Waterfront Suites Phuket by Centara

Lomakuumettajo

Onkos palstalla ketään joka olisi kyseisessä huoneistohotellissa ollut?
Matka onko varattu loppuvuoteen ja ihan ok majoitukselta näyttää. Mutta jos olisi antaa vinkkejä alueen ravintoloista (onko mitään aamupala paikkaa?). Ja muutenkin kaikenlaiset kokemukset Katolista sekä hotellista on tervetulleita. Kiitos.

10

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NjetKommentaarii

      Kokemuksia Katolista?

      Mitä mahdat tarkoittaa, siis kokemuksia Katoysta?

      No niitä löytyy ainakin Hua Hin puolelta.

      • rintarottingillakylälle

        Phuketin katoy tilanne on hyvä, riittää kaikille rysille ja tsuhnille.


      • Niin, tarkoittaisikohan aloittaja ennemmin kysyä kokemuksia Karonista, eli rannasta (alueesta) missä tuo kyseinen hotelli sijaitsee.


    • rotatmenköötmertentaa

      Palkkaa se leidari vääntämään sulle aamiaiset. Moni jolla on varaa asua vesilinnassa, palkkaa kokin, sitä en ole kysynyt, tuleeko se nussittavaksi ?

    • OluellaHöystäen

      Joka Jumalan aamiaispaikkaa en ole testannut, mutta jos on massakausi edessä, saat 20 kg (Kaikki poskiin ja vatsaan) 2vk reissusella kevyesti. Kaurapuuroa et toki löydä, Katan Centarassa sitä toki on silloin, kun hotelliin tulee varakkaampi venäläisryhmä.

      Niillä on varaa tilata spesiaalisapuskat, jotka syötetään kaikille aamiaisella.

      • VelliäKöyhille

        Varakkaille Puuroo, vedä hanskaas.


      • vedämakkaraaJaMUNAA
        VelliäKöyhille kirjoitti:

        Varakkaille Puuroo, vedä hanskaas.

        Pääministeri Harri Holkerin sanoin, herrain herkku, köyhän paheksuma pakkomättö, silakka ja kaurapuuro. Tyhjäpäinen köyhällistä ihmettelee kolestroliarvojaan ja mättävinään "hienoa safkaa" tappaen itsensä.


    • useinkinkeitellyt

      Kyllä kaupoista kauraryynejä puuroon löytyy Thaimaassakin. Hinnat vaan liki Suomen tasolla.

    • Kysyväsaatiedon

      Phuketin asioista kannattaa kysyä Aviomiesseltä, hänellä on loitojahti ja loistohuvila siellä, joten varmasti tietää kaiken tietämisen arvoisen sieltä.
      Ei kun rohkeasti kyselemään.

    • KopeekallaLattialla

      Kus kulkket, kelt käs käyb, Aviomiesseltä suulakin ko sainna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe