Minulla on ystäväpiirissä tumma mies josta en ota selvää mitkä hänen mietteensä minua kohtaan ovat.Väliin antaa ymmärtää olevansa valmis vaikkapa seurustelusuhteeseen ,sitten katoaa taas joksikin aikaa kunnes ilmestyy muina miehinä maisemiin.No,flirtti on kyllä molemmin puolista enkä siinä toiseksi jää.Mutta,mutta mikä on lopputulos?
Taikalle kysymys
5
333
Vastaukset
- Taikalle
Kumpivoittaa
No nyt tulee jännää. Kysyit, mikä on lopputulos? Tämä mieshän on todellakin flirttailun mestari, mutta nyt hän on löytänyt todellisen vastuksen, sinut. Hän tykkää pienestä silmäpelistä kanssasi ja haastaa sinut tuontuosta kisaamaan. Huumoria ei väliltänne puutu, mutta kyllä hänestä löytyy myös se vakavempi puoli. Älä ole huolissaan, hän "kesyttää" sinua tämän kevään aikaan ja nappaa sinut omakseen tuossa kesän kynnyksellä :) teille tulee vauhdikas kesä!
T. Taika Kumpivoittaa
No nyt tulee jännää. Kysyit, mikä on lopputulos? Tämä mieshän on todellakin flirttailun mestari, mutta nyt hän on löytänyt todellisen vastuksen, sinut. Hän tykkää pienestä silmäpelistä kanssasi ja haastaa sinut tuontuosta kisaamaan. Huumoria ei väliltänne puutu, mutta kyllä hänestä löytyy myös se vakavempi puoli. Älä ole huolissaan, hän "kesyttää" sinua tämän kevään aikaan ja nappaa sinut omakseen tuossa kesän kynnyksellä :) teille tulee vauhdikas kesä!
T. Taika- Kumpivoittaa
Tämä meni kyllä ihan perseelleen!Mies muutti ennen kesää toiselle paikkakunnalle enkä ole sen jälkeen hänestä kuulluut mitään.
- Kumpivoittaa
Nyt kuulin,että oli kesällä mennyt naimisiin ja morsian en ollut minä!
- Etvai
No syytön minä siihen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938