Keski-ikäisen naisen rakkaus- ja terveysasioita ihmettelen?
Mikä on tämä tuntemani mies minulle, mitä minä hänelle? Kehitttykö rakkaus vai onko tämä vain välietappi elämässä?
Onko minulle edes missään enää suurta rakkautta?
Taika, auttaisitko näkemään?
4
246
Vastaukset
Sielunkumppaniakaipailen
Kyllä tämä mies on sinun elämässä se välietappi, mutta hyvä sellainen. Saat häneltä vilpitöntä ystävyyttä, mutta rakkauden tasolle se ei tule koskaan nousemaan. Suuri rakkaus kyllä antaa odotuttaa, kunnes se saa täyttymyksen. Tuleva kesä saa sielusi hyrräämään ja on tilanteita, missä tulet kohtaamaan todellisen rakkauden. Tunnistat kyllä SEN OIKEAN siitä, että hän liittyy seuraasi vähän "jännässä tilanteessa ". Kadotat nimittäin avaimesi ja hän rientää auttamaan sinua ongelmassa..siitä alkaa todellinen rakkaustarina ja uusi yhteinenpolku aukeaa rintarinnan :)
T. Taika- Sielunkumppaniakaipailen
Kiitos tulkinnastasi! :)
Jos tämä nykyinen ystävä jää taakseni, särjenkö hänen sydämensä? Toivottavasti niin ei käy ja hän on ehkä samoissa ajatuksissa tiemme erkaantumisesta?
Mielenkiinnolla jään odottelemaan tulevaa. Missä piileksii suurempi rakkaus? - kyloliperseestä
Just joo...pokaat varmaan huoltomiehen...
- Sielunkumppaniakaipailen
kyloliperseestä kirjoitti:
Just joo...pokaat varmaan huoltomiehen...
Huoltmies on mies siinä missä muutkin miehet. :)
Entä jos avainmies ei ole talkkari vaan joku muu jolla avaimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938