Thaimaan panettelijoiden motiivit

taloyhtiönPuuhapete

Kuulin tuossa kaverilta että eräät suomineidot oli puhuneet keskenään minusta selän takana että "oli se hyvä että en oo antanut sille kun siltähän saa varmaan aidsin kun se matkustelee siellä thaimaassa jatkuvasti".
Yksi nainen taasen epäili minun panevan thaimaassa pikkutyttöjä.

Muuten noiden samaisten naisten höpinät voisivatkin olla heidän rehellisiä epäilyksiä ja ajatuksia, mutta käytäntö sotii sitä vastaan, kun juurikin ne samaiset naiset tyrkyttävät itseään minulle jatkuvasti, eikä varmaan ole kuulleetkaan sellaisesta kuin kondomi, kun koskaan eivät sitä minulta ole kyselleet.

Jaa että ette vai ole antaneet? Joopajoo. Mitäs se homma sitten on kun laitatten koivet levälleen tai menetten kontilleen ja minä tulen sitten siihen esittelemään lemmenkäpälääni, ettekä ole vastaan haranneet?

Munaa vain ovat vailla kovasti ja mustasukkaisia ajatuksissaan, miettien mitä teen siellä Thaimaassa. Koettavat moisilla puheilla karkoittaa kilpakosijat. Epärehellistä toimintaa.

Toinen panettelijaryhmä ovat ne raasut, joiden nainen ei päästä heitä Thaimaahan, koska eivät luota mieheensä. Ne miehet joskus naamioivat sen kateutensa niin että "en edes haluais mennä", vaikka kaiho näkyy silmissään.
Kolmas kadehtijaporukka on persaukiset. He puhuvat ilmansaastuttamisesta jne hiilijalanjäljestä, hivistä, aidsista ja hyväksikäytöstä.

Ei normaali ihminen harrasta kadehtimista eikä stereotypioiden viljelyä. Vain kademielet tekee sellaista. Epäilykset ja syytökset ei ole myöskään sama kuin totuus.

Rehellinen ihminen jota Thaimaa ei oikeasti kiinnosta matkailukohteena, ei jauha potaskaa toisten Thaimaan matkoista ja niiden matkojen motiiveista. Sellaisella rehellisellä ihmisellä on muuta tekemistä elämässään kuin miettiä mitä jotkut missäkin tekee ja miksi, miten ja mahdollisesti kenen kanssa. Heillä on omat kiinnostuksen kohteensa ja he juttelevat siitä aiheesta eikä muiden asioista.

Tottakai Thaimaassa on varjopuolensa niinkuin muuallakin. Ne on kuitenkin varsin helppo välttää, eikä ne vaikuta tavalliseen matkaajaan kuin huonolla tuurilla. Yksittäistapauksia tapahtuu kaikkialla.
Suomalaiseen makuun Thaimaa näyttää olevan, kun empä muista sellaista matkamiestä tai pariskuntaa joka olisi sieltä tultuaan sanonut että olipa huono loma ja ei mennä toista kertaa. Olen saanut hyviä ystäviä Thaimaasta jokaiselta matkaltani. Heidän kanssa sitten viestitellään että milloin oot taas menossa, josko törmättäisiin.

Pohjois-Afrikkaan ei monikaan halua uudestaan. Kuulun itse siihen porukkaan. Pelottavia juttuja tapahtunut niillä muutamilla kerralla mitä olen käynyt ja aina vatsatauti. Aseellakin olen tullut uhatuksi. Samaten Prahalainen taksikuski uhkasi aseella kun valitin huijaushinnasta. En valittanut enää.
Hyviäkin kokemuksia oli Egyptistä, mutta ne eivät riitä poistamaan sitä väkivallan vaaran uhkaa, mitä olen siellä kokenut. Nykyään se on vielä vaarallisempi.

Tulipas pitkä vuodatus. Kirjoitin kolmessa osassa tämän, kun juuri kävi kylässä häiritsemässä yksi niistä mainituista naisista, "jotka eivät anna mulle". En nyt jaksanut antautua.

8

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sehänonLerppa

      Hyvä kirjoitus.

      Mäpäs tiedänkin yhden tyypin, joka on noita kaikkia samaan aikaan!

      a) Katkera ja kateellinen suomiämmä joka puhuu rumia ja epäilee miehiä ties mistä, mutta antaisi todellisuudessa kelle vaan jos saisi.

      b) Pihi ja kateellinen ukkeli Hua Hinista joka näkee saastaa ja bakteereja kaikessa muussa paitsi itsessään.

      c) Kunnollinen-onnellinen aviomies, joka paheksuu muita miehiä kuvitellen heistä kaikkea likaista ja itse on tehnyt elämässään vain onnistuneita valintoja.

      d) Suomalainen perusjätkä, joka paheksuu suomalaisten eurojen käyttöä ulkomailla ja juttelee juurikin siitä ilman saastuttamisesta ja epäilee sen tapahtuvan halvan piparin vuoksi. Itse hän nautiskelee Suomen luonnosta ja vuodenajoista, aina silloin kun ei ole täällä natkuttamassa toisten tekemisistä.

      Lerppa onnistuu olemaan noita kaikkia yhtäaikaa. Se on melkoinen saavutus. Lerppa on siis eräänlainen kateuden prototyyppi. Henkilö joka elää happaman katkeruuden voimalla.

    • Hyvä kirjoitus ja ollaan jo hyvin jäljillä siitä todellisuudesta näistä
      Thaimaan haukkujista. Tämä oli mielenkiintoinen analyysi.

      Minulla on myös sellainen näkemys, että nämä haukkuja poijat ovat asennoituneet tai
      luoneet itselleen vielä sellaisen minä kuvan, että he kuuluvat johonkin ja ovat jotain
      ja pitävät yllä ja elävät sellaisessa maailmassa, jonka ovat itse luoneet.

      Tämän asian voi esim. Tällaisella esimerkillä tuoda hyvin esille:
      Monet niistä on sellaisia paksun puoleisia ja tukkakin on saattanut lähteä ja ei ole
      sitä morsiantakaan löytynyt. Vaimo on ehkä ollut ja parikin vaimoa, mutta ne kaikki on
      olleet sellaisia mitä nyt ei myöskään ihan prinsessoiksi ole voinut kehua.

      Sitten ne ei halua tilanteeseen, jossa joku heidän lähellä oleva henkilö äiti tai vaikka sisar
      tai kyläkaupan myyjä tai kuka ikinä se henkilö joka on ollut heitä lähellä ja jolle he ovat
      aina purkautuneet. Pääsisi sanomaan, että onko se tuo meidän Taunokin ollut Thaimaassa
      ja mitä se meidän Tauno oikein sieltä netistä hakee iltaisin yksinään ? Sehän on vähän
      pullukka ja elelee ilman vakinaista vaimoa.

      Sitten olen havainnut, että ei myöskään haluta sitä, että sisar tai sukulainen sanoisi, että
      sinne Thaimaaseenko se Tauno niitä vanhan Isän tai Äidin rahoja kantelee. Eikö sitä
      naista saa muuten, kuin sillä lailla? Sitten niillä tulee se ristiriita, miksi tuo Pertti on aina
      iloinen ja veikeä, kun se käy Thaimaassa ja Leijuu niillä naisjutuilla työpaikalla.

      Ne unohti sen yhden tärkeän asian, että sinun ei tarvitse olla mitään ja sinun ei tarviste
      ottaa itsellesi minkäänlaista naista mitä sinä itse et rakasta tai pidä. Ne unohti sen
      myös, että sinun ei tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään ja voit itse valita kaverit
      ja tutut ja tekemisesi. Ja he unohtavat sen, että He eivät katso sitä kuka ja minkälainen
      ihminen sinua arvostelee ja merkitseekö se jotain sinun elämässä.

      Niin, kuin minä kerroin tuossa, että Älymystö matkustaa enemmän.

      • 2010vuodesta

        Hyvin kiteytetty myös!

        Paikoittain Pohjanmaalla ja muuallakin Suomessa on edelleen valloilla kulttuuri jossa vanhemmat tai suku määrää kuka on sinulle se oikea puoliso. Se se on ihmiskauppaa jos jokin, mutta se on vaiettu tabu Suomessa.

        Tiedän tapauksia joissa äiti on kieltänyt aikuista tytärtään lisääntymästä miehensä kanssa, koska mies ei kelpaa äidille. Pistää vihaksi sellainen epäkunnioitus itsemääräämisoikeutta kohtaan.

        Elämä on liian lyhyt siihen että alkaa kuuntelemaan kaikkien vääräleukojen kitinöitä, rajoituksia, vihjauksia ja määräyksiä, saati sitten alkaa elämään niiden mukaan.

        Tyttöjen alapäitä tietyissä kulttuureissa silpovilta äideiltä on kysytty että miksi te teette tyttärenne elämästä kamalan ja kivuliaan, vaikka te itse tiedätte sen olevan kamalaa, nöyryyttävää ja kivuliasta koko loppuelämän? "Näin meillä on tapana"

        Minä sanon että vittuun ne teidän luolamieskulttuurin tavat. Liiterin taakse sellaiset jotka lapsiaan vihaa.

        Maailma menee eteenpäin ja sen on kehityttävä jotta se tulisi paremmaksi.

        "Luppoaika pilaa maaliman vahavimmanki miehen" -Ilkka Nummisto ja Markku Suonenvirta- Vintiöt.


    • Bu-eno

      Molemmat exäni sanoivat että senkun meet. He tiesivät sen että pettäjä pettää kaikkialla. Eivät erotelleet Pattayaa ruotsinlaivasta eikä laskettelukeskuksista. Luottamus pelasi.

      • Tsavaniga

        Yllä olevia laskettelee tulemaan ressukka, joka ei ole ikinä saanut naisen lämpöä ilman rahallista panosta...... Tällä palstalla artikuloi HUVITTAVAT persoonat. Tämä on ihan helmi


      • Tsavaniga

        Mikä vitun luottamus?


      • relaalerppa
        Tsavaniga kirjoitti:

        Mikä vitun luottamus?

        Lerppa... äiteesi rakasti.. petti.. petti.. petti ja jätti.. Mutta se oli äiteesi. Relaa lerppa.


      • mierepeesin
        Tsavaniga kirjoitti:

        Yllä olevia laskettelee tulemaan ressukka, joka ei ole ikinä saanut naisen lämpöä ilman rahallista panosta...... Tällä palstalla artikuloi HUVITTAVAT persoonat. Tämä on ihan helmi

        Palstan parasta antia on kun transuhomo "aviomies" juttelee laitoksesta käsin "naisen lämmöstä". Spede Pasasen hautakivikin hytkyy Hietaniemessä samaan tahtiin kuin lerpan suu käy. Koomikoiden aatelia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe