Oon siis 13wee ja mulla on ollu, myös sellattii kuten tossa palstalla mis puhutaan samasta aiheesta, mutta tää on erilainen, siis mä haluaisin kuolla koska koen etten oo täydellinen tällasena. Antakaa neuoja!!! Koska en tiiä mitä twhä.
Moi!
Antakaa neuvoja mulle 12-16vuotiaat!!!!!!!!!!!!!!!
12
402
Vastaukset
- semmostaa54
Ei todellakaan pitäs miettii itsemurhaa jos et oo täydellinen, koska kukaan ei oo täydellinen. Oon varma et sus on hyvii asioita paljonki ja oot vasta 13 sul on viel kaikkee kivaa kokematta!
- Cool18
No mä en koe niin. Siis tiiäks sä et mun elämäällä ei siis oo mitää merkitystä, mä haaaaluuuaan kuolla. Niin sanotusti epätoivo vimmalla.
- apu812661828119
Itsemurha on aina hyvin itsekästä ja vituttaa kun ihmiset ajattelee tolleen! OLET HYVÄ SEMMOSENA MITÄ OLET okei??
- Cool18
No, kai se sitte mulle nyt meni sitte perille.
- Cool18
Mut aijon silti kokeilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hepppatyttö
Älä hyvä ihminen satuta ittees! Oot just hyvä tollasena ku oot kaikki rakastaa sua sellasena ku oot. Älä ajattele huonoja puolia susta ajattele niitä hyviä puolia!❤
- MirandaUusi
Nii mutsiki sanoo. Mut koulussakaverit keksii musta mustii puheita ja, syyttää mua joka asiasta, haukkuu idiootiks ja epätäydlliseks. 4-vuotta oon saanu paskaa niskaani enää en jaksa.
- Cool18
Ok ei kannattais, mut en vaa enää viitti noit paskoi kuunnella koulussa. Kun tiiä et syksyl taas on sama meininki. Nii siinä on mun syy miks haluun tosissani sitä. Kuolemaaaaaaaaä!!!! Vahingossa pistin jonkun toisen merkin yritin vaitaa mut, vieti ehti menää sori siitä.
- KylläKuollaEhtii
Ei kannata lähteä vielä tossa iässä.....valtio ei ole ehtinyt vielä riistämään sinua kuten meitä aikuisia...
- Cool18
No hehhe hahhaaaaa!!!! Pyydänkin sit riistää, mut kuolisin vanhana kuitenki. Ei oo mitää syytä elää kauan kui nyt voi kuolla myös!!!
Pyydä apua ja pyydä sitä myös aikuisilta, älä pelkästään ikätovereilla. Ei toisen teinin homma ole kantaa ikätoverinsa murheita, vaikka se huolien jakaminen heille helpompaa olisikin.
KUKAAN meistä ei ole täydellinen. En minä, et sinä, eikä muutkaan - ja se on ihan luonnollista.
Sinun iässäsi elämällä ei vielä tarvitse olla mitään muuta merkitystä, kuin lapsena ja nuorena oleminen. Maailman ehtii pelastaa sitten aikuisenakin.- Cool18
Minun mielestäni mun kuolema, pelastaa maailman. Mä oon sunnuntaista asti valvonu, ja tässä sisä viellä ollaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901