No tässäpä tämä.

HuhHuhJaHuh

Ei liene tarve kommentoida tämän enempää mitä tarkoittaa Pattayan rakas ja Pattayan sairas.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Eronneen-Frederikin-73-rietas-seksisafari-Aasiassa-Sangyssa-kolme-naista-kerralla/1128662?_ga=2.120698381.487338049.1496346369-655189408.1436172590

29

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35NumBall

      tyypillinen rattayanpoju, takotako markinarako... todella kuvaavaa... eikö vain resuperse.
      Tuo on todellista rottakaupungin rakkautta...

      • 2010vuodesta

        😨😨😨300🐒🐒🐒


      • 35NumBall

        Eiks se ollut 300 maksullista kaatoa.... 5555 tosi resuperse tämä smurffi


    • NännitPysytyssä

      Namit on Nameja ei Lerpalle eikä Sika Amalia lle

    • lerpanlorut

      No nyt on sitten lerpan tarinoissa Vietnamikin jo Pattayalla. Alkaa olla ahdasta, kun myös Rayong, Bangkok ja Lat Krabang olivat jo ennestään lerpan loitsuissa Pattayalla. Mitähän kaikkea sinne vielä mahtuu?
      Lerppa leipoo yksinäisyydessään tällaisia herjaavia trolliprovoja ja sitten jos Lerppa saa ilkeän vastauksen provoonsa niin Lerppa loukkaantuu ja leipoo lisää trolliprovoja.

      Lerpan elämä on aivan mahtavaa.

      • ThaimaanApajat

        Kanaria on vain välietappi konkarilaulajalle, joka aikoo rakkauden perässä käydä tarkistamassa myös muun muassa Vietnamin ja Thaimaan apajat.


      • 2010vuodesta

        No rakkaat Pattayan ystäväni, missä meidän Thaimaan apajat on, miten olisi Pattaya ?


      • 2010vuodesta
        2010vuodesta kirjoitti:

        No rakkaat Pattayan ystäväni, missä meidän Thaimaan apajat on, miten olisi Pattaya ?

        Ajelehan sillä sun uudella Indianallasi, niin jää vähemmälle nuo tyhjänpuhumiset toisten nimimerkeillä. Sehän sulle tuli jo viikonloppuna lentorahtina Suomesta? Sillä kelpaa päristellä vähän lihavammankin motoristin ja laukkuihin mahtuu juominkeja, joilla saa täytettyä konsernin baarikaapit.

        Tiesitkös muuten että Hua Hinin koelentäjä on paraikaa taas pattajapoi? Vai unohditko jo? Hän tuli hakemaan Bangkokin tullista huonekaluja ja saapui jälleen kerran Pattayalle ystävien luo.

        Nähtäväksi jää, pössytteleekö NumBoltsi tällä kertaa sikareita Walking Streetillä, kuten uutenavuotena.


      • 35NumBall

        Resu resu eihän kysymys ole missä, vaan miten ja ennenkaikkea miksi... Resu vietnam ei ole pattaya mutta kummassakin on samat resujen harrastukset... kyllä halpa beba saa resun sekaisin, on se sitten pattayalla, hanoissa, bangkokissa, hua hinissä, tai vaikka peräseinäjoella, yhteistä kaltaisillesi on se että raha on saannin peruste, resuperse... silloin harvoin kun sitä on , 555555


      • Oikea2010vuodesta
        2010vuodesta kirjoitti:

        Ajelehan sillä sun uudella Indianallasi, niin jää vähemmälle nuo tyhjänpuhumiset toisten nimimerkeillä. Sehän sulle tuli jo viikonloppuna lentorahtina Suomesta? Sillä kelpaa päristellä vähän lihavammankin motoristin ja laukkuihin mahtuu juominkeja, joilla saa täytettyä konsernin baarikaapit.

        Tiesitkös muuten että Hua Hinin koelentäjä on paraikaa taas pattajapoi? Vai unohditko jo? Hän tuli hakemaan Bangkokin tullista huonekaluja ja saapui jälleen kerran Pattayalle ystävien luo.

        Nähtäväksi jää, pössytteleekö NumBoltsi tällä kertaa sikareita Walking Streetillä, kuten uutenavuotena.

        Mitä tarkoittanet toisten nimimerkeillä, eikö täällä kaikilla kirjoittajilla olekaan yhtäläiset vittuiluoikeudet.


      • NumballWalkkarilla
        35NumBall kirjoitti:

        Resu resu eihän kysymys ole missä, vaan miten ja ennenkaikkea miksi... Resu vietnam ei ole pattaya mutta kummassakin on samat resujen harrastukset... kyllä halpa beba saa resun sekaisin, on se sitten pattayalla, hanoissa, bangkokissa, hua hinissä, tai vaikka peräseinäjoella, yhteistä kaltaisillesi on se että raha on saannin peruste, resuperse... silloin harvoin kun sitä on , 555555

        Vietnamilla on oma keskustelusivunsa ja Frederikillä myös.

        Missäpäin Pattayaa olet tällä hetkellä, kalustemies NumBa? Harrastat siis resujen harrastuksia, vai miksi olet Pattayalla?


      • MaijaPeräseinäjoella
        NumballWalkkarilla kirjoitti:

        Vietnamilla on oma keskustelusivunsa ja Frederikillä myös.

        Missäpäin Pattayaa olet tällä hetkellä, kalustemies NumBa? Harrastat siis resujen harrastuksia, vai miksi olet Pattayalla?

        On myös oma keskustelusivu mielenterveyspuolella henkilöille jotka lyövät vetoa paniikkihäiriön ollessa päällä luvaten syödä omat pallinsa ja sitten luikkivat pulkkamäkeen.


      • 35NumBall
        NumballWalkkarilla kirjoitti:

        Vietnamilla on oma keskustelusivunsa ja Frederikillä myös.

        Missäpäin Pattayaa olet tällä hetkellä, kalustemies NumBa? Harrastat siis resujen harrastuksia, vai miksi olet Pattayalla?

        No mene resu niihin sitten kirjoittamaan, ja ei reppana en harrasta maksullisia... siis en harrasta resujen hommia... reppana.


      • 35NumBall

        Tiedätkö resu millaiset paperit on pohjoisen miehellä, minä en tiedä...mutta tiedän millaiset minulla on vuoden re-entry extension of stay thailand, passi menee vanhaksi vuoden lopussa pitää hakea sitä ennen lähetystöstä uusi, tiedätkö minulla on moisia leimoja jo passissa useita, joten viimeistä "sivua" ns. vietiin.... Tiedätkö edes millaisia papereita sinulla on, jos et kysy sinua hoitavalta lääkäriltä se kyllä kertoo... Tiedätkö nuo ystäväsi "Spiderman ja Peter Parker, tai Superman ja Clark Kent. " ole minulle kovinkaan tuttuja muutakuin jostain 70 luvun jenkkisarjiksista, enkä oikein viitsi katsella tuota marvell paskaa jota on jokainen hollywood tuotanto taynnä kaiketi mennään jo superman jaksossa 56756... olet sinä oikeesti resuperse. Laitoksessasi, mutta nauti siitä...


      • 25Dumblea
        35NumBall kirjoitti:

        No mene resu niihin sitten kirjoittamaan, ja ei reppana en harrasta maksullisia... siis en harrasta resujen hommia... reppana.

        Nimimerkki 35NumBallin sanomaa:
        -Pattayalle matkustetaan vain yhdestä syystä
        -Pattayalla ei ole mitään muuta tekemistä kuin naida halpoja vuokramorsiamia kakkoseen
        -Vain köyhät resut matkustaa Pattayalle
        -Pattayan matkaajilla on vyölaukku, iso maha ja äiti mukana
        -Pattayan turisteilla on huono tai olematon hygienia
        -Maailman eniten rottia rannalla ja huonoin ilmanlaatu

        Johtopäätös: Nimimerkki 35NumBall on TAAS maailman saastepääkaupungissa ison mahansa, äitinsä, vyölaukkunsa ja huonon hygieniansa kanssa paskat housussa ja panee halpoja vuokramorsiamia halvalla ilman kondomia kakkoseen.

        En olisi muuten tiennyt, mutta 35NumBall on itse kertonut nuo asiat.


      • Aviomiess
        35NumBall kirjoitti:

        Tiedätkö resu millaiset paperit on pohjoisen miehellä, minä en tiedä...mutta tiedän millaiset minulla on vuoden re-entry extension of stay thailand, passi menee vanhaksi vuoden lopussa pitää hakea sitä ennen lähetystöstä uusi, tiedätkö minulla on moisia leimoja jo passissa useita, joten viimeistä "sivua" ns. vietiin.... Tiedätkö edes millaisia papereita sinulla on, jos et kysy sinua hoitavalta lääkäriltä se kyllä kertoo... Tiedätkö nuo ystäväsi "Spiderman ja Peter Parker, tai Superman ja Clark Kent. " ole minulle kovinkaan tuttuja muutakuin jostain 70 luvun jenkkisarjiksista, enkä oikein viitsi katsella tuota marvell paskaa jota on jokainen hollywood tuotanto taynnä kaiketi mennään jo superman jaksossa 56756... olet sinä oikeesti resuperse. Laitoksessasi, mutta nauti siitä...

        No mutta heippa, täällä näköjään taas noudatetaan määräystäni ajatella minua.
        Onko joku anonyymipaska taas kiinnostunut mun papereista?

        Osoite on imissä, kyllä, siinä kohtaa missä todetaan perheen kokoonpano ja kotiosoite, sekä eri perheenjäsenten kansalaisuus.

        Oleskelu täällä Thaimaassa on nyt vuosien mittaan muodostunut hieman henkilökohtaisista syistä 30 - 90 vuorokauden mittaisiksi ajanjaksoiksi.

        Koska Dille hinnoittelee ajatuselimensä, en olisi muuten tiennyt, mutta Dille on itse kertonut tahtonsa pistää ne vedonlyöntipottiin ja sitten livahti pulkkamäkeen.


      • 35NumBall
        25Dumblea kirjoitti:

        Nimimerkki 35NumBallin sanomaa:
        -Pattayalle matkustetaan vain yhdestä syystä
        -Pattayalla ei ole mitään muuta tekemistä kuin naida halpoja vuokramorsiamia kakkoseen
        -Vain köyhät resut matkustaa Pattayalle
        -Pattayan matkaajilla on vyölaukku, iso maha ja äiti mukana
        -Pattayan turisteilla on huono tai olematon hygienia
        -Maailman eniten rottia rannalla ja huonoin ilmanlaatu

        Johtopäätös: Nimimerkki 35NumBall on TAAS maailman saastepääkaupungissa ison mahansa, äitinsä, vyölaukkunsa ja huonon hygieniansa kanssa paskat housussa ja panee halpoja vuokramorsiamia halvalla ilman kondomia kakkoseen.

        En olisi muuten tiennyt, mutta 35NumBall on itse kertonut nuo asiat.

        jep resu olet ihan oikeassa, paitsi tuo hieno rottakaupungin argumentaatio ei ole lähtöisin täältä, vaan sinun mielikuvituksesta ja kirjoitusteni vääristelystä... Villalanka kauko-ohjaus toimii 100% hyvin kaltaisiisi idiooteihin, asun thaimaassa olen aikuinen, ja täysin vapaa päättämään missä aikani vietän milloin ja kenen kanssa... ihan oikeesti sinä olet kaikkien resuperseiden ja mielenterveyskuntoutujien äiti tai oikemmin iso äiti, onko onkopoika veljesi, aitisi sika-amalia ja lerpan tiedämmekin jo mistä olet sen keksinyt... resupese. Vai oletko matkamuisto äitisi afrikanmatkalta...


      • 35NumBall
        Aviomiess kirjoitti:

        No mutta heippa, täällä näköjään taas noudatetaan määräystäni ajatella minua.
        Onko joku anonyymipaska taas kiinnostunut mun papereista?

        Osoite on imissä, kyllä, siinä kohtaa missä todetaan perheen kokoonpano ja kotiosoite, sekä eri perheenjäsenten kansalaisuus.

        Oleskelu täällä Thaimaassa on nyt vuosien mittaan muodostunut hieman henkilökohtaisista syistä 30 - 90 vuorokauden mittaisiksi ajanjaksoiksi.

        Koska Dille hinnoittelee ajatuselimensä, en olisi muuten tiennyt, mutta Dille on itse kertonut tahtonsa pistää ne vedonlyöntipottiin ja sitten livahti pulkkamäkeen.

        on näillä resuperseillä ongelmansa... voi vittu että jaksavat.. .reppanat


      • Aviomiess
        35NumBall kirjoitti:

        on näillä resuperseillä ongelmansa... voi vittu että jaksavat.. .reppanat

        Mitä jos tuon villalangan kiristäisi balleroisten ympärille tälle smusrffille joka on palautunut mustaksi 2010vuodesta, ja nappaisi kireälle, siinä sais kyytiä nääs taas vuokratyttö ilman seisokkitabuja.........pulkkamäen puskissa.


      • Frees
        35NumBall kirjoitti:

        jep resu olet ihan oikeassa, paitsi tuo hieno rottakaupungin argumentaatio ei ole lähtöisin täältä, vaan sinun mielikuvituksesta ja kirjoitusteni vääristelystä... Villalanka kauko-ohjaus toimii 100% hyvin kaltaisiisi idiooteihin, asun thaimaassa olen aikuinen, ja täysin vapaa päättämään missä aikani vietän milloin ja kenen kanssa... ihan oikeesti sinä olet kaikkien resuperseiden ja mielenterveyskuntoutujien äiti tai oikemmin iso äiti, onko onkopoika veljesi, aitisi sika-amalia ja lerpan tiedämmekin jo mistä olet sen keksinyt... resupese. Vai oletko matkamuisto äitisi afrikanmatkalta...

        Te voitte Indiana jonesin kanssa imeä sitä villalankaanne molemmista päistä, kunnes huulenne ihanasti kohtaavat kuin kaunottaressa ja kulkurissa. Se on jännä fiilis kun siellä villalangan toisessa päässä onkin sä itte, Lerppa. Aahhh....

        Tulitko sä Pattayalle vai et? Sulle tulee kiire jos meinaat lyödä 7 kerran ennätyksen viime vuodelta. 🤷‍♂️


      • 2010vuodesta
        Frees kirjoitti:

        Te voitte Indiana jonesin kanssa imeä sitä villalankaanne molemmista päistä, kunnes huulenne ihanasti kohtaavat kuin kaunottaressa ja kulkurissa. Se on jännä fiilis kun siellä villalangan toisessa päässä onkin sä itte, Lerppa. Aahhh....

        Tulitko sä Pattayalle vai et? Sulle tulee kiire jos meinaat lyödä 7 kerran ennätyksen viime vuodelta. 🤷‍♂️

        Hyvä että tiedät fiiliksen.


      • 35NumBall
        Frees kirjoitti:

        Te voitte Indiana jonesin kanssa imeä sitä villalankaanne molemmista päistä, kunnes huulenne ihanasti kohtaavat kuin kaunottaressa ja kulkurissa. Se on jännä fiilis kun siellä villalangan toisessa päässä onkin sä itte, Lerppa. Aahhh....

        Tulitko sä Pattayalle vai et? Sulle tulee kiire jos meinaat lyödä 7 kerran ennätyksen viime vuodelta. 🤷‍♂️

        Resuperse disneytä, Spiderman ja Peter Parker, tai Superman ja Clark Kent.. taidat olla hieman erilainen, nuori.... reppana...


      • sivustonseuraaja
        35NumBall kirjoitti:

        Tiedätkö resu millaiset paperit on pohjoisen miehellä, minä en tiedä...mutta tiedän millaiset minulla on vuoden re-entry extension of stay thailand, passi menee vanhaksi vuoden lopussa pitää hakea sitä ennen lähetystöstä uusi, tiedätkö minulla on moisia leimoja jo passissa useita, joten viimeistä "sivua" ns. vietiin.... Tiedätkö edes millaisia papereita sinulla on, jos et kysy sinua hoitavalta lääkäriltä se kyllä kertoo... Tiedätkö nuo ystäväsi "Spiderman ja Peter Parker, tai Superman ja Clark Kent. " ole minulle kovinkaan tuttuja muutakuin jostain 70 luvun jenkkisarjiksista, enkä oikein viitsi katsella tuota marvell paskaa jota on jokainen hollywood tuotanto taynnä kaiketi mennään jo superman jaksossa 56756... olet sinä oikeesti resuperse. Laitoksessasi, mutta nauti siitä...

        Et sä ehi numba enään elokuviin keskittymään, Suomi24 Pattayan osio vie kaiken aikasi. Hah Hah. on siinä "keksijä, koelentäjällä "päivä aika täynnä"... kun huoltaa kastelujärjestelmäänsä ja taluttelee Suomessa lähihoitajana toiminutta lähihoitaja vaimoansa, joka saa skolioosinsa takia Suomesta sairaseläkettä ja työeläkettä? Numban kuoltua saa vielä numbankin eläkkeen tililleen?? HaH HaH. On teillä miljonääreillä jutut..... HaH HaH. Vittu mitä chaiccee. Jatkakaa.


      • aikammelegendat
        sivustonseuraaja kirjoitti:

        Et sä ehi numba enään elokuviin keskittymään, Suomi24 Pattayan osio vie kaiken aikasi. Hah Hah. on siinä "keksijä, koelentäjällä "päivä aika täynnä"... kun huoltaa kastelujärjestelmäänsä ja taluttelee Suomessa lähihoitajana toiminutta lähihoitaja vaimoansa, joka saa skolioosinsa takia Suomesta sairaseläkettä ja työeläkettä? Numban kuoltua saa vielä numbankin eläkkeen tililleen?? HaH HaH. On teillä miljonääreillä jutut..... HaH HaH. Vittu mitä chaiccee. Jatkakaa.

        3 vuotta on lerppa jauhanut eläkkeestään ja kuinka se mahdollistaa hänen asumisensa Thaimaassa. Jouluna lerppa huomasi yllättäen että hän onkin multimiljonääri massiivisten osakesalkkujen muodossa.
        Samaan aikaan myös pohjoislerppa havaitsi yllättäen kiinteistöjensä lisääntyneen räjähdysmäisesti ja omaisuutensa kohosi koko tarkkaan samalle tasolle kuin etelänlerpan.
        Pikkuinen viidenkympin villitys vielä iski pohjoislerppaan uuden motskarin ja 100 jalkaisen Azimut aluksen muodossa. Milloin näemme nämä sankarit Kauppalehdessä vai peräti Forbesin kannessa?


      • Aviomiess
        aikammelegendat kirjoitti:

        3 vuotta on lerppa jauhanut eläkkeestään ja kuinka se mahdollistaa hänen asumisensa Thaimaassa. Jouluna lerppa huomasi yllättäen että hän onkin multimiljonääri massiivisten osakesalkkujen muodossa.
        Samaan aikaan myös pohjoislerppa havaitsi yllättäen kiinteistöjensä lisääntyneen räjähdysmäisesti ja omaisuutensa kohosi koko tarkkaan samalle tasolle kuin etelänlerpan.
        Pikkuinen viidenkympin villitys vielä iski pohjoislerppaan uuden motskarin ja 100 jalkaisen Azimut aluksen muodossa. Milloin näemme nämä sankarit Kauppalehdessä vai peräti Forbesin kannessa?

        Mukava että jaksat ajatella minua ja sepittää mieleisiäsi tarinoita, mutta ihan vain lisätäkseni sinun tunteja minun ajattelemiseksi, kerron:

        50 kympin villityksessä on hyvä harrastaa muutakin jo kuin vuokrapilluja.
        On siis nyt tullut hankittua kaksi omien merkkiensä huippupyörää, tosin ne on molemmat vaimon nimissä.

        En omista ainuttakaan kiinteistöä, mutta vaimoni omistaa kolme henkilökohtaisesti jaon osakkaana yhtiössä joka omistaa useita.

        Vaimoni omistama Azimut on alle 50 jalkainen, mutta riittävä meille.

        Mukava että olet kateellinen, sehän villalangan päätarkoitus onkin.

        Ainiin, pankkitileillä on riittävästi Thaimaan hintatason mukaan itseni, vaimoni ja jopa poikani elämän ajaksi normaali elämään.
        Jos muuttaa rahaksi muun perheen omistuksen, niin keskustellaan sukupolvista.

        Miten sulla ja sun vaimolla ? Mitä tietokoneen lisäksi ?


      • Oikeatapahammaspoistoon
        Aviomiess kirjoitti:

        Mukava että jaksat ajatella minua ja sepittää mieleisiäsi tarinoita, mutta ihan vain lisätäkseni sinun tunteja minun ajattelemiseksi, kerron:

        50 kympin villityksessä on hyvä harrastaa muutakin jo kuin vuokrapilluja.
        On siis nyt tullut hankittua kaksi omien merkkiensä huippupyörää, tosin ne on molemmat vaimon nimissä.

        En omista ainuttakaan kiinteistöä, mutta vaimoni omistaa kolme henkilökohtaisesti jaon osakkaana yhtiössä joka omistaa useita.

        Vaimoni omistama Azimut on alle 50 jalkainen, mutta riittävä meille.

        Mukava että olet kateellinen, sehän villalangan päätarkoitus onkin.

        Ainiin, pankkitileillä on riittävästi Thaimaan hintatason mukaan itseni, vaimoni ja jopa poikani elämän ajaksi normaali elämään.
        Jos muuttaa rahaksi muun perheen omistuksen, niin keskustellaan sukupolvista.

        Miten sulla ja sun vaimolla ? Mitä tietokoneen lisäksi ?

        Ja niin innostui Aviomiess, iltapalalta palattuaan, julkituomaan haaveitaan lukijoiden tietoon.
        Käyttävätkö hammaslääkärit siellä Chiang Maissa villalankkaa hampaiden poistossa, kun niin usein sitä mainostat?
        Pattayalla puuduttavat ensin ja sitten pihdeillä poistavat, mutta tuo villalangan käyttö voi olla hellävaraista.
        Arvostan suuresti vaimoasi, joka on potilasturvallisuuteen ja uusiin menetelmiin totuttanut itsensä, varmasti pian kaikki Thaimaan hammaslääkärit toteuttavat tämän hellän ja kivuttoman menetelmän.


      • 35NumBall
        sivustonseuraaja kirjoitti:

        Et sä ehi numba enään elokuviin keskittymään, Suomi24 Pattayan osio vie kaiken aikasi. Hah Hah. on siinä "keksijä, koelentäjällä "päivä aika täynnä"... kun huoltaa kastelujärjestelmäänsä ja taluttelee Suomessa lähihoitajana toiminutta lähihoitaja vaimoansa, joka saa skolioosinsa takia Suomesta sairaseläkettä ja työeläkettä? Numban kuoltua saa vielä numbankin eläkkeen tililleen?? HaH HaH. On teillä miljonääreillä jutut..... HaH HaH. Vittu mitä chaiccee. Jatkakaa.

        resu resu sain 70 luvulla tarpeeksi noista marvelin supersankareista jenkkisarjiksista, joita minulla oli muutama laatikollinen, osa harvinaisuuksia... Itse pidin erityisesti hulkista, mutta sittemmin on aku ankka ajanut asiansa, sitä tulee silloin tälläöin vieläkin luettua reppana...
        ja se on kaukana supersankareistasi...
        Minulla on täällä aika upea kotiteatteri ja leffat on halpoja, mutta valtaosa paskaa.... varsinkin nämä marvell tuotokset... hallywood ei muuta oikeastaan tuottakaan... koskaan tehty paras elokuva on the shawshank redemption vuodelta 1994


    • 2010vuodesta

      Pattayan rakkaus ja Lerpatus on maailman tärkein asia !

      💞💞💞💖💖💖👠👠👠🐒🐒🐒💣💣💣

      • Lerpanaamua

        Lerpan aamua, lerpan aamua kaikille!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe