Antakaa neuvoja mulle 12-16vuotiaat!!!!!!!!!!!!!!!

Cool18

Oon siis 13wee ja mulla on ollu, myös sellattii kuten tossa palstalla mis puhutaan samasta aiheesta, mutta tää on erilainen, siis mä haluaisin kuolla koska koen etten oo täydellinen tällasena. Antakaa neuoja!!! Koska en tiiä mitä twhä.
Moi!

12

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmostaa54

      Ei todellakaan pitäs miettii itsemurhaa jos et oo täydellinen, koska kukaan ei oo täydellinen. Oon varma et sus on hyvii asioita paljonki ja oot vasta 13 sul on viel kaikkee kivaa kokematta!

      • Cool18

        No mä en koe niin. Siis tiiäks sä et mun elämäällä ei siis oo mitää merkitystä, mä haaaaluuuaan kuolla. Niin sanotusti epätoivo vimmalla.


    • apu812661828119

      Itsemurha on aina hyvin itsekästä ja vituttaa kun ihmiset ajattelee tolleen! OLET HYVÄ SEMMOSENA MITÄ OLET okei??

      • Cool18

        No, kai se sitte mulle nyt meni sitte perille.


      • Cool18

        Mut aijon silti kokeilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Hepppatyttö

      Älä hyvä ihminen satuta ittees! Oot just hyvä tollasena ku oot kaikki rakastaa sua sellasena ku oot. Älä ajattele huonoja puolia susta ajattele niitä hyviä puolia!❤

      • MirandaUusi

        Nii mutsiki sanoo. Mut koulussakaverit keksii musta mustii puheita ja, syyttää mua joka asiasta, haukkuu idiootiks ja epätäydlliseks. 4-vuotta oon saanu paskaa niskaani enää en jaksa.


      • Cool18

        Ok ei kannattais, mut en vaa enää viitti noit paskoi kuunnella koulussa. Kun tiiä et syksyl taas on sama meininki. Nii siinä on mun syy miks haluun tosissani sitä. Kuolemaaaaaaaaä!!!! Vahingossa pistin jonkun toisen merkin yritin vaitaa mut, vieti ehti menää sori siitä.


    • KylläKuollaEhtii

      Ei kannata lähteä vielä tossa iässä.....valtio ei ole ehtinyt vielä riistämään sinua kuten meitä aikuisia...

      • Cool18

        No hehhe hahhaaaaa!!!! Pyydänkin sit riistää, mut kuolisin vanhana kuitenki. Ei oo mitää syytä elää kauan kui nyt voi kuolla myös!!!


    • Pyydä apua ja pyydä sitä myös aikuisilta, älä pelkästään ikätovereilla. Ei toisen teinin homma ole kantaa ikätoverinsa murheita, vaikka se huolien jakaminen heille helpompaa olisikin.

      KUKAAN meistä ei ole täydellinen. En minä, et sinä, eikä muutkaan - ja se on ihan luonnollista.

      Sinun iässäsi elämällä ei vielä tarvitse olla mitään muuta merkitystä, kuin lapsena ja nuorena oleminen. Maailman ehtii pelastaa sitten aikuisenakin.

      • Cool18

        Minun mielestäni mun kuolema, pelastaa maailman. Mä oon sunnuntaista asti valvonu, ja tässä sisä viellä ollaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe