Toteutuuko toiveeni saada perhe vielä saman pöydän alle:) jos asia sinulle näytetään??
Löydänkö kumppanin joka yhdistää perheeni jälleen kasaan? Vai onko minut tarkoitettu kulkemaan yksin loppuelämäni? On ollut/tapahtunut kaikenlaista:( minusta itsestäni riippumattomista syistä. Olisin onnellinen jos asiat kääntyisi vihdoinkin hyvin/Happy end<3
Taika asia joka on minulle tärkeä
3
124
Vastaukset
Toivonkipinäelää
Hei, ei perhettä pöydän alle, vaan sen ympärille:) ja asiathan on jo alkaneet kääntyä parempaan, oletko huomannut? Ja et ole yksin sä ystäväin, on taho ( sosiaalipuoli) joka kasaa perhettänne yhteen. Vaikeudet alkaa olla jo taakse jäänyttä elämää. Tiedän, että on tapahtunut kaikenlaista pahaa ja sinä olet mennyt virran mukana. Nyt pyyhi kyyneleesi ja nosta leukaa ylös, hyviä asioita alkaa tapahtumaan hyvää vauhtia, vihdoinkin sinun sanaan luotetaan :)
T. Taika- Toivonkipinäelää
Palautetta näkemääsi.
Minun elämässäni ei ainakaan vielä näy mitään merkkejä paremmasta? Kaikki asiat junnaavat paikallaan ja elämäni on jatkunut ilman suurempia muutoksia? Haluaisin ymmärtää tarkemmin mitä nuo näkemäsi asiat voisivat olla (niitä hyviä asioita)?Toivonkipinäelää
Näen, että ihmissuhteesi alkaa toipumaan ja sen myötä alkaa myös virrata niitä hyviä asioita elämääsi. Luota ihmisiin, älä enää pakene, sillä vain näin toimimalla saat sen, mistä olet haaveillut. Tee itsellesi aikataulut ( lukujärjestys ) ja noudata itsellesi laatimia asioita pilkun tarkasti. Näin saat arjen rullaamaan ja tulee oikeanlainen järjestys elämään. Sulle on nyt annettu suunta, mitä kohti kulkea :)
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990