Kokemuksia : Raspberry Pi 3 käyttöjärjestelmästä, kaksi vaihtoehtoa Ubuntu Mate vain raspbian os.
RaspberryPi3
7
578
Vastaukset
Mikähän on käyttö? OpenElec myös hyvä.
- ATK-ope
Mikä räkänokka sinä olet ?
Raspbian OS:ssa on säädettynä ajurit ja testattuna yhteensopivuus, että se tietysti.
- hehhhee
Mitenkäs Matti Karvaperse nyt suosittelee harrastelijaviritelmää?
"Raspbian is not affiliated with the Raspberry Pi Foundation. Raspbian was created by a small, dedicated team of developers that are fans of the Raspberry Pi hardware"
Kun karvaperseen mielestä Mintissä on pahinta juuri se, että se on karvaperseen mielestä harrastelijaviritelmä. Lopeta karvaperse tuo itsesi munaaminen:D - Turbo-Urpo
hehhhee kirjoitti:
Mitenkäs Matti Karvaperse nyt suosittelee harrastelijaviritelmää?
"Raspbian is not affiliated with the Raspberry Pi Foundation. Raspbian was created by a small, dedicated team of developers that are fans of the Raspberry Pi hardware"
Kun karvaperseen mielestä Mintissä on pahinta juuri se, että se on karvaperseen mielestä harrastelijaviritelmä. Lopeta karvaperse tuo itsesi munaaminen:DNyt menee lujaa, tarjolla ihan kunnun ydinfysiikkaa varastomiehille ja halvalla, ja muista, virtuaalisesti suoritettu seksuaalinen ahdistelu on sitten kielletty. Koitappa kaupan tekoa ensi kesän keskiviikkona uudestaan.
Raspbianille löytyy paremmin tukea kuin Ubuntulle Raspberry Pi alustalle. Joskin huomattava osa ohjeista jotka toimivat Raspbianissa toimivat myös tietty Ubuntussa.
Itse käytän raspeissani Raspbiania mutta se johtunee ennemminkin siitä että se oli alunperin paras linux (lue ainoa) siihen. Lisäksi en käytä niissä graafista työpöytää vaan ne ovat IoT ja miniserverilaitteina joihin tarkoituksiin Raspbianin lite versio tuntuu soveltuvan parhaiten.Juuri noin. Käyttötarkoitus ratkaisee. Median toistoon TV:n kyljessä OpenElec on hyvä. Jos taas haluaa tehdä valvontakameran niin sitten vaikka Raspbian. Työpöytäkäyttöön tuskin kukaan tuota hankkii. Itsellä käyttö jäänyt vähäiseksi - lähinnä kone jolla saa näytettyä kuvia tuttujen luona TV:ssä jos vanha vastaanotin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412