Kommentoikaa: Älykkäät ihmiset matkustavat enemmän

Älykkäät ihmiset matkustavat enemmän ja haasteellisemmin ?
Älykkyys tuo itsevarmuutta ja halua nähdä itse asioita ja toteuttaa omaa
itseään ?

Oli myös jossain, että Singha olut kuuluu älymystön juomiin ja he juovat sitä
enemmän, kuin muut ? Eli mitä enemmän olet nauttinut Singha olutta, niin sitä
älykkäämpi olet. Tämä voidaan laskea koko elämän ajalta.

Pattayan matkaajista suurin osa on yksin matkaajia ja se osoittaa riskinhallintaa
ja monet valitsevat myös partnerin tarkemmilla kriteereillä ?

Ne ketkä tarvisevat auttajaa matkaamisessa, niin todennäköisesti tarvitsevat sitä
myös ihan kotioloissa ja päivittäisissä askareissa ?

57

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoinnaiset

      Kuten eräs mielikuvitusravintoloitsija Sianmaalta.
      Katsopas matkoillasi yksin liikkuvia naisia myös. Ne ovat fiksuja rotunaisia, eikä mitään avuttomia soffaperunoita.

    • Ei.turhia.reissuja

      Immanuel Kant oli älykäs ihminen ja pyöri koko ikänsä Königsbergissä.

    • Aviomiess

      Olen osittain kanssasi Dille2010 samaa mieltä, mutta myös erimieltä.

      Älykkäät ihmiset........eivät sinun tavoin kirjoittele.

      Enemmän ....... ehkä, en tiedä, tuo ei voi perustu muuhun kuin mielipiteeseen.

      Haasteellisemmin.....ehkä myös, mutta jatkuva aina vaan uudelleen Pattayalle matkustamista ei mistään näkökulmasta voi pitää haasteellisena.

      Älykkyys tuo itsevarmuutta....... ei ainakaan älykkyys ilmene perskärpäsen kirjoituksista vaikka kovin itsevarmana itseään pitää.

      Itsevarmuutta ainakaan ei ole vedonlyönti ja sitten karkuun luikkiminen.

      Oluen aiheuttama älykkyys on helposti todettavissa menemällä junttilan räkälöihin kuuntelemaan paljon oluita juoneiden tarinointia.

      Riskienhallintaa....... tuota voisit tarkentaa mitä sillä tarkoitat koska mainitset Pattayan, onko siis näkemyksesi mukaan Pattayan matkailijoiden riskienhallinta korkeammalla tasolla kuin muille paikkakunnille matkaavilla ???????

      Partnerin valinta tarkemmilla kriteereillä.........5 euroa, 10 euroa, 20 euroa, 100 euroa jne long time, mitä mahdat tarkoittaa kun minä olen valinnut partnerikseni yliopiston käyneen ja sinä nussit huoria tilanteen ollessa tällä hetkellä yli 300 maksukaatoa ????????

      Auttajaa matkaamisessa...........mitä opastyttö tarkoittikaan.

      Voisiko nyt toimia niin että jatkat siniselläs jättäen idioottinimimerkkis toisiin tarkoituksiin, esitithän kysymysmerkein ja sait tahtomasi kommentin.

      • Aviomiess-äo65

        Eivät todella kirjoittele, mutta lerppa kirjoittelee ja todistaa, että ei kuulu älykkäisiin ihmisiin, sen me olemme toki havainneet jo ensimmäisistä älyttömistä huutoavauksistaan palstoilla.


    • AsenneTärkeä

      Älykkyys ei ole itsensä korostamista, älykkäällä ei ole tarvetta pönkittää itsetuntoa millään tavalla. Älykkyys luo tasapainoisuutta, vaatimattomuus kaunistaa ja luo arvostusta. Puhumattomuus toisinaan synnyttää arvostusta. Äly ja raha ei aina kohtaa toisiaan.

    • En tiedä sinusta Dilleaviomies2010 kuinka kirjoittelet ja oletko naimisissa
      somalin vai puolipyöreän vai oletko ihan taruolennon kanssa naimisissa ? Onko
      vaimosi tukemassa sinun kirjoittelua vai sattumalta työmatkalla ?

      Niin kuin sanoin, että jotkut voivat vaatia myös tukea enemmän myös kotioloissa.
      Kirjoituksista päätellen vaimosi voisi puhella sinun kanssasi aksentilla perk**** !

      • Aviomiess

        Aivan oikein, eli tapasi mukaan pompsahdat pois jutusta.
        Pyydät kommentointeja ja kun saat, niin yllä palautteesi.

        Yllä olevalla latauksellasi ei ole mitään tekemistä aloituksesi ja minun vastaukseni kanssa, mutta noinhan sinä toimit kaikilla nimimerkeilläsi.

        Siis lienee parempi että aloitata ja vastaat itse itsellesi tapasi mukaan, niin olet tyytyväinen.

        Se on sitä sinun älykkyyttäsi.


      • Aviomiess kirjoitti:

        Aivan oikein, eli tapasi mukaan pompsahdat pois jutusta.
        Pyydät kommentointeja ja kun saat, niin yllä palautteesi.

        Yllä olevalla latauksellasi ei ole mitään tekemistä aloituksesi ja minun vastaukseni kanssa, mutta noinhan sinä toimit kaikilla nimimerkeilläsi.

        Siis lienee parempi että aloitata ja vastaat itse itsellesi tapasi mukaan, niin olet tyytyväinen.

        Se on sitä sinun älykkyyttäsi.

        Älä nyt suutu sentään, minä yritin tehdä sellaisen pienen jäynän niin, että
        tulemme siihen lopputulokseen, että Pattayan kaverit ja matkaajat ovat
        älymystöä.

        Kyllä se iso vatsa kuitenkin puhuu hyvästä elintasosta rohkeudesta ja älykkyydestä ?


      • Kzz

        Siinäkö meillä on sitten yksi uusi kaveri puhumaan paskaa Lerpan lisäksi? 2010 on teidän edellä valovuosia ja tässä ketjussa hän ei esiinny.
        Sen verran väkisin joutunut lukemaan myös tuon lerpan juttuja, että pidän todella uskomattomana, kuinka joku viitsii roikkua kiinni selkeässä fiktiivisessä hahmossa, kuin "aviomies Chiamgmaista"
        Aviomies myöntää välillä itsekin olevansa pelkkä trolli mutta jatkaa heti perään sitä tarinaa itsestään aina vaan hurjemmin ja joku vielä viitsii väitellä moisen kanssa. 2010 voisi myös lopettaa vastailun ilmiselvälle mielipuolelle.


      • NainenKysyy
        Kzz kirjoitti:

        Siinäkö meillä on sitten yksi uusi kaveri puhumaan paskaa Lerpan lisäksi? 2010 on teidän edellä valovuosia ja tässä ketjussa hän ei esiinny.
        Sen verran väkisin joutunut lukemaan myös tuon lerpan juttuja, että pidän todella uskomattomana, kuinka joku viitsii roikkua kiinni selkeässä fiktiivisessä hahmossa, kuin "aviomies Chiamgmaista"
        Aviomies myöntää välillä itsekin olevansa pelkkä trolli mutta jatkaa heti perään sitä tarinaa itsestään aina vaan hurjemmin ja joku vielä viitsii väitellä moisen kanssa. 2010 voisi myös lopettaa vastailun ilmiselvälle mielipuolelle.

        Missä myöntänyt ?

        Onko tämäsinun rakas 2010 jo hinnoitellut munansa vai tekeekö sen valovuosien kuluttua ?


      • viimeyönnäkolmeen
        NainenKysyy kirjoitti:

        Missä myöntänyt ?

        Onko tämäsinun rakas 2010 jo hinnoitellut munansa vai tekeekö sen valovuosien kuluttua ?

        Moi Lerppa! Koeta päättää oletko nainen vai mies ja oletko Hua Hinissa, Chiang Maissa vaiko Suomessa. Ei muuta kiitos.


      • 42x

        Töölön sairaala ei sijaitse Chiang Maissa. Kukaan ei ole lyönyt vetoa kanssasi että olet Helsingissä käymässä. Et voi muokata yksipuoleisesti vetoa.
        Et suostu tapaamaan Chiang Maissa etkä pysty laittamaan pienen pientä valokuvaa mistään. Se johtuu siitä Sika-Amalia, että olet edelleen Suomessa, jossa olet aina ja iankaikkisesti, kuolemaasi saakka lääkityksessä.
        Sinulle on ehdotettu jopa että voit ottaa kaverit mukaan tapaamiseen. Et suostu siihenkään, koska sulla ei ole kavereita ja olet edelleenkin Suomessa. Reppana.

        Voisin tulla piipahtamaan minäkin. Olen vielä vähintään 6 viikkoa lomalla Thaimaassa. Kerro vaan missä olet?


      • 35NumBall
        42x kirjoitti:

        Töölön sairaala ei sijaitse Chiang Maissa. Kukaan ei ole lyönyt vetoa kanssasi että olet Helsingissä käymässä. Et voi muokata yksipuoleisesti vetoa.
        Et suostu tapaamaan Chiang Maissa etkä pysty laittamaan pienen pientä valokuvaa mistään. Se johtuu siitä Sika-Amalia, että olet edelleen Suomessa, jossa olet aina ja iankaikkisesti, kuolemaasi saakka lääkityksessä.
        Sinulle on ehdotettu jopa että voit ottaa kaverit mukaan tapaamiseen. Et suostu siihenkään, koska sulla ei ole kavereita ja olet edelleenkin Suomessa. Reppana.

        Voisin tulla piipahtamaan minäkin. Olen vielä vähintään 6 viikkoa lomalla Thaimaassa. Kerro vaan missä olet?

        Oletko oikein kovasti pinnistänyt että tiedät missä on töölön sairaala, se ei toisiaankaan ole chiang maissa, luulen että olet hyvän terapeutin tarpeessa, ruppana. Mutta tottahan kirjoituksesi on, ei sitä kieltämään, sekopää


      • Aviomiess
        42x kirjoitti:

        Töölön sairaala ei sijaitse Chiang Maissa. Kukaan ei ole lyönyt vetoa kanssasi että olet Helsingissä käymässä. Et voi muokata yksipuoleisesti vetoa.
        Et suostu tapaamaan Chiang Maissa etkä pysty laittamaan pienen pientä valokuvaa mistään. Se johtuu siitä Sika-Amalia, että olet edelleen Suomessa, jossa olet aina ja iankaikkisesti, kuolemaasi saakka lääkityksessä.
        Sinulle on ehdotettu jopa että voit ottaa kaverit mukaan tapaamiseen. Et suostu siihenkään, koska sulla ei ole kavereita ja olet edelleenkin Suomessa. Reppana.

        Voisin tulla piipahtamaan minäkin. Olen vielä vähintään 6 viikkoa lomalla Thaimaassa. Kerro vaan missä olet?

        Veto on lyöty olenko Thain aviomies ja asun Chiang Maissa.
        Vetoa ei ole lyöty siitä missä todisteet luovutan Jari Ännälle, luovutan ne siellä missä olen ja olin viimeviikon Hesassa, nyt täällä Chiang Maissa.
        En edelleenkään aijaa anonyymeille.
        En ole muokannut vetoa, vaan vedonlyöjät ei ole ilmoittaneet syövätkö balleroisensa vai hinnoittelevatko he ne, entä syökö Jari päänsä.
        En tarvitse kavereita mukaani kuten Dille tarvitsee sinut bablagagaa asiasta.
        Tervetuloa piipahtamaan kun on selvinnyt rusinoiden hinnat, olen täällä Chiang Maissa mutta huvikseni en kaltaistasi kusipäätä tapaa ja ota mukaasi Dille ja Jari.
        Lento ei ole kallis ja voit ne kulut napata Jarin 10.000 euron nipusta luvallani.

        Kävin suomessa ollessani Meilahden sairaalassa, jota juntit kutsuu Töölön sairaalaksi.

        Intiaani muuten on jo täällä Thaimaassa, oletko kokonaista 6 viikon maistiaisaikana ajatellut vuokrata jonkun muovihärpäkkeen ?


      • 42x
        Aviomiess kirjoitti:

        Veto on lyöty olenko Thain aviomies ja asun Chiang Maissa.
        Vetoa ei ole lyöty siitä missä todisteet luovutan Jari Ännälle, luovutan ne siellä missä olen ja olin viimeviikon Hesassa, nyt täällä Chiang Maissa.
        En edelleenkään aijaa anonyymeille.
        En ole muokannut vetoa, vaan vedonlyöjät ei ole ilmoittaneet syövätkö balleroisensa vai hinnoittelevatko he ne, entä syökö Jari päänsä.
        En tarvitse kavereita mukaani kuten Dille tarvitsee sinut bablagagaa asiasta.
        Tervetuloa piipahtamaan kun on selvinnyt rusinoiden hinnat, olen täällä Chiang Maissa mutta huvikseni en kaltaistasi kusipäätä tapaa ja ota mukaasi Dille ja Jari.
        Lento ei ole kallis ja voit ne kulut napata Jarin 10.000 euron nipusta luvallani.

        Kävin suomessa ollessani Meilahden sairaalassa, jota juntit kutsuu Töölön sairaalaksi.

        Intiaani muuten on jo täällä Thaimaassa, oletko kokonaista 6 viikon maistiaisaikana ajatellut vuokrata jonkun muovihärpäkkeen ?

        Kerro nyt vielä satupoika että millä ajattelit todistaa Helsingissä olevasi Thain aviomies Chiang Maista? Ruutupaperillako, jossa lukee "Minä Lerppa täten totistan olevani onelinen aivomies Siang Maisa ja mula on muija sielä kans ja se on hamaslääkäri"?


      • Aviomiess
        42x kirjoitti:

        Kerro nyt vielä satupoika että millä ajattelit todistaa Helsingissä olevasi Thain aviomies Chiang Maista? Ruutupaperillako, jossa lukee "Minä Lerppa täten totistan olevani onelinen aivomies Siang Maisa ja mula on muija sielä kans ja se on hamaslääkäri"?

        Perheen passit, imi-paperit joissa nimemme ja osoitteemme, muu ei kuulunut vetoon.

        Muusta keskustelen vedonlyöjien kanssa, en perskärpäsen, mutta taitanee olle laskiaisen aikoja junttilassa.


      • Kaikkeasekirjoittaa
        Aviomiess kirjoitti:

        Perheen passit, imi-paperit joissa nimemme ja osoitteemme, muu ei kuulunut vetoon.

        Muusta keskustelen vedonlyöjien kanssa, en perskärpäsen, mutta taitanee olle laskiaisen aikoja junttilassa.

        Mitä ihmeen imi-papereita voi olla henkilöllä, joka 30 vrk maahantuloleimalla on Thaimaassa?
        Todellista lerpan tekstiä, uskokoon, ken haluaa.


      • ValehtelevaAviomiess
        Kaikkeasekirjoittaa kirjoitti:

        Mitä ihmeen imi-papereita voi olla henkilöllä, joka 30 vrk maahantuloleimalla on Thaimaassa?
        Todellista lerpan tekstiä, uskokoon, ken haluaa.

        Muuta ei voi odottaa ainaiselta valehtelijalta, jollainen tuo Aviomiess on, jäänyt jo valheistaan kiinni lukemattomia kertoja ja lisää keksii jatkuvasti.


      • Aviomiess
        ValehtelevaAviomiess kirjoitti:

        Muuta ei voi odottaa ainaiselta valehtelijalta, jollainen tuo Aviomiess on, jäänyt jo valheistaan kiinni lukemattomia kertoja ja lisää keksii jatkuvasti.

        Onko passin kirjaukset ja Thaimaan "maistraatin" asiakirjat väärennettyjä?

        Eikös vedonlyönnin nimenomainen tarkoitus ollut selvittää valehtelenko vai ei.

        Siis ensin ehdotetaan vedonlyöntiä ja kun sen hyväksyn, niin puskarunkkarit luimii pulkkamäessä, täys amisporukkaa joka esittää liikemiehiä ja maailmanmatkaajia jotka nussii kaikkea liikkuvaa.........rahalla.


      • 6655443377
        Aviomiess kirjoitti:

        Onko passin kirjaukset ja Thaimaan "maistraatin" asiakirjat väärennettyjä?

        Eikös vedonlyönnin nimenomainen tarkoitus ollut selvittää valehtelenko vai ei.

        Siis ensin ehdotetaan vedonlyöntiä ja kun sen hyväksyn, niin puskarunkkarit luimii pulkkamäessä, täys amisporukkaa joka esittää liikemiehiä ja maailmanmatkaajia jotka nussii kaikkea liikkuvaa.........rahalla.

        Lerppa valehtelee, immigration ei anna mitään papereita niille, jotka tulevat maahan 30 vrk leimalla lentoteitse.
        Lerppa on itse aiemmin kertonut olevansa maassa 30 vrk leimalla ja käyvänsä uusimassa sen, milloin missäkin...
        Hullulla on halvat huvit, kuten lerpalla, joka valehtelee jatkuvasti pastoilla, lie jo sadoilla eri nimimerkeillä tätä jatkuvasti tehnyt ja jatkaa edelleen!


      • Mainemeni-kunniakasvoi

        Kiihtyipä lerppa kovasti, ylläpitokin totesi lerpan jutut, lerpan jutuiksi ja poisti samantien...


      • 42x
        6655443377 kirjoitti:

        Lerppa valehtelee, immigration ei anna mitään papereita niille, jotka tulevat maahan 30 vrk leimalla lentoteitse.
        Lerppa on itse aiemmin kertonut olevansa maassa 30 vrk leimalla ja käyvänsä uusimassa sen, milloin missäkin...
        Hullulla on halvat huvit, kuten lerpalla, joka valehtelee jatkuvasti pastoilla, lie jo sadoilla eri nimimerkeillä tätä jatkuvasti tehnyt ja jatkaa edelleen!

        Juuri noin. Immigrationissa täytettävät paperit ja annetut tiedot jäävät immigrationiin ja immigrationin tiedoksi. Omaa kappaletta ei saa eikä sitä tarvitsekaan. Talon kauppakirja on sitten eriasia.
        Lerppa oli sitäpaitsi söpön tarinansa mukaan yksin käymässä Suomessa "henkilökohtaisista syistä", Töölön sairaalassa tutkituttamassa jotakin, joten miksi Lerpalla olisi ollut mukana perheensä passit? "Imin" kaavakkeet voi tulostaa myös netistä ja kirjoitella niihin mitä haluaa, joten kaavakkeella ei olisi muutenkaan mitään todistusarvoa.

        Olisi varsin helppoa ottaa sellainen valokuva, jossa näkyy Chiang Mai ja se lerpan erikoisvalmisteinen tietty HD. Siihen satulan päälle lappu että "moi dillet". Miksiköhän sen kuvan ottaminen on niin vaikeaa? Loppuisi suunsoitto kerralla, kun heppu olisikin puhunut totta.


      • Aviomiess
        42x kirjoitti:

        Juuri noin. Immigrationissa täytettävät paperit ja annetut tiedot jäävät immigrationiin ja immigrationin tiedoksi. Omaa kappaletta ei saa eikä sitä tarvitsekaan. Talon kauppakirja on sitten eriasia.
        Lerppa oli sitäpaitsi söpön tarinansa mukaan yksin käymässä Suomessa "henkilökohtaisista syistä", Töölön sairaalassa tutkituttamassa jotakin, joten miksi Lerpalla olisi ollut mukana perheensä passit? "Imin" kaavakkeet voi tulostaa myös netistä ja kirjoitella niihin mitä haluaa, joten kaavakkeella ei olisi muutenkaan mitään todistusarvoa.

        Olisi varsin helppoa ottaa sellainen valokuva, jossa näkyy Chiang Mai ja se lerpan erikoisvalmisteinen tietty HD. Siihen satulan päälle lappu että "moi dillet". Miksiköhän sen kuvan ottaminen on niin vaikeaa? Loppuisi suunsoitto kerralla, kun heppu olisikin puhunut totta.

        Kun perheeni asioi imissä, tiedot eivät jää vain imin tiedoksi.
        Imi on kuten maistaraatti junttilassa, eli tottakai saat asiakirjat omasta asiastasi.

        Talon kauppakirja on ostajan ja myyjänvälinen kauppakirja, tottakai kauppakirjat on kaupan osapuolilla.

        En ollut yksin, vaan olimme koko perhe.

        Ei ole kyse kaavakkeesta.

        OLET MUUTEN VÄÄRÄ HENKILÖ TÄSSÄ ASIASSA.

        TÄMÄ ON MINUN JA VEDONLYÖJIEN VÄLINEN ASIA.

        Kovasti valokuvaa kaipaat, onko tarkoitus kinuta valokuvaa vedonlyöjille jotka tilanteen tässä vaiheessa on luikkinut karkuun.

        OLETKO HUOMANNUT SUUNSOITTOA ????? Katos pojua.


      • Anonyymi
        42x kirjoitti:

        Töölön sairaala ei sijaitse Chiang Maissa. Kukaan ei ole lyönyt vetoa kanssasi että olet Helsingissä käymässä. Et voi muokata yksipuoleisesti vetoa.
        Et suostu tapaamaan Chiang Maissa etkä pysty laittamaan pienen pientä valokuvaa mistään. Se johtuu siitä Sika-Amalia, että olet edelleen Suomessa, jossa olet aina ja iankaikkisesti, kuolemaasi saakka lääkityksessä.
        Sinulle on ehdotettu jopa että voit ottaa kaverit mukaan tapaamiseen. Et suostu siihenkään, koska sulla ei ole kavereita ja olet edelleenkin Suomessa. Reppana.

        Voisin tulla piipahtamaan minäkin. Olen vielä vähintään 6 viikkoa lomalla Thaimaassa. Kerro vaan missä olet?

        kelakortti kovassa käytössä...


      • Anonyymi
        Aviomiess kirjoitti:

        Veto on lyöty olenko Thain aviomies ja asun Chiang Maissa.
        Vetoa ei ole lyöty siitä missä todisteet luovutan Jari Ännälle, luovutan ne siellä missä olen ja olin viimeviikon Hesassa, nyt täällä Chiang Maissa.
        En edelleenkään aijaa anonyymeille.
        En ole muokannut vetoa, vaan vedonlyöjät ei ole ilmoittaneet syövätkö balleroisensa vai hinnoittelevatko he ne, entä syökö Jari päänsä.
        En tarvitse kavereita mukaani kuten Dille tarvitsee sinut bablagagaa asiasta.
        Tervetuloa piipahtamaan kun on selvinnyt rusinoiden hinnat, olen täällä Chiang Maissa mutta huvikseni en kaltaistasi kusipäätä tapaa ja ota mukaasi Dille ja Jari.
        Lento ei ole kallis ja voit ne kulut napata Jarin 10.000 euron nipusta luvallani.

        Kävin suomessa ollessani Meilahden sairaalassa, jota juntit kutsuu Töölön sairaalaksi.

        Intiaani muuten on jo täällä Thaimaassa, oletko kokonaista 6 viikon maistiaisaikana ajatellut vuokrata jonkun muovihärpäkkeen ?

        jos olisit joskus sieltä metsämökistä ulos uskaltautunut tietäisit että meilahden ja töölön sairaala on kaksi ihan eri asiaa..
        aivan eri sairaalat.


    • Huimia ovat nimimerkillä Aviomiess jutut!
      Todella uskomattomia, Ossi päätti pitkästä aikaa käydä palstoilla ja aika ei tullut pitkäksi, Aviomiessen ja 35NumBallin seikkailuja lukiessani.

      Nyt kyllä riittää, tulee jo liikaa näitä uskomattomia juttujaan, tavataan taas pitkän ajan kuluttua, jolloin kenties herrat ovat keksineet vieläkin uskomattomampia tarinoita...

      • Minä Tunnen yhden Ossin Pattayalta ja se on sinne kiveen hakattuna.


      • Tuttuon
        VilliPattaya kirjoitti:

        Minä Tunnen yhden Ossin Pattayalta ja se on sinne kiveen hakattuna.

        Sattumoisin minäkin tunnen, asuu Pattayalla vakituiseen, eikä tänne palstoille alennu kirjoittamaan, eikä nimi ole vielä kiveen hakattu. Tämä nimimerkki PatilanOssi on kai paremminkin "muuttolintu", joka pyrähtelee Pattayalle halutessaan viettää viihtyisää aikaa?


      • Aviomiess
        Tuttuon kirjoitti:

        Sattumoisin minäkin tunnen, asuu Pattayalla vakituiseen, eikä tänne palstoille alennu kirjoittamaan, eikä nimi ole vielä kiveen hakattu. Tämä nimimerkki PatilanOssi on kai paremminkin "muuttolintu", joka pyrähtelee Pattayalle halutessaan viettää viihtyisää aikaa?

        Minä tiedän Ossin jolla sekoittui omat- ja golfrahat olemaan kaikki omia rahoja.


      • Tuttuon kirjoitti:

        Sattumoisin minäkin tunnen, asuu Pattayalla vakituiseen, eikä tänne palstoille alennu kirjoittamaan, eikä nimi ole vielä kiveen hakattu. Tämä nimimerkki PatilanOssi on kai paremminkin "muuttolintu", joka pyrähtelee Pattayalle halutessaan viettää viihtyisää aikaa?

        Kyllä se on hakattu !
        Siis se nimi kiveen !


      • Lerpallenaurajat
        Aviomiess kirjoitti:

        Minä tiedän Ossin jolla sekoittui omat- ja golfrahat olemaan kaikki omia rahoja.

        Lerpan jutu ovat lerpan juttuja, siis valheita, mitään ei immigration lerpasta tiedä, saahan sitä kirjoittaa mitä vaan. Sama on moottoripyöränsä hankinta ja nopea kuljetus.
        Hullulla on hullun huvit.

        Uskokaa, jotka haluatte lerppaa, me emme.


      • kuulostaaliiantutulta
        Aviomiess kirjoitti:

        Minä tiedän Ossin jolla sekoittui omat- ja golfrahat olemaan kaikki omia rahoja.

        Ettei tämä pohjoislerppa ole sattumoisin eräs, jonka elo Pattayalla sai karvaan lopun rahojen loputtua tuossa vuosi sitten, sairastui ja palasi Suomeen hoitoihin? Rakentanut sittemmin mielikuvituselämän Thaimaahan unelmiensa varaan. Siinä tapauksessa tiedän kenestä puhumme kun puhumme onnellisesta aviomiehestä. Totuus on toisenlainen.


      • Uskoapitää
        Lerpallenaurajat kirjoitti:

        Lerpan jutu ovat lerpan juttuja, siis valheita, mitään ei immigration lerpasta tiedä, saahan sitä kirjoittaa mitä vaan. Sama on moottoripyöränsä hankinta ja nopea kuljetus.
        Hullulla on hullun huvit.

        Uskokaa, jotka haluatte lerppaa, me emme.

        Kai kuitenkin uskot, että lerpalla on hammaslääkäri vaimona?


      • Aviomiess
        Uskoapitää kirjoitti:

        Kai kuitenkin uskot, että lerpalla on hammaslääkäri vaimona?

        1. Vetopotti selvitys ja todisteet passit ja imipaperit.
        2. Vetopotin tuplaus aiheuttaa kotiseutukierroksen selviten kaikki salaisiksi väitetyt.

        Muuten voitte oireilla maailman tappiin.


      • Niinkötaas
        Aviomiess kirjoitti:

        1. Vetopotti selvitys ja todisteet passit ja imipaperit.
        2. Vetopotin tuplaus aiheuttaa kotiseutukierroksen selviten kaikki salaisiksi väitetyt.

        Muuten voitte oireilla maailman tappiin.

        Joo ja tapaaminen Jämsän Shellillä jossa olet sattumoisin käymässä henk koht syistä ja ostat mopon samalla?


      • Lerpanelkeet
        Aviomiess kirjoitti:

        1. Vetopotti selvitys ja todisteet passit ja imipaperit.
        2. Vetopotin tuplaus aiheuttaa kotiseutukierroksen selviten kaikki salaisiksi väitetyt.

        Muuten voitte oireilla maailman tappiin.

        Oireilja lienee lerppa itse, kaikkine valheineen immigrationista ja moottoripyörän ostosta kuljetuksineen.


      • lerpanhampaat
        Uskoapitää kirjoitti:

        Kai kuitenkin uskot, että lerpalla on hammaslääkäri vaimona?

        Unelmoivilla valehtelijoilla on usein totuuden siemen mukana tarinoissaan. Se saa heidät uskomaan paremmin unelmaansa.
        Onnellisella aviomiehellä on todennäköisesti ollut aika kunnan hammaslääkärille, joka on repinyt häneltä legoja tippukiviluolasta. Lerppa on kokenut sen naisen sormet suussaan eroottisena kokemuksena ja ihastunut oitis. Unelmissaan hän on peräti naimisissa sen kanssa ja unelmarahoittelee kaikenlaista unalmasikari unelmahampaiden välissä.


      • Aviomiess
        lerpanhampaat kirjoitti:

        Unelmoivilla valehtelijoilla on usein totuuden siemen mukana tarinoissaan. Se saa heidät uskomaan paremmin unelmaansa.
        Onnellisella aviomiehellä on todennäköisesti ollut aika kunnan hammaslääkärille, joka on repinyt häneltä legoja tippukiviluolasta. Lerppa on kokenut sen naisen sormet suussaan eroottisena kokemuksena ja ihastunut oitis. Unelmissaan hän on peräti naimisissa sen kanssa ja unelmarahoittelee kaikenlaista unalmasikari unelmahampaiden välissä.

        Aloituksessa käsitellään älykkäiden ihmisten matkustelua.

        Koetko kuuluvasi noihin älykkäisiin ihmisiin 🐒?


      • Lerpanelkeet
        Aviomiess kirjoitti:

        Aloituksessa käsitellään älykkäiden ihmisten matkustelua.

        Koetko kuuluvasi noihin älykkäisiin ihmisiin 🐒?

        Ainakin kuulostaa huomattavasti älykkäämmältä, kuin lerppa.


      • Maijanelkeet
        Lerpanelkeet kirjoitti:

        Ainakin kuulostaa huomattavasti älykkäämmältä, kuin lerppa.

        😨😨😨Joo ja jää ihan kakkoseks Pattayan rakkaiden viisaimmalle ja fiksuimmalle 🐒🐃🐂.


    • Kirvu

      Gösta Sundqvist ei käynyt koskaan missään maassa.

      • Lerpanmatkat

        Palstojenpilaajal erppa on käynyt lähes kaikissa maissa, mielikuvitusmatkoja suoritellen, milloin minnekin.


      • Lerpantouhut
        Lerpanmatkat kirjoitti:

        Palstojenpilaajal erppa on käynyt lähes kaikissa maissa, mielikuvitusmatkoja suoritellen, milloin minnekin.

        Lerppa ajelle lähinnä Hiekkaharjussa, mopopoikia takaa, se on hänen intohimonsa.


      • Näinlerppaliikkuu
        Lerpantouhut kirjoitti:

        Lerppa ajelle lähinnä Hiekkaharjussa, mopopoikia takaa, se on hänen intohimonsa.

        Nykyisin kuulemma Indian merkkisellä rullatuolilla, johon on luvattu kiinnittää pyykkipojalla tuohipäristin, kuin pikkupojilla aikoinaan polkupyörissä.
        Lerppa on kovin ylpeä pyörätuolistaan, hoitajat ovat kertoneet. Ei enää kaikkia asukkaita ole huomaavinaankaan, pöyhkeästi rullailee ohitse, hoitajille Trumpin tapaan nyökkäillen.


      • 2010vuodesta
        Näinlerppaliikkuu kirjoitti:

        Nykyisin kuulemma Indian merkkisellä rullatuolilla, johon on luvattu kiinnittää pyykkipojalla tuohipäristin, kuin pikkupojilla aikoinaan polkupyörissä.
        Lerppa on kovin ylpeä pyörätuolistaan, hoitajat ovat kertoneet. Ei enää kaikkia asukkaita ole huomaavinaankaan, pöyhkeästi rullailee ohitse, hoitajille Trumpin tapaan nyökkäillen.

        Pattayan rakkaus ja Lerpatus on maailman tärkein asia !

        💞💞💞💖💖💖👠👠👠🐒🐒🐒💣💣💣


      • Annapäristä
        2010vuodesta kirjoitti:

        Pattayan rakkaus ja Lerpatus on maailman tärkein asia !

        💞💞💞💖💖💖👠👠👠🐒🐒🐒💣💣💣

        Päriseekö hyvin rullis, vai tehostatko suolikaasujen päästöillä?


    • Älyvapaatmyös

      Kyllä älykkäät ihmiset matkustavat enemmän, jopa selliasetkin matkustavat, joilla ei ole älyä lainkaan, lerppakin päivittäin jalkaisin leipäjonosta toiseen.

    • Matkoilla.jatkuvasti

      Pattiksen matkustajien enemmistön perusteella ei voi noin sanoa, mutta yleensä ottaen kyllä.

    • travelinman

      Jos oluen juonti olisi älykästä, sitä olisi ruokajuomana jo peruskouluissa. Oluen juonnin haittavaikutukset ovat kuitenkin kiistattomia. Sen kyllä huomaa jos käy paikoissa jossa juodaan paljon olutta. Olut on nautintoaine. Se voi tuottaa mielihyvää tai, hoitaa nestetasapainoa, muttei älyn kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Olut toimii myös hyvin seurustelujuomana. Singha on hieman kalliimpaa kuin jotkut muut merkit Thaimaassa, se rajoittaa joidenkin paikallisten intoa nauttia ko juomaa. Se ei kuitenkaan tee esim. Leon juojista vähemmän älykkäitä.

      Matkailu voi hyvinkin avartaa maailmankatsomusta ja lisätä ymmärrystä muita ihmisiä ja kulttuureita kohtaan. Se kuitenkin vaatisi oikeasti kiinnostusta ja ennakkoluulotonta asennetta erilaiseen kulttuuriin. Meille matkaajille usein sanotaan vain, mitä meidään halutaan kuulla. Thaimaalaiset ovat vähän samanlaista porukkaa kuin suomalaisetkin. Ihan äkkiä ei kerrota vieraille, mitä oikeasti mielessä liikkuu. Tosiaankaan Thaimaalaisille duunareille ei kuulu aina *sabai dii* . Pitäisikin ymmärtää se mitä ei sanota, eikä niinkään se mitä sanotaan.

      Hyvin monet matkaajat eivät myöskään erota, kulttuurillisia eroja vaikkapa Ibizan tai Thaimaan välillä. Kohde muiden joukossa. Joka on nähty ja koettu 2viikon lomalla. Sen jälkeen voikin antaa niputtavan ja kaikkitietävän näkemyksensä maasta, kulttuurista ja ihmisistä.

      Se mitä kukin toivoo ja haluaa lomaltaan/ matkaltaan, riippuu varmastikin paljon muusta elämästään. Jos esim. työ on fyysisesti rankkaa, tuskin haluaa fyysisesti rankkaa lomaa. Jos taas tekee kevyttä työtä fyysisesti, voi lomalta kaivata fyysisyyttä. Samoin jos työ on kovin paineenalaista, voi lomaltaan kaivata helppoutta. Oleellista lienee se että, saa vastapainoa arjelle.

      Varmastikin joku vuoristokiipeily tai vaellus etelänapamantereella on haasteellista. Uskon kuitenkin vakaasti että, omaltakohdaltani on älykkäämpää pysyä niistä pois.

      Jos taas haasteellisuudella ajatellaan matkanvaraamista samaan kohteeseen eritavoin, se lienee enemmän mielipide, kuin älykkyys kysymys. Se mikä sopii jollekulle, toiselle voi olla joku toinen tapa soveliaampi. Vaikka itse varaankin lennot, hotellit, kyydit, erikseen, voin hyvinkin jossakin vaiheessa haluta iän karttuessa, matkailla siiten että, joku muu huolehtii kaikesta.

      Myöskään kohde, tai ajankohta eivät ole älykkyyskysymyksiä. Oleellisesta on se, miten oman matkansa kokee. Jos joku saa pitkästä hiihtovaelluksesta haluamiaan kiksejä, ei sellaisen kannata lähtä etelään löhölomalle.

      Jos oikein halutaan saivarrella niin, matkailuhan on yksi luontoa eniten pilaavista ei välttämättömistä ihmisten toimista. Onko se sitten älykästä?

      • VittuBalleriina

        Käy DilleUfoHellakoukku2010 katsomassa siellä Sörkän Kurvin Sivuraiteella, onko kaljanjuonti vaikuttanu älykkyyteen.


      • Otemporaomores
        VittuBalleriina kirjoitti:

        Käy DilleUfoHellakoukku2010 katsomassa siellä Sörkän Kurvin Sivuraiteella, onko kaljanjuonti vaikuttanu älykkyyteen.

        Hyvä esimerkki lerpan "sivistyksestä" ja erityisesti kielenkäytöstään.

        Hua Hinin ja Chiang Main rahamies voi julkisuudessa käyttää millaista kieltä haluaa, ainakin omasta mielestään.
        Toivottavasti Jyväskylässä ja Hiekkaharjussa kaltaisensa nauttivat teksteistään...


      • Ehkäpänäin
        VittuBalleriina kirjoitti:

        Käy DilleUfoHellakoukku2010 katsomassa siellä Sörkän Kurvin Sivuraiteella, onko kaljanjuonti vaikuttanu älykkyyteen.

        Nimimerkissä vielä muistelee kai aikoja, jolloin ei ollut lerppa?


      • Maijaeilerpalleantanut
        VittuBalleriina kirjoitti:

        Käy DilleUfoHellakoukku2010 katsomassa siellä Sörkän Kurvin Sivuraiteella, onko kaljanjuonti vaikuttanu älykkyyteen.

        Miten Maija unohtui tässä lerpan viestissä?


      • 6655443377
        Maijaeilerpalleantanut kirjoitti:

        Miten Maija unohtui tässä lerpan viestissä?

        Dementoituu tuo lerppa hyvää vauhtia, onneksi, ehkäpä seuraa vaihe, jossa unohtaa palstakirjoittelut?


    • Anonyymi

      Googlematkailijat ovat matkustamisen asiantuntijoita ja matkailun eliittiä

      • Anonyymi

        pohjoinen ja etelä, yksi ja sama pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pohjoinen ja etelä, yksi ja sama pelle.

        valtionmielisairaalan mies.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe