Musiikkia.Näin kertoi minulle psykiatri.Nyt en uskalla nauraa etten houkuttelisi demoneita luokseni.Tämä ahdistaa minua suunnattomasti.
Nauru on Paholaisen !!
9
451
Vastaukset
- taidatnarrata
En kyllä oikein usko että psykiatri sanoo noin ja uskon että väite on provo ja tehty pilkkamielessä. Nauru ja huumori on elämän suola ja suuri Jumalan lahja. Jos tuo on totta, niin kierrän kaukaa moisen psykiatrin.
- lestamus
Kyllä sanoi,minun oli vaikea kiertää koska hän kidutti minua pakkohoidossa.
- puoskarinuhri
Joko se psykiatri oli itse hoidon tarpeessa tai sitten se oli huono vitsi. Jos olet uskovainen se tietenkin kolahti. Mieti nyt: lapset nauravat usein ja impulsiivisesti. Ovatko he pahoja?
- päässänneoikkuilee
Ja psykoottiset väittävät usein kuulevansa sellaista, mitä ei terve kuule. Olen tämän laittanut merkille: eräskin sanoo joka kerta kun tulee vastaan ja juttusille, että se kaupan myyjä katsoi häntä oudosti ja sanoi pahaa ja takuulla hän väittää samaa siinä liikkeessä minusta ja mahdollisesti muista kohtaamistaan henkilöistä, kuten hoitajistaan.
- naurapoisvaaan
Höpölöpö. että on sanonut.
- AhdistunutMies
Psykiatrisi on hullu! Vaihda äkkiä psykiatria tai pysy niistä erossa mieluiten kokonaan!
- NäinVeikkaan
Luultavasti ne sanomiset olivat vain tyypin omassa päässä, eikä psykiatri sanonut mitään tuollaista.
- AhdistunutMies
NäinVeikkaan kirjoitti:
Luultavasti ne sanomiset olivat vain tyypin omassa päässä, eikä psykiatri sanonut mitään tuollaista.
Eli taas kaikki leimataan vain pelkiksi hullun horinoiksi ja väitetään ettei psykiatrissa ole mitään vikaa.
- gfdgdfgfdgfd
Höpön höpön. Kunhan huriset. Jos asia on noin, niin kerrohan kunnolla asiayhteys? Voisiko tilanne vaikka ollut, että juoksit vaahto suussa vastapäivään liikenneympyrässä, ja poliisit kuskasivat sinut päivystykseen, jossa keksit sielläkin jotain jännää ja päädyit pehmustettuun selliin ilman silmälaseja ja kengännauhoja. Sama touhu jatkui osastolla, ja lepareihin laittaessa nauraa hohotit hullun naurua, missä vaiheessa psykiatrillakin pimahti. Ei sitä kukaan mitä vaan jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983