Onko Leksaa näkynyt?

Kemin akkunassa on sensori alkanut poistamaan paljon juttuja. Kokeillaan saako tällä kirjoitelaa ja samalla Leksaa etitään.

38

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoYlenpotkima

      Turun seudulla ja Perämeren paikkeilla on nyt eniten Influenssaa,Iltasanomassa kartta.

      • Leksat ja Eekoot on sitten varmaan hetekassa nukkumassa sitten. Rtkiivät ja räkä vuotaa.


      • aitoYlenpotkima

        Putinkin on kipeänä.Luultavasti influenssassa.


      • aitoYlenpotkima
        aitoYlenpotkima kirjoitti:

        Putinkin on kipeänä.Luultavasti influenssassa.

        Putinin on edellisen kerran myönnetty olleen flunssassa vuonna 2013, tuolloin hän syytti matkustelun altistaneen hänet liikaa viilentäville ilmastointilaitteille. Vuonna 2012 Putinin kerrottiin parantelevan vanhaa ”urheiluvammaansa”. Silloin spekuloitiin, oliko Putin loukannut itseään, kun hän oli suorittanut yhden tunnetuista julkisuustempuistaan lentämällä yhdessä muuttavien hanhien kanssa moottoroidulla riippuliitimellä.


    • aitoYlenpotkima

      Suomea lähestyy joku kylmyyden pyörre Siperiasta.(Iltasanoman lööppi) kaupoissa.

    • EEKOO11

      Eipä ole Leksaa näkynyt eikä taija näkyä minuakkaan tämmösessä höpötysakkunassa. Pitäkää tunkkinne!

      • aitoYlenpotkima

        On tyyni nyt ei tuule nyt ja tuulikin on tyyntynyt Perämeren Kemissä.


    • Montakohan mitalia saapi Suomi tänään? Näyttää olevan suomalaisten keli tänään joka lajissa.

      • aitoYlenpotkima

        Terviisiä.


    • Tulihan se mitalli taas! Kohta ei jaksa laskea kun niitä on jo niin monta.

      • aitoYlenpotkima

        Vielä laskettavissa sahamiehen yhden käden sormilla.


    • Kaisan keskittyminen löystyy kun 4 laukausta on ampunu. Sama aina.

    • catman1

      Moro Lumperi, ei oo mulla Leksasta havaintoja. Nykyään kommentoin välillä kiekkokierroksen tapahtumia "kävelykadulla", oon ollu siellä myös usein silloin, kun radio ylenykköseltä tulee Muistojen bulevardi.P.S. "Tönö" on kans ollut väliin kävelykadulla hokkikierrosten aikaan.t. ent catman.;)

      • Terve! Teitähän on täällä joka paikassa. Ainokin oli urheilusivulla. Tekis joku hyvän alotuksen chattisivulle niin löytäs moni varmaan sinne. Sano kollille terviisiä.


      • aitoYlenpotkima

        Se kävelykatu vaatii kirjautumisen ja sähköpostin jota minulla ei ole enkä oikeastaan halua. Tänne pääsee ilman kirjautumisia ja sähköposteja.


      • aitoYlenpotkima kirjoitti:

        Se kävelykatu vaatii kirjautumisen ja sähköpostin jota minulla ei ole enkä oikeastaan halua. Tänne pääsee ilman kirjautumisia ja sähköposteja.

        Sitä sähköpostia ei ole pakko tehä omalla nimellä. Meiliboxi.fi on hyvä.


    • EEKOO11

      Tässä vaan sensorille hommia järjestelen jotta saa poistaa tämänkin viestin. kiitos jo etukätteen!

      • Hetikö sensori näkkee sinun nikin niin poistaa. 2 mitallia tuli tännäänkun.


    • EEKOO11

      Siinäpä poistelkoon. Jottain hommia sensorillekkin!!!!

      • Pittää olla positiivinen niinku akun negatiivisen kengän vastine.


    • EEKOO11

      Mittään asiatonta en ole kirjoittanut kun vertaa moniin muihin kirjoituksiin. Nikkia en kuiteskaan vaiha jos se aiheuttaa ärtymystä.

      • Laita kuva niinku minullakin on. Enkö ookki komia mies?


      • Et sinä etkä minäkään osata ees kirjotella asiattomuuksia.


      • aitoYlenpotkima

        Onko nahkapuku?


      • aitoYlenpotkima kirjoitti:

        Onko nahkapuku?

        Daduoindeja on nahkapuku täynnä.😂😂😂😂


      • aitoYlenpotkima
        LumperinA kirjoitti:

        Daduoindeja on nahkapuku täynnä.😂😂😂😂

        Liekö
        Janin ja kumppanien mieleen.Ainakin on hyvin istuva.


      • aitoYlenpotkima kirjoitti:

        Liekö
        Janin ja kumppanien mieleen.Ainakin on hyvin istuva.

        Housut pitäs näkyä niin voisivat tykätäkkin.😂


    • aitoYlenpotkima

      Aika pysähtynyt eilen puolenpäivän aikaan

    • aitoYlenpotkima

      Pienentyy mun ympär' elon piiri; aika seisoo, nukkuu tuuliviiri

      • catman1

        Toivottavasti eivät "potki" Ylenpotkimaa Kainuun Eino Leino seurasta, jos siihen kuuluu.:-)))))


      • aitoYlenpotkima

        Oliko viesti Einsteinin suhteellisuusteorian vastainen kun poistettiin?Ajan kulkuahan se koski.


      • catcommander

        Näyttää olevan tallella sun "ajankulkukommentti"..on vaan seonnut tuo kronologinen kommenttien järjestys...mahtaako joku musta aukko imutella lähellä liikaa?:-)


      • ehtaYlenpotkima
        catcommander kirjoitti:

        Näyttää olevan tallella sun "ajankulkukommentti"..on vaan seonnut tuo kronologinen kommenttien järjestys...mahtaako joku musta aukko imutella lähellä liikaa?:-)

        Se kommentti oli että aika juoksee taas.


      • ehtaYlenpotkima
        ehtaYlenpotkima kirjoitti:

        Se kommentti oli että aika juoksee taas.

        Tuli taas uusi kaima


    • aitoYlenpotkima

      Eilinen ajan pysähtyminen on ehkä selitettävissä Einsteinin suhteellisuusteorialla.Kun eilen matkustin valonnopeudella akkunasta toiseen.Kaksosparadoksi
      Ajan suhteellisuutta kuvataan usein kaksosilla, joista toinen lähtee raketilla matkalle monen valovuoden päähän ja toinen jää Maahan.
      Toinen kaksosista matkaa melkein valon nopeudella. Kuten aiemmin jo selvisi, sillä kaksosella, joka matkaa kovalla nopeudella, aika kuluu hitammin kuin sillä, joka on ”paikoillaan” Maassa.
      Koska raketissa matkaavan kaksosen aika kuluu hitaammin, hän myös vanhenee hitaammin. Itse asiassa raketissa oleva kaksonen on Maahan palatessaan monta vuotta nuorempi kuin kaksosensa.

    • ehtaYlenpotkima

      Koreaa luistelua tv;ssä nyt

    • joenkastama

      Montako puolta siinä joessa on?

      • catman

        Joessa on Turunpuoli ja Åbonpuoli, kait.:-)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe