matkailupäällikkö irtisanottuväärinkäytöstenvuoksi

kolme_syytä

http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3840587/U Paraisten matkailupaallikko irtisanottu vaarinkaytosten vuoksi

Paraisten matkailupäällikkö Niclas Gestranius on irtisanottu alkoholinkäyttöön ja seksuaaliseen häirintään liittyvien väärinkäytösten vuoksi, uutisoi Åbo Underrättelser.

Paraisten kaupunginjohtajan Patrik Nygrénin mukaan päätöksen taustalta löytyy kolme syytä, jotka koskevat kahta viime vuonna työnantajan tietoon tullutta ilmoitusta seksuaalisesta häirinnästä. Gestraniuksen on lisäksi raportoitu käyttäneen alkoholia työtehtävien aikana.

Epäilyt perustuvat sekä tehtyihin ilmoituksiin että niitä tukeviin todisteisiin, Nygrén kertoo ÅU:lle.

Irtisanomispäätöksen teki Paraisten kaupunginhallitus tiistai-iltana.

8

2284

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säpwkeoå

Nikkellä mopo keuli kun ylimieliselle snobille nousi keltainen neste päähän, aivan oikein saada potkut, jos töppäilee tarpeeksi niin lopputulos on joillekkin ikävä asia, minä nautin tästä uutisesta kuohulasin kera.

• konjakilla_nautittuna

Miituuu...

• WotMeWorry

Niinpä niin... Saaristokaupungin keskeinen turismin edistäjä tuollainen mulqvisti. Niskaperseotteella ulos vain....

• minäminäminäkk

onko hoitanut hommansa poikkeuksellisen hyvin syrjäyttäen joitain tahoja ja saanut mielensäpahoittajan loukkaantumaan lopullisesti, ilmeisesti sisäinen välienselvittely olenko oikeassa

• Nagusta

Et valitettavasti ole. Olen saanut seurata tämän kaverin seikkailuja ihan lähietäisyydeltäkin, ja voin sanoa että pohjalle on vajonnut ja itse kuoppansa myös kaivanut. Isoja ongelmia hänellä.

• Attulainen

Mihin persläpikunta tarvitsee matkailupäällikköä? Ja jos on päällikkö, on myös alaisia. Mitä he tekevät? Kiillottavat tiedotuspäällikön takapuolta? Ja siellä siellähän se sylttytehdas onkin. Parainen menettää asukkaita joka vuosi, ja jos ei olisi lähellä Turkua, lähtisivät loputkin työikäiset. On maan tapa hyvä veli/sisko-kerhon lisäksi, että sitä saa mitä tilaa.

• Nagusta

Paraisten saaristokaupunkiin kuuluvat myös suositut matkailukohteet Saariston rengastien varrella eli Nauvo, Korppoo, Houtskär, Iniö. Siksi matkailupäälikköä on tarvittu, kehittämään koko alueen matkailua ja sen markkinointia.

• MoneyForNothingP

Ja mitähän kyseinen päällikkö sitten on "kehittänyt"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      112
      2380
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      36
      1357
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      634
      962
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      952
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      89
      831
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      690
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe