Lääkärin käytös

Iines2018

Olen tällä hetkellä raitis alkoholisti. Raittiutta jo muutama vuosi.
Lääkitykseeni liittyen jouduin lääkäri Hannu Pentikäisen vastaanotolle Kuopiossa.
Järkytyin käytöstään.
Huusi, kiroili, uhkaili, kiristi, ei kuunnellut, puhui itse päälle.
Käyttäytymisensä täysin epäasiallista ja loukkaavaa.
Esitin eriävän mielipiteen lääkitysasiasta, jolloin sanoi: aloita juominen, jos ei miellytä!!!!!!!

Teen virallisen valituksen johtavalle lääkärille.
Haluan täälläkin varoittaa joutumasta hänen hoidettavakseen, hänellä ei ole mitään taitoja ja tuskin halujakaan auttaa vastaanotolle tulijaa:(

59

5460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksetsäOta

      Lääkärikin haluaa että juot, tuskin muuten olisi huutanut.
      Palstalaiset haluaa että pämppäät.
      Itse haluat juoda, olethan juoppo.
      Miksi et juo?

      • Iines2018

        Ei tee mieli. En käytä alkoholia enää. Olen raitis alkoholisti.


      • Anonyymi
        Iines2018 kirjoitti:

        Ei tee mieli. En käytä alkoholia enää. Olen raitis alkoholisti.

        Normi kuvio, ei maistu.
        Aikaa kuluu, maistuu paremmin kuin koskaan.

        Muisti pois, morkkis... lisää viinaa.


      • Anonyymi

        Miksi piruilee toiselle ihmiselle kun hön kertoo miten hönen lääkärin käynti sujui . Ei tuollainen ole normaalin ihmisen käyttäytymistä .
        Sinulaisesi ihmiset sotkevat joka palstalla ilkeilemässä . Taitaa olla ongelmia pää täynnä kun aletaan piruilemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi piruilee toiselle ihmiselle kun hön kertoo miten hönen lääkärin käynti sujui . Ei tuollainen ole normaalin ihmisen käyttäytymistä .
        Sinulaisesi ihmiset sotkevat joka palstalla ilkeilemässä . Taitaa olla ongelmia pää täynnä kun aletaan piruilemaan

        Oon ite käynyt samalla lääkärillä. Ja oon kärsinyt toisenkin. Lääkärin käsissä ja menetin terveyteni myös. Ja loppujen lopuksi olin 5kiloinen tärisevä kramppaava kipukasa. Mut olinhan ilman lääkityksiä niin hän oli tyytyväinen. Sama lääkäri muistaakseni vankilassa joltain otti lääkkeet ja vanki kuoli. Et ei ne meitä ajattele enään. Hyvä kuulla et oot raitis :) tee valitus,tee ihmeessä. Suoraan valvirallle tai jonnekin ettei samat ihmiset /lääkärit käsittele sitä valitusta.tsemppii


      • Anonyymi

        joo mäki oon raitis vaan sillon ku vedän kossuvissyy

        selvänä mä oon vaan kusipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo mäki oon raitis vaan sillon ku vedän kossuvissyy

        selvänä mä oon vaan kusipää

        Oletko koskaan miettinyt, jos jättäisit sen kossuvissyn kokonaan pois, tilanne voisi muuttua niin, ettet olisi kusipää selvin päin ollessasi ?
        Enkä mä usko, että sä olet mikään kusipää. Ehkä ajattelet vain itse niin.


    • Bardi

      Olen pannut merkille että kaikki lääkärit ei tykkää raitistuneista juopoista

      • Bardi

        Varsinkaan juovat lääkärit


      • sderfgt
        Bardi kirjoitti:

        Varsinkaan juovat lääkärit

        Jostain syystä tuli mielleen sama selitys.
        Vain alkoholiongelmasta kärsivä ihminen ei kykene puhumaan alkoholiongelmasta. Kun itse yrittää epätoivoisesti hallita ja kohtuullistaa omaa juomistaan, niin ei halua kuullakaan ettei se onnistu.
        Huomaahan sen tällä palstallakin. Kohtuukäytön puolesta puhujat käyvät täällä vakuuttelemassa itselleen että kyllä kohtuukäytön voi oppia.


      • Anonyymi

        Lääkärit vihaavat luusereita.
        Varsinkin jos olet juonut haimatulehduksen.


      • Anonyymi

        No ei se nyt niinkään ole, se vaan että usein ihmiset esittävät epätieteellisiä omia selvityksiään lääkehoidosta voi ehkä lääkäristä tuntua että potilas ei halua olla yhteistyössä parantumisena kanssa. Joten syitä on sysissä kuin sepissäkin.
        Se mikä on lääkärille päivän selvä asia lääketieteen alueella , on moni potilas kääntänyt saman asian päälaelleen koska hänellä on ainoastaan ennakkoluuloja, toisten ns negatiivisia kokemuksia ja Googlessa olevia salaliitto teorioita. Niin että ei ihme jos lääkäriä alkaa kyllästyttämään kun esitellään mielipiteitä ihmistä tukevasta hoidosta . Eikä ymmärretä asian ydintä
        Hoito on aina yksilöllistä joten vertailuja ei voi tehdä jonkun toisten kokemuksien mukaisesti


      • Anonyymi

        Si lääkäreillä ole mitään henkilökohtaisia ajatuksia sinusta , olet ainoastaa diagnoosi siellä käydessäsi.
        Niin että he eivät niinkuin tykkää juuta ei jaata sinusta henkilökohtaisesti, ja yrittävät auttaa, moni silti sanoo ettei hänestä muka tykätä. Se on väärin , ajattele itsekkin kun lääkäri tapaa vuoden sisällä erilaisia ihmisiä, ei kai heistä jää mitään henkilökohtaista muistoa heille. Journaaleissa lukee mikä on sairautesi ja sitä yritetään parantaa.
        Ei siis mitään muuta. Seuraavana päivänä jos näet lääkärisi vaikka kaupungilla niin hän ei ees muista että juuri sinä olit ollut vastaanotolla .
        Niin että lääkäreiden tykkäämiset sinusta ei ole mitään mistä sinun pitää ajatella negatiivisesti.
        Heille on vaan itse sairaus se ajankohtainen mihin keskittyvät .


      • Anonyymi

        Lääkäri ei niinkuin ole mitenkään tykkäämässä kenestäkään henkilökohtaisesti .
        Ovat ainoastaan kiinnostuneita sairaudestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit vihaavat luusereita.
        Varsinkin jos olet juonut haimatulehduksen.

        Myydäänkö sitä haimatulehdusta pullotettuna...?
        ( jos olet juonut haimatulehduksen )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri ei niinkuin ole mitenkään tykkäämässä kenestäkään henkilökohtaisesti .
        Ovat ainoastaan kiinnostuneita sairaudestasi

        Vaikka tykkää, tai ei tykkää, ihan sama, mutta joskus lääkäreiden käytös kyllä osoittaa hyvin selkeästi, ettei potilaan naamataulu tai olemassa olo miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit vihaavat luusereita.
        Varsinkin jos olet juonut haimatulehduksen.

        Kuulemma moni lääkärikin juo liikaa.
        Vähän aikaa sitten luin Seurasta jutun kirurgista, jonka vaimo menehtyi maksakirroosiin.
        Mies syytti itseään, koska ei ollut estänyt vaimoaan juomasta, vaikka vaimolla oli todettu kirroosi. Surullinen tarina.


      • Anonyymi
        Bardi kirjoitti:

        Varsinkaan juovat lääkärit

        Ihan niin heissäkin on alkoholisteja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit vihaavat luusereita.
        Varsinkin jos olet juonut haimatulehduksen.

        Ei lääkäreiden työhön kuulu mikään vihaaminen, jos niin pitkälle menee niin paras kun lopettaa työnsä.
        Lääkäreiden työ on auttaa ihmisiä eikä huutaa heille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nyt niinkään ole, se vaan että usein ihmiset esittävät epätieteellisiä omia selvityksiään lääkehoidosta voi ehkä lääkäristä tuntua että potilas ei halua olla yhteistyössä parantumisena kanssa. Joten syitä on sysissä kuin sepissäkin.
        Se mikä on lääkärille päivän selvä asia lääketieteen alueella , on moni potilas kääntänyt saman asian päälaelleen koska hänellä on ainoastaan ennakkoluuloja, toisten ns negatiivisia kokemuksia ja Googlessa olevia salaliitto teorioita. Niin että ei ihme jos lääkäriä alkaa kyllästyttämään kun esitellään mielipiteitä ihmistä tukevasta hoidosta . Eikä ymmärretä asian ydintä
        Hoito on aina yksilöllistä joten vertailuja ei voi tehdä jonkun toisten kokemuksien mukaisesti

        Niin on aina kun tulee potilas jolla on joku teoria lääkkeestä, usein propandaa lukenut, niin se ottaa turhaan aikaa kun kouluttamaton alkaa selittelemään omaa kantaansa lääkkeistä . Ja samalla tietää että pian on uuden potilaan vuoro tulla sisälle
        Usein on vertailuja miten joku naapuri on syönyt jotain lääkettä ja ei ole voinut hyvin siitä ja kun kukaan ei voi verrata jonkun toisen tapaukseen omaa itseään kaikki reagoivat eri tavalla.
        Itse en lueskele mitään sivuvaikutus listoja koskaan lääkkeistäkin , sillä sivuvaikuk listat ovat pitkät tavallisesti, mutta ne ovat vaan ”mahdollisia ” ei siis tarkoita että niitä saa. Ja kirjoitettu siksi että jos joku lääke ei sovi niin siitä on varoitettu listassa ja siten ei tarvitse lääketehtaan korvata mahdollisia vaurioita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma moni lääkärikin juo liikaa.
        Vähän aikaa sitten luin Seurasta jutun kirurgista, jonka vaimo menehtyi maksakirroosiin.
        Mies syytti itseään, koska ei ollut estänyt vaimoaan juomasta, vaikka vaimolla oli todettu kirroosi. Surullinen tarina.

        Siis, täh ?
        Kirurgi joi, ja vaimo menehtyi kirroosiin.
        Eiköhän se vaimo ole itse tuossa tapauksessa juonut, miehen estelyistä huolimatta.
        Ei muuten, mutta kun edellinen kommentti alkaa monien lääkärien liikaa juomisella...


    • nykyääneläkkeellä

      Minulla oli mukava työterveyslääkäri, oli usein enemmän krapulassa kuin meikäläinen. Toisinaan haisi kuin rankkitynnyri. Oli tullut töihinkin taksilla kun ei pystynyt ajamaan... Minulla tosin siihen aikaan oli enemmän muita vaivoja kuin juominen enkä hänelle siitä olisi puhunutkaan..

    • Anonyymi

      Luulisin että huono päivä molemmilla ehkä luulo et ole raitis tai lääkäri kuivahumalassa♥️

      • Anonyymi

        Lääkärit ovat pelottavan alkoholisoituneita ja tekevät huolestuttavan paljon itsemurhia. Kissaa ei haluta nostaa pöydälle, koska tämä fakta on niin kiusallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärit ovat pelottavan alkoholisoituneita ja tekevät huolestuttavan paljon itsemurhia. Kissaa ei haluta nostaa pöydälle, koska tämä fakta on niin kiusallinen.

        Lääkärin itsemurha kun onnistuu todella helposti. Osaavat tehdä oikeanlaisen koktailin lääkkeistä, joita potilaille ei edes suostuta määräämään ja kyllähän lääkäri nyt pystyy kirjoittamaan itselleen jopa purkillisen vahvoja barbituraatteja ja kyytipojaksi lähes puhdasta, denaturoimatonta alkoholia.

        Nopea, kivuton ja varma kuolema. Siksi lääkärit hallitsevat itsemurhatilastoja eri ammattiryhmiä verratessa.

        -Kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärin itsemurha kun onnistuu todella helposti. Osaavat tehdä oikeanlaisen koktailin lääkkeistä, joita potilaille ei edes suostuta määräämään ja kyllähän lääkäri nyt pystyy kirjoittamaan itselleen jopa purkillisen vahvoja barbituraatteja ja kyytipojaksi lähes puhdasta, denaturoimatonta alkoholia.

        Nopea, kivuton ja varma kuolema. Siksi lääkärit hallitsevat itsemurhatilastoja eri ammattiryhmiä verratessa.

        -Kk

        Tässä yhteydessä ei tulisi unohtaa "rattiin nukahtamisia", joista moni vastaan tuleva rekkakuski on saanut elinikäiset traumat. Nukahtanut henkilöautonkuljettaja "sattumalta" kääntää autonsa kulkemaan vastaan tulevaa rekkaa.

        Ihmiset ovat naiiveja, kun syyttävät rekkakuskia, joka ei välttämättä enää voi jatkaa tärkeää työtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yhteydessä ei tulisi unohtaa "rattiin nukahtamisia", joista moni vastaan tuleva rekkakuski on saanut elinikäiset traumat. Nukahtanut henkilöautonkuljettaja "sattumalta" kääntää autonsa kulkemaan vastaan tulevaa rekkaa.

        Ihmiset ovat naiiveja, kun syyttävät rekkakuskia, joka ei välttämättä enää voi jatkaa tärkeää työtään.

        Olen kyllä sitä mieltä. ettei rekka-kuski aiheuta tahallaan onnettumaata. Tilanne ja miten toimia..aika..kaikilla liikkuvilla.. IHMINEN RATIN TAKANA♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yhteydessä ei tulisi unohtaa "rattiin nukahtamisia", joista moni vastaan tuleva rekkakuski on saanut elinikäiset traumat. Nukahtanut henkilöautonkuljettaja "sattumalta" kääntää autonsa kulkemaan vastaan tulevaa rekkaa.

        Ihmiset ovat naiiveja, kun syyttävät rekkakuskia, joka ei välttämättä enää voi jatkaa tärkeää työtään.

        Viel kommentoin♥️Kaikille jotka ajavat näitä isoja-autoja♥️♥️Rakastan sinua MARKO JÄRVIKYLÄ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärin itsemurha kun onnistuu todella helposti. Osaavat tehdä oikeanlaisen koktailin lääkkeistä, joita potilaille ei edes suostuta määräämään ja kyllähän lääkäri nyt pystyy kirjoittamaan itselleen jopa purkillisen vahvoja barbituraatteja ja kyytipojaksi lähes puhdasta, denaturoimatonta alkoholia.

        Nopea, kivuton ja varma kuolema. Siksi lääkärit hallitsevat itsemurhatilastoja eri ammattiryhmiä verratessa.

        -Kk

        Huh🗨️ajatus nyt🤔 Miten muka lääkäri toimis näin..en usko☹️ Pitää kyllä vaikee tilanne et sortuu.


      • Anonyymi

        JOO♥️ Kyllä kuiva humala. Tuttu juttu /kuntoutus paikasta. Tuli terapeuttile kohtaus. Se siitä ei siinä mittään♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yhteydessä ei tulisi unohtaa "rattiin nukahtamisia", joista moni vastaan tuleva rekkakuski on saanut elinikäiset traumat. Nukahtanut henkilöautonkuljettaja "sattumalta" kääntää autonsa kulkemaan vastaan tulevaa rekkaa.

        Ihmiset ovat naiiveja, kun syyttävät rekkakuskia, joka ei välttämättä enää voi jatkaa tärkeää työtään.

        Paljon on lehdessä uutisia nokkakolareista joissa toinen osapuoli rekka/kuorma-auto.
        Varsinkin suoralla tieosuudella tapahtuneet törmäykset saavat ajattelemaan, olikohan sekin itsemurha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärin itsemurha kun onnistuu todella helposti. Osaavat tehdä oikeanlaisen koktailin lääkkeistä, joita potilaille ei edes suostuta määräämään ja kyllähän lääkäri nyt pystyy kirjoittamaan itselleen jopa purkillisen vahvoja barbituraatteja ja kyytipojaksi lähes puhdasta, denaturoimatonta alkoholia.

        Nopea, kivuton ja varma kuolema. Siksi lääkärit hallitsevat itsemurhatilastoja eri ammattiryhmiä verratessa.

        -Kk

        No ei voi yleistää tätäkään asiaa, lääkärit ovat ainoastaan ihmisiä jotka työskentelevät ammatissa johon ovat saaneet pitkän koulutuksen . Sitten voi lääkäreillekin olla yksityisiä asioita jotka painavat mieltä ja hekin voivat masentua ihan samalla tavalla kun kaikki muutkin ihmiset. Joten kummaa kailotusta kun yleistetään joka asia .
        Ja kun tavis tulee vastaanotolle niin kuuntelis mitä lääkärillä on sanottavaa, koska hänen tehtävänään on ainoastaan saada parannus potilaan tilaan.
        Ei siis vihaa ketään eikä yritä saada ketään juomaan.


      • Anonyymi

        Tai tulkkaaminen lääkäristä ihan pielessä . Siis lääkäri tietää lääkkeistä enemmän kun potilas siksi on turha mennä esittelemään mielipiteitä lääkkeistä heille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tulkkaaminen lääkäristä ihan pielessä . Siis lääkäri tietää lääkkeistä enemmän kun potilas siksi on turha mennä esittelemään mielipiteitä lääkkeistä heille

        Lääkärit voivat tietää lääkkeistä enemmän, ja varmasti tietävätkin.
        Mutta, eivät he tiedä sitä, miten joku lääke saattaa vaikuttaa vaikkapa potilaan päässä, ajatustoimintaan, tokkuraisuuteen, ym.
        Mielipiteet on hyvä sanoa ääneen, myös lääkkeistä.
        Kaikki lääkkeet eivät sovi kaikille.


    • Anonyymi

      Kyllä kysyn sinulta v2021 Oletko raitis🤔Olet siitä kiitos sinulle🌹olen itse taistullut tämän sairauden kanssa pitkään. Hannu Pentikäinen on auttanut minua todella paljon.

    • Anonyymi

      Hannu pentikäinen

    • Anonyymi

      Huumeriippuvainen lääkäri

    • Anonyymi

      Tuliko tälle lääkärille tästä valituksesta mitään seuraamuksia vai saako hän jatkaa edelleen toimintaansa miten huvittaa? Tiedän useita tapauksia liittyen tämän lääkärin käytökseen ja kohteluun.. Ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä henkilöstä!

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaisi tietää myös, miten tää tyyppi vaan saa jatkaa hommiaan.... on viemässä multa ajokorttia vaikkei ole koskaan edes tavattu. Luettelee mitä sylki suusta päästelee mun potilastietoihin ja sekoilee sanoissaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tietää myös, miten tää tyyppi vaan saa jatkaa hommiaan.... on viemässä multa ajokorttia vaikkei ole koskaan edes tavattu. Luettelee mitä sylki suusta päästelee mun potilastietoihin ja sekoilee sanoissaan....

        Pidä puolesi. Voit yllättyä huomatessasi, se kannattaa. Jos jyrää, käy yksityisellä kumoamassa hänen väite/oletus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tietää myös, miten tää tyyppi vaan saa jatkaa hommiaan.... on viemässä multa ajokorttia vaikkei ole koskaan edes tavattu. Luettelee mitä sylki suusta päästelee mun potilastietoihin ja sekoilee sanoissaan....

        Noh, nyt tämä Pentikäinen on antanut poliisille lausunnon, ettei minun ajoterveys ole kohdallaan.... jonkunlainen vastine pitäisi poliisille runoilla, ettei kortti lähde. Ai elämän kevät ja pari muuta vuodenaikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi tietää myös, miten tää tyyppi vaan saa jatkaa hommiaan.... on viemässä multa ajokorttia vaikkei ole koskaan edes tavattu. Luettelee mitä sylki suusta päästelee mun potilastietoihin ja sekoilee sanoissaan....

        No.niin minunkin ajokortille kävi.en ole ajokuntoinen.en kai ikinä saa korttia takaisin mutta eihän se ajaminen korttia vaadi!


    • Anonyymi

      Lääkäritkin on ihmisiä. Hyvässä ja pahassa. Itse olen ihmetellyt omassa ystäväpiirissäni, että miksi melkein kaikki skitsofreenikot ovat lääkäreiden lapsia? Tunnen kuitenkin vain yhden aikuisen lääkärin lapsen, joka ei tietääkseni ole skitsofreenikko, joten en tunne erityisen paljon lääkäreitä tai heidän lapsiaan. Tuttavapariskunnan lapset ei myös ole skitsofreenikoita, mutta he ovat leikki-ikäisiä vielä.

      Lääkäri on arvostettu ammatti, mutta ei se suojele ihmistä päihdeongelmilta, persoonallisuushäiriöiltä eikä miltään muiltakaan elämän ilmiöiltä. Jopa päinvastoin? Lääkäri on henkilö, jota kohtaan muilla ihmisillä on kovat odotukset, koska ihmiset menee lääkäriin tietenkin ongelmien takia, jotka haittaavat heidän elämää ja joita he eivät osaa ratkaista itse.

      Ystävän vanhempi oli kotona väkivaltainen alkoholisti, joka leikkasi potilaita humalassa, eikä työkaveritkaan edes puuttuneet siihen. Ystävän sanoin: "Ehkä hänestä ei olisi tullut sellainen, jos olisi valinnut jonkun helpomman ammatin". Onhan se nyt selvä, jos hoidat kuolemansairaita, niin välillä potilaita kuolee, vaikka tekisit työsi kuinka hyvin. Voi tulla vähän paineita.

      Minkälainen ihminen ryhtyy lääkäriksi? Vaatii älyä, lukupäätä, pitää jaksaa perehtyä. Ja ammatti on arvostettu. Jos kaipaa arvostusta ja lahjat riittää, miksi ei? Varmaan moni ei sitten välttämättä ihan opiskelemaan hakiessa osaa ajatella, minkälaista vastuuta joutuu kantamaan tulevaisuudessa. Äly ja lukupää on ihan eri asioita, kuin paineensietokyky. Ja paineensietokykykin on vielä eri asia kuin empatiakyky. Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa.

      • Anonyymi

        Tunnen muutamia skitsofreenikoita, ja olen tavannut monia sellaisia sairaaloissa. Tietääkseni ainakaan kenenkään heistä vanhemmat eivät ole/eivät ole olleet lääkäreitä.


    • Anonyymi

      Hannu Pentikäinen! nykyään Savonlinnan päihdehuollon lääkäri, ennen mikkelin vankilassa lääkärinä, kuulemma sai potkut virkavirheen takia, lopetti seinään lääkityksen, potilas kuoli vieroitusoireisiin! täysi psykopaatti nauttii ennestään vaikeassa tilassa olevien kiusaamisesta, ottaa välittömästi ajokortit pois, hänen hoito on että kaikki lääkkeet pois, kortti pois ja pärjää itse vieroituksessa, miksi mennä kyseiseen työhön jos vihaa potilaita jo valmiiksi, todella julma ja nauttii henkisesti heikkonen polkemisesta, hänen mallin mukaan puolet suomalaisista joutuisi palauttamaan ajokortin pois, itsemurhat ja kuolemat hoitovirheistä olisi 10000, mihin unohtui se vala minkä kaikki lääkärit vannovat, sanottava on että ei hoitajat ja lääkärit tässä maassa tasapuolisesti hoida potilaita, riippuu mitä päihdetyä käytät, vaikka viina on aivan yhtä paha kuin huumeet, viina aiheuttaa paljon enemmän tuhoa tässä maassa
      mutta tämä lääkäri on syynä siihen ettei ihmiset uskalla hakea apua! täysi psykopaatti.

    • Anonyymi

      Yleisesti ajatellen lääkäreitä,hoitajia,poliiseja ymm joita alkoholistit työllistävät varmaan alkavat toivomaan et joisivat äkkiä itsensä kaikki hautaan. Raitistunut ex juoppo kun yleensä elää korvauksilla sitten ja kuormittaa yhteiskuntaa huonokuntoisena selvänäkin... Lääkärin vastaanotolla ei saisi näkyä ihmisen ns status. Mut senhän lääkäri katsoo ensin ja arvioi hoidon sen mukaisesti. Kokemusta on kun tilanteeni oli muuttunut niin diagnoosi muuttui toiseksi lääkärin kuullessa työllisyys tilanteenuutoksesta.

    • Anonyymi

      Tuttua tältä mulkvistilta.

    • Anonyymi

      Joo ei todellakaan taitoa.ymmärrystä! Tysi kusipää koko ukko

    • Anonyymi

      Niinhän se usein on että potilaat ilman tietoa esittelevät lääkkeistä omi mielipiteitään jotka harvoin ovat sellaisia että eivät juuri sillä hetkellä sovi ihmiselle .
      Vaikea uskoa että lääkäri on käyttäytynyt ihan niin kun sanot, luulen että liioittelet hieman.
      Olisit kuunnellut mitä lääkäri sanoo ja yrittänyt ymmärtää . Sillä ei ne lääkärit ihan suotta hermostu,
      Joten mene toiselle lääkärille vaivojesi kanssa , ehkä ongelmat selvenee.

    • Anonyymi

      Voi olla et tullu väärinkäsitys, itse olen mokannu usein erään sukulaisen kanssa joka juo paljon.Hän ei ymmärrä puhettani koska on maininnut usein et olen sivisymätön moukka.

    • Anonyymi

      Päihdelääkäri on hyvä ammatti sadistiselle psykopaatille, koska potilaiden on vaikea puolustaa itseään, kun muutakaan elämänhallintaa ei juuri ole. Moni ei välttämättä edes usko heidän valituksiaan lääkärin epäasiallisesta käytöksestä, koska juopot ja narkkarithan valehtelee aina...

      Toinen vastaava tapaus on Juri Protsenko joka vaikuttaa aika laajalla alueella Pohjois-Pohjanmaalla, ollut myöskin ainakin Pelsolla vankilalääkärinä. Olen kuullut parilta henkilöltä hänen käyttäytyneen asiallisesti heitä kohtaan vastaanotolla, mutta yleensä ottaen vain vittuilee potilaalle. Yksi tuttava vittuili hänelle takaisin siellä Pelsolla, niin pääsi sen johdosta vankimielisairaalaan... Ei ole millään tapaa mielisairas ko. henkilö. Persoonalliuushäiriötä saattaa olla jonkinlaista, kenelläpä meistä ei, mutta vankilaan joutumisessa enempi kyse siitä, että sekoaa viinasta.

    • Anonyymi

      voi harmi, miten huonoa kohtelua ollu

    • Anonyymi

      Ihan kamalaa jos ei voi tavallisella puheäänellä selittää.
      Usein niitä kyllä kyllästyttää kun kirjoittavat lääkettä ja potilas esittää eriävän mielipiteen vaikka kyseessä olisi joku lääke jota todella tarvitsee. .
      Mutta vaihda lääkäriä jos on niin ettei kemiat sovi yhteen. En itsekkään kyllä menisi kiroilevalle lääkärille .
      Asiat voi puhua ilman kiroilua ja huutamista.
      Olisit sanonut ettei sulla kuulossa ole vikaa.

    • Anonyymi

      En yhtään ihmettele jos lääkärikunta saa uhkauksia kun monella on käytös ylimielistä tai ovat muuten kuin hitleri.

      • Anonyymi

        Eipä ne potilaatkaan aina asiallisesti käyttäydy.
        Käytöstavat puolin ja toisin tulisi säilyttää.


    • Anonyymi

      Miksi kaikkien pitää ymmärtää päihdeongelmaista, pitääkö läheisen sairastua ja kestää vaikka terveys menis. Kumpi on tärkeämpi?

    • Anonyymi

      Voiko aikuiselle läheiselle sano suoraan et jos ei hae apua, en enää auta missään jutussa, turha tulla kerjäämään sääliä ja rahaa. Raha menee päihteisiin ja kiitosta ei saa vaikka ruokaa antas. Kenen vastuulla on juoppo?

      • Anonyymi

        Ihan hyvin voi kieltäytyä auttamasta, jos ei halua auttaa.
        Ruoka-apu on aina parempi kuin rahallinen auttaminen, koska se raha menee kurkusta alas.
        Aikuinen juoppo ei ole kenenkään vastuulla, ihmisen olisi itse kannettava vastuu itsestään.
        Se on tosi ikävää, kun ihminen ei osaa kiitosta sanoa, ja on ihmisiä, jotka eivät sitä osaa sanoa, vaikka ei olisi päihdeongelmaakaan.
        Itse lopetin yhdelle kaverille lahjojen antamisen jouluisin ja syntymäpäivänä, kun ei ikinä tullut kiitosta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe