Gerbiilini silmään tulee usein semmoista verta (ei siis valuvaa) en tiedä mistä se johtuu mietin jos joku teistä voisi auttaa
Gerbiilini silmä
2
280
Vastaukset
- näätulimeleen
Paha sanoa näkemättä, mutta pari asiaa tulee mieleen.
1. Onko sillä kaveri/kavereita(toivottavasti on gerbuja ei yksin saa pitää, tietty eri asia jos siltä on kuollut ja se itse on niin vanha jo ettet uutta/uusia hanki jos aiot pitä vaikka taukoa gerbuista)? Ovat voineet tapella ja se on kuivunut.
2. Harderin rauhasen erite. Tuo rauhanen on kaikilla jyrsijöillä, silmäkuopan alalaidassa lähellä ulkonurkkaa. Se sisältää väriaineita ja rasvoja jotka saa sen näyttämään punaiselta. Sen erite saattaa sekoittua kyynelnesteeseen jota sitten voi vereksi luulla. Stressi lisää eritteen määrää, aiheuttaako joku stressiä, kiusaako esim pikkusisko/veli mahdollisesti gerbiilejä(edelleen oletan ja toivon että sulla on vähintään kaksi niitä, ellei sitten oo toi mun toisissa suluissa mainitsema juttu kuolleesta kamusta yms), mahdollisesti koira tai kissa hieman liian innoissaan terraarion kimpussa, soittaako joku kovaa musaa tms? Kannattaa yrittää vähentää stressiä.- gerbiilinisilmät
Joo mulla on 2 gerbiiliä mutta nekin on aika hyvissä väleissä joten arvelen että se ei johdu tappelusta (totta kai ne voi tapella yöllä en oo varma)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984