"Tojo ruostuu" on hölynpölyä

TotuusOnTotuus

Ei ole olemassa ensimmäistäkään luotettavaa ja puolueetonta selvitystä, joka todistaisi Toyotan mollaajien väitteen merkin nopeasta ruostumisesta. Ne tutkimukset, joita jotkut viljelevät, on tehty muualla kuin Suomessa tai sitten ne ovat puolueellisia. Toisin sanoen on tieten tahtoen haluttu antaa väärää tietoa.
Yhtä lailla toyotistien kokemus kertoo, miten kestävä auto Toyota on. Niissä kun ei ole ruosteongelmia kuin vasta tosi paljon ajettuna tai sitten kun ikää alkaa olla sellaiset 20 vuotta. Tämä on omistajien kokemus, eikä sitäkään voi kiistää

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HolistinSitkeyttä

Holisti aikoo vaientaa totuuden Toyotan kovasta ruostumisesta kovalla inttämisellä ja sitkeillä valheillasi. No et onnistu tälläkään kertaa.

• h.anuri

No hitto! Tules paikkaa noi rouvan Corollan helmat ens yönä, sitten minäkin voin väittää ettei ruostu.

• Hitsari.pajalta

Vibilägare rostest: Toyota 2/5.....Laatuautot väh. 4/5.

• kukavalehtelee

Katsurin mukaan laatuauto olikin Toyota. Mitäs rölli tähän?

• skoda-hitsari

itse olen paljon hitsannut näitä 2010luvun skodia ja rehellisesti sanon että sillitkin ovat pakattu laadukkaampaan purkkiin kuin nykyiset skodien korit ovat. kauniit kuoret mutta silkoa sisältä. tämä ruostekeskustelu Toyotasta on aivan hölynpöly juttuja, olen sentään Toyotalla ollut aikoinaan huollossa töissä 8vuotta enkä yhtään ruosteista toyotaa nähnyt, olipa uudempia tai vanhempia ja toyotilla ajetaan yllättävän paljon. niihin vuotuisiin kilometreihin ei yllä kuin joku Mercedes ja 70 sarjan volvot.

• TSI2012

totuus on tismalleen näin. siinä on skoda papoille taas purtavaa muutamaksi vuodeksi, ja eikun korput veteen liukenemaan, kyllä ne ikenet kestää.

• Tero.vaan.ajelee

Mitä väliä, Toyotalla on 12 vuoden puhkiruostumattomuustakuu ja enkä halua ajaa muutenkaan yli 10 vuotiaalla autolla merkistä riippumatta!

• hirveäksi on mennyt tuo itäisen maan skodan ruosteongelma. tuosta on tullut jo vakava kulkutauti skodissa. kaikkihan noi mätänee vuodessa.

• ToyotaRuostuuTodistetust

Holisti, kommenttisi tunnistaa peukusta jonka käyt antamassa itsellesi, noloa ja niin näkyvää.
        Ei Skodalla ole ruosteongelmaa, se on edelleen Toyotalla ja paha sellainen, et saa sitä totuutta muutettua vaikka kuinka ahkeroit ja spämmäilet vakio juttujasi.

• Beel

Holisti jauhaa mitä tahansa, mutta on kyllä siinä oikeassa, että Toyota on pelleiltään kestävä auto, yksi parhaimmista.
        Mulle kyllä riittää todisteeksi omat silmät, en näe ruostetta vanhoissakaan Tojoissa ja niitä vanhoja kyllä piisaa.
        Joku Skoda saattaa olla sekin kestävä peli, en minä sitä, mutta ruostepommit taas löytyvät ranskalaisista, jotka ovat suorastaan surullisen kuuluisia rapeudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe