Onkos palstalla ketään joka olisi kyseisessä huoneistohotellissa ollut?
Matka onko varattu loppuvuoteen ja ihan ok majoitukselta näyttää. Mutta jos olisi antaa vinkkejä alueen ravintoloista (onko mitään aamupala paikkaa?). Ja muutenkin kaikenlaiset kokemukset Katolista sekä hotellista on tervetulleita. Kiitos.
Waterfront Suites Phuket by Centara
10
588
Vastaukset
- NjetKommentaarii
Kokemuksia Katolista?
Mitä mahdat tarkoittaa, siis kokemuksia Katoysta?
No niitä löytyy ainakin Hua Hin puolelta.- rintarottingillakylälle
Phuketin katoy tilanne on hyvä, riittää kaikille rysille ja tsuhnille.
Niin, tarkoittaisikohan aloittaja ennemmin kysyä kokemuksia Karonista, eli rannasta (alueesta) missä tuo kyseinen hotelli sijaitsee.
- rotatmenköötmertentaa
Palkkaa se leidari vääntämään sulle aamiaiset. Moni jolla on varaa asua vesilinnassa, palkkaa kokin, sitä en ole kysynyt, tuleeko se nussittavaksi ?
- OluellaHöystäen
Joka Jumalan aamiaispaikkaa en ole testannut, mutta jos on massakausi edessä, saat 20 kg (Kaikki poskiin ja vatsaan) 2vk reissusella kevyesti. Kaurapuuroa et toki löydä, Katan Centarassa sitä toki on silloin, kun hotelliin tulee varakkaampi venäläisryhmä.
Niillä on varaa tilata spesiaalisapuskat, jotka syötetään kaikille aamiaisella.- VelliäKöyhille
Varakkaille Puuroo, vedä hanskaas.
- vedämakkaraaJaMUNAA
VelliäKöyhille kirjoitti:
Varakkaille Puuroo, vedä hanskaas.
Pääministeri Harri Holkerin sanoin, herrain herkku, köyhän paheksuma pakkomättö, silakka ja kaurapuuro. Tyhjäpäinen köyhällistä ihmettelee kolestroliarvojaan ja mättävinään "hienoa safkaa" tappaen itsensä.
- useinkinkeitellyt
Kyllä kaupoista kauraryynejä puuroon löytyy Thaimaassakin. Hinnat vaan liki Suomen tasolla.
- Kysyväsaatiedon
Phuketin asioista kannattaa kysyä Aviomiesseltä, hänellä on loitojahti ja loistohuvila siellä, joten varmasti tietää kaiken tietämisen arvoisen sieltä.
Ei kun rohkeasti kyselemään. - KopeekallaLattialla
Kus kulkket, kelt käs käyb, Aviomiesseltä suulakin ko sainna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437