Hieman paremman hotellin etsintä Pattayalta.

Toukokuussa edessä seuraava Thaimaan matka josta ensimmäinen osuus vietetään Ko Changilla ja toinen osuus Pattayalla.
Nyt olisi Pattayalta etsinnässä hyvätasoinen hotelli (mieluiten viiden tähden hotelli), joka olisi varustettu mukavalla allas-alueella (kun Pattayalla en mereen mene uimaan) sekä mielellään hyvillä merinäkymillä. Ja vielä jos löytyisi joku mukava 50-60m2 "minisviitti" niin aina paranisi. Ja budjetti 70-80€/yö (tai vähän lisää jos erittäin hyvä vaihtoehto löytyy).
Sijainti ei muuten niin merkittävä tekijä, kun liikutaan kuitenkin moottoripyörällä/skootterilla.
Ainoa viiden tähden hotelli missä olen Pattayalla majoittunut (kahdesti) on Garden cliff resort and spa joka on yhtenä vaihtoehtona tälläkin kertaa, sen perushuoneet on tälläkin hetkellä edullisehkosti hinnoiteltuja (55€/yö), mutta sitten kun mennään isompiin huoneisiin merinäköalalla, niin hinta hyppää 100€/yö tasoon ja sillä luulisi jo löytyvän muitakin vaihtoehtoja.

Eli ehdotuksia/suosituksia otetaan vastaan.
Ps.Ennen kuin joku taas ehtii kommentoimaan, niin reissu oman seurustelukumppanini kanssa (joka on ihan suomalainen nainen).

46

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä sinä Teet Pattayalla ?
      Minua ainakin oksettaisi sinun juttusi ja sinun tyylisi ja minä takaan ja
      alleviivaan, että noilla eväillä noilla puheilla saat olla ihan yksin.

      Vaikka kuinka olisi rahaa, niin Thaimaassa juuri elämä ja ihmisten läheisyys ja
      kaikki mitä siihen kuuluu on juuri sitä tärkeintä. Minä takaan ja alleviivaan, että
      minä en edes tykkää asua missään 5 tähden läävässä jossa kaikki on teennäistä.

      En viitsi pahemmin enään sinusta sanoa. En nuole sinun rahojasi tai en kunniota
      tuollaisia ihmisiä muutenkaan ja monet ovat varmasti samaa mieltä.
      Minä rakastan Thaimaata ja rakastan Thaimaan ihmisiä.

      • "Mitä sinä Teet Pattayalla ?"
        No, miksikäs ei Pattaya? Kun ollaan loman ensimmäinen osoi rauhallisehkolla Ko Changilla, niin toinen (lyhyempi) osia sitten ns."menomestassa" (pattaya on ihan "Nasta mesta", vaikkei siellä kävisikään maksullisissa naisissa taikka ryyppäisi). Jos et ole asiaa tiennyt, niin iso osa Pattayan matkaajista on perheitä/pariskuntia, sen näkee Pattayan katukuvassa hyvin selvästi jos/kun siellä liikkuu.

        "Minua ainakin oksettaisi sinun juttusi ja sinun tyylisi ja minä takaan ja
        alleviivaan, että noilla eväillä noilla puheilla saat olla ihan yksin."
        Yksin? No, kuten sanoin niin tuon naisystäväni kanssa liikkeellä tuo tuleva reissu, niin mitään muuta seuraa sieltä hakemassakaan, ja silloinkin kun olen yksin Thaimaassa reissussa (noin 1krt.vuosi yksin ja 1krt/vuosi naisystävän kanssa), niin silloinkaan en kauheasti ole mitään seuraa haemassa, vaan teen ihan yksin omia juttujani (esimerkiksi reissaan moottoripyörällä "ei turisti-alueilla).

        "Vaikka kuinka olisi rahaa, niin Thaimaassa juuri elämä ja ihmisten läheisyys ja
        kaikki mitä siihen kuuluu on juuri sitä tärkeintä. Minä takaan ja alleviivaan, että
        minä en edes tykkää asua missään 5 tähden läävässä jossa kaikki on teennäistä."
        Itse olen majoittunut Thaimaassa suhteellisen monentasoisissa majoituksissa, mutta aina kun ollaan kahdestaan liikkeellä, niin valintana paremmantasoinen hotelli (mielummin myös hieman isommalla huoneella) kivalla allasalueella (sielläkin kun tulee jonkin verran aikaa vietettyä) jossa on kiva rentoutua.
        Ja kun kohtuullisesti toimeentuleva suomalainen lapseton pariskunta on lomalla ja koko Thaimaan matkan (12pv.) Budjetti Lentoineen, hotelleineen ja käyttörahoineen on yhteensä noin 2200-2600€ (eli 1100-1300€/hlö), niin en nyt mistää kauheasta rahankäytöstä ja Thaimaalaisesta elämästä eriytymisestä puhuisi, vaikka majoitukseen käyttäisikin vähän enemmän rahaa (ja silloinkin koittaa etsiä erittäin hyvää hinta/laatusuhdetta, eli ei maksa mitä hyvänsä).

        "En viitsi pahemmin enään sinusta sanoa. En nuole sinun rahojasi tai en kunniota
        tuollaisia ihmisiä muutenkaan ja monet ovat varmasti samaa mieltä.
        Minä rakastan Thaimaata ja rakastan Thaimaan ihmisiä."
        Nyt pakko sanoa että en käsitä mihin asioihin tämä(kään) kommentti oikein liittyy?


    • Lörppönen

      Tuo höpsö Villi tuossa kirjoitti omiansa, mutta minä pidän Sinua Santtu tämän palstan asianmukaisimpana kirjoittajana.

      Vastaisitko ystävällisesti minulle tietämättömälle miksi et mene Pattayalla mereen uimaan, vaikka tällä palstalla tietäväiset Pattayan matkailijat joista ennätystä pitää 42 x käynyt ja jopa Vuodesta 2010 Pattayalla asunut kertoo Pattayan olevan Thaimaan ehdoton ykkösrantalomakohde ?

      Tuosta majoittumisesta ehdotan Sinua pyytämään ystävällistä yhteistyötä tämän Vuodesta 2010 Pattayalla asuneen kanssa, koska matkasi ajankohtakin on varsinaisen Pattayan turistikauden ulkopuolella.
      Hänen mukaansa mm. ravintola Helmestä sadan metrin säteellä asuu satoja suomalaisia ja hän tuntee lähes kaikki Pattayalla condon omistavat Suomalaiset.
      Varmasti koska Sinun matkailuun ei kuulu epämääräiset toimet ja olette vielä alkoholia käyttämätön pariskunta, niin olette condon vuokraajien parhaimmistoa vuokranantajan näkökulmasta katsottuna.
      Tämän kaltaisella yhteistyöllä Sinun ja Vuodesta 2010 liikemiehen kanssa varmasti saisitte kohtuuhinnalla varsin tasokkaan majoituksen Teille.

      • 2010vuodesta

        Pitää paikkansa. View Talay taloista sekä Jomtien Complex taloista välitetään jatkuvasti ristiin rastiin tuttujen tyhjänä olevia asuntoja tutuille ja tutun tutuille. En ota muuta välistä paitsi että asunnon omistaja tarjoaa joskus illan tms palveluksen, hakee kentältä jne.

        Suomi 24 keisseihin en osallistu, koska kaltaisesi salaiset konserninjohtaja-vajakkitrollit saavat siitä vaan lisää häiriköitävää asianosaisille.

        Koska low season on jo toukokuussa päällä, niin ohjeeksi annan vain sen että tonnilla (euroja) kuussa pitää saada jo luksusta, kun puhutaan condoasumisesta. Se tarkoittaa 70-120m2 hyvin sisustettua, hyvällä näköalalla, hyvillä sängyillä ja jättitöllöllä plus hyvällä wifillä varustettua kämppää.

        500 eurolla saa jo sellaisen, joka vastaa sellaista neljän tähden hotellia. Siivous kuuluu hintaan pari kertaa viikossa.

        Hotellissa maksaa aina vähemmästä enemmän, mutta se on makuasia. Itseäni närästää hotellissa ne siivoojan kolkuttelut, joka tapahtuu yleensä aina väärään aikaan. Condossa ei ole receptionia josta soitellaan, kun kaveri on tulossa kylään. Condoissa on myös paremmat allasalueet ja kuntosalit kuin hotelleissa. Sapuskaa voi tilata condoissakin huoneeseen ja on myös kunnon keittiöt, jos innostuu itse kokkaamaan.

        Mainittujen talojen toimistojen tiedot löydät helposti googlaamalla. Sieltä voi tiedustella ja tietenkin myös googlaamalla välittäjien sivut "rent a condo from Pattaya".

        Yhden varoituksen annan myös. Älä vuokraa asuntoa Keijo- nimiseltä mieheltä. Sulta menee hermot.


      • Itsellämme tuo Pattayan osuu kestää vain neljä taikka viisi yötä (riippuen menemmekö viimeiseksi yöksi Bangkokiin vaiko emme) joten nuo Condojen vuokrakuviot ovat hieman liian ongelmallisia noin lyhellä vierailulla.
        Pidempiaikaisesti (vaikkapa pariviikkoa ja siitä eteenpäin) sitten olisivatkin erittäin varteenotettava vaihtoehto. Nuo Hotellimajoitukset ovat vain "yksinkertaisempia" tai näin ainakin uskon, kun ikinä en ole tuota Condon vuokrausta tehnyt.


      • 2010vuodesta
        santtu_1975X kirjoitti:

        Itsellämme tuo Pattayan osuu kestää vain neljä taikka viisi yötä (riippuen menemmekö viimeiseksi yöksi Bangkokiin vaiko emme) joten nuo Condojen vuokrakuviot ovat hieman liian ongelmallisia noin lyhellä vierailulla.
        Pidempiaikaisesti (vaikkapa pariviikkoa ja siitä eteenpäin) sitten olisivatkin erittäin varteenotettava vaihtoehto. Nuo Hotellimajoitukset ovat vain "yksinkertaisempia" tai näin ainakin uskon, kun ikinä en ole tuota Condon vuokrausta tehnyt.

        No sitten joo. Siam Bayshore Resort Pattaya on vaativaan makuunkin riittävä.

        Edukkaampi huippu-urbaani designhotelli Siam@Siam Design Hotel, ei myöskään tuota pettymystä ja näköalaa piisaa kattoallasalueelta. Upea varustus huoneissa.

        Hotellit ei täältä lopu ja valinnanvara on rajaton... Nuo on omat suosikit ja kaverit on tykänneet, ketkä on niihin majoittuneet. Paraikaakin on yksi kaveri Siamissa.


      • YöVartija
        2010vuodesta kirjoitti:

        No sitten joo. Siam Bayshore Resort Pattaya on vaativaan makuunkin riittävä.

        Edukkaampi huippu-urbaani designhotelli Siam@Siam Design Hotel, ei myöskään tuota pettymystä ja näköalaa piisaa kattoallasalueelta. Upea varustus huoneissa.

        Hotellit ei täältä lopu ja valinnanvara on rajaton... Nuo on omat suosikit ja kaverit on tykänneet, ketkä on niihin majoittuneet. Paraikaakin on yksi kaveri Siamissa.

        Omat hotellisuosikit vakituisesti omassa condossa asuvalla, outoa.


      • itseoletouto

        Joo, onpa outoa? Ainakin pohjoisen onnellisen palstariippuvaisen mielestä. Itsekkin voin suositella hyvätasoisia hotelleja ystävilleni Pääkaupunkiseudulta, vaikka on omistusasunto munkkivuoressa, enkä kertaakaan yöpynyt noissa hotelleissa. Eikö olekkin outoa?


      • Aviomiess
        itseoletouto kirjoitti:

        Joo, onpa outoa? Ainakin pohjoisen onnellisen palstariippuvaisen mielestä. Itsekkin voin suositella hyvätasoisia hotelleja ystävilleni Pääkaupunkiseudulta, vaikka on omistusasunto munkkivuoressa, enkä kertaakaan yöpynyt noissa hotelleissa. Eikö olekkin outoa?

        Voi viudevaude, että oikein Munkassa omistusasunto.
        Ole varovainen kun kerrot tuollaista, sinut pian leimataan kiinteistöguruksi koska onhan Munkan asunnot kalliimpia, kuin meidän asunto täällä kehitysmaassa.


      • YöVartija kirjoitti:

        Omat hotellisuosikit vakituisesti omassa condossa asuvalla, outoa.

        Ei mitään outoa. Itse käyn moikkaamassa kavereita heidän hotelleissaan kymmeniä kertoja vuodessa. Samalla näkee ne hotellit. Minulla on asunnot Pattayalla, Suomessa ja Ranskassa.


      • Aviomiess
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Ei mitään outoa. Itse käyn moikkaamassa kavereita heidän hotelleissaan kymmeniä kertoja vuodessa. Samalla näkee ne hotellit. Minulla on asunnot Pattayalla, Suomessa ja Ranskassa.

        No nyt alkaa miljonääriä pukkaan, ole sinäkin varovainen koska meillä on asunto, huvila ja yksi jotain siltä väliltä Thaimaassa ja niiden hinta lienee alhaisempi kuin sinun kolmen asunnon.
        Siis varovaisuutta!


      • Aviomiess
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Ei mitään outoa. Itse käyn moikkaamassa kavereita heidän hotelleissaan kymmeniä kertoja vuodessa. Samalla näkee ne hotellit. Minulla on asunnot Pattayalla, Suomessa ja Ranskassa.

        Dille2010 putkahtaa Hellakoukkuna aina kommentoimaan itseään välillä, kun eväät loppuu.

        HerraHellakoukku67
        20.12.2017 12:23
        Sivullisena Thaimaan 9/12kk asukkina totean tässä keskustelussa sinun maininneen ettei sinulla ole oleskelulupaa. Viisumi on oleskelulupa myös. Et ole oikeutettu oleskelemaan Thaimaassa ilman oleskelulupaa. Työluvan puuttumisesta seuraa jopa 400000 THB penalty ravintolan omistajalle, mikäli hänet todistetaan olevan työtehtävissä.
        "extension of stay thailand" on Thaimaassa oleskeluluvan pidennys suomeksi.
        Puhutte aikamoista palturia te aviomies ja 35numball.

        ON LUKUISIA MUITAKIN.


      • itseoletouto
        Aviomiess kirjoitti:

        Voi viudevaude, että oikein Munkassa omistusasunto.
        Ole varovainen kun kerrot tuollaista, sinut pian leimataan kiinteistöguruksi koska onhan Munkan asunnot kalliimpia, kuin meidän asunto täällä kehitysmaassa.

        Asuntoni sijainti on sivuseikka. Jos en saisi Suomesta naista, tekisin luultavasti saman kun sinäkin, myisin kaikki... Ostaisin murto-osalla Thaimaasta vastaavat ja naisin naisen joka ei ole huora.


    • TsekaaPaennneita

      JOmtienin eteläosassa on useita korkean tason hotelleja, joissa harvemmin tulee suomalaisia vastaan.

      Merimarinassa mätöö turkulaisia miljönäärejä, mutta niitä ei lasketa, ovat venäläisiä emigranttisukujan pentuja.

    • Aviomiess

      Pankaas poijat tuohon sivun oikeaan yläkulmaan hakuun hellakoukku ja klikatkaa suurennuslasia.

      Kuvaruutuun pärähtää selvyys mikä tää Dille2010 / Hellakoukku / Lerpattaja on ????
      UFOHÖRHÖ HALOOOOOOOO.

      Ohessa yx esimerkki:

      Planeettojen suojelijaa etsitään

      HerraHellakoukku67

      17.2.2018 0:42

      "Planeettojen suojelun ja avaruuslentojen tuntemuksen lisäksi tehtävään valittavalla henkilöllä pitää olla ainakin yhden vuoden työkokemus Yhdysvaltojen hallinnon virkamiestasolta"

      Nasa etsii planeettojensuojelu-upseeria
      Nasa haluaa palvelukseensa niin kutsutun planeettojensuojelu-upseerin, jonka tehtäviin kuuluu varmistaa, että ihmiset eivät saastuta muita planeettoja, ja se, että muualta avaruudesta saapuva elämä ei pääse leviämään Maahan. 

      NASA siis myöntää tässä 1967 perustetussa sopimuksessa ja duunipaikassa avaruusolennot, koska edellyttää niiden tuntemusta.

      http://tieku.fi/maailmankaikkeus/elama-avaruudessa/nasa-etsii-planeettojensuojelu-upseeria

      NYT TÄÄLLÄ CHIANG MAISSA PUKKAS NIIN HAUSKAA NIIN HAUSKAA, ETTÄ.......NO JÄTÄN SANOMATTA.

      • Lerppa-asialla

        Tuo on selkeästi lerpan kirjoituksia, hänhän niistä Nasan asioista on valheita levitellyt usein.
        Aviomiess unohditko kännissä kirjoittamasi asiat?


      • Aviomiess
        Lerppa-asialla kirjoitti:

        Tuo on selkeästi lerpan kirjoituksia, hänhän niistä Nasan asioista on valheita levitellyt usein.
        Aviomiess unohditko kännissä kirjoittamasi asiat?

        Ei mee enään läpi sun juttus piripää.
        Tuo Hellakoukku on vuosia ollut Pattayan rakas.


    • Aviomiess

      ONKO TUTTUU TEKSTII DILLE HELLAKOUKUN UFOPUOLEN KIRJOITUKSESSA ???

      HerraHellakoukku67
      5.7.2017 17:15

      Varaktorilla on aina ollut valikoiva kuulo, valikoiva luku ja valikoiva luetun ja kuullun ymmärtämisen taito. 

      Tarvittaessa hän on täysin kuuromykkä ja sokea, kun taas useimmiten hän repii asiat irti asiayhteyksistään, puhuu rivien välistä, vaihtaa puheenaihetta, keskittyy kirjoittajan eikä kirjoituksen arvosteluun, herjaa, haukkuu, mylvii ja heittää amiskielellä ala-arvoisuuksia ilmoille niin että tuuheat nenänkarvansa vaan heiluvat nenästä purkautuvan vihaisen tuhinan aiheuttaman ilmavirran tahdissa.

      Amerikan ruskeanpuhuvan lipeväkielinen skepsis on täällä hurskastelevan ja nenän kautta tuhisevan herkkänahkaisen ukkelin muodossa nimeltä WCnolla. Olkaapas hyvät ja nauttikaa hänen tahdikkaasta argumentoinnista. 

      Välillä voitte nusuttaa äitiä ja syödä oksennusta jos Amerikan skepsis niin määrää. 8)

      JÄTKÄLLÄ ASUNTO PATTAYALLA, SUOMESSA JA RANSKASSA.........

      LIENEEKÖ KATOILLA KAUKOPUTKI JOLLA KUIKUILEE UFOJA ??????

    • Aviomiess

      EI JUMANKEKKA..........EN OIS KOSKAAN VOINUT ARVATA ETTÄ

      LERPATUKSEN SYY SELVIÄÄ UFO..........SIIS UFOPALSTALTA.

      Taas lisää tietoa elämästä
      HerraHellakoukku67
      2.3.2017 16:12

      Elämän synty vaikuttaa koko ajan helpommalta, nopeammalta ja yleisemmältä, kuin koskaan osattiin edes uneksia. Universumi pursuaa elämää takuuvarmasti. Siihen käsitykseen riittää nykyään kolmannen luokan matematiikka ja Fermin kaava muuttaa muotoaan.

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201703012200079043_ul.shtml

      • Lerppahanse

        Lerppa yrittää kerätä mainetta lisää Hellakoukkuna...


      • Aviomiess
        Lerppahanse kirjoitti:

        Lerppa yrittää kerätä mainetta lisää Hellakoukkuna...

        Höpöhöpö.
        Lataa Hellakoukku tonne oikeeseen yläkulmaan niin valaistut, aivan turha yrittää.
        Ufoja voi v...........mikä idi Dille on.


    • Pakko kyseisen keskusteluketjun aloittajana kyllä taas todeta, että yksikään tämän päivän viesteistä ei käytännössä koskenut millään tavalla ketjun aihetta, eli kysymystäni "hieman paremmasta hotellista" Pattayalla.
      Jos haluatte jauhaa tuota keskinäistä paskanjauhantaanne, niin miksi että tee niihin omia keskusteluketjujanne ja jatka niitä siellä.
      Miksi pitää pilata toisten keskusteluita/kysymyksiä tuolla lapsellisella toiminnalla?

    • asiantravel

      asiantravel on samaa mieltä santun kanssa. kaikkia se leipä näköjään elättää.

    • paikallanytkin

      Kato santtu momondosta...sielta loytyy parhaat tarjoukset...ja vaikea uskoa etta oot ikina kaynyt thaimaassa kun oot taalla jatkuvasti tyhmia kyselemassa...tyyppi on selvasti joku perakamarin asukki mielikuvituksissaan aina viikon pari thaikuissa...sunt on niiiin nahty...

      • Aviomiess

        Autsista Santtu.
        Kaikkea se tuo ufokiinnostus Pattayanrakkauden kanssa sekoitettuna saakin aikaiseksi.


      • Eerohanmää
        Aviomiess kirjoitti:

        Autsista Santtu.
        Kaikkea se tuo ufokiinnostus Pattayanrakkauden kanssa sekoitettuna saakin aikaiseksi.

        Lerppa palstanpilaajana yleensä pilaa kaikki ketjut.


      • Vai katso Momondosta...
        No mitäs luulet ettenkö muka katso. Mutta Pattayankin kohdalla tilanne on se, että matkapäivillemme Momondo antaa yli 150kpl 4/5 tähden hotelleja (joista olen vain kolmessa hotellissa aikaisemmin Pattayalla majoittunut), joten mielestäni vinkkien/neuvojen antaminen omasta mielestä hyvällä hinta/laatu suhteella olevasta hotellista on ihan asianmukaista toimintaa matkailu-aiheisella keskustelupalstalla ja liittyy matkailuun enemmän kuin iso osa tämän palstan aiheista ja viesteistä.


      • Aviomiess
        santtu_1975X kirjoitti:

        Vai katso Momondosta...
        No mitäs luulet ettenkö muka katso. Mutta Pattayankin kohdalla tilanne on se, että matkapäivillemme Momondo antaa yli 150kpl 4/5 tähden hotelleja (joista olen vain kolmessa hotellissa aikaisemmin Pattayalla majoittunut), joten mielestäni vinkkien/neuvojen antaminen omasta mielestä hyvällä hinta/laatu suhteella olevasta hotellista on ihan asianmukaista toimintaa matkailu-aiheisella keskustelupalstalla ja liittyy matkailuun enemmän kuin iso osa tämän palstan aiheista ja viesteistä.

        Jätä Santtu tyttölä väliin ja lennähdä tänne.
        Vuokraa prätkä ja käykää lenkki vuoristossa nyt kun on mukavempi keli.
        Jätä Pattiksen tähtiluokitellut vex ja näytä rakkaalles oikeeta Thaimaata.
        Olette hyvän ruoan ystäviä myös, joten mikä voisikaan olla parempi kohde nyt.
        Sulla muistissa kaupungin kadutkin, joten ei muuta kuin baanalle.


    • Hilton

      Mulla olisi kyllä suosituksia 5 tähden hotelleista Pattayalla mutta ne ei taida ihan Santtun budjettiin mahtua. Olen ollut Hiltonissa, Intercontinentalissa ja Holiday Innssä. No ehkä Holiday Inn ei ihan ole täysi viiden tähden paikka, mutta erinomainen vaihtoehto kylläkin. Holiday Inn voi saada ajankohdasta riippuen satasella, kaksi muuta ovat kalliimpia. Bangkokissa 4-5 tähden hotellit ovat selkeästi halvempia.

      • 42x

        Mä oon just Pattayan omenahotellissa.


    • Kapponkatu

      Liittyy tähän keskusteluun sinun mikälie omppu hotelli miten?

    • Nyt sitten "kävikin" niin, että hommattiinkin reissun alkuosaan, Koh Changille parempi hotelli ja huone (=kalliimpi kuin alunperin suunnittelimme), joten Pattayalla päädyttiin ihan asialliselta vaikuttavaan uudehkoon neljän tähden "perushotelliin" ja "perushuoneeseen" joka maksoi aamiaisella alle 40€/yö. Nyt itselläni ensimmäisen kerran majoitus mielenkiinnosta Jomtienin puolelta.

      • ihmeheebo

        Ihmepuuhaa, jäpikkä kyselee vinkkei ja kun löytää itse hyvän, niin hinnan kertoo mutta ei hotellin nimee.
        Pitäisit elämäs päiväkirjaa omalla ruutupaprulla.


      • Changilla on Sea View Resort and spa hotelli Panorama Sviitillä ja Pattayalla (Jomtienilla) on Fifth Jomtien Pattaya hotel perus superior studio huoneella.
        Jos nyt ihan hotellit nimeltä haluaa.


    • ppaikal

      ja siella momondon sivulla on kohta mita klikkaamalla nakee paikassa olleiden arviot ja kommentit kyseisista hotelleista...tuo santtu perakamarin uusavuttomuus on sita luokkaa etta sita ei vaan ymmarra...pysy kotonasi aitin luona ja jatka vaan noita mielikuvitusmatkojasi...tollaisia luusereita ei tanne pattayalle tarvita...

      • Anteeksi että muutimme suunnitelmamme ja näin ollen näytin auheuttaneeni mielipahaa sinulle.
        Jos hotelleista ei saa matkailupalstalla kysyä suosituksia/mielipiteitä, niin kerrotko mitkä ovat aiheet mitä matkailupalstalla saa keskustella?
        Minua ei ainakaan kiinnosta huora/"leidari"/"lerppa"/peräkammari/läski jutut mitä tällä palstalla useat tuntuvat pitävän palstan tärkeimpänä sisältönä.
        Toukokuussa sitten Koh Chang Pattaya ihan sinun mielipiteestäsi välittämättä.


      • Seolilerpankommentti

        Tyypillinen lerpan vastaus, suuttuu heti, mikäli Pattayalle joku haluaa.


    • sinutonpaljastettu

      santtu on sama tyyppi kun vuosi-kaksi sitten kertoili seksikokemuksistaan pattiksella,tosin ne oli kaikki kopsattu vanhoista kalleista ja jalluista.aika matkamies tuo santtu vaan on.heh heh .

      • Aviomiess

        Palsta on täynnä Pattayan rakkaiden seksikokemuksia ja muuta idiotismia, rakkaiden käytösmallin ollessa mielisairaalatasoista, mikä on yksi syy minun osallisuuteeni palstalla.

        Pattayan rakkaita edustaa tällä palstallayksija ainut henkilö ja on täysin yhdentekevää mitä nimimerkkiä hän kulloinkin käyttää, hän on kaikesta kaikki tietävä vuodesta2010.

        Kaikki jotka kirjoittavat mitä tahansa hänen mielensä vastaista on hänelle kuin myrkkyä.

        Hän todistelee päivittäin kuka on kuka, ja siksi esimerkiksi että nämä hänen vastustajansa ei kommentoi toisiaan hänen mieluisellaan tavalla.
        Kuitenkaan hän ei hoksaa että yksikään rakas eli hän yksin ei koskaan vuosien varrella ole kommentoinut rakkaiden täyskahjoja kirjoituksia.
        No eipä tietenkään kommentoi itseään eikä riitele itse itsensä kanssa.

        Nyt kun minä ja Numba ollaan saatu pojulle paniikkia mielestäni aika runsaasti, niin hän on ottanut kohteekseen Santun, joka lienee ainut palstan asianmukainen kirjoittaja.


      • intellikenttiGroup
        Aviomiess kirjoitti:

        Palsta on täynnä Pattayan rakkaiden seksikokemuksia ja muuta idiotismia, rakkaiden käytösmallin ollessa mielisairaalatasoista, mikä on yksi syy minun osallisuuteeni palstalla.

        Pattayan rakkaita edustaa tällä palstallayksija ainut henkilö ja on täysin yhdentekevää mitä nimimerkkiä hän kulloinkin käyttää, hän on kaikesta kaikki tietävä vuodesta2010.

        Kaikki jotka kirjoittavat mitä tahansa hänen mielensä vastaista on hänelle kuin myrkkyä.

        Hän todistelee päivittäin kuka on kuka, ja siksi esimerkiksi että nämä hänen vastustajansa ei kommentoi toisiaan hänen mieluisellaan tavalla.
        Kuitenkaan hän ei hoksaa että yksikään rakas eli hän yksin ei koskaan vuosien varrella ole kommentoinut rakkaiden täyskahjoja kirjoituksia.
        No eipä tietenkään kommentoi itseään eikä riitele itse itsensä kanssa.

        Nyt kun minä ja Numba ollaan saatu pojulle paniikkia mielestäni aika runsaasti, niin hän on ottanut kohteekseen Santun, joka lienee ainut palstan asianmukainen kirjoittaja.

        Saanko ehdottaa nimeä tuolle sinun Pumban ja Numban liittoumalle? -Älypartio.

        Miltä kuulostaa? Älypartion vanttera voimakaksikko suurkaupunkien varjoissa pelastamassa maailmaa saasteilta ja löyhältä moraalilta uskomattomilla taidoillaan, ylivertaisella älyllään, suunnattomilla voimillaan ja massiivisella omaisuudellaan. Miltä kuulostaa?


      • Älypartion_Vaatturi
        intellikenttiGroup kirjoitti:

        Saanko ehdottaa nimeä tuolle sinun Pumban ja Numban liittoumalle? -Älypartio.

        Miltä kuulostaa? Älypartion vanttera voimakaksikko suurkaupunkien varjoissa pelastamassa maailmaa saasteilta ja löyhältä moraalilta uskomattomilla taidoillaan, ylivertaisella älyllään, suunnattomilla voimillaan ja massiivisella omaisuudellaan. Miltä kuulostaa?

        Tässä olis vielä asuehdotus Älypartion sankariasusteeksi:
        https://www.wallpaperup.com/369008/flash_fat_superhero_dc-comics_comics_cartoon.html


      • PattayallaÄlyäPaljon

      • 2010vuodesta
        PattayallaÄlyäPaljon kirjoitti:

        Suosittelen kääntymistä Pattayalla vaatturi Koikkalaisen puoleen joka on kaveri golfkonna Vilanderin ja vuodesta2010 kanssa, he ovat Pattayan älypartion johtohahmot ja heillä on satasen maksavat golfkengät.

        Ei satasella saa kunnon golfkenkiä. Ecco M Biom G2 maksaa Pattayallakin sen 250 euroa mitä maksoin jouluna Suomessa. Isolla miehellä ne kestää sellaiset 30 kierrosta kävellen ennenkuin lesti väljistynyt liikaa. Se tekee noin euron per kilometri. Hauska yhteensattuma.

        Hommasin uudet raudatkin, sekin on koomista että rautamailasetti maksaa vain samanverran kuin kengät. Uusi driveri maksoikin sitten päälle 400.

        Numbahan on TAAS tällä viikolla tulossa Pattayalle Bangkokin jakkara Navaran tarakalla, vai siirtyykö se taas kuten se on siirtynyt uudestavuodesta lähtien? Entäs Herra Henkilökohtainen Syy? Milloinkas sinut näkee Pattayalla muutoin kuin kehnon palstapakinoitsijan muodossa?

        Päästääkö ne hoivakodista lomille vai ilmoitetaanko sut heti kadonneeksi jos lähdet reissuhun?


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Ei satasella saa kunnon golfkenkiä. Ecco M Biom G2 maksaa Pattayallakin sen 250 euroa mitä maksoin jouluna Suomessa. Isolla miehellä ne kestää sellaiset 30 kierrosta kävellen ennenkuin lesti väljistynyt liikaa. Se tekee noin euron per kilometri. Hauska yhteensattuma.

        Hommasin uudet raudatkin, sekin on koomista että rautamailasetti maksaa vain samanverran kuin kengät. Uusi driveri maksoikin sitten päälle 400.

        Numbahan on TAAS tällä viikolla tulossa Pattayalle Bangkokin jakkara Navaran tarakalla, vai siirtyykö se taas kuten se on siirtynyt uudestavuodesta lähtien? Entäs Herra Henkilökohtainen Syy? Milloinkas sinut näkee Pattayalla muutoin kuin kehnon palstapakinoitsijan muodossa?

        Päästääkö ne hoivakodista lomille vai ilmoitetaanko sut heti kadonneeksi jos lähdet reissuhun?

        En ole kiinnostunut kengistäsi sen enempää kuin perusteella, että päädyit kirjoittamaan näkemyksestäsi että minä en harrasta golffia sen johdosta että tarvitsen varallisuutta, kuten esimerkiksi satasen golfkenkien hankintaan, jollaiset sinulla oli.

        En ole Numba eikä tämäkään oksennuksesi aiheuta muuta kommentointia
        kuin......
        Sinä olet kovin kaukana haaveittesi liikemiesprofiilista kun et ollut kykenevä eri nimimerkeilläsi edes asianmukaisesti hoitamaan vedonlyöntiäsi räpeltämättä sitä karkuunluikkimiseksesi.

        42x sun shekkis taskussa..........2010 on varakas.........2010 pitää mitä sanoo.......vedä h........kaas.


      • Jaettuiloontuplailo
        Aviomiess kirjoitti:

        Palsta on täynnä Pattayan rakkaiden seksikokemuksia ja muuta idiotismia, rakkaiden käytösmallin ollessa mielisairaalatasoista, mikä on yksi syy minun osallisuuteeni palstalla.

        Pattayan rakkaita edustaa tällä palstallayksija ainut henkilö ja on täysin yhdentekevää mitä nimimerkkiä hän kulloinkin käyttää, hän on kaikesta kaikki tietävä vuodesta2010.

        Kaikki jotka kirjoittavat mitä tahansa hänen mielensä vastaista on hänelle kuin myrkkyä.

        Hän todistelee päivittäin kuka on kuka, ja siksi esimerkiksi että nämä hänen vastustajansa ei kommentoi toisiaan hänen mieluisellaan tavalla.
        Kuitenkaan hän ei hoksaa että yksikään rakas eli hän yksin ei koskaan vuosien varrella ole kommentoinut rakkaiden täyskahjoja kirjoituksia.
        No eipä tietenkään kommentoi itseään eikä riitele itse itsensä kanssa.

        Nyt kun minä ja Numba ollaan saatu pojulle paniikkia mielestäni aika runsaasti, niin hän on ottanut kohteekseen Santun, joka lienee ainut palstan asianmukainen kirjoittaja.

        Oli ihanaa painaa Pattayalla hammaslääkärivaimoasi, ennen hänen Chiang Maihin muuttoaan.


      • Jaettuiloontuplailo
        Jaettuiloontuplailo kirjoitti:

        Oli ihanaa painaa Pattayalla hammaslääkärivaimoasi, ennen hänen Chiang Maihin muuttoaan.

        Unohtu sanoo että ihmettelen miksi kukaan ei tahdo olla mun kanssa koskaan panon jälkeen kauempaa kuin maksuun?

        MINÄ OLEN 2010.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
        vahvempi 🏋🏋, 
        nopeampi 🏃, 
        varakkaampi 💰💲, 
        sosiaalisempi ⚰⚰, 
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
        seurallisempi 🍻, 
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
        ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

        MEINASI UNOHTUA, MINULLA ON ENITEN SMURFFIN VÄRISIÄ JA MUSTIAKIN NIMIMERKKEJÄ.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe