Minulla on ystäväpiirissä tumma mies josta en ota selvää mitkä hänen mietteensä minua kohtaan ovat.Väliin antaa ymmärtää olevansa valmis vaikkapa seurustelusuhteeseen ,sitten katoaa taas joksikin aikaa kunnes ilmestyy muina miehinä maisemiin.No,flirtti on kyllä molemmin puolista enkä siinä toiseksi jää.Mutta,mutta mikä on lopputulos?
Taikalle kysymys
5
330
Vastaukset
- Taikalle
Kumpivoittaa
No nyt tulee jännää. Kysyit, mikä on lopputulos? Tämä mieshän on todellakin flirttailun mestari, mutta nyt hän on löytänyt todellisen vastuksen, sinut. Hän tykkää pienestä silmäpelistä kanssasi ja haastaa sinut tuontuosta kisaamaan. Huumoria ei väliltänne puutu, mutta kyllä hänestä löytyy myös se vakavempi puoli. Älä ole huolissaan, hän "kesyttää" sinua tämän kevään aikaan ja nappaa sinut omakseen tuossa kesän kynnyksellä :) teille tulee vauhdikas kesä!
T. Taika Kumpivoittaa
No nyt tulee jännää. Kysyit, mikä on lopputulos? Tämä mieshän on todellakin flirttailun mestari, mutta nyt hän on löytänyt todellisen vastuksen, sinut. Hän tykkää pienestä silmäpelistä kanssasi ja haastaa sinut tuontuosta kisaamaan. Huumoria ei väliltänne puutu, mutta kyllä hänestä löytyy myös se vakavempi puoli. Älä ole huolissaan, hän "kesyttää" sinua tämän kevään aikaan ja nappaa sinut omakseen tuossa kesän kynnyksellä :) teille tulee vauhdikas kesä!
T. Taika- Kumpivoittaa
Tämä meni kyllä ihan perseelleen!Mies muutti ennen kesää toiselle paikkakunnalle enkä ole sen jälkeen hänestä kuulluut mitään.
- Kumpivoittaa
Nyt kuulin,että oli kesällä mennyt naimisiin ja morsian en ollut minä!
- Etvai
No syytön minä siihen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501060
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89837
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703