Keski-ikäisen naisen rakkaus- ja terveysasioita ihmettelen?
Mikä on tämä tuntemani mies minulle, mitä minä hänelle? Kehitttykö rakkaus vai onko tämä vain välietappi elämässä?
Onko minulle edes missään enää suurta rakkautta?
Taika, auttaisitko näkemään?
4
198
Vastaukset
Sielunkumppaniakaipailen
Kyllä tämä mies on sinun elämässä se välietappi, mutta hyvä sellainen. Saat häneltä vilpitöntä ystävyyttä, mutta rakkauden tasolle se ei tule koskaan nousemaan. Suuri rakkaus kyllä antaa odotuttaa, kunnes se saa täyttymyksen. Tuleva kesä saa sielusi hyrräämään ja on tilanteita, missä tulet kohtaamaan todellisen rakkauden. Tunnistat kyllä SEN OIKEAN siitä, että hän liittyy seuraasi vähän "jännässä tilanteessa ". Kadotat nimittäin avaimesi ja hän rientää auttamaan sinua ongelmassa..siitä alkaa todellinen rakkaustarina ja uusi yhteinenpolku aukeaa rintarinnan :)
T. Taika- Sielunkumppaniakaipailen
Kiitos tulkinnastasi! :)
Jos tämä nykyinen ystävä jää taakseni, särjenkö hänen sydämensä? Toivottavasti niin ei käy ja hän on ehkä samoissa ajatuksissa tiemme erkaantumisesta?
Mielenkiinnolla jään odottelemaan tulevaa. Missä piileksii suurempi rakkaus? - kyloliperseestä
Just joo...pokaat varmaan huoltomiehen...
- Sielunkumppaniakaipailen
kyloliperseestä kirjoitti:
Just joo...pokaat varmaan huoltomiehen...
Huoltmies on mies siinä missä muutkin miehet. :)
Entä jos avainmies ei ole talkkari vaan joku muu jolla avaimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191558Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341530Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071