kärryn teko

pelarus

Onko kellään tietoa linkistä jossa ois kärryn teko piirrustuksia?

7

7604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

osta jostain vanha asuntovaunu ja puro koppa ja laita valot niin sulla on peräkärry

• leiville
      • lyö

tee vaan itse, eihän noissa ole edes kunnon runkoa, just ja just saa pohjalevyn kiinnitettyä ettei tuuli sitä vie.

• omatekele
        lyö kirjoitti:

tee vaan itse, eihän noissa ole edes kunnon runkoa, just ja just saa pohjalevyn kiinnitettyä ettei tuuli sitä vie.

itse tehtynä saa sellaisen kuin haluaa.
        jos vain osaa tehrä

• toi
        omatekele kirjoitti:

itse tehtynä saa sellaisen kuin haluaa.
        jos vain osaa tehrä

mikään vaikea ole tehdä jos nyt jollakinlailla työkalut käsissä pysyy ja hitsata osaa ja on sopiva paikka missä tehdä, siinä suunnittelussa eniten aikaa palaa, kannattaa harkita vaikka jarrullista kärryä vaikka siitä tulee vähän kalliimpi kun jarruttomasta sekä joka toinen vuosi katsastus sekin on läpihuutojuttu kun tekee hyvistä palikoista, jarrullinen on vaan aika paljon turvallisempi vedettävä kuorman kanssa eikä kärryn ja kuorman paino rasita auton jarruja.

• katsastus helppoa
        toi kirjoitti:

mikään vaikea ole tehdä jos nyt jollakinlailla työkalut käsissä pysyy ja hitsata osaa ja on sopiva paikka missä tehdä, siinä suunnittelussa eniten aikaa palaa, kannattaa harkita vaikka jarrullista kärryä vaikka siitä tulee vähän kalliimpi kun jarruttomasta sekä joka toinen vuosi katsastus sekin on läpihuutojuttu kun tekee hyvistä palikoista, jarrullinen on vaan aika paljon turvallisempi vedettävä kuorman kanssa eikä kärryn ja kuorman paino rasita auton jarruja.

Tein justiinsa vanhasta asuntovaunusta ja lyö leiville.Jarrullinen kärry sinkityllä rungolla on aina noita pikku kirppuja parempi.kärry 500.pohjavaneri 60,laidat 40,lamput 20,lokarit 26,muutoskatsastus 28,136 uudet c-renkaat(talvirenkaat)siitä ynnäämään.Kun tollaisella hakee puuta saa laillisesti kuljettaa 7.60 pitkää tavaraa,eikä paino tuke heti vastaa.

• Jaajaaaa

En tiedä mitään linkkiä. Itekkin vähän kattelin kaikenlaisia ohjeita. Jos tiiätte edullisia kevyitä Riksoja niin linkatkaa. Etin myös kärryjen ja Riksojen teko ohjeita. Sekä Bumerangin. Aattelin tehä/ostaa (edullisesti) Riksat tai vedettävät kärryt ihan huvikseni. Kunhan löytäisin ohjeet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe