Yksinäisen päivä....

KokkolanYksinäinen

Jaaa, aamulla on herätty, keitetty aamupuuro ja lunta käyty luomassa omakotitalon pihalta.
Hetken aikaa netissä viivähdetty ja kohta varmaan käydään kaupassa ostoksilla ja enpä paljasta mitä muuta kaupassa, mutta päivän paras heti se aina on....
Tänään varmaankin tehdään ruoaksi maksapihvejä kermakastikkeessa, perunoita, makeaa puolukkahilloa ja suolakurkkuja.
Viimekis tein lasagnea uuninpannullisen ja sitä saikin syödä muutaman päivän, kun yksin syö.
Leipoakin tässä voisi jonakin päivän, mutta kaupasta on pullaa ostettu.
Korvapuusteja tapaan tehdä ja toisena päivänä leivon mokkaruutuja.
Aamulla tuli sitten siivottua, joka viikko tulee siivottua.
Illalla varmaan sitten saunan lämmitän ja illalla netissä pyörähdän.
Illalla taas yksin nukkumaan..... voi voi!!!

127

2087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhannoitavielä

      Etsi mies itsellesi.

      • KokkolanYksinäinen

        Äläs luulekaan, minä en mitään miehiä etsi. Nainen se olla pitää.
        Vain nainen osaa miestä helliä ja lohduttaa, ei mikään mies.
        Olisit kirjoittanut, että Etsi mies itsellesi nainen.


      • Erehtymineninhimmillistä

        Pahoittelen, oletin naisen kirjoittamaksi.


    • Luulisi että noin osaava mies olis jo viety käsistä :)

      • KokkolanYksinäinen

        Naisille kun on miehen ulkonäöllä suuri merkitys. Jos ei ole komea, niin ei siinä auta, vaikka olisi kuinka taitava ja taitoja tahansa, niin ei ole vientiä....


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Naisille kun on miehen ulkonäöllä suuri merkitys. Jos ei ole komea, niin ei siinä auta, vaikka olisi kuinka taitava ja taitoja tahansa, niin ei ole vientiä....

        Elä höpsi. On paljon naisia jotka arvostaa ihmisessä muuta kuin ulkonäköä.
        Riittää ku mies on kiltti symppis joka osaa antaa arvoa toisellekki. Nii..ja ei pidä naista kodinkoneena :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpsi. On paljon naisia jotka arvostaa ihmisessä muuta kuin ulkonäköä.
        Riittää ku mies on kiltti symppis joka osaa antaa arvoa toisellekki. Nii..ja ei pidä naista kodinkoneena :]

        Se vielä, ettei ole kumipallo!


      • KokkolanYksinäinen

        Saiskos neidolta kysyä neuvoa, kun olen erääseen naiseen ihastunut. Muutaman kuukausi sitten ihastuin ja aluksi moikkasin häntä. Mietin, että eihän tästä mitään tule, jos vaan moikkaa, muttei puhu mitään ja sitten rohkaisin mieleni ja aloin juttelemaan tämän ihanan naisen kanssa. Aina kun näen hänet, niin ei vaan pysty oleen hymyilemättä.
        Hänen silmänsä ovat niin lumoavan kauniit, että jään niitä tuijottamaan.
        Luulisin, että tämä nainen aistii, että olen hänestä kiinnostunut, kun hakeudun hänen lähelleen, vaikka olosuhteista johtuen en voi pitään olla hänen seurassaan.
        Kuulumisia hän kyselee ja toivottaa aina hyvää päivänjatkoa.

        Haluaisin pyytää hänet kahville jonnekin kahvilaan tai tarjota illallisen hänelle, että voisi jutella.
        Välillä tuntuu, kuin aistisin, että hän odottaa, että ehdottaisin jotain....
        En vaan tiedä onko vielä liian aikaista, vai miten tässä toimisi.
        Mulle oli täysi yllätys, että tämä nainen edes alkoi mun kanssa juttelemaan, kun en ole mikään komistuskaan.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Saiskos neidolta kysyä neuvoa, kun olen erääseen naiseen ihastunut. Muutaman kuukausi sitten ihastuin ja aluksi moikkasin häntä. Mietin, että eihän tästä mitään tule, jos vaan moikkaa, muttei puhu mitään ja sitten rohkaisin mieleni ja aloin juttelemaan tämän ihanan naisen kanssa. Aina kun näen hänet, niin ei vaan pysty oleen hymyilemättä.
        Hänen silmänsä ovat niin lumoavan kauniit, että jään niitä tuijottamaan.
        Luulisin, että tämä nainen aistii, että olen hänestä kiinnostunut, kun hakeudun hänen lähelleen, vaikka olosuhteista johtuen en voi pitään olla hänen seurassaan.
        Kuulumisia hän kyselee ja toivottaa aina hyvää päivänjatkoa.

        Haluaisin pyytää hänet kahville jonnekin kahvilaan tai tarjota illallisen hänelle, että voisi jutella.
        Välillä tuntuu, kuin aistisin, että hän odottaa, että ehdottaisin jotain....
        En vaan tiedä onko vielä liian aikaista, vai miten tässä toimisi.
        Mulle oli täysi yllätys, että tämä nainen edes alkoi mun kanssa juttelemaan, kun en ole mikään komistuskaan.

        No mä annan sen neuvon, että jatka vielä keskustelua. Laajenna vähän aihepiiriä ja jossain vaiheessa ku tuntuu aika oikealta, nii kysäse ohimennen onko neito vapaalla jalalla..ei välttämättä noilla sanoilla, mut on hyvä tiedustella tuota asiaa. Se kertoo hänelle, että olet kiinnostunut tutustumaan vähän lähemminkin :)

        Kannattaa edetä rauhallisesti. Liian hyökkäävä asenne säikäyttää..


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Saiskos neidolta kysyä neuvoa, kun olen erääseen naiseen ihastunut. Muutaman kuukausi sitten ihastuin ja aluksi moikkasin häntä. Mietin, että eihän tästä mitään tule, jos vaan moikkaa, muttei puhu mitään ja sitten rohkaisin mieleni ja aloin juttelemaan tämän ihanan naisen kanssa. Aina kun näen hänet, niin ei vaan pysty oleen hymyilemättä.
        Hänen silmänsä ovat niin lumoavan kauniit, että jään niitä tuijottamaan.
        Luulisin, että tämä nainen aistii, että olen hänestä kiinnostunut, kun hakeudun hänen lähelleen, vaikka olosuhteista johtuen en voi pitään olla hänen seurassaan.
        Kuulumisia hän kyselee ja toivottaa aina hyvää päivänjatkoa.

        Haluaisin pyytää hänet kahville jonnekin kahvilaan tai tarjota illallisen hänelle, että voisi jutella.
        Välillä tuntuu, kuin aistisin, että hän odottaa, että ehdottaisin jotain....
        En vaan tiedä onko vielä liian aikaista, vai miten tässä toimisi.
        Mulle oli täysi yllätys, että tämä nainen edes alkoi mun kanssa juttelemaan, kun en ole mikään komistuskaan.

        Ootsä kuullut Prisma-testist? Sä meet istuskeleen sisääntuloaulaan ja tsiigailet pariskuntii ostoskärryin kaa. Sä huomaat et nää parit on 95 prossan todennäköisyydel taviksii ts. ei mallei eikä missei. Sälleilläki on snadisti kumpuu. Mitä mä täs ajan takaa on et toi ulkonäkö ei merkkaa pätkän vertaa parisuhdemarkkinoil.


      • artagnan kirjoitti:

        Ootsä kuullut Prisma-testist? Sä meet istuskeleen sisääntuloaulaan ja tsiigailet pariskuntii ostoskärryin kaa. Sä huomaat et nää parit on 95 prossan todennäköisyydel taviksii ts. ei mallei eikä missei. Sälleilläki on snadisti kumpuu. Mitä mä täs ajan takaa on et toi ulkonäkö ei merkkaa pätkän vertaa parisuhdemarkkinoil.

        Artsi kirjoitti nyt niin täyttä faktaa, että ansaitsee papukaijamerkin..vai olisko pässimerkki parempi.. ;)

        Todellakin suurin osa ihmisiä on ihan tavallisia :)


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä annan sen neuvon, että jatka vielä keskustelua. Laajenna vähän aihepiiriä ja jossain vaiheessa ku tuntuu aika oikealta, nii kysäse ohimennen onko neito vapaalla jalalla..ei välttämättä noilla sanoilla, mut on hyvä tiedustella tuota asiaa. Se kertoo hänelle, että olet kiinnostunut tutustumaan vähän lähemminkin :)

        Kannattaa edetä rauhallisesti. Liian hyökkäävä asenne säikäyttää..

        En ole kysynyt suoraan, että onko hän vapaa. Asia selvisi jokin aika sitten kysymättäkin, kun juttelimme ja asia tuli selville kysymättä erään asia yhteyden kautta, että hän olisi vapaa.
        Luultavasti hän jo aavistaa, että olen hänestä kiinnostunut, enhän muuten hakeutuisi hänen lähelleen.
        Hänen lähellään tuntuu hyvältä olla ja hänen kanssaan on helppo jutella.
        Totta puhut, että kannattaa edetä rauhallisesti, eikä liikaa hosumalla, koska nainen voi siitä säikähtää ja peljästyä, mikä pilaa suhteen.
        Tietenkin on aina otettava huomioon sekin mahdollisuus, ettei suhde etene tai sitten suhde etenee pidemmälle.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        En ole kysynyt suoraan, että onko hän vapaa. Asia selvisi jokin aika sitten kysymättäkin, kun juttelimme ja asia tuli selville kysymättä erään asia yhteyden kautta, että hän olisi vapaa.
        Luultavasti hän jo aavistaa, että olen hänestä kiinnostunut, enhän muuten hakeutuisi hänen lähelleen.
        Hänen lähellään tuntuu hyvältä olla ja hänen kanssaan on helppo jutella.
        Totta puhut, että kannattaa edetä rauhallisesti, eikä liikaa hosumalla, koska nainen voi siitä säikähtää ja peljästyä, mikä pilaa suhteen.
        Tietenkin on aina otettava huomioon sekin mahdollisuus, ettei suhde etene tai sitten suhde etenee pidemmälle.

        No sitä ei voi etukäteen tietää miten tuossa käy..ja hyvä niin, sillä vaikkei mihinkään päätyisikään, niin onhan se oman ilonsa tuonut arkeen.

        Hän on siis sinkku..Tuosta on hyvä jatkaa. Tuli mieleen, että sinähän oisit noin taitavana leipurina voinut viedä hänelle ystävänpäivänä pieniä maistiaisia :)) Miksei se käy jälkeenpäinkin. Mä uskon, että naiset ihastuu ku mies tuo itse tehtyjä herkkuja :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No sitä ei voi etukäteen tietää miten tuossa käy..ja hyvä niin, sillä vaikkei mihinkään päätyisikään, niin onhan se oman ilonsa tuonut arkeen.

        Hän on siis sinkku..Tuosta on hyvä jatkaa. Tuli mieleen, että sinähän oisit noin taitavana leipurina voinut viedä hänelle ystävänpäivänä pieniä maistiaisia :)) Miksei se käy jälkeenpäinkin. Mä uskon, että naiset ihastuu ku mies tuo itse tehtyjä herkkuja :)

        Kannattaa ystävystyä ensin ennenkuin paljastaa tunteensa. Sekin on parempi kuin ei mitään.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kannattaa ystävystyä ensin ennenkuin paljastaa tunteensa. Sekin on parempi kuin ei mitään.. :-)

        Juu..totta! Ihan rauhassa pikkuhiljaa etenee. Oppii enempi ja enempi tuntemaan toisiaan, niin saa vahvemman pohjan :)


      • KokkolanYksinäinen
        butch-cassidy kirjoitti:

        Kannattaa ystävystyä ensin ennenkuin paljastaa tunteensa. Sekin on parempi kuin ei mitään.. :-)

        Hyvää ystävänpäivää hän toivotti minulle, ennenkuin minä ehdin toivottaa hänelle.
        Ensi vuonna ehkäpä hänelle ystävänpäiväkortti tai pieni paketti, jätetään mietintään asia....

        Mutta todeta täytyy, että olette te naiset sitten mukavia, jos teitä ei olisi, niin olisi tämä maailma aika kylmä ja synkkä paikka.
        Te olette lämpöisiä tuikkuja meille miehille....


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Hyvää ystävänpäivää hän toivotti minulle, ennenkuin minä ehdin toivottaa hänelle.
        Ensi vuonna ehkäpä hänelle ystävänpäiväkortti tai pieni paketti, jätetään mietintään asia....

        Mutta todeta täytyy, että olette te naiset sitten mukavia, jos teitä ei olisi, niin olisi tämä maailma aika kylmä ja synkkä paikka.
        Te olette lämpöisiä tuikkuja meille miehille....

        Voi ku tuo niin lämmitti mieltä ♡♡

        Oot kyllä niin sydämmellinen ja sympaattinen! :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Kannattaa ystävystyä ensin ennenkuin paljastaa tunteensa. Sekin on parempi kuin ei mitään.. :-)

        Ai et tää Butsi onki magee 'gimma' karvasäärineen ;) Sänkeeki pukkaa niinku itäeurooppalaisil painonnostajamimmeil... :D


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Hyvää ystävänpäivää hän toivotti minulle, ennenkuin minä ehdin toivottaa hänelle.
        Ensi vuonna ehkäpä hänelle ystävänpäiväkortti tai pieni paketti, jätetään mietintään asia....

        Mutta todeta täytyy, että olette te naiset sitten mukavia, jos teitä ei olisi, niin olisi tämä maailma aika kylmä ja synkkä paikka.
        Te olette lämpöisiä tuikkuja meille miehille....

        No meitsillä roikkuu kulkuset kylläkin mutta kiitti silti.. :-)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi ku tuo niin lämmitti mieltä ♡♡

        Oot kyllä niin sydämmellinen ja sympaattinen! :)

        Hitto soikoon kun Lananenkaan ei viitsinyt näin räikeää väärinymmärrystä oikaista :-O Meitsiä kun ei täällä paljoa nähtäisi jos olisi pimatsujen paikat käytössä. Tämäkin aika kuluisi rattoisasti omia tisuleita hivellessä.. ;-D


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et tää Butsi onki magee 'gimma' karvasäärineen ;) Sänkeeki pukkaa niinku itäeurooppalaisil painonnostajamimmeil... :D

        No meikä ei noteeraa tuollaisia nippanappa 180 senttisiä kääpiöitä vakavasti otettavien kosijoiden joukkoon.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hitto soikoon kun Lananenkaan ei viitsinyt näin räikeää väärinymmärrystä oikaista :-O Meitsiä kun ei täällä paljoa nähtäisi jos olisi pimatsujen paikat käytössä. Tämäkin aika kuluisi rattoisasti omia tisuleita hivellessä.. ;-D

        Öööö..en mä ees tajunnu, että Butsia luullaan naiseks :)))) Mä vaa katoin, että oli kaks eri asiaa laitettu yhteen viestiin :))

        Ja hyvä ku et oo nainen. nii ehit tännekki. ;)


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi ku tuo niin lämmitti mieltä ♡♡

        Oot kyllä niin sydämmellinen ja sympaattinen! :)

        Voi kiitos Tinttu-Liina, olet lämminsydäminen ja hellä nainen, saisinpa halata sinua....
        Uunissa on parhaillaan paistumassa omena toscakakku...
        Tykkäisitkö, jos mies, jonka tiedät olevan sinuun ihastunut, antaisi sinulle kauniin paketin, jossa olisi vaikkapa miehen itse leipomia korvapuusteja ja vaikkapa mokkaruutuja tai pizzaa...?
        Jos vain suhde etenisi ihastukseni kanssa siihen hetkeen, jolloin hän kutsuisi minut luoksensa käymään, vaikka teelle/kahville, niin haluaisin ehdottomasti yllättää hänet jollakin tällaisella
        yllätyksellä ja en malttaisi enää edes odottaa,, että kuinka hän siihen suhtautuisi.
        Paras kiitos olisi ehdottomasti halaus häneltä, joka kestäisi pitkäääään....

        Tosin minä sinullekin jotain tällaista hyvää, jos kutsuisit kahville, mutta sinulla taitaa olla jo ihana mies, ettei se oikein käy päinsä, mutta jos olisit sinkku, niin sitten varmaan....


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Öööö..en mä ees tajunnu, että Butsia luullaan naiseks :)))) Mä vaa katoin, että oli kaks eri asiaa laitettu yhteen viestiin :))

        Ja hyvä ku et oo nainen. nii ehit tännekki. ;)

        No kyl Butsi daamist menee ku ajelee pari kiloo karvoi veke... ;)


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Voi kiitos Tinttu-Liina, olet lämminsydäminen ja hellä nainen, saisinpa halata sinua....
        Uunissa on parhaillaan paistumassa omena toscakakku...
        Tykkäisitkö, jos mies, jonka tiedät olevan sinuun ihastunut, antaisi sinulle kauniin paketin, jossa olisi vaikkapa miehen itse leipomia korvapuusteja ja vaikkapa mokkaruutuja tai pizzaa...?
        Jos vain suhde etenisi ihastukseni kanssa siihen hetkeen, jolloin hän kutsuisi minut luoksensa käymään, vaikka teelle/kahville, niin haluaisin ehdottomasti yllättää hänet jollakin tällaisella
        yllätyksellä ja en malttaisi enää edes odottaa,, että kuinka hän siihen suhtautuisi.
        Paras kiitos olisi ehdottomasti halaus häneltä, joka kestäisi pitkäääään....

        Tosin minä sinullekin jotain tällaista hyvää, jos kutsuisit kahville, mutta sinulla taitaa olla jo ihana mies, ettei se oikein käy päinsä, mutta jos olisit sinkku, niin sitten varmaan....

        Varmasti moni nainen arvostaa :) Se on hienoa että mies on monitaitoinen. Eipä sitä kumminkaan kovin moni mies vaivaudu keittiöhommiin..

        Kiitti näteistä sanoista :)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl Butsi daamist menee ku ajelee pari kiloo karvoi veke... ;)

        :)))
        Mites Butsi on päässy villiintymään..eikös hänelle tehty aina karvankadotusoperaatioita :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))
        Mites Butsi on päässy villiintymään..eikös hänelle tehty aina karvankadotusoperaatioita :))))

        Mä luulen et toi keissi vaatii jo ruohonleikkurii... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä luulen et toi keissi vaatii jo ruohonleikkurii... ;)

        Nyt repes :))))
        Näin jo sieluni silmin Butsin makaamassa maassa, ja joku rullaa ruohonleikkuukoneella eestakas Butsin päältä ;)))


      • KokkolanYksinäinen
        artagnan kirjoitti:

        Ootsä kuullut Prisma-testist? Sä meet istuskeleen sisääntuloaulaan ja tsiigailet pariskuntii ostoskärryin kaa. Sä huomaat et nää parit on 95 prossan todennäköisyydel taviksii ts. ei mallei eikä missei. Sälleilläki on snadisti kumpuu. Mitä mä täs ajan takaa on et toi ulkonäkö ei merkkaa pätkän vertaa parisuhdemarkkinoil.

        No, kun en oikein usko tuohonkaan, ettei ulkonäöllä ole merkitystä parisuhteessa.
        Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, minkä toisesta näemme.
        Vaikka yritän pukeutua suht siististi, niin ei sekään nosta pärstäkerrointa naisen silmissä, jos lähtökohtana on heikkotasoinen pärstäkerroin.
        Meikäläinen ei ole mikään komistus, omasta mielestäni olen enemmän ruma, kuin komea.
        Siksi minulla on suuri varaus naisten suhteen, että en vaan ulkonäön suhteen kelpaa kenellekään, vaikka olisi jutellut saman naisen kanssa kymmeniä kertoja, nainen hymyilisi ja katsoisi silmiin, niin se ei takaa yhtään mitään, että suhde etenisi niin hyvin, että hänestä elämänkumppanin saisi.
        Tietenkin sitä toivoo, että kelpaisi naiselle, vaikkei ole mikään komistus, mutta toisaalta taas ajattelee, ettei halua pilata kauniin naisen elämää, kun on niitä komeampia miehiä hänelle tarjolla ja onhan ulkonäkö siinäkin mielessä tärkeä, että sitä toista kuitenkin katsotaan, eikä pidetä missään kaapissa piilossa.
        Ja onhan se vähän noloa naisellekin, esitellä ystäville ja suvulle mies, joka heidän mielestään ei ole komea, vaikka mies olisi naisen mielestä ihan ok näköinen hänelle.
        Jäädään odottamaan tuleeko tästä mitään, vai sitten ei.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No, kun en oikein usko tuohonkaan, ettei ulkonäöllä ole merkitystä parisuhteessa.
        Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, minkä toisesta näemme.
        Vaikka yritän pukeutua suht siististi, niin ei sekään nosta pärstäkerrointa naisen silmissä, jos lähtökohtana on heikkotasoinen pärstäkerroin.
        Meikäläinen ei ole mikään komistus, omasta mielestäni olen enemmän ruma, kuin komea.
        Siksi minulla on suuri varaus naisten suhteen, että en vaan ulkonäön suhteen kelpaa kenellekään, vaikka olisi jutellut saman naisen kanssa kymmeniä kertoja, nainen hymyilisi ja katsoisi silmiin, niin se ei takaa yhtään mitään, että suhde etenisi niin hyvin, että hänestä elämänkumppanin saisi.
        Tietenkin sitä toivoo, että kelpaisi naiselle, vaikkei ole mikään komistus, mutta toisaalta taas ajattelee, ettei halua pilata kauniin naisen elämää, kun on niitä komeampia miehiä hänelle tarjolla ja onhan ulkonäkö siinäkin mielessä tärkeä, että sitä toista kuitenkin katsotaan, eikä pidetä missään kaapissa piilossa.
        Ja onhan se vähän noloa naisellekin, esitellä ystäville ja suvulle mies, joka heidän mielestään ei ole komea, vaikka mies olisi naisen mielestä ihan ok näköinen hänelle.
        Jäädään odottamaan tuleeko tästä mitään, vai sitten ei.

        Kauneus/komeus on katsojan silmissä.

        Ei sitä kumppania muutenkaan oteta sillä silmällä, että kelpaako se ulkonäöllisesti muille sivullisille ihmisille.

        Nyt tuntuu siltä, että annat liikaa arvoa tuollaisiin pinnallisiin asioihin. Ei se elämä kulje minkään ulkonäön turvin, vaan siihen tarvitaan kaikkea muuta.

        Jos sitä vain ulkonäköä katsottaisiin, niin moni aviopari eroais heti ensimmäisten vuosien aikana, kun toinen esim. tulee aamulla tukka sekaisin, silmänaluset tummina ja turvonneina makkarista kahvipöytään. Tai kun toisella vaikka paino nousee ja vielä kaljuuntuu :))
        Ja sitä paitsi nuokaan ei ole esteenä kumppanin saamiselle jos on jo nuo valmiina, joten yritä kääntää nuo kielteiset ajatukset myönteisiin. Se helpottaa sua itteäs ja sen huomaa sit muutki ihmiset :)


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No, kun en oikein usko tuohonkaan, ettei ulkonäöllä ole merkitystä parisuhteessa.
        Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, minkä toisesta näemme.
        Vaikka yritän pukeutua suht siististi, niin ei sekään nosta pärstäkerrointa naisen silmissä, jos lähtökohtana on heikkotasoinen pärstäkerroin.
        Meikäläinen ei ole mikään komistus, omasta mielestäni olen enemmän ruma, kuin komea.
        Siksi minulla on suuri varaus naisten suhteen, että en vaan ulkonäön suhteen kelpaa kenellekään, vaikka olisi jutellut saman naisen kanssa kymmeniä kertoja, nainen hymyilisi ja katsoisi silmiin, niin se ei takaa yhtään mitään, että suhde etenisi niin hyvin, että hänestä elämänkumppanin saisi.
        Tietenkin sitä toivoo, että kelpaisi naiselle, vaikkei ole mikään komistus, mutta toisaalta taas ajattelee, ettei halua pilata kauniin naisen elämää, kun on niitä komeampia miehiä hänelle tarjolla ja onhan ulkonäkö siinäkin mielessä tärkeä, että sitä toista kuitenkin katsotaan, eikä pidetä missään kaapissa piilossa.
        Ja onhan se vähän noloa naisellekin, esitellä ystäville ja suvulle mies, joka heidän mielestään ei ole komea, vaikka mies olisi naisen mielestä ihan ok näköinen hänelle.
        Jäädään odottamaan tuleeko tästä mitään, vai sitten ei.

        No meitsi on karvaisen kriminaalin näköinen mutta vientiä on ollut kuitenkin naisten seurassa.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi on karvaisen kriminaalin näköinen mutta vientiä on ollut kuitenkin naisten seurassa.. :-)

        Butsi= Naismagneetti.


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kauneus/komeus on katsojan silmissä.

        Ei sitä kumppania muutenkaan oteta sillä silmällä, että kelpaako se ulkonäöllisesti muille sivullisille ihmisille.

        Nyt tuntuu siltä, että annat liikaa arvoa tuollaisiin pinnallisiin asioihin. Ei se elämä kulje minkään ulkonäön turvin, vaan siihen tarvitaan kaikkea muuta.

        Jos sitä vain ulkonäköä katsottaisiin, niin moni aviopari eroais heti ensimmäisten vuosien aikana, kun toinen esim. tulee aamulla tukka sekaisin, silmänaluset tummina ja turvonneina makkarista kahvipöytään. Tai kun toisella vaikka paino nousee ja vielä kaljuuntuu :))
        Ja sitä paitsi nuokaan ei ole esteenä kumppanin saamiselle jos on jo nuo valmiina, joten yritä kääntää nuo kielteiset ajatukset myönteisiin. Se helpottaa sua itteäs ja sen huomaa sit muutki ihmiset :)

        Tuli fillaroitua viikonloppuna lähes 100 km sikin sokin kaupunkia siinä toivossa, että ihastus sattuisi tulemaan vastaa, mut ei vaan onnestanut.
        Olisi ollut parempi tilaisuus jutella, jos hän olisi tullut vastaan.
        En ole kysynyt, että lenkkeileekö hän, mutta en usko että näin kylmällä lenkkeilee.
        Ainakin kunto pysyy hyvänä, kun liikkuu siinä toivossa, että törmäisi ihastukseen tien päällä.


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä annan sen neuvon, että jatka vielä keskustelua. Laajenna vähän aihepiiriä ja jossain vaiheessa ku tuntuu aika oikealta, nii kysäse ohimennen onko neito vapaalla jalalla..ei välttämättä noilla sanoilla, mut on hyvä tiedustella tuota asiaa. Se kertoo hänelle, että olet kiinnostunut tutustumaan vähän lähemminkin :)

        Kannattaa edetä rauhallisesti. Liian hyökkäävä asenne säikäyttää..

        Olen jatkanut keskustelua hänen kanssaan aina, kun hänet vaan näen, mutta suurin ongelma on vaan se, että keskusteluhetket on niin lyhyitä, kun ainoa paikka, jossa hänet näen, niin siellä ei oikein pysty juttelemaan, kuin pienen hetken kerrallaan.
        Välillä kun on hiljaisempi aika päivästä, kuten myöhään illalla, niin silloin on muutaman kerran pystynyt juttelemaan pidempään.
        Välillä käy niin, ettei hän ole työvuorossa, joten käyn sitten toisen kerran eri aikaan päivästä, jos vaikka onnestaisi.
        Enkä ole häneen törmännyt lenkillä ollessani, kun en tiedä hänen työaikojaan, kun suurinpiirtein aavistan, missäpäin hän asuu, että jos olis niin hyvä onni, että tien päällä häneen törmäisin, niin silloin olisi parempi paikka jutella.
        Paras tilanne olisi tietenkin, että voisi tavata vaikka kahvilassa tai jossain pienessä ja rauhallisessa ruokapaikassa.
        Kaikkein paras tilanne olisi silloin, jos hän kutsuisi luokseen kahville, mutta silloin asiat olisvat aivan liian hyvät ja onnistuneet.
        Hän tietää kyllä koko nimeni ja hän kertoin etunimensä, kun sitä kohteliaasti kysyin.
        Puhelin numeroani hän ei vielä tiedä ja jossakin vaiheessa haluaisin sen antaa.
        Tänään hänet näin, mutta taas oli siellä senverran ruuhkaa liikkeellä, ettei oikein voinut jutella.
        Viimeksi näin hänet 4 päivää sitten ja tuntuu toisi pitkältä ajalta....
        Toivottavasti hän ei ajattele, etten hänestä välitä, kun noin kauan on viivähtänyt viime näkemältä.
        Hän ei tiedäkään, kuinka paljon häntä kaipaan.


      • KokkolanYksinäinen
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Tuli fillaroitua viikonloppuna lähes 100 km sikin sokin kaupunkia siinä toivossa, että ihastus sattuisi tulemaan vastaa, mut ei vaan onnestanut.
        Olisi ollut parempi tilaisuus jutella, jos hän olisi tullut vastaan.
        En ole kysynyt, että lenkkeileekö hän, mutta en usko että näin kylmällä lenkkeilee.
        Ainakin kunto pysyy hyvänä, kun liikkuu siinä toivossa, että törmäisi ihastukseen tien päällä.

        Tänään tuli sitten 56 km tälle päivälle pyörän mittariin. Pakkanen vaihteli päivän mittaan -8 ja -17 välillä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se vielä, ettei ole kumipallo!

        Mitäs toi kumipallojutska niinku käytännös merkkaa? Mä oon täs koittanu funtsii...


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No, kun en oikein usko tuohonkaan, ettei ulkonäöllä ole merkitystä parisuhteessa.
        Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, minkä toisesta näemme.
        Vaikka yritän pukeutua suht siististi, niin ei sekään nosta pärstäkerrointa naisen silmissä, jos lähtökohtana on heikkotasoinen pärstäkerroin.
        Meikäläinen ei ole mikään komistus, omasta mielestäni olen enemmän ruma, kuin komea.
        Siksi minulla on suuri varaus naisten suhteen, että en vaan ulkonäön suhteen kelpaa kenellekään, vaikka olisi jutellut saman naisen kanssa kymmeniä kertoja, nainen hymyilisi ja katsoisi silmiin, niin se ei takaa yhtään mitään, että suhde etenisi niin hyvin, että hänestä elämänkumppanin saisi.
        Tietenkin sitä toivoo, että kelpaisi naiselle, vaikkei ole mikään komistus, mutta toisaalta taas ajattelee, ettei halua pilata kauniin naisen elämää, kun on niitä komeampia miehiä hänelle tarjolla ja onhan ulkonäkö siinäkin mielessä tärkeä, että sitä toista kuitenkin katsotaan, eikä pidetä missään kaapissa piilossa.
        Ja onhan se vähän noloa naisellekin, esitellä ystäville ja suvulle mies, joka heidän mielestään ei ole komea, vaikka mies olisi naisen mielestä ihan ok näköinen hänelle.
        Jäädään odottamaan tuleeko tästä mitään, vai sitten ei.

        Jos sä alat säätään ton daamin kaa vakavissas nii älä hitos jauha tota ulkonäköagendaa. Gimmat ei kauaa tsiigaile sällii joka rypee itsesäälis...


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Tänään tuli sitten 56 km tälle päivälle pyörän mittariin. Pakkanen vaihteli päivän mittaan -8 ja -17 välillä.

        Miten ihmeessä sä tarkenet? :[ Eikös pyöräki ole aika kankea polkea pakkasilla..


      • artagnan kirjoitti:

        Mitäs toi kumipallojutska niinku käytännös merkkaa? Mä oon täs koittanu funtsii...

        Nooh..mites tän nätisti selittäis, ettei kukaan järkyty tuhmajutuista..
        Kumipallo on vähän niinku mehiläinen joka hyppii kukasta kukkaan vappupallot karvataskussa :)


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten ihmeessä sä tarkenet? :[ Eikös pyöräki ole aika kankea polkea pakkasilla..

        Pyörä on alussa notkee, mut alkaa sit kyllä kangistumaan eli vaihteet alkaa hyytymään, jos pidempään polkee pakkasessa ja tietenkin mitä kylmempää, niin sitä nopeammin pyöräkin kangistuu.
        Mut muuten kyllä tarkenee ja on lämmin, kun on toppatakin huppu lämmittää ja on hyvä varsinkin tuulisella säällä.
        Ei tyyni pakkas sää tunnu kylmältä, mutta tuuli saa pienenkin pakkasen tuntumaan tosi kylmältä ilman huppua.
        Sormet ja varpaahan siinä meinaa ensimmäiseksi alkaa kipristelemään.
        Sormikkat on kaikkein huonoimmat ja nahkaiset vuorilliset kintaan parhaimmat.
        Nahka torjuu viiman ja sormillakin on mukavampaa olla yhdessä, kuin yksinään sormikkaissa.
        Sormet yhdessä on vähän sama, kuin kaksi ihmistä, on paljon mukavampi ja lämpimämpi olla yhdessä, kuin erillään.


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nooh..mites tän nätisti selittäis, ettei kukaan järkyty tuhmajutuista..
        Kumipallo on vähän niinku mehiläinen joka hyppii kukasta kukkaan vappupallot karvataskussa :)

        Toi ei ole kyllä hyvä idea, et hypitään kukasta kukkaan, vaan pitäs keskittyä vaan yhteen naiseen kerralla.
        Siitähän tulee jälkeenpäin vaan ongelmii, jos sattuukin, että vaikka usemapi nainen haluaisi vakavampaa suhdetta, jos on useamman hurmannut.
        Sehän tietää vaan ongelmia jatkossa, että kannattaa panostaa siihen yhteen suhteeseen 100%, eikä siinä sivussa tehtailla muita suhteita.
        Joku voi sanoa, että täytyyhän niitä varasuhteita luoda, että jos se ensimmäinen pettää, niin on toinen suhde alulla.
        Ei tuokaan mikään kannatettava neuvo ole.


      • välttäkää_naiset_näitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nooh..mites tän nätisti selittäis, ettei kukaan järkyty tuhmajutuista..
        Kumipallo on vähän niinku mehiläinen joka hyppii kukasta kukkaan vappupallot karvataskussa :)

        Tarkoittanet ns. jännämiehiä joilla on samanaikaisesti kaksi tai useampi nainen pyörityksessä. Jännämies pitää naisia varpaillaan ja alituisessa jättämisen pelossa, kun tietävät jännämiehen suuntaavaan toiseen kohteeseen jos nainen menettää miellyttävyytensä.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Pyörä on alussa notkee, mut alkaa sit kyllä kangistumaan eli vaihteet alkaa hyytymään, jos pidempään polkee pakkasessa ja tietenkin mitä kylmempää, niin sitä nopeammin pyöräkin kangistuu.
        Mut muuten kyllä tarkenee ja on lämmin, kun on toppatakin huppu lämmittää ja on hyvä varsinkin tuulisella säällä.
        Ei tyyni pakkas sää tunnu kylmältä, mutta tuuli saa pienenkin pakkasen tuntumaan tosi kylmältä ilman huppua.
        Sormet ja varpaahan siinä meinaa ensimmäiseksi alkaa kipristelemään.
        Sormikkat on kaikkein huonoimmat ja nahkaiset vuorilliset kintaan parhaimmat.
        Nahka torjuu viiman ja sormillakin on mukavampaa olla yhdessä, kuin yksinään sormikkaissa.
        Sormet yhdessä on vähän sama, kuin kaksi ihmistä, on paljon mukavampi ja lämpimämpi olla yhdessä, kuin erillään.

        Niin, ja paljon riippuu siitä miten tiet on aurattu. Sellainen hyvin aurattu ja tasainen, niin sillä pääsee ihan hyvin eteenpäin.


      • välttäkää_naiset_näitä kirjoitti:

        Tarkoittanet ns. jännämiehiä joilla on samanaikaisesti kaksi tai useampi nainen pyörityksessä. Jännämies pitää naisia varpaillaan ja alituisessa jättämisen pelossa, kun tietävät jännämiehen suuntaavaan toiseen kohteeseen jos nainen menettää miellyttävyytensä.

        Mä ajattelen näissä jutuissa yleensä semmosta ihmistä, että vaikka olis suhde kuinka hyvä, niin on vain pakko pomppia siellä täällä. Sellainen joka ei osaa olla uskollinen kenellekkään. Tämmösestä kun on kokemusta, niin ovat kaikkein pahinta tyyppiä.

        Eihän se pettäminen ole koskaan suotavaa, mutta kun on yhtä monta elämää kuin on ihmistäkin, niin pitää sen mukaan katsoa. Joskus yhteiselo voi mennä siten, että on pakko miettiä mikä on moraalisesti oikein. jos toisella onkin tarve lähteä ulkopuolelle.


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä ajattelen näissä jutuissa yleensä semmosta ihmistä, että vaikka olis suhde kuinka hyvä, niin on vain pakko pomppia siellä täällä. Sellainen joka ei osaa olla uskollinen kenellekkään. Tämmösestä kun on kokemusta, niin ovat kaikkein pahinta tyyppiä.

        Eihän se pettäminen ole koskaan suotavaa, mutta kun on yhtä monta elämää kuin on ihmistäkin, niin pitää sen mukaan katsoa. Joskus yhteiselo voi mennä siten, että on pakko miettiä mikä on moraalisesti oikein. jos toisella onkin tarve lähteä ulkopuolelle.

        Se on toisen tunteilla leikkimistä, mikä on aika loukkaavaa sitä kohtaan, joka uskoo, että toisella on tunteet häntä kohtaan.
        Vaikka välillä olisikin taukoja miehen ja naisen välillä, niin suhde kuitenkin voi kehittyä, kun se on alkuun lähtenyt.
        Tuntuisi ainakin siltä, että pitkä tauko toisen näkemisen jälkeen aiheuttaisi suhteen vahvistumista, kun kaipaus kasvaa sitä suuremmaksi, mitä kauemmin on, ettei ole ihastustaan nähnyt.
        Minä ainakin ajattelen ihastustani päivittäin ja sitä, että näenköhän häntä tänään, en tiedä ajatteleeko ihastus minua, mutta tietenkin niin toivoo ja että ihastus toivoisi mielessään, että voi kun näkisi tänään sen miehen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nooh..mites tän nätisti selittäis, ettei kukaan järkyty tuhmajutuista..
        Kumipallo on vähän niinku mehiläinen joka hyppii kukasta kukkaan vappupallot karvataskussa :)

        Meinaatsä et mä järkytyn? ;) Mähän koitin järkätä romanssintynkääki mut sä menit kainouttas puihin... ;


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Se on toisen tunteilla leikkimistä, mikä on aika loukkaavaa sitä kohtaan, joka uskoo, että toisella on tunteet häntä kohtaan.
        Vaikka välillä olisikin taukoja miehen ja naisen välillä, niin suhde kuitenkin voi kehittyä, kun se on alkuun lähtenyt.
        Tuntuisi ainakin siltä, että pitkä tauko toisen näkemisen jälkeen aiheuttaisi suhteen vahvistumista, kun kaipaus kasvaa sitä suuremmaksi, mitä kauemmin on, ettei ole ihastustaan nähnyt.
        Minä ainakin ajattelen ihastustani päivittäin ja sitä, että näenköhän häntä tänään, en tiedä ajatteleeko ihastus minua, mutta tietenkin niin toivoo ja että ihastus toivoisi mielessään, että voi kun näkisi tänään sen miehen.

        Toiki on vaan sillai et ku oikein retkahtaa nii sitä on kiinni ku ötökkä kärpäspaperis. Vaikkei sais mitään vastakaikuu tunteilleen. On sillai snadisti kokemusta...


      • artagnan kirjoitti:

        Meinaatsä et mä järkytyn? ;) Mähän koitin järkätä romanssintynkääki mut sä menit kainouttas puihin... ;

        Hah..ei tullu kyllä pieneen mieleenkään että sä järkyttyisit :)))

        Mä oon kyllä ny ihan pihalla, että mitä/missä sä oot yrittäny jotai järkätä ja mä puuhun oisin kiivenny :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hah..ei tullu kyllä pieneen mieleenkään että sä järkyttyisit :)))

        Mä oon kyllä ny ihan pihalla, että mitä/missä sä oot yrittäny jotai järkätä ja mä puuhun oisin kiivenny :}

        Kai mä näin sit unta... ;)


      • KokkolanYksinäinen
        butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi on karvaisen kriminaalin näköinen mutta vientiä on ollut kuitenkin naisten seurassa.. :-)

        Voi ziisus, päivän paras hetki oli, kun kerrankin oli tilaisuus jutella ihastuksen kanssa muutaman minuutin ajan, eikä ollut ruuhkaa....
        Tietenkin mä sit unohdin, mitä mun piti ihastukselleni kertoa ja kysyä, kun lumouduin hänen silmiinsä jälleen kerran ja siinä vaiheessa kaikki unohtuu...
        Mut jotin uutta sain tietää ihastuksestani....


      • KokkolanYksinäinen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten ihmeessä sä tarkenet? :[ Eikös pyöräki ole aika kankea polkea pakkasilla..

        Ei tää täysjousitettu hiilikuitu maastopyörä ole raskas polkea pakkasellakaan.
        Kulkee kevyemmin ja nopeampaa, kuin tavallinen pyörä.
        Talvellakin hyvällä vauhdilla menee 30 km/h vaikka on nastarengas edessä ja takana kesärengas.
        Kesällä meneekin sitten 40km/h nopeuksia välillä, kun on kesäkumi edessäkin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Butsi= Naismagneetti.

        Siltikin sydän sykkii vain yhdelle naiselle elikkä Untuvikolle.. :-)


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Voi ziisus, päivän paras hetki oli, kun kerrankin oli tilaisuus jutella ihastuksen kanssa muutaman minuutin ajan, eikä ollut ruuhkaa....
        Tietenkin mä sit unohdin, mitä mun piti ihastukselleni kertoa ja kysyä, kun lumouduin hänen silmiinsä jälleen kerran ja siinä vaiheessa kaikki unohtuu...
        Mut jotin uutta sain tietää ihastuksestani....

        No meikäkin löysi aikoinaan elämänsä rakkauden räystään alta vesisateesta seisomasta tumput läpimärkinä elikkä eipä tuo paikkaa katso.. :-)


      • Yksnainenvaan
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Naisille kun on miehen ulkonäöllä suuri merkitys. Jos ei ole komea, niin ei siinä auta, vaikka olisi kuinka taitava ja taitoja tahansa, niin ei ole vientiä....

        Suomi on jännä maa ku miehet valittaa ettei naiselle kelpaa mutta jos teille juttelee nainen joka ei meikkaa eikä tykkää käyttää mekkoja eikä ole ni sanottu helppo kaataa Ni teitä ei kiinnosta. Te ette halua ekaksi tutustua ja olla vaan ja ette anna aikaa. Heti pitäis olla valmis seurustelemaan vaikkei edes tunne toista.


      • Yksnainenvaan
        Yksnainenvaan kirjoitti:

        Suomi on jännä maa ku miehet valittaa ettei naiselle kelpaa mutta jos teille juttelee nainen joka ei meikkaa eikä tykkää käyttää mekkoja eikä ole ni sanottu helppo kaataa Ni teitä ei kiinnosta. Te ette halua ekaksi tutustua ja olla vaan ja ette anna aikaa. Heti pitäis olla valmis seurustelemaan vaikkei edes tunne toista.

        Jatkuu Ette halua ekaksi nähdä julkisella paikalla ja käydä kahvilassa. Ainakin minä olen sellainen että Haluan oppia miehen tuntemaan jonkin verran ennen kun pyydän kylään tai menen kylään. Minusta ei ole naisena liikaa tämä pyydetty ja eikä sitä saa ottaa epäluottamuksena vaan koska asun yksin ni haluan olla varma että olen kotona turvassa.

        Ennen kun kutsun kylään ni haluan miehen tietävän minun rajat ja haluan olla varma ettei mies yritä painostaa.

        Mutta minun ajatustapa on teille ongelma.


      • Yksnainenvaan kirjoitti:

        Jatkuu Ette halua ekaksi nähdä julkisella paikalla ja käydä kahvilassa. Ainakin minä olen sellainen että Haluan oppia miehen tuntemaan jonkin verran ennen kun pyydän kylään tai menen kylään. Minusta ei ole naisena liikaa tämä pyydetty ja eikä sitä saa ottaa epäluottamuksena vaan koska asun yksin ni haluan olla varma että olen kotona turvassa.

        Ennen kun kutsun kylään ni haluan miehen tietävän minun rajat ja haluan olla varma ettei mies yritä painostaa.

        Mutta minun ajatustapa on teille ongelma.

        No toi on kyl naiselta fiksuu käytöstä et laittaa rajoi. Ku meitä sällei on nii moneen junaan...


      • RandomVapaaottelja
        Yksnainenvaan kirjoitti:

        Jatkuu Ette halua ekaksi nähdä julkisella paikalla ja käydä kahvilassa. Ainakin minä olen sellainen että Haluan oppia miehen tuntemaan jonkin verran ennen kun pyydän kylään tai menen kylään. Minusta ei ole naisena liikaa tämä pyydetty ja eikä sitä saa ottaa epäluottamuksena vaan koska asun yksin ni haluan olla varma että olen kotona turvassa.

        Ennen kun kutsun kylään ni haluan miehen tietävän minun rajat ja haluan olla varma ettei mies yritä painostaa.

        Mutta minun ajatustapa on teille ongelma.

        Ei kukaan nainen halua miehelle omaa ositetaan antaa, kun mieshän voi olla vaikka millainen hörhö tahansa, että jos ensimmäisen kerran haluaa naisen tavata, niin joku julkinen kahvila, jossa on muitakin ihmisiä, mutta tapaamistakaan ei kannata edes ehdottaa, kuin vasta yli vuoden tuntemisen jälkeen ja mielestäni naisen tulee ehdottaa, koska silloin nainen on valmis tapaamaan.
        Miehet yleensä hosuu ja haluaa tavata mahdollisimman nopeasti.

        Sitä kyllä ihmettelen, että minkä ihmeen takia baarissa olevat naiset, kun mies iskee naisen pöhnässä ja nainenkin on pöhnässä, niin on näitä yhden illan suhteita ja nainen jopa päästää kotiinsa miehen, vaikkei ole edes muuta sanottu, kun iltaa.
        Selvin päin tehdyissä suhteissa nainen ei koskaan päästäisi miestä kotiinsa, että aika erikoista tuollainen, että alkoholi sekoittaa pään noin pahasti.

        Naisen on muutenkin hyvä pitää ovet aina lukittuina, koska kaikenlaisia hörhöjä liikkuu ja nainenhan ei pysty millääm puolustautumaan kotiin tunkeutujaa vastaan.
        Meikäläinen ei lukitse asunnon ovea, kun kotona oleskelee ja on öisinkin ovi unohtunut monta kertaa lukita, mutta ei ole ketään vielä kotiin tullut.
        Jos meille tulee kutsumaton vieras, niin se tulee viimeisen kerran, senverran kovan läksytyksen annan sellaisille asiattomille tulijoille, ettei kannata edes yrittää.


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, minä hanskaan yksikseni täysillä.

    • Räkäläx

      Lähde Baariin.

    • Ärtsykärtsy

      Kyllä ap minulle oli heti selvää, että olet mies. Ei kukaan nainen kerro palstoilla aivan tavallisia arkiaskareitaan kuten sinä, jolla on ihmeellinen tapa yrittää houkutella naisväelle kiinnostumaan itsestäsi kertomalla, että toisin kuin tavan mies, sinä huushollaat. Ärsyttävää, kaikillahan meille kotityöt, kaupassakäynnit, ruuanlaitto ja kodin siistimisen kuuluu! Totisesti vedät aloituksellasi vain oman sukupuolesi laiskoja versioita puoleesi, et nykyaikaista naista! Mutta....ehkä ymmärränkin sinua, jos oletkin jo melko vanhaa sukupolvea, jolloin miehet makasi ja odottivat valmista, sen ajan nainen voisi kiinnostaakin! Lykkyä tykö💕

      • KokkolanYksinäinen

        Miten sä saat sydämen kuvan tekstin loppuun???
        Älypuhelimellako sä viestin lähetät. On minullakin älypuhelin, mut tietokoneella yleensä tänne viestejä kirjottelen.


      • Näinsekäy

        iPhone olla pitää💕👍


    • No meitsikin tekee ostokset kultsinsa puolesta, valmistaa iltapalan ja tekee ruusunnupuntuoksuisen kylpyveden valmiiksi odottamaan. Siitä hyvästä meikä saa kovilla pakkasilmoilla jäädä yöksi patjalle nukkumaan joka on sijoitettu lattiatasolle tosin. Kilpakosijat mukaan lukien Speedo tuo hiljaa kyttäävä pantteri ja tähtitaivaan asiantuntija eivät ole päässeet toistaiseksi etenemään näin pitkälle.. :-D

    • KokkolanYksinäinen

      Ruma mies ei naiselle kelpaa, se on sitten todistettu, että jätänpä naiset sitten lopullisesti rauhaan.
      Karu totuus vaan on, että yksin on yritettävä selvitä, kun ruma mies ei naisille vaan kelpaa, täytyy olla komea ulkokuori, että naiselle kelpaa, valitettavasti.
      Kyllä minä tämän aavistin, mutta piti asia varmistaa.

      • Tsemppiä

        Antoiko kiinnostuksen kohde pakit? Semmoista sattuu eikä ole maailmanloppu. Tökerösti tehty naiselta jos moitti rumaksi, bimbon puhetta kaikkinensa.


      • KokkolanYksinäinen
        Tsemppiä kirjoitti:

        Antoiko kiinnostuksen kohde pakit? Semmoista sattuu eikä ole maailmanloppu. Tökerösti tehty naiselta jos moitti rumaksi, bimbon puhetta kaikkinensa.

        No ei mitään ulkonäöstä sanonu, eikä rumaksi moittinut, mutta ei halunut tavata, joten se siitä.
        Jos olisi komea mies, niin varmasti naisetkin suostuisivat tapaamaan mielellän, mut kun on ruma, niin minkäs sille mahtaa, on vaan hyväksyttävä, että yksinäisyys on ystäväsi kuolemaan saakka, ei voi mitään.
        Enää en kyllä tee sitä virhettä, että menen ihastumaan, en viitsi enää naisia sillä silmällä katsoa. Täytyy vaan nyt unohtaa kaikki naiset.
        No ainut hyvä puoli asiassa on, että asia tuli selväksi, että voi luovuttaa ja keskittyä muihin projekteihin mitkä on jääneet rästiin, niin nyt niihin voi panostaa.
        Täytyykin hankkia kunnon 4K näyttö ja alkaa tekemään digitaidetta ja musiikki studioon isompi midi kosketin soitin.
        Vois hommata isomman digipöydän, nyt kun rahaa voi käyttää muuhun, kuin naisiin.
        Nyt voikin keskittyä erilaisiin projekteihin, kun ei tarvi naisten perässä hypätä, mikä veikin päivästä suurimman osan aikaa.
        Nyt keskitytään muihin asioihin ja naiset saa jäädä, kun niihin ei ole kerta mitään mahiksia.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No ei mitään ulkonäöstä sanonu, eikä rumaksi moittinut, mutta ei halunut tavata, joten se siitä.
        Jos olisi komea mies, niin varmasti naisetkin suostuisivat tapaamaan mielellän, mut kun on ruma, niin minkäs sille mahtaa, on vaan hyväksyttävä, että yksinäisyys on ystäväsi kuolemaan saakka, ei voi mitään.
        Enää en kyllä tee sitä virhettä, että menen ihastumaan, en viitsi enää naisia sillä silmällä katsoa. Täytyy vaan nyt unohtaa kaikki naiset.
        No ainut hyvä puoli asiassa on, että asia tuli selväksi, että voi luovuttaa ja keskittyä muihin projekteihin mitkä on jääneet rästiin, niin nyt niihin voi panostaa.
        Täytyykin hankkia kunnon 4K näyttö ja alkaa tekemään digitaidetta ja musiikki studioon isompi midi kosketin soitin.
        Vois hommata isomman digipöydän, nyt kun rahaa voi käyttää muuhun, kuin naisiin.
        Nyt voikin keskittyä erilaisiin projekteihin, kun ei tarvi naisten perässä hypätä, mikä veikin päivästä suurimman osan aikaa.
        Nyt keskitytään muihin asioihin ja naiset saa jäädä, kun niihin ei ole kerta mitään mahiksia.

        Tota noin... Mitäs ikää sä oot? Ku noi jutskat ei tosissaan oo noin yksoikosii. Katsos ku kemioiden pitää natsata et homma mimmein kaa etenee. Kandee kuiteski säilyttää ystävyys jos sitä on...


      • Hmmm, siis kuinkahan ruma mahdat OIKEASTI olla??? Sellainenko, että siirtyisin heti eri puolelle katua kävelemään, jos tulisit mua kaupungilla vastaan. Vai ehkä jopa niin tajuttoman ruma, että mun suusta kuuluisi hätääntynyt IIIIIK!!! Ja pyörtyisin siihen paikkaan... (◉_◉✿)


      • komea_ytmi_pelastaa
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Hmmm, siis kuinkahan ruma mahdat OIKEASTI olla??? Sellainenko, että siirtyisin heti eri puolelle katua kävelemään, jos tulisit mua kaupungilla vastaan. Vai ehkä jopa niin tajuttoman ruma, että mun suusta kuuluisi hätääntynyt IIIIIK!!! Ja pyörtyisin siihen paikkaan... (◉_◉✿)

        Semmoinen että kaunis neitonen juoksee päistikkaa lähistöllä seisovan komistuksen syliin;)


      • KokkolanYksinäinen

        Olen kiitollinen, että Kokkolassakin on komeita ja vapaita sinkkumiehiä enemmän, kuin sinkkunaisia, etteivät tarvitse meikäläistä rumaa oliota ottaa.
        Niin ruma olen, että nainen säikähtää.
        Ajoin eräänä päivänä pyörällä isän veljen vaimon pihan ohi ja huomasin, että hän puhdistaa autoa lumesta. No menin sitten kyselemään kuulumisia ja hän säikähti minua niin paljon, että meinasi saada sydänkohtauksen ja valitti, että kylläpä sinä säikäytit minut.
        Kyllä hän säikähti selvästi rumaa pärstääni. Jos minun tilalla olisi ollut komeampi mies, niin eipä olisi säikähtänyt.

        Arielille sanoisin, että et koskaan päästäsi minua luoksesi, senverran olen ruma mies.
        Joskus, jos satun ulkona syömään, jota hyvin harvoin harrastan tai käyn kahvilla, jota sitäkin hyvin harvoin harrastan jo siitäkin syystä, että olen niin ruma, etten halua pilata ihmisten ruoka/kahvi nautintoa.
        Menen aina sivupöytään mahdollisimman kauaksi muista ruokailijoista, koska he tuskin haluavat ruman miehen tulevan lähipöytäänkään istumaan.
        Jos tekisin sen virheen, että menisin vahingossa istumaan pöytään, jonka lähellä istuu vaikka nainen tai naisia, niin saatan lukea heidän ajatuset:
        Hei, nyt tuohon viereiseen pöytään änkesi tosi ruma mies, mitä se siihen nyt tuli.
        Pilaa meidän ruokanautinnon.
        He myös kuiskivat toisilleen, että nyt kyllä siirrytään kauemmas, katsokaa nyt kuinka ruma mies tuohon tupsahti ja takuulla siirtyisivät.
        Siksipä en hakeudu edes lähelle, etteivät naiset tarvitse nähdä vaivaa kauemmas siirtyäkseen.

        Jos joku epäilee juttujani, niin voin sanoa, ettö jos omasta mielestäni olen niin ruma, etten omaa peilikuvaani halua katsoa, vaan totean itsekin, että ruma olen, niin kyllä olen ruma kaikkien maailman ihmisten silmissä ja piste!!!

        Enkä oikein halua enää häiritä ihastustani, vaikka samassa paikassa käyn, mutta menen eri kautta, etten häntä enää häiritse.
        Rumaa miestähän ei kukaan oikeasti edes voi kaivata. Näin se on.


      • Lihaksikas_atleetti
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Hmmm, siis kuinkahan ruma mahdat OIKEASTI olla??? Sellainenko, että siirtyisin heti eri puolelle katua kävelemään, jos tulisit mua kaupungilla vastaan. Vai ehkä jopa niin tajuttoman ruma, että mun suusta kuuluisi hätääntynyt IIIIIK!!! Ja pyörtyisin siihen paikkaan... (◉_◉✿)

        Niin vaaraton heppu näköjään että tohdit jopa vastata, ei taida olla pelkoa että alkaa iskemään (kuten me muut;)


      • Yksnainenvaan
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Olen kiitollinen, että Kokkolassakin on komeita ja vapaita sinkkumiehiä enemmän, kuin sinkkunaisia, etteivät tarvitse meikäläistä rumaa oliota ottaa.
        Niin ruma olen, että nainen säikähtää.
        Ajoin eräänä päivänä pyörällä isän veljen vaimon pihan ohi ja huomasin, että hän puhdistaa autoa lumesta. No menin sitten kyselemään kuulumisia ja hän säikähti minua niin paljon, että meinasi saada sydänkohtauksen ja valitti, että kylläpä sinä säikäytit minut.
        Kyllä hän säikähti selvästi rumaa pärstääni. Jos minun tilalla olisi ollut komeampi mies, niin eipä olisi säikähtänyt.

        Arielille sanoisin, että et koskaan päästäsi minua luoksesi, senverran olen ruma mies.
        Joskus, jos satun ulkona syömään, jota hyvin harvoin harrastan tai käyn kahvilla, jota sitäkin hyvin harvoin harrastan jo siitäkin syystä, että olen niin ruma, etten halua pilata ihmisten ruoka/kahvi nautintoa.
        Menen aina sivupöytään mahdollisimman kauaksi muista ruokailijoista, koska he tuskin haluavat ruman miehen tulevan lähipöytäänkään istumaan.
        Jos tekisin sen virheen, että menisin vahingossa istumaan pöytään, jonka lähellä istuu vaikka nainen tai naisia, niin saatan lukea heidän ajatuset:
        Hei, nyt tuohon viereiseen pöytään änkesi tosi ruma mies, mitä se siihen nyt tuli.
        Pilaa meidän ruokanautinnon.
        He myös kuiskivat toisilleen, että nyt kyllä siirrytään kauemmas, katsokaa nyt kuinka ruma mies tuohon tupsahti ja takuulla siirtyisivät.
        Siksipä en hakeudu edes lähelle, etteivät naiset tarvitse nähdä vaivaa kauemmas siirtyäkseen.

        Jos joku epäilee juttujani, niin voin sanoa, ettö jos omasta mielestäni olen niin ruma, etten omaa peilikuvaani halua katsoa, vaan totean itsekin, että ruma olen, niin kyllä olen ruma kaikkien maailman ihmisten silmissä ja piste!!!

        Enkä oikein halua enää häiritä ihastustani, vaikka samassa paikassa käyn, mutta menen eri kautta, etten häntä enää häiritse.
        Rumaa miestähän ei kukaan oikeasti edes voi kaivata. Näin se on.

        Tossa sinun ongelmasi on kun et hyväksy itse itseesi. Miten me naiset voisimme sinuun ihastua kun et rakasta ja hyväksy itseäsi? Se että väistät meitä naisia saa meidät ajattelemaan että onpa tossa koppava ihminen. Tai ihminen joka ripastautuu liikaa kiinni. Opettele hyväksymään itsesi ni joku päivä huomaat että joku nainen on sinuun ihatunut. Itse en halua mitään komeaa vaan normaalin näköistä. Kauneus on katsojan silmissä. Minä olen ihastunut yhteen mieheen vaikkei ole komea ja minua ei kiinnosta mitä mieltä muut ovat.

        Parasta miehessä on että hyväksyy itsensä sillä se saa minut kiinnostumaan ja ehkä hänkin kiinnostuu minusta ja mennään kahvilaan kahville.


      • Yksnainenvaan
        Yksnainenvaan kirjoitti:

        Tossa sinun ongelmasi on kun et hyväksy itse itseesi. Miten me naiset voisimme sinuun ihastua kun et rakasta ja hyväksy itseäsi? Se että väistät meitä naisia saa meidät ajattelemaan että onpa tossa koppava ihminen. Tai ihminen joka ripastautuu liikaa kiinni. Opettele hyväksymään itsesi ni joku päivä huomaat että joku nainen on sinuun ihatunut. Itse en halua mitään komeaa vaan normaalin näköistä. Kauneus on katsojan silmissä. Minä olen ihastunut yhteen mieheen vaikkei ole komea ja minua ei kiinnosta mitä mieltä muut ovat.

        Parasta miehessä on että hyväksyy itsensä sillä se saa minut kiinnostumaan ja ehkä hänkin kiinnostuu minusta ja mennään kahvilaan kahville.

        Jatkuu. Oletko ajattellut että myös me naiset voimme olla ujoja. ?


      • Stefu

        On ikävää jos ulkoiset seikat saavat mittasuhteet jonka takia unohtuu ehkäisy ja tapahtuu täsmä raskauksia.


      • KokkolanYksinäinen
        Lihaksikas_atleetti kirjoitti:

        Niin vaaraton heppu näköjään että tohdit jopa vastata, ei taida olla pelkoa että alkaa iskemään (kuten me muut;)

        Kyllä se olisi naisen tehtävä iskeä mies, silloinhan nainen osoittaa olevansa miehestä kiinnostunut.
        Tosin tässäkin on oma ongelmansa, mies voi ajatella, ettei nainen ole tosissaan kiinnostunut, vaan kokeilee vain miestä miten mies reagoi.
        Jos mies reagoi positiivisesti, niin nainen saattaa sutkauttaa, että häh häh hää kuvittelet vaan.
        Jos mies reagoi negatiivisesti, niin nainen toteaa, että kumma mies, kun ei ole kiinnostunut.

        Jaa joku alkaa jo ehdotteleen kahvilaan kahville menoakin, mä luulen, et jos sä näkisit mut, niin sä toivoisit, ettet olisi kahville menoa ehdottanut.
        Juu, tulipa leivottua pullaa, mut älkää kukaan vaan sanoko, et tekis mieli maistaa leipomaasi pullaa. Ei kuulkaas kukaan uskalla maistaa ruman miehen tekemää pullaa, nehän voi olla myrkytettyjä ( ei sentään ), mut yleensä ruman miehen tekemiin ruokiin ja leivonnaisiin ei kukaan mielellään kajoa, joten yksin saa taas syödä, mut en mä liho, kun liikun niin paljon, että kulutan enemmän, kuin mitä syön.
        Tota mä en usko, et naset on ujoja, naisethan on ennenkaikkea sosiaalisia ja fiksuja.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Olen kiitollinen, että Kokkolassakin on komeita ja vapaita sinkkumiehiä enemmän, kuin sinkkunaisia, etteivät tarvitse meikäläistä rumaa oliota ottaa.
        Niin ruma olen, että nainen säikähtää.
        Ajoin eräänä päivänä pyörällä isän veljen vaimon pihan ohi ja huomasin, että hän puhdistaa autoa lumesta. No menin sitten kyselemään kuulumisia ja hän säikähti minua niin paljon, että meinasi saada sydänkohtauksen ja valitti, että kylläpä sinä säikäytit minut.
        Kyllä hän säikähti selvästi rumaa pärstääni. Jos minun tilalla olisi ollut komeampi mies, niin eipä olisi säikähtänyt.

        Arielille sanoisin, että et koskaan päästäsi minua luoksesi, senverran olen ruma mies.
        Joskus, jos satun ulkona syömään, jota hyvin harvoin harrastan tai käyn kahvilla, jota sitäkin hyvin harvoin harrastan jo siitäkin syystä, että olen niin ruma, etten halua pilata ihmisten ruoka/kahvi nautintoa.
        Menen aina sivupöytään mahdollisimman kauaksi muista ruokailijoista, koska he tuskin haluavat ruman miehen tulevan lähipöytäänkään istumaan.
        Jos tekisin sen virheen, että menisin vahingossa istumaan pöytään, jonka lähellä istuu vaikka nainen tai naisia, niin saatan lukea heidän ajatuset:
        Hei, nyt tuohon viereiseen pöytään änkesi tosi ruma mies, mitä se siihen nyt tuli.
        Pilaa meidän ruokanautinnon.
        He myös kuiskivat toisilleen, että nyt kyllä siirrytään kauemmas, katsokaa nyt kuinka ruma mies tuohon tupsahti ja takuulla siirtyisivät.
        Siksipä en hakeudu edes lähelle, etteivät naiset tarvitse nähdä vaivaa kauemmas siirtyäkseen.

        Jos joku epäilee juttujani, niin voin sanoa, ettö jos omasta mielestäni olen niin ruma, etten omaa peilikuvaani halua katsoa, vaan totean itsekin, että ruma olen, niin kyllä olen ruma kaikkien maailman ihmisten silmissä ja piste!!!

        Enkä oikein halua enää häiritä ihastustani, vaikka samassa paikassa käyn, mutta menen eri kautta, etten häntä enää häiritse.
        Rumaa miestähän ei kukaan oikeasti edes voi kaivata. Näin se on.

        Uskon sua kyllä, että olet ihan kammottavan ruma. Toivottavasti sulla ei ole kuitenkaan tatuointeja, koska ne ottavat luontoon ainakin mua. Sun kanssa olisi varmasti tosi kätevää lähteä kiertämään alennusmyyntejä. Voisit nimittäin näyttää sun ruminta ilmettä kaikille niille tädeille ja pissiäisille, joilla on tapana tunkea mun päälle röyhkeästi ja viedä vaatteet melkein mun käsistä... (◉︵◉✿)


      • KokkolanYksinäinen
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Uskon sua kyllä, että olet ihan kammottavan ruma. Toivottavasti sulla ei ole kuitenkaan tatuointeja, koska ne ottavat luontoon ainakin mua. Sun kanssa olisi varmasti tosi kätevää lähteä kiertämään alennusmyyntejä. Voisit nimittäin näyttää sun ruminta ilmettä kaikille niille tädeille ja pissiäisille, joilla on tapana tunkea mun päälle röyhkeästi ja viedä vaatteet melkein mun käsistä... (◉︵◉✿)

        No viimeinkin löytyi joku, joka viimeinkin myönsi, että olen kammottavan ruma, suuret kiitokset sinulle.
        Enää ei travitse epätoivoisesti painottaa, että olen ruma, kun se on nyt sitten viimeinkin todettu.
        Tatuointeja ei valitettavasti löydy, mutta hiukset alkaa harventumaan, että en päästä hiuksia kasvamaan, vaan ajelen kotiparturikoneella hiukset aina lyhyiksi.
        Juu kyllä lähtis tädit ja pissiäset nopeasti karkuun, jos meikäläinen menis alennus myynteihin.
        Joskus, kun olen ollut joissakin yleisötilaisuuksissa, niin kukaan ei tule lähelle istumaan.
        Siinä jää sellainen 5 metrin pyöreä ympyrä, joka sisäpuolelle ei kukaan tule istumaan.
        Ympäriltä kuuluu vain kuiskauskia, että mikä ruma otus tuolla istuu, lähtis nyt meneen, että päästäisiin istumaan, on valloittanut itselleen noin suuren alueen.

        Ainoa hyvä puoli tässä rumuudessa on, ettei kukaan jää kaipaamaan, kun ruma mies kuolee, ennemminkin huokaistaan helpotuksesta, kun ei ole enää mitään pelkoa törmätä missään rumaan mieheen, kun on maata 2 metriä päällä, että ei se sieltä ylös pääse,
        Ruma mies kaikesta huolimatta toivottaa kaikille kauniille, komeille ja normaalin näköisille ihmisille hyvää kevään jatkoa ja toivottavasti ettei koskaan törmäillä, koska en halua aiheuttaa kenellekään suurta järkytystä, enkä varsinkaan sydänkohtausta rumalla pärställäni.


      • tsemiä_sinne
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No viimeinkin löytyi joku, joka viimeinkin myönsi, että olen kammottavan ruma, suuret kiitokset sinulle.
        Enää ei travitse epätoivoisesti painottaa, että olen ruma, kun se on nyt sitten viimeinkin todettu.
        Tatuointeja ei valitettavasti löydy, mutta hiukset alkaa harventumaan, että en päästä hiuksia kasvamaan, vaan ajelen kotiparturikoneella hiukset aina lyhyiksi.
        Juu kyllä lähtis tädit ja pissiäset nopeasti karkuun, jos meikäläinen menis alennus myynteihin.
        Joskus, kun olen ollut joissakin yleisötilaisuuksissa, niin kukaan ei tule lähelle istumaan.
        Siinä jää sellainen 5 metrin pyöreä ympyrä, joka sisäpuolelle ei kukaan tule istumaan.
        Ympäriltä kuuluu vain kuiskauskia, että mikä ruma otus tuolla istuu, lähtis nyt meneen, että päästäisiin istumaan, on valloittanut itselleen noin suuren alueen.

        Ainoa hyvä puoli tässä rumuudessa on, ettei kukaan jää kaipaamaan, kun ruma mies kuolee, ennemminkin huokaistaan helpotuksesta, kun ei ole enää mitään pelkoa törmätä missään rumaan mieheen, kun on maata 2 metriä päällä, että ei se sieltä ylös pääse,
        Ruma mies kaikesta huolimatta toivottaa kaikille kauniille, komeille ja normaalin näköisille ihmisille hyvää kevään jatkoa ja toivottavasti ettei koskaan törmäillä, koska en halua aiheuttaa kenellekään suurta järkytystä, enkä varsinkaan sydänkohtausta rumalla pärställäni.

        No suurin osa perus kaduntallaajista on vaatimattoman näköisiä tuohon neitokaiseen verrattuna. Leuka pystyyn vaan ja kohti uusia haasteita:)


      • Sivustaseurannut
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No viimeinkin löytyi joku, joka viimeinkin myönsi, että olen kammottavan ruma, suuret kiitokset sinulle.
        Enää ei travitse epätoivoisesti painottaa, että olen ruma, kun se on nyt sitten viimeinkin todettu.
        Tatuointeja ei valitettavasti löydy, mutta hiukset alkaa harventumaan, että en päästä hiuksia kasvamaan, vaan ajelen kotiparturikoneella hiukset aina lyhyiksi.
        Juu kyllä lähtis tädit ja pissiäset nopeasti karkuun, jos meikäläinen menis alennus myynteihin.
        Joskus, kun olen ollut joissakin yleisötilaisuuksissa, niin kukaan ei tule lähelle istumaan.
        Siinä jää sellainen 5 metrin pyöreä ympyrä, joka sisäpuolelle ei kukaan tule istumaan.
        Ympäriltä kuuluu vain kuiskauskia, että mikä ruma otus tuolla istuu, lähtis nyt meneen, että päästäisiin istumaan, on valloittanut itselleen noin suuren alueen.

        Ainoa hyvä puoli tässä rumuudessa on, ettei kukaan jää kaipaamaan, kun ruma mies kuolee, ennemminkin huokaistaan helpotuksesta, kun ei ole enää mitään pelkoa törmätä missään rumaan mieheen, kun on maata 2 metriä päällä, että ei se sieltä ylös pääse,
        Ruma mies kaikesta huolimatta toivottaa kaikille kauniille, komeille ja normaalin näköisille ihmisille hyvää kevään jatkoa ja toivottavasti ettei koskaan törmäillä, koska en halua aiheuttaa kenellekään suurta järkytystä, enkä varsinkaan sydänkohtausta rumalla pärställäni.

        Tunnetteko toisenne ulkonäöltä vai mihin toi arvio perustui?


      • KokkolanYksinäinen
        Sivustaseurannut kirjoitti:

        Tunnetteko toisenne ulkonäöltä vai mihin toi arvio perustui?

        Ei tunneta, mut mua ei tarvi edes tuntea, niin voi ihan vapaasti todeta, että onpas siinä umpiruma mies. Kun minä sanon että ruma olen, niin kaikkien pitäs tajuta, että olen ruma. Ärsyttää vaan, jos väitetään vastaan!


      • Naamataulu_kunnossa

        Kaunotar ja hirviö ovat näemmä löytäneet yhteisen sävelen, no mikäpäs siinä. Tympii vaan kun nonstoppina narisijalle vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä mutta normijannuille ei..


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        No viimeinkin löytyi joku, joka viimeinkin myönsi, että olen kammottavan ruma, suuret kiitokset sinulle.
        Enää ei travitse epätoivoisesti painottaa, että olen ruma, kun se on nyt sitten viimeinkin todettu.
        Tatuointeja ei valitettavasti löydy, mutta hiukset alkaa harventumaan, että en päästä hiuksia kasvamaan, vaan ajelen kotiparturikoneella hiukset aina lyhyiksi.
        Juu kyllä lähtis tädit ja pissiäset nopeasti karkuun, jos meikäläinen menis alennus myynteihin.
        Joskus, kun olen ollut joissakin yleisötilaisuuksissa, niin kukaan ei tule lähelle istumaan.
        Siinä jää sellainen 5 metrin pyöreä ympyrä, joka sisäpuolelle ei kukaan tule istumaan.
        Ympäriltä kuuluu vain kuiskauskia, että mikä ruma otus tuolla istuu, lähtis nyt meneen, että päästäisiin istumaan, on valloittanut itselleen noin suuren alueen.

        Ainoa hyvä puoli tässä rumuudessa on, ettei kukaan jää kaipaamaan, kun ruma mies kuolee, ennemminkin huokaistaan helpotuksesta, kun ei ole enää mitään pelkoa törmätä missään rumaan mieheen, kun on maata 2 metriä päällä, että ei se sieltä ylös pääse,
        Ruma mies kaikesta huolimatta toivottaa kaikille kauniille, komeille ja normaalin näköisille ihmisille hyvää kevään jatkoa ja toivottavasti ettei koskaan törmäillä, koska en halua aiheuttaa kenellekään suurta järkytystä, enkä varsinkaan sydänkohtausta rumalla pärställäni.

        Kiitos sulle, että arvostit mun mielipidettä... :))

        Tapahtuuko sulle samoin myös silloin, kun kaupassa on kakkutarjoilu? Eli saatko syödä ihan rauhassa, etteivät tädit tuupi sua joka puolelta? Koska jos sulla on sielläkin turvavyöhyke ympärillä, niin voisin lymyillä jossakin sun selän takana, ettei mua tönittäisi. Tuskin sua edes huvittaisi pelotella mua sun rumuudella, sillä olen jo melkein sun tuttu... :))


      • KokkolanYksinäinen
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kiitos sulle, että arvostit mun mielipidettä... :))

        Tapahtuuko sulle samoin myös silloin, kun kaupassa on kakkutarjoilu? Eli saatko syödä ihan rauhassa, etteivät tädit tuupi sua joka puolelta? Koska jos sulla on sielläkin turvavyöhyke ympärillä, niin voisin lymyillä jossakin sun selän takana, ettei mua tönittäisi. Tuskin sua edes huvittaisi pelotella mua sun rumuudella, sillä olen jo melkein sun tuttu... :))

        Juu, sama tapahtuu kaupassa, kun käyn kakkukahvilla.
        Jos siellä on selaisia pöytiä kasattu kakunsyöjiä varten ja menen vapaana olevaan pöytään, niin ei siihen ketään naista tule, vaan menevät vaikka kaupan hyllyn luo syömään kakkua ja muutaman kerran on sitten niiltä se kahvikuppi tipahtanut maahan ja kakkulautanen myöskin muutamalta tippunut kaupan lattialle.

        Yleensä pyrin menemään syrjempään syömään kakkua ja kahvia juomaan.
        En ole sentään niin kömpelö, vaan hyvin onnistuu kakun syönti kaupan hyllyllä, kun etsii sellaisen tasaisen paikan, että pysyy kahvikuppi paikallaan.
        Yleensä pidän kakkulautasesta kiinni ja kahvikuppi on sit tasaisella alustalla ja hyvin onnistuu.
        Varmaan näiltä, joilta se kahvikuppi maahan putosi, niin hermostuivat minun näkemisestäni ja siitä syystä tulivat kömpelöiksi.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Juu, sama tapahtuu kaupassa, kun käyn kakkukahvilla.
        Jos siellä on selaisia pöytiä kasattu kakunsyöjiä varten ja menen vapaana olevaan pöytään, niin ei siihen ketään naista tule, vaan menevät vaikka kaupan hyllyn luo syömään kakkua ja muutaman kerran on sitten niiltä se kahvikuppi tipahtanut maahan ja kakkulautanen myöskin muutamalta tippunut kaupan lattialle.

        Yleensä pyrin menemään syrjempään syömään kakkua ja kahvia juomaan.
        En ole sentään niin kömpelö, vaan hyvin onnistuu kakun syönti kaupan hyllyllä, kun etsii sellaisen tasaisen paikan, että pysyy kahvikuppi paikallaan.
        Yleensä pidän kakkulautasesta kiinni ja kahvikuppi on sit tasaisella alustalla ja hyvin onnistuu.
        Varmaan näiltä, joilta se kahvikuppi maahan putosi, niin hermostuivat minun näkemisestäni ja siitä syystä tulivat kömpelöiksi.

        Sinussa on kuitenkin se hyvä puoli, että osaat käyttäytyä kohteliaasti, vaikka oletkin ruma. Mulle kävi kerran siten, että muutama vanhempi nainen ohitti minut todella röyhkeästi kakkujonossa. Ja he kuittasivat tilanteen tokaisemalla mulle vasten naamaa, että "nuoriso jaksaa kyllä odottaa". Loukkaannuin siitä niin kovasti, että lähdin kokonaan pois. Joku sanoi mun perään, että tulla vain takaisin. Mutta siinä vaiheessa mun ei enää erityisemmin tehnyt mieli kakkua ja mehua...


      • KokkolanYksinäinen

        Onhan tuo jo törkeää, että vanhemmat naiset kohtelivat sinua nuorta naista tuolla tavoin.
        Mies yleensä kestää tuolaiset tilanteet, mutta nainen on paljon herkempi.
        Jos vastaavassa tilanteessa olisi ollut vaikka kohtelias mies edessäsi, niin hän olisi varmaan päästänyt sinut edellensä kakkukahvijonossa.
        Osa vanhemmista naisista on juuri tuollaisia, jotka ovat näitä ylpeitä nenä ylöspäin kulkevia, joiden mielestä heillä on etusija ja oikeikeus ylitse muiden.
        Tosin heidän käytöksensä on todella naurettavaa, eivätkä he sitä itse tajua.
        Minä ainakin haluan kohdella naisia kohteliaasti, vaikka ruma olenkin, vaikka harvointa tulee tilaisuuksia kohdella naista kohteliaasti, kun naiset yleensä kaikkoavat läheisyydestäni.

        Toisinaan näkee naisia, jotka kaupasta tullessaan raahaavat kädet täynnä painavia ostos kasseja, Monesti tekisi mieli mennä tarjoamaan apua, mutta en rumana miehenä oikein uskalla sellaista tehdä, kun ei sitä aina tiedä miten nainen siihen reagoi.
        Joku voi suuttua, joku voi kauhistua, joku voi pelätä ja joku voi sanoa, että hänellä on mies ja ettei tarvi apua, johon voisi vastata, että miksi miehesi ei sitten auta sinua kantamaan painavia ostoskasseja, kun sehän on juuri miehen tetävä.

        Myös sitä ihmettelen, kun marketeissa näkee yksin liikkuvia nuoriakin naisia ostoskärryt pullollaan ruokaa, mutta miestä ei näy missään.
        Tuskin he sinkkuja ovat, vai ovatko sitten yh äiteä, vai onko vain heidän miehensä silloin töissä ja vaimo käy tekemässä ruoka ostokset, tiedä häntä.
        Mielestäni miehenkin kuuluisi osallstua ruoka ostosten tekemiseen vaimonsa rinnalla, olla ainakin työntämässä ostoskärryjä ja kantamassa ostoksia autoon.


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Onhan tuo jo törkeää, että vanhemmat naiset kohtelivat sinua nuorta naista tuolla tavoin.
        Mies yleensä kestää tuolaiset tilanteet, mutta nainen on paljon herkempi.
        Jos vastaavassa tilanteessa olisi ollut vaikka kohtelias mies edessäsi, niin hän olisi varmaan päästänyt sinut edellensä kakkukahvijonossa.
        Osa vanhemmista naisista on juuri tuollaisia, jotka ovat näitä ylpeitä nenä ylöspäin kulkevia, joiden mielestä heillä on etusija ja oikeikeus ylitse muiden.
        Tosin heidän käytöksensä on todella naurettavaa, eivätkä he sitä itse tajua.
        Minä ainakin haluan kohdella naisia kohteliaasti, vaikka ruma olenkin, vaikka harvointa tulee tilaisuuksia kohdella naista kohteliaasti, kun naiset yleensä kaikkoavat läheisyydestäni.

        Toisinaan näkee naisia, jotka kaupasta tullessaan raahaavat kädet täynnä painavia ostos kasseja, Monesti tekisi mieli mennä tarjoamaan apua, mutta en rumana miehenä oikein uskalla sellaista tehdä, kun ei sitä aina tiedä miten nainen siihen reagoi.
        Joku voi suuttua, joku voi kauhistua, joku voi pelätä ja joku voi sanoa, että hänellä on mies ja ettei tarvi apua, johon voisi vastata, että miksi miehesi ei sitten auta sinua kantamaan painavia ostoskasseja, kun sehän on juuri miehen tetävä.

        Myös sitä ihmettelen, kun marketeissa näkee yksin liikkuvia nuoriakin naisia ostoskärryt pullollaan ruokaa, mutta miestä ei näy missään.
        Tuskin he sinkkuja ovat, vai ovatko sitten yh äiteä, vai onko vain heidän miehensä silloin töissä ja vaimo käy tekemässä ruoka ostokset, tiedä häntä.
        Mielestäni miehenkin kuuluisi osallstua ruoka ostosten tekemiseen vaimonsa rinnalla, olla ainakin työntämässä ostoskärryjä ja kantamassa ostoksia autoon.

        Ja arvaa, mikä siinä tilanteessa oli kaikkein nolointa? Mun olisi pitänyt saada se kakkupala seuraavaksi, eli kukaan ei olisi edes voinut tarjota mulle paikkaansa. Mua kyllä hävetti poistua sieltä kyyneleet silmissä, mutta myöhemmin tajusin niiden naisten mokanneen itsensä ihan täysin...

        Joskus kun on auttanut vanhaa mummoa tai ukkia ottamaan tuotteen ylähyllyltä tai löytämään hukassa olevan ostoksen, niin itsellekin on tullut siitä tosi hyvä mieli...


      • Yksnainenvaan
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Kyllä se olisi naisen tehtävä iskeä mies, silloinhan nainen osoittaa olevansa miehestä kiinnostunut.
        Tosin tässäkin on oma ongelmansa, mies voi ajatella, ettei nainen ole tosissaan kiinnostunut, vaan kokeilee vain miestä miten mies reagoi.
        Jos mies reagoi positiivisesti, niin nainen saattaa sutkauttaa, että häh häh hää kuvittelet vaan.
        Jos mies reagoi negatiivisesti, niin nainen toteaa, että kumma mies, kun ei ole kiinnostunut.

        Jaa joku alkaa jo ehdotteleen kahvilaan kahville menoakin, mä luulen, et jos sä näkisit mut, niin sä toivoisit, ettet olisi kahville menoa ehdottanut.
        Juu, tulipa leivottua pullaa, mut älkää kukaan vaan sanoko, et tekis mieli maistaa leipomaasi pullaa. Ei kuulkaas kukaan uskalla maistaa ruman miehen tekemää pullaa, nehän voi olla myrkytettyjä ( ei sentään ), mut yleensä ruman miehen tekemiin ruokiin ja leivonnaisiin ei kukaan mielellään kajoa, joten yksin saa taas syödä, mut en mä liho, kun liikun niin paljon, että kulutan enemmän, kuin mitä syön.
        Tota mä en usko, et naset on ujoja, naisethan on ennenkaikkea sosiaalisia ja fiksuja.

        Suomessa naisesta ajatellaan jos ehdottaa miehelle kahvilaan niin luullaan että haluu heti sänkyyn.


      • talvisia_mietteitä
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ja arvaa, mikä siinä tilanteessa oli kaikkein nolointa? Mun olisi pitänyt saada se kakkupala seuraavaksi, eli kukaan ei olisi edes voinut tarjota mulle paikkaansa. Mua kyllä hävetti poistua sieltä kyyneleet silmissä, mutta myöhemmin tajusin niiden naisten mokanneen itsensä ihan täysin...

        Joskus kun on auttanut vanhaa mummoa tai ukkia ottamaan tuotteen ylähyllyltä tai löytämään hukassa olevan ostoksen, niin itsellekin on tullut siitä tosi hyvä mieli...

        Sympatiat olivat eittämättä puolellasi, kun teit ratkaisusi. Toki olisin paikalla olleena juossut sut kiinni ja tarjonnut kahvit sekä leivonnaiset lähikahvilassa, semmoisena välittävän kanssaihmisen eleenä:)


      • KokkolanYksinäinen
        talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Sympatiat olivat eittämättä puolellasi, kun teit ratkaisusi. Toki olisin paikalla olleena juossut sut kiinni ja tarjonnut kahvit sekä leivonnaiset lähikahvilassa, semmoisena välittävän kanssaihmisen eleenä:)

        Sä oletkin luonteeltasi herrasmies. Herrasmieshän nähdessään kyynelehtivän neidon kysyy, mikä neidolla on sydämellä ja tarjoaa mielellään apua jos suinkin voi neitoa auttaa.
        Olisin minäkin tarjonnut tälle neidolle kahvit, mutta sä ehdit ensin ja poistun herrasmiehen tavoin takavasemmalle, enkä ala riitelemään kumpi saa neidolle leivoskahvit ja saat tarjota hänelle leivoskahvit vaikka kumpikin mielellään tarjoamme.
        Tosin sinä komeampana olet teitenkin etuoikeutettu.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Sinussa on kuitenkin se hyvä puoli, että osaat käyttäytyä kohteliaasti, vaikka oletkin ruma. Mulle kävi kerran siten, että muutama vanhempi nainen ohitti minut todella röyhkeästi kakkujonossa. Ja he kuittasivat tilanteen tokaisemalla mulle vasten naamaa, että "nuoriso jaksaa kyllä odottaa". Loukkaannuin siitä niin kovasti, että lähdin kokonaan pois. Joku sanoi mun perään, että tulla vain takaisin. Mutta siinä vaiheessa mun ei enää erityisemmin tehnyt mieli kakkua ja mehua...

        Ai nuoriso jaksaa odottaa..Oisit sanonu, että juu, teillä onkin jo toinen jalka haudassa.

        Tai jos oli tukevia tummuja, nii ois voinu sanoa, että ootte jo saanu liikaaki kakkua..

        Mua oikeasti suututtaa toi juttu..Hitto jos mä oisin ollu siinä, nii noi tummut ois saanu kyllä kuulla kunniansa!!


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai nuoriso jaksaa odottaa..Oisit sanonu, että juu, teillä onkin jo toinen jalka haudassa.

        Tai jos oli tukevia tummuja, nii ois voinu sanoa, että ootte jo saanu liikaaki kakkua..

        Mua oikeasti suututtaa toi juttu..Hitto jos mä oisin ollu siinä, nii noi tummut ois saanu kyllä kuulla kunniansa!!

        Tässä näimme kymmenen pisteen vastauksen, harmittaa vaan peukutusoikeuden puuttuminen 'rekkaamattomilta':)


      • talvisia_mietteitä
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Sä oletkin luonteeltasi herrasmies. Herrasmieshän nähdessään kyynelehtivän neidon kysyy, mikä neidolla on sydämellä ja tarjoaa mielellään apua jos suinkin voi neitoa auttaa.
        Olisin minäkin tarjonnut tälle neidolle kahvit, mutta sä ehdit ensin ja poistun herrasmiehen tavoin takavasemmalle, enkä ala riitelemään kumpi saa neidolle leivoskahvit ja saat tarjota hänelle leivoskahvit vaikka kumpikin mielellään tarjoamme.
        Tosin sinä komeampana olet teitenkin etuoikeutettu.

        Noh, tämmöinen 50 ukko painii jo ikämiessarjassa, tyttärien ikäisten neitojen hurmaamisen jätän suosiolla nuorempien harteille:)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Tässä näimme kymmenen pisteen vastauksen, harmittaa vaan peukutusoikeuden puuttuminen 'rekkaamattomilta':)

        No mä annan sulle.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä annan sulle.. :)

        Siis ku sulla ei ole peukkua, nii saat multa yhen :)


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä annan sulle.. :)

        Noh, posket punehtuen kiitän, en ole 'saanut' aikoihin;)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Noh, posket punehtuen kiitän, en ole 'saanut' aikoihin;)

        No nyt sait, joten oles hyvä vaan ;)


      • talvisia_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No nyt sait, joten oles hyvä vaan ;)

        Kauankos tästä hyvästä olosta kehtaa nauttia?;)


      • talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Kauankos tästä hyvästä olosta kehtaa nauttia?;)

        Riippuu kuinka hävytön oot ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai nuoriso jaksaa odottaa..Oisit sanonu, että juu, teillä onkin jo toinen jalka haudassa.

        Tai jos oli tukevia tummuja, nii ois voinu sanoa, että ootte jo saanu liikaaki kakkua..

        Mua oikeasti suututtaa toi juttu..Hitto jos mä oisin ollu siinä, nii noi tummut ois saanu kyllä kuulla kunniansa!!

        Noita keissei tulee eteen muutamii vuodes et vanhempi daami yrittää jyrätä nuoremman mimmin. Myyntiduunis ku oon nii näkee... Oli kyl hiton hyvin sanottu et peukkuu :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä annan sulle.. :)

        Ai täälläkös jaellaan...? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Noita keissei tulee eteen muutamii vuodes et vanhempi daami yrittää jyrätä nuoremman mimmin. Myyntiduunis ku oon nii näkee... Oli kyl hiton hyvin sanottu et peukkuu :)

        Miksihän naiset on ju st tollasia..mä en tajua :[
        Tollaset tummut pitää vaan laittaa ojennukseen..


      • artagnan kirjoitti:

        Ai täälläkös jaellaan...? ;)

        Napa umpeen Artsi! :)))))


      • tuhannen_dollarin_paikka
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Sä oletkin luonteeltasi herrasmies. Herrasmieshän nähdessään kyynelehtivän neidon kysyy, mikä neidolla on sydämellä ja tarjoaa mielellään apua jos suinkin voi neitoa auttaa.
        Olisin minäkin tarjonnut tälle neidolle kahvit, mutta sä ehdit ensin ja poistun herrasmiehen tavoin takavasemmalle, enkä ala riitelemään kumpi saa neidolle leivoskahvit ja saat tarjota hänelle leivoskahvit vaikka kumpikin mielellään tarjoamme.
        Tosin sinä komeampana olet teitenkin etuoikeutettu.

        Hitto kun jannu on munaton, toi neitokainen opiskelee lääkiksessä, on sinkku ja kaunis kuin herran enkeli. Iso kala kävi koukkuun mutta jannu heitti saaliin toiselle. Näköjään vähemmän kiinnostavalle kun neito hyytyi.


      • KokkolanYksinäinen
        tuhannen_dollarin_paikka kirjoitti:

        Hitto kun jannu on munaton, toi neitokainen opiskelee lääkiksessä, on sinkku ja kaunis kuin herran enkeli. Iso kala kävi koukkuun mutta jannu heitti saaliin toiselle. Näköjään vähemmän kiinnostavalle kun neito hyytyi.

        Täh, mulla ei kuule taida olla mahiksia tuohon neitoon, jos vielä on opiskelija. Meillähän on ikäeroakin aivan liian paljon, että ei oikein ole edes oikeudenmukaista tuota arvon neitoa kohtaan.
        Ikäerohan ei minua niin haittaa, mut täytyy ajatella vähän naistakin.
        Tuskinpa neito haluaa mitään yli 15 vuotta vanhempaa miestä kumppanikseen.
        Vaikken tiedä arvon neidon ikää, niin varmana on mua yli 15 vuotta nuorempi.
        Mä uskon, että tälle neidolle on olemassa juuri häntä varten suunniteltu mies, joka on mua nuorempi ja komeampi.

        No ota sä tämä neitonen, sä oot mua nuorempi ja satavarmasti 1000 kertaa mua komeampi jannu ja sä osaat paremmin hommat naisten kassa siis miten naista pidetään tyytyväisenä, kuten romantiikka ym, jutut joista naiset tykkään.
        Mä oon tällanen köntys, et en hansaa oikeen naisten kanssa olemisen taidon.
        Lykkyä pyttyy sulle, ota toi nainen, ettei sitä vie joku hunsvotti.


      • KokkolanYksinäinen

        Tuli kokeiltua tota Off the hook jauhetta makuna salmiakki poison eli salmiakki myrkky.
        Melko tujua ainetta, mut en kyllä huomannut mitään infernaalisen mullistavaa piristä salitreeneihin, vaikka sisältää kofeiinia, ginseniä aminohappoja ja paljon muutakin janautitaan ennen treenejä, pitäs kuulemma alkaa pärisemään, mut en ole huomannut.
        Veteen sekoitetaan ja vedetään sit kurkusta alas.
        Ehkä pikkasen piristi, mut ei niin hirveesti, kuin olettaisi, mut maku on aika karsee, mut vedetään vaan pokkana alas.


      • talvisia_mietteitä
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Täh, mulla ei kuule taida olla mahiksia tuohon neitoon, jos vielä on opiskelija. Meillähän on ikäeroakin aivan liian paljon, että ei oikein ole edes oikeudenmukaista tuota arvon neitoa kohtaan.
        Ikäerohan ei minua niin haittaa, mut täytyy ajatella vähän naistakin.
        Tuskinpa neito haluaa mitään yli 15 vuotta vanhempaa miestä kumppanikseen.
        Vaikken tiedä arvon neidon ikää, niin varmana on mua yli 15 vuotta nuorempi.
        Mä uskon, että tälle neidolle on olemassa juuri häntä varten suunniteltu mies, joka on mua nuorempi ja komeampi.

        No ota sä tämä neitonen, sä oot mua nuorempi ja satavarmasti 1000 kertaa mua komeampi jannu ja sä osaat paremmin hommat naisten kassa siis miten naista pidetään tyytyväisenä, kuten romantiikka ym, jutut joista naiset tykkään.
        Mä oon tällanen köntys, et en hansaa oikeen naisten kanssa olemisen taidon.
        Lykkyä pyttyy sulle, ota toi nainen, ettei sitä vie joku hunsvotti.

        Sanonpa pari valittua sanaa tämmöisenä kahden tyttären iskänä, täällä jaellaan nuoria naisia 'jannuille' pantavaksi vain minun kuolleen ruumiini ylitse. Sinulla, minulla, saati muillakaan ei ole tuohon tyttöön koskemista, onko selvä?


      • KokkolanYksinäinen
        talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Sanonpa pari valittua sanaa tämmöisenä kahden tyttären iskänä, täällä jaellaan nuoria naisia 'jannuille' pantavaksi vain minun kuolleen ruumiini ylitse. Sinulla, minulla, saati muillakaan ei ole tuohon tyttöön koskemista, onko selvä?

        On se hyvä, että kaltaisiasi jämptejä miehiä on ja heitä soisi olevan enemmänkin.
        Sinulla ei ole mitään pelkoa, en koskisin tuohon naiseen pitkällä tikullakaan, enkä muuten muihinkaan naisiin.
        Olen jo menettänyt mielenkiinnon naisia kohtaan, kun tässä on totuttu elämään yksikseen ja nainen sekoittaisi elämäni aivan liikaa, että olen katsonut parhaaksi elää ilman naisia ja keskittyä muihin harrastuksiin.
        Ilman naistakin pärjää vallan hyvin ja saa elää elämää juuri niin, kuin on tottunut elämään vapaaherrana vapaana kaikesta.
        Pidähän tyttäristäsi hyvä huoli, etteivät he joudu kenenkään hyväksikäyttäjän uhreiksi.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ja arvaa, mikä siinä tilanteessa oli kaikkein nolointa? Mun olisi pitänyt saada se kakkupala seuraavaksi, eli kukaan ei olisi edes voinut tarjota mulle paikkaansa. Mua kyllä hävetti poistua sieltä kyyneleet silmissä, mutta myöhemmin tajusin niiden naisten mokanneen itsensä ihan täysin...

        Joskus kun on auttanut vanhaa mummoa tai ukkia ottamaan tuotteen ylähyllyltä tai löytämään hukassa olevan ostoksen, niin itsellekin on tullut siitä tosi hyvä mieli...

        Arielille:
        Muistatkos sä tumman, komean poitsun,
        jonka päälle sä langetit loitsun?
        Hullaantumaan sait silmiisi vihreisiin
        ja hiuksiisi punaisiin kihariin.
        Mä susta unelmoin edelleen,
        ja siksi tään runon rustaan ja teen.
        Sä veit jalat alta ja hurmasit mut,
        jos mä kerran vielä saan syliini sut.
        Paikka sydämessä on tarjolla..


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Ja arvaa, mikä siinä tilanteessa oli kaikkein nolointa? Mun olisi pitänyt saada se kakkupala seuraavaksi, eli kukaan ei olisi edes voinut tarjota mulle paikkaansa. Mua kyllä hävetti poistua sieltä kyyneleet silmissä, mutta myöhemmin tajusin niiden naisten mokanneen itsensä ihan täysin...

        Joskus kun on auttanut vanhaa mummoa tai ukkia ottamaan tuotteen ylähyllyltä tai löytämään hukassa olevan ostoksen, niin itsellekin on tullut siitä tosi hyvä mieli...

        Enkös mä ookki muru sillai snadisti parempi? ;)
        'Mä tunnen lovee kun tsiigailen sun kiinteetä povee...' Enempii mä en viitti sit duunis funtsii ku toi mensalainen on nii herkkis innostuun... ;)


      • KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Täh, mulla ei kuule taida olla mahiksia tuohon neitoon, jos vielä on opiskelija. Meillähän on ikäeroakin aivan liian paljon, että ei oikein ole edes oikeudenmukaista tuota arvon neitoa kohtaan.
        Ikäerohan ei minua niin haittaa, mut täytyy ajatella vähän naistakin.
        Tuskinpa neito haluaa mitään yli 15 vuotta vanhempaa miestä kumppanikseen.
        Vaikken tiedä arvon neidon ikää, niin varmana on mua yli 15 vuotta nuorempi.
        Mä uskon, että tälle neidolle on olemassa juuri häntä varten suunniteltu mies, joka on mua nuorempi ja komeampi.

        No ota sä tämä neitonen, sä oot mua nuorempi ja satavarmasti 1000 kertaa mua komeampi jannu ja sä osaat paremmin hommat naisten kassa siis miten naista pidetään tyytyväisenä, kuten romantiikka ym, jutut joista naiset tykkään.
        Mä oon tällanen köntys, et en hansaa oikeen naisten kanssa olemisen taidon.
        Lykkyä pyttyy sulle, ota toi nainen, ettei sitä vie joku hunsvotti.

        Hittolainen sentään kuinka meitsi näkee nyt punaista :-/ Sälli tarjoaa täällä toisen miehen rakasta kuin viestikapulaa eteenpäin.. :-O


      • artagnan kirjoitti:

        Enkös mä ookki muru sillai snadisti parempi? ;)
        'Mä tunnen lovee kun tsiigailen sun kiinteetä povee...' Enempii mä en viitti sit duunis funtsii ku toi mensalainen on nii herkkis innostuun... ;)

        No meitsillä runosuoni nyt hiukkasen takkuaa kun tulee mieleen vaan kisuli-pisuli-tisuli.. ;-D


      • KokkolanYksinäinen

        Talvisia_mietteitä, puutu nyt perskules asiaan. Sun suojelemaan naista yritetään vikitellä! Herää pasuuna unesta!!!


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsillä runosuoni nyt hiukkasen takkuaa kun tulee mieleen vaan kisuli-pisuli-tisuli.. ;-D

        Ai et ois mageeta lähtee duunin jälkeen biitsiin ja mukaan sit pullo kuoharii. Sä kyl joutuisit jäämään himaan ku mä noutaisin Arielin messiin et sori... ;)


      • talvisia_mietteitä
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Talvisia_mietteitä, puutu nyt perskules asiaan. Sun suojelemaan naista yritetään vikitellä! Herää pasuuna unesta!!!

        Noh, käsittääkseni nuoret ovat tuttavia keskenään. Mitäpä semmoisiin suhteisiin puuttumaan:)


      • KokkolanYksinäinen
        talvisia_mietteitä kirjoitti:

        Noh, käsittääkseni nuoret ovat tuttavia keskenään. Mitäpä semmoisiin suhteisiin puuttumaan:)

        Ne on niitä sisäpiirin juttuja....


      • varma_tieto
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Täh, mulla ei kuule taida olla mahiksia tuohon neitoon, jos vielä on opiskelija. Meillähän on ikäeroakin aivan liian paljon, että ei oikein ole edes oikeudenmukaista tuota arvon neitoa kohtaan.
        Ikäerohan ei minua niin haittaa, mut täytyy ajatella vähän naistakin.
        Tuskinpa neito haluaa mitään yli 15 vuotta vanhempaa miestä kumppanikseen.
        Vaikken tiedä arvon neidon ikää, niin varmana on mua yli 15 vuotta nuorempi.
        Mä uskon, että tälle neidolle on olemassa juuri häntä varten suunniteltu mies, joka on mua nuorempi ja komeampi.

        No ota sä tämä neitonen, sä oot mua nuorempi ja satavarmasti 1000 kertaa mua komeampi jannu ja sä osaat paremmin hommat naisten kassa siis miten naista pidetään tyytyväisenä, kuten romantiikka ym, jutut joista naiset tykkään.
        Mä oon tällanen köntys, et en hansaa oikeen naisten kanssa olemisen taidon.
        Lykkyä pyttyy sulle, ota toi nainen, ettei sitä vie joku hunsvotti.

        21-22 ikäinen se on. Kuva vilahti palstalla joku aika sitten.


      • KokkolanYksinäinen
        varma_tieto kirjoitti:

        21-22 ikäinen se on. Kuva vilahti palstalla joku aika sitten.

        Onhan se kuva edelleen. Tuo uimarinuorukainen on vielä nuori sälli, joten sillä on kyllä ihan mahdollisuudet tuohon neitoon ja kun on vielä neidon kanssa tuttuja, niin mikäs siinä.
        Palstan rekatut naiset on muutenkin niin nuoria, että tällaisten vähän iäkkäämpien kandee ne heti unoshtaa.


      • kerro_paikka
        KokkolanYksinäinen kirjoitti:

        Onhan se kuva edelleen. Tuo uimarinuorukainen on vielä nuori sälli, joten sillä on kyllä ihan mahdollisuudet tuohon neitoon ja kun on vielä neidon kanssa tuttuja, niin mikäs siinä.
        Palstan rekatut naiset on muutenkin niin nuoria, että tällaisten vähän iäkkäämpien kandee ne heti unoshtaa.

        Mistä löytyy? Ylläpito poisti neitokaisen kuvan sen verran sukkelaan että tokko sitä täällä enään on?


      • kerro_paikka kirjoitti:

        Mistä löytyy? Ylläpito poisti neitokaisen kuvan sen verran sukkelaan että tokko sitä täällä enään on?

        Ei löydy, eikä tarvi löytyä! Ootteko te jotku ihmiset menettäneet järkenne?
        On ihan rikollista että yleensäkään kenenkään kuvia on levitelty ja toiseks, antakaa ny herranen aika ihmisen olla rauhassa. Heti ku hän vähän kirjottelee, nii samantien alkaa tuo hyeenalauman kuolaaminen. Ei se teitä huoli kumminkaa, joten paljon parempi ku lopetatte tuon ahistelemisen.

        (Ei pitäny tähän enää kirjottaa mitään, mut en vaa voi enää olla hiljaa..niin typerää touhua!)


      • KokkolanYksinäinen
        kerro_paikka kirjoitti:

        Mistä löytyy? Ylläpito poisti neitokaisen kuvan sen verran sukkelaan että tokko sitä täällä enään on?

        Täh, mitä tuollaisia kyselet. En ole kuvaa koskaan nähnyt, eikä kiinnosta.
        Jokohan tämä viestimaraton on aika päättää, kyllä!


      • JollakullaOnVieläAivot
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei löydy, eikä tarvi löytyä! Ootteko te jotku ihmiset menettäneet järkenne?
        On ihan rikollista että yleensäkään kenenkään kuvia on levitelty ja toiseks, antakaa ny herranen aika ihmisen olla rauhassa. Heti ku hän vähän kirjottelee, nii samantien alkaa tuo hyeenalauman kuolaaminen. Ei se teitä huoli kumminkaa, joten paljon parempi ku lopetatte tuon ahistelemisen.

        (Ei pitäny tähän enää kirjottaa mitään, mut en vaa voi enää olla hiljaa..niin typerää touhua!)

        Vihdoinkin täältä p*skasta löytyi järjen sana!


    • 0uluntieltä

      Haistakaa paska, hah!...

      • kivamuuttaa

        Onko Kivelä muuttannu ouluntielle?HÄH!


      • KokkolanYksinäinen

        Sillä on kivi kurkussa, kun on noin paha olo.
        Kannattaa yskästä kivi ulos kurkusta!


    • Bergele

      Kokkola on yksinäisten ihmisten umpio.💩💩💩💩💩

      • KokkolanYksinäinen

        Kohta avautuu umpio avannoksi, kun tästä lähdetään polkemaan koti Ruotsia. Viimestään laivaväylällä edessä on laaja avanto. Suunta siis kohti sitä!


    • Kokkola-

      Sinulle valehdellaan. Se historia mitä sinulle opetetaan on pelkkää valetta. Kova väite? Kerrottiinko sinulle koulussa tämä?

      Käräjillä 1646 julistettiin: Jokainen suomalainen, joka ei tahdo oppia ruotsia, käydä kirkossa, käräjillä ja kokouksissa ja kaikin tavoin olla esivallalle kuuliainen ja tottelevainen pappisviranomaisille sekä hurskas ja lempeä ruotsalaisille, samaten kuin maan ja valtakunnan muut asukkaat, sen koti on poltettava, talonkirja tehtävä mitättömäksi ja on hän jokaisen ruotsalaisen edessä henkipatto...

      Hups? Eikö? Hmmm. Minäkin muistan opetuksen hieman toisin tuolta peruskoulusta, jonka tarkoitus on iskostaa eliitin ajatukset kansaan - siis eikun - valmistaa kansalaiset yhteiskuntaan ja työhön. Mutta entäpä tämä?

      Kolmannes suomalaisista kuoli sotiessaan Ruotsin puolesta vierailla mailla.

      Näin tapahtui vuosien 1600-1700 välisenä aikana, jolloin Suomen väkiluku oli runsaat 300 000 ja suomalaisia miehiä kaatui arvioiden mukaan ruotsalaisten puolesta 100 000 - 120 000.

      No mutta ei mutta hei, ei tällaisia saa tarinoida. Sitäkään ei saa sanoa, että Suomessa on joukkohautoja, joita museovirasto ei anna kaivaa ja tutkia tai sitä, että Suomessa aktiivisesti häivytetään historiaa.

      Ruotsista ei puhuta totta, ruotsalaisten ristiretket Suomeen olivat hirvittäviä. Lallin kirvesmurhaksi ristitty tapahtuma oli sissisotaa valloittajia vastaan, kyseessä ei ollut yksittäistapaus vaan maan tapa.

      Ruotsin vallan aikana suomalaista nostoväkeä on käytetty käytännössä kaikissa Ruotsin sodissa keski-eurooppaa myöden ja rahat on aina kannettu rosvoretkistä Tuhkolmaan.

      Oletko koskaan ajatellut minkä takia Ruotsi on Suomea rikkaampi? Tästä syystä! Suomi oli Ruotsin alusmaa, siirtomaa, jonka pojat tapettiin Ruotsin sodissa Ruotsin kuninkaan rikastuttamiseksi.

      Tosiasiassa Ruotsi on meille velkaa 600 vuoden ajalta aika paljon, mutta eliitti on tästä hiljaa kuin hiiri sukassa ja höpisee pehmeitä siitä miten Suomi kuuluu länsimaiseen arvoyhteisöön, jonka nimissä meitä tapettiin, raiskattiin, poltettiin ja tapatettiin vuosisatoja. Tämä totuus halutaan haudata ja omaksua valloittajien historiankirjoitus.

      Suomalaisten kapinoissa Ruotsin kruunua vastaan tapettiin hurjasti väkeä. Kerran tai pari tapettiin ainakin 10% väestöstä kapinan takia. Kannattaa pysähtyä hetkeksi tämänkin luvun ääreen. He olivat suomalaisia sankareita, jotka taistelivat kohtuutonta kruunua vastaan, perheen, kodin ja isänmaan puolesta, mutta myös naisia ja lapsia.

      Onko siis pakkoruotsi mitään muuta kuin edelleen jatkuvaa kulttuuri-imperialismia ja kenen puolella kaikissa yllämainituissa verilöylyissä mahtoi ja mahtaa olla se porukka, joka on sitä mieltä, että tätä totuutta ei saa kertoa? Kun tänään kävin kuvan patsaan luona, jonka nimi on hakkapeliittain kotiinpaluu, mietin, kuinka harva pääsi kotiin.

      Kun tänään kävin kuvan patsaan luona mietin, miten kenelläkään on otsaa, julkeutta ja röyhkeyttä valehdella tässä määrin Suomen kansalle. Kun tänään kävin kuvan patsaan alla, mietin, miksi pieni vähemmistö omistaa kolmasosan Suomen varallisuudesta ja minkä takia kaikki ovat aina Ruotsia, Viroa, USA:ta ja NATO:a myöten valmiita kuolemaan viimeiseen suomalaiseen.

      Mietin myös sitä, miksi suomalaisten päättäjien, kuten Cai-Göran Alexander Stubbin ja Carl Haglundin mielestä NATO on loistava idea ja sitäkin, onko Suomi jälleen tai edelleen länsimaisten imperialistien siirtomaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe