Oikein hyvälle näkijälle

itkuajaahdistusta

Olen eräs jolle ei tapahdu koskaan mitään hyvää, mutta kaikkea pahaa kylläkin. Olen yksinäinen, en löydä sopivaa/inspiroivaa/kannustavaa seuraa mistään, saati sitten rakkautta keltään. Työtönkin olen, välillä se on kivaa kun saa tehdä omia juttuja, mutta koska olen köyhä niin työttömyys ahdistaa ja hävettää kyllä. Iloa saan ainoastaan harrastuksista, mutta joskus tuntuu että pakenen niihin vain yksinäisyyttä ja pahaa oloa, mikä on kuitenkin taustalla koko ajan. Perhe on aika karsee myös, tuottaa vaan surua ja murheita..Tämä alamäki on kestänyt jo vuosia enkä osaa enää edes haaveilla että joskus asiat paranisivat...mutta tyhmä mikä tyhmä, kysyn silti niitä samoja asioita...näkyykö parannusta elämään, työtä, rakkautta tai jotain muuta hyvää...?

2

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkuajaahdistusta

No mutta, koen kysymystäsi lukiessa, että olet jo antanut elämällesi periksi. Ei näin, älä tyydy enää tuohon ajatusmalliin, vaan nyt repäiset itsesi irti tuosta murheenalhosta ja keräät viimeisetkin rohkeuden rippeet kämmenelle ja alat elää sellaista elämää, mistä todella tulet onnelliseksi. Ei kukaan voi taikoa meihin onnellisuutta, vaan se täytyy meidän itse löytää. Aluksi ihan pienistä arkisista asioista ja pikkuhiljaa muutat ajatus- ja tekotapoja siihen suuntaan, missä näet edes pienen hitusen onnea. Ja onhan sulla jo se perhe, ei kait se ole niin karsee, vaan he ovat niitä läheisiä, jotka kiemurtelee siinä samassa " liemessä" peläten, että mitään uutta ja mahtavaa ei todellakaan tapahdu. Ole sinä se ensimmäinen, joka yllättää koko perheen keksimällä lähitulevaan jotain uutta... ;)

T. Taika

• itkuajaahdistusta

kukaan ei voi sanoa ettenkö olisi yrittänyt, mutta yhtä monta kertaa olen epäonnistunut.."perhe" saa mun puolesta olla, kuhan pysyvät kaukana minusta...en kaipaa jarruja enkä riippoja..enkä voi edes valehdella että "rakastaisin" ketään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      45
      5513
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      298
      5332
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      72
      4577
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2465
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      48
      1900
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      31
      1858
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      26
      1800
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1792
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      81
      1735
    10. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      1
      1648
    Aihe