mutta pitkästä aikaa tämä tapahtuma, jonka on kokenut satoja ellei tuhansia kertoja ennenkin laukaisi normaalin vitutuksen. Yleensä vitutus unohtuu parissa tunnissa, nyt revin jopa kenolapun, jossa oli pieni voitto ja päätin lopettaa pelaamisen. Saa nähdä onnistunko tavoitteessani, onhan tämän peliriippuvuuden kanssa kamppailtua lähes kymmenen vuotta. Eroon on yritetty, mutta niin kuin muut ongelman kanssa painivat tietävät vaikeaa se on (vaikkei tätä kukaan ongelman ulkopuolelta asiaa tarkasteleva uskokaan).
Siunausta kaikille saman ongelman kanssa kamppailevalle.
:).
Hävisin kolmekymppiä pelikoneeseen
8
445
Vastaukset
- onnistuuuuu
nyt pankkiin laittamaan käteisnostoraja joko nollaan tai minimiin 10-20e. Muut kauppa-asioinnit voit maksaa kortilla. Kun ei ole käteistä mukana niin pelaamaan et kykene.
- eiuuttaeikäihmeellistä
Pari viikkoa pystyi olemaan pelaamatta, eilen ja tänään tuli sortuminen. En hävinnyt kuin alle kaksikymmentä euroa, mutta kun tahtoisi kokonaan tästä vitsauksesta eroon niin sekin lasketaan, eikä lohdutusta tuo kenenkään muun isommat tappiot.
On tämä kyllä niin perseestä, mutta jatketaan yrittämistä.- Noplay
Yritä tehdä joku isompi muutos päivittäiseen rutiiniin, niin että sisällytät siihen, myös pelaamattomuuden. Minulla tämä toimi.
- eiuuttaeikäihmeellistä
Noplay kirjoitti:
Yritä tehdä joku isompi muutos päivittäiseen rutiiniin, niin että sisällytät siihen, myös pelaamattomuuden. Minulla tämä toimi.
Kiitos vinkistä, pitää yrittää.
- eiuuttaeikäihmeellistä
parikymppiä taas! Ihminen on tyhmä (minä ainakin), ei osaa olla erossa ja sitten koittaa epätoivoisesti voittaa rahoja takaisin. Hullujen hommaa, mutta kyllähän tätä on yli kymmenen vuotta tehty.
- myönnäavuntarpeesi
AA auttaa peliriippuvaisiakin.
- eiuuttaeikäihmeellistä
myönnäavuntarpeesi kirjoitti:
AA auttaa peliriippuvaisiakin.
Käsittääkseni sinne tarvitsee maksusitoumuksen, mielelläni menisin jos sinne pääsisi.
- peliriippuvuus--
eiuuttaeikäihmeellistä kirjoitti:
Käsittääkseni sinne tarvitsee maksusitoumuksen, mielelläni menisin jos sinne pääsisi.
Peliriippuvuus on itsestään saatanasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297