Trolli joukossamme!

Hei, nyt sain ikävä kyllä Trollin seurakseni, eli on todella vaikeaa seurata vastattuja ja vastaamattomia ihmisten kysymyksiä/viestejä.

Voisiko ylläpito olla vähän tarkempi näitten viestien suhteen ja poistaisi asiottomat viestit, kiitos! Toki joskus huumori on " poikaa", mutta koen, että jotkut " letkautukset " on hyvinkin loukkaavia kysyjiä kohtaan.

T. Taika

6

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitus on loukata myös sinua, huijari.

• he-ma

Kiitos kommentistasi he-ma! Minä kyllä kestän kritiikin, mutta entä nämä muut tällä palstalla?

Teen tätä näkemistyötä/tulkintoja vapaaehtoisesti, ilmaiseksi ihmisille, eli siinä ei liene mitään pahaa? Kerron asioita mitä nousee itsekunkin kysyjän kohdalle. Aina ei voi onnistua, mutta parhaani koetan :)

Nyt kiinnostaakin tuo sinun näkemys, miksi tahdot saada tälle palstalle tuota pahaa mieltä jaettavaksi? Mutta kaikesta huolimatta, Hyvää Ystävänpaivää he-ma :)

T. Taika

• plolli

Trollit pois ylläpito! Että saadaan asiallista keskustelua tai siten kirjautumisen kautta vastaukset kysymyksineen että ylläpito saa jauhajat ja katkerat kiusaajat pois keskuudestamme lopullisesti.Näkijät eivät kohta enää vastaa koska pilaajat vie maun koko touhulta ja loukkaa kysyjiä jatkuvasti !

• VL.Kominkinen

Montako niitä itseään näkijäksi kirjoittavaa sivustolla on?
        Taitaa löytyä yksi, joka pitää sivustoa hallinassa. Epäilen hänen heittävän kysymyksiä itselle joihin myös vastaa.

• VL.Kominkinen

Sinähän se jännä tyyppi olet. " Törmään" sinuun kohta lähes joka viestin lopussa :) Ja eiei, mulla on tekemistä ihan riittävästi näitten oikeitten kysyjien suhteen, en todellakaan tarvitse sivupersoonia kysymyksiä asettamaan. Mihin minä ede sellaista pönkitystä tarvitsen, että kysyn ja vastaan itselleni ( ja vielä täällä ennustukset palstalla ). Outo asetelma, epäilyksesi meni kyllä nyt metsään, sori vaan :)

No, pikkuhiljaa sinä saat aikaan sen, että en viitsi enää sinun kanssasi vääntää kättä tästä kuviosta. Sulle on myös koko palsta avoinna, ei minun tarvitse hallita tätä koko systeemiä. Ala sinäkin Näkijäksi, niin saat osasi kysymyksistä. Ja onhan täällä muitakin näkijöitä, jotka vastaa satunnaisesti kysyjille.
        Sulla on nähtävästi joku henkilökohtainen ongelma , jota koetat nyt työntää minun niskoille, mutta Hyvä VL.Kominkinen, ei se maailma niin pyöri, että sinä alat kumota minun tekemiset ja minä koetan taas kumota sinun tekemiset ... Hyvää Jatkoa :)

T. Taika

• sykoloki

JOO,toi trollihan on yks ja sama itse,eri nimillä kirjoittaa mutta saman kaavan mukaan. Hänellä on joku ongelma ja pahasti,kostaa ja työstää itseesnä kohdistunutta katkeruutta ja kiusaamistaan muihin kun on varmasti todella yksinäinen kun tällä palstalla kuitenkin lukee suurella mielenkiinnolla ihmisten kysymtksiä,itsehän tuo eri nimimerkein yrittää hallita palstaa koska muualla hän on näkymätön ja huomaamaton,tuntee elävänsä jos joku provosoituu, todellä epätoivonen ihmisraikka, toivottavasti tuo seuraa muutakin maailmaa kuin täällä päteen ja tuntee edes olevansa olemassa jollain tavoin-sisäistä vihaansa purkaa ventovieraisiin ihmisiin,terapian tarpeessa,älkää ihmiset reagoiko trollien kommentteihin,siitähän ne saa pontta käsiinsä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe