kaverille opettajalle tutulle tai vanhemmille usko pois, että sinun pitää kertoa vanhemmalle tai läheiselle. Ja vielä sinun kysymys: ei ole normaalia ajatella itsetuhoisia ajatuksia.

      • MirandaUusi

        Ok. Sulle kiitti järkevästä vastauksesta.


    • Eiolenormaali

      Tarttet apua läheiseltä esim vanhemmalta usko pois elät vain kerran äläkä tuhlaa sitä

      • MirandaUusi

        Ok. Kitti sinulle myös.


    • terkkarille

      Mulla oli joskus saman laisia ajatuksia ja menin juttelee siitä koulun terkkarille, sunkin kannattaa, ja jos haluut et sun vanhemmat ei saa tietää ni terkkarilla ei oo lupaa kertoo niille.

      • MirandaUusi

        Ok. Kitti teille ja sinulle.


    • Etkä todellakaan ole ainoa ikäisesi, joka kärsii samanlaisista ajatuksista - valitettavasti.

      Hae apua ja koeta sinnitellä elämässä edes aikuiseksi asti. Jos et silloinkaan pidä elämää elämisen arvoisena, etkä välitä tarpeeksi läheistesi tunteista, niin voit tehdä sen lopullisen ratkaisun.

      • MirandaUusi

        En tajuu miksimuut on samanlaisiisiis, sen kannalta että muillaki on samanlaisii!


      • MirandaUusi kirjoitti:

        En tajuu miksimuut on samanlaisiisiis, sen kannalta että muillaki on samanlaisii!

        En minäkään.

        Huomasitko muuten, että sinä ja Cool18 vastasitte minulle eri ketjuissa 3 minuutin välein?

        Mikä yhteensattuma.


      • MirandaUusi

        En, aika hyvä yhteensattuma sillä en oikeesti tiiänny.


    • HaluunKuolla

      Valitettavasti et oo ainut :/

      Ainakin muutaman kerran viikossa tulee mietittyä et miks ees pitäis elää... :'(

      Tsemppiä sullekkin!

      • MirandaUusi

        Samoin. Siis tosi hyvä, et on edes yks muuki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe