Avaruusvieras kävi

Maan.matonen

Nukuin kyljelläni ja heräsin tunteeseen, että niskaani operoitiin. Olin unenpöpperössä, enkä heti regoinut tilanteeseen.
Hetken päästä tunne niskassani hävisi. Käännyin selälleni. Huomasin että käteni oli sängynreunalla istuvan olennon kädessä. Ei ollut aivan pilkkopimeää. Hahmo piirtyi eteeni täysin ihmismuotoisena, vaikka en voinut nähdä kasvoja, koska huoneeseen tuleva vähäinen valo tuli hänen takaa.
Kysyin mitä niskaani tehtiin? Hän vastasi, että siitä otettiin palanen. Kysyin, että mitä he sillä tehdään. Hän sanoi, että teemme siitä ihmisiä.
Iho voidaan tämän jälkeen parantaa muutamassa sekunnissa. He voivat kiihdyttää ihosolujen toimintaa ja palauttaa ihopinnan hetkessä normaaliksi.
Hän käytti "avaruusaluksesta" nimeä mato, josta ymmärsin, että he olivat tulleet toisesta ulottuvuudesta. Montako heitä oli siinä aluksessa? Hän vastasi että 38.
He voivat värähtelytasoa muuttamalla ilmestyä ja hävitä - tulla vaikka läpi seinien.
Kun hänen kätensä oli kädessäni, minulla oli hyvä, turvallinen ja levollinen olo.
Sitten hän katsosi.
Tämä kokemukseni on noin vuoden takaa ja tapahtui yöllä.

63

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luotettava_pilotti

      Uskon kertomuksesi tapahtumien olevan täysin mahdollisia.
      Emmehän me ufoista tiedä varnuudella juuri muuta kuin profiilit:
      pitkulainen , pyöreä ,kantikas ja lentoketteryyden !

      • Kiiruvissa

        Uusimmat profiilit ovat ymmyrväinen ja pymmyrväinen.Ne ovat peräisin Pellux-planeetalta jossa touhu on samanlaista kuin Liisa Ihmemaassa-elokuvassa.


      • O.Orionis
        Kiiruvissa kirjoitti:

        Uusimmat profiilit ovat ymmyrväinen ja pymmyrväinen.Ne ovat peräisin Pellux-planeetalta jossa touhu on samanlaista kuin Liisa Ihmemaassa-elokuvassa.

        Kiitos tiedoista !
        Olen liittänyt ne Galaktiseen ufotyyppirekisteriin.

        Galaktinen luokittelutoimisto.
        Orfeus_Orionis
        Luokitteluvastaava


      • Trafisti

        Hieno homma että ylläpidät Galaktista ufotyyppirekisteriä.Sitä voisi varmaan sanoa myös Galaktiseksi Trafirekisteriksi!


      • Ufoluokittelija

        Miten saatoit unohtaa päiväufon? Sen erottaa yöufosta helposti, koska se näkyy päivällä. Myös yöufo voi liikkua päivällä, mutta päivällä on muutenkin valoisaa, joten sitä ei huomaa.


      • O.Osram

        Suorastaan loistava oivallus! Itse en tätä eroa olisi koskaan tajunnut.Oletko muuten luokitellut muitakin ufotyyppejä?


      • TiedostaKiitollinen

        Sutturan tutkijoiden parissa ovat hologrammiufot tällä hetkellä kuuminta hottia.Onko O.Orioniksella tietoa siitä,että minkämuotoisia ne ovat ja mistä ne ovat peräisin?


      • Ufoluokittelija
        O.Osram kirjoitti:

        Suorastaan loistava oivallus! Itse en tätä eroa olisi koskaan tajunnut.Oletko muuten luokitellut muitakin ufotyyppejä?

        Olen toki ja myös ihmisiä. Sinä kuulut ryhmään ei ymmärrä ironiaa.


      • Hämyilijä

        Jos kerran luokittelet myös ihmisiä niin miten olet luokitellut itsesi?Oletko päiväeläjä vai elätkö koko ajan hämyssä?


    • mulleeitapahdu

      Hitsi, olen kateellinen! Minä olen mies, jolle ei koskaan tapahdu mitään.

      • tavall.ufotutkija

        Jos sinulla on matemaattisia taipumuksia, niin alahan tulkita
        Pennistonin binäärikoodeja.
        Jos tässä työssä onnistut, takaan, että tapahtumia jatkossa
        tulee riittämään.
        Sinua tullaan kutsumaan vuosisatamme merkittävimmäksi ufotutkijaksi !


      • Mitä_Kuu_Luu

        Binäärikoodien ohella voisi tutkia myös viljapeltokuvioita.Hyvällä tuurilla voisi yllättää alienit viljapeltoa tallaamasssa ja kysellä avaruusvieraiden kuulumisia.


      • RehujenSyöjä

        Voisihan heiltä kysyä myös sitä,että vieläkö he harrastavat nautojen silvontaa vai onko heistä tullut kasvissyöjiä.


      • VoimaaValosta

        Todennäköisesti ei kumpiakaan.Näin siitä syystä,että aikoinaan luin eräältä hörhöfoorumilta sellaista,että ne avaruusvieraat käyttävät ravinnokseen ainoastaan Kundaliinia ja valoenergiaa.


      • ValotPäällä
        VoimaaValosta kirjoitti:

        Todennäköisesti ei kumpiakaan.Näin siitä syystä,että aikoinaan luin eräältä hörhöfoorumilta sellaista,että ne avaruusvieraat käyttävät ravinnokseen ainoastaan Kundaliinia ja valoenergiaa.

        Tätäkö tarkoitit?

        https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj60P_h-sXZAhVHkRQKHXsQC-IQjRx6BAgAEAY&url=http://www.basso.fi/foorumi/threads/huuhaa.47225/page-32&psig=AOvVaw0GbDstT5Z_l6P6fDvcTX3O&ust=1519816219862342


    • Rieti

      Joitain viikkoja sitten nukuin vatsallani.Sitten tunsin selän alueella painelua ja pistelyä.Ajattelin puoliunessa että selkääni operoidaan.Sitten tunsin painelua ja terävää pistelyä niskassani.Siinä vaiheessa heräsin ja päästin Rieti-kissan ulos.

    • ne otti susta pistokkaan :)

      • Rieti

        Näin asia voi ehkä olla koska ennätin syrjäsilmällä havaita häivähdyksen avaruusvieraasta,joka näytti ihan rusoposkiselta inkkarilta.


      • tuo osoittaa et se rotu jonka väitetysti kohtasit niin ei ole kovin fiksu, sillä ihminen on kaikista miljardeista täällä eläneistä/elävistä eläinlajeista täysin kirkkaasti sekopäisin, sadistisin, julmin yms yms yms... ihminen on suorastaan maapallon syöpä, se käyttäytyykin syöpäsolun tavoin, saastuttaa ja tuhoaa isäntäänsä taukoamatta. saa olla todella tyhmiä idiootteja et ottaa pistokkaan just tästä lajista :D ja tulee viel henkilökohtasesti hakemaan pistokkaan, eikä laita esim luotaimia asialle. todella merkillistä porukkaa.... ellei ne sitten halua istuttaa ihmisistä kerättyjä pistokkaita vihollistensa planeetoille mikä takaa varmasti planeetan alkuperäisväestön tuhon


      • tästä.lähdetään
        nordherr kirjoitti:

        tuo osoittaa et se rotu jonka väitetysti kohtasit niin ei ole kovin fiksu, sillä ihminen on kaikista miljardeista täällä eläneistä/elävistä eläinlajeista täysin kirkkaasti sekopäisin, sadistisin, julmin yms yms yms... ihminen on suorastaan maapallon syöpä, se käyttäytyykin syöpäsolun tavoin, saastuttaa ja tuhoaa isäntäänsä taukoamatta. saa olla todella tyhmiä idiootteja et ottaa pistokkaan just tästä lajista :D ja tulee viel henkilökohtasesti hakemaan pistokkaan, eikä laita esim luotaimia asialle. todella merkillistä porukkaa.... ellei ne sitten halua istuttaa ihmisistä kerättyjä pistokkaita vihollistensa planeetoille mikä takaa varmasti planeetan alkuperäisväestön tuhon

        Ihminen on pohjimmiltaan henki, ja fyysisyys on vain vaatteet.
        Se henki joka tekee maailmasta joko taivaan tai helvetin, asuu siis ihmisessä. Jos fyysisestä kehosta otetaan pala, niin siitä voidaan tehdä "vaatteet" = fyysinen keho hengelle, joka voi toimia varmasti viisaammin jossakin toisella planeetalla kuin ihminen täällä.
        Täältä koepaloja ottavat eivät varmaakaan ole omien planettojen saastuttajia. Jos he olisivat, niin he olisivat varmasti muutenkin vajaita, eivätkä edes pääsi sotkemaan muiden planeettojen järjestelmiä, eivätkä voisi puuttua tai sekaantua muiden planettojen ihmisten elämään.


      • PönkäsenHöläys

        Mä en tajunnut tosta hönkäsen pöläystä mutta haittaak's se?


      • pelkkääjargonia

        En minäkään tajunnut siitä yhtään mitään mutta ei tuollaisista pölinöistä kannata välittää.


    • ToivotonTilanne

      Voi hitsin hitsi sentään! Olen jo vuosikausia yrittänyt saada avaruusvierasta kylään ajatuksen ja tahdon voimalla.Mutta ketään ei näy.Mitä minun on tehtävä?Olisiko kanavoijoista apua?

      • NäinSeKäy

        Kannattaa ottaa yhteys johonkin kontaktihenkilöön ja antaa hänelle nimi ja osoitetiedot ja kas kummaa,pian joku avaruusvieras tulla tupsahtaa kylään.


      • Hentaktikönkilö

        Kiitos neuvosta!Nyt täytyy vain etsiä joku luotettava kontakihenkilö.


      • Androktori

        Eräs erityisen ansioitunut kanavointien välittäjä on monissa yhteyksissä tuonut esille kontaktihenkilön,josta hän käyttää nimeä "The Kalevi" tai "The K".

        Tämä samainen henkilö löytyy myös töllöstä.Ohjelman nimi on ennustustv.

        Siellä selvänäkijät,ennustajat yms.vasteilevat immeisten kysymyksiin.Ei tietenkään ilmaiseksi.

        Eräs selvännäkijä on Kale,eli "The Kalevi" tai "The K".

        Eli ota yhteyttä sitä kautta.


      • kristallilapsivesi
        Androktori kirjoitti:

        Eräs erityisen ansioitunut kanavointien välittäjä on monissa yhteyksissä tuonut esille kontaktihenkilön,josta hän käyttää nimeä "The Kalevi" tai "The K".

        Tämä samainen henkilö löytyy myös töllöstä.Ohjelman nimi on ennustustv.

        Siellä selvänäkijät,ennustajat yms.vasteilevat immeisten kysymyksiin.Ei tietenkään ilmaiseksi.

        Eräs selvännäkijä on Kale,eli "The Kalevi" tai "The K".

        Eli ota yhteyttä sitä kautta.

        Sieltä voi saada myös taikavettä, ja halvalla! Vain 15€ / litra.


      • K.Osanderi

        Eikös tuo taikavesi ole sitä energisoitua vettä? Kun sitä noin halvalla saa,niin pitänee hankkia sitä muutama litra.Siihen kun lanttaa kosanderia sekaan niin varmaan tulee melkoiset hutikat!


      • PikkuUkko

        Kun taikaveteen lanttaa kosanderia niin on melko varmaa se,että kanavoinnitkin sujuvat kuin tyhjää vaan.Ja jos hyvä tsägä käy,niin voi ehkä nähdä olkapäillään pieniä vihreitä miehiä.


      • PohjanmaanKautta

        No helskutti! Tuollaista drinkkiä kannattaa kokeilla!


      • ThahtooLishää

        Kokeiltu ja hyväksi havaittu...hips...


    • AvaruusVierasPerheessä

      Mulla oli avaruus vieras kotoa aiemmin, sitten se lähti ja vei lapset sekä alko herjata ja pilkata. Tuhosi raakasti perheen.
      Kun ajattelin mistä tämä johtui, niin ennen tapahtumia oli erittäin laajaa yh-vierailijoiden joukkoa jo ollut, ja ne yhdessä voimakkaasti kiihoittivat avaruusvieraan toisellaisiin sfääreihin.
      Tilanne on hankala kun avaruusvieraisiin ei voi, eikä kannata luottaa. Mitään ei inhimillistä ja hyvää ei säästellä, vaan kaikki tuhotaan.

      • selvän.näkijä

        Kaikkiin avaruusvieraisiin ei kannata luottaa koska joukossa saattaa olla myös pahojen ET-poppoiden edustajia.Ne ovat roistoja,varkaita ja epäluotettavia.Niiden tunnistamiseen tarvitaan selvännäkijän apua.


      • sillaihellasti

        Olen kuullut sellaisia huhuja,että Suomen paras ja luotettavin selvännäkijä avaruusvieraiden suhteen on joku Hellis-niminen tyyppi.En tiedä sitä,että onko kyseessä oikea nimi vai lempinimi.Asiaa voisi kysyä joltain selvännäkijältä.


      • eisitäilmaiseksi

        Selvännäkijöiltä ei kannata kysellä koska eivät he mitään ns."näe",vaan ainostaan kuvittelevat näkevänsä.Eikä tällainen "kuvittelen näkeväni"-touhu ole ilmaista vaan sekin maksaa.


      • einäymitään

        Noinhan se valitettavasti on etteivät selvännäkijät ilmaiseksi halua nähdä mitään.


      • palkollisia
        einäymitään kirjoitti:

        Noinhan se valitettavasti on etteivät selvännäkijät ilmaiseksi halua nähdä mitään.

        Eivätkä myös tutkijat ja tiedemiehet ilmaiseksi töitä tee !
        Oletko kunnan elätti ?


      • palkollisia kirjoitti:

        Eivätkä myös tutkijat ja tiedemiehet ilmaiseksi töitä tee !
        Oletko kunnan elätti ?

        Markkinataloudessa elettäessä saattaa joo tulla jossakin vaiheessa nälkä jos tekee ilmaisia töitä.

        Ufokirjatkin pitäisi kuulema tehdä ilmaisiksi, ettei kirjoittajan motiivi vain tarkoituksella tai sivutuotteena ole raha. Roswellinkin tapahtumat tapahtui skeptisen arvion mukaan siksi, että saadaan alueelle perustettua ufokahvila jossa kahvi ja piirakat ei ole ilmaisia.

        Rahan vastaanottaminen ja rahaa vastaan työnteko tekee kuulema ufohullusta epärehellisen.

        Samaten esimerkiksi BBC:n ufouutinen muuttuu matkanvarrella jollakin kumman mekanismilla ufohömpäksi, jos se esitetään YouTubessa.

        Näkijöitä on erilaisia ihan niinkuin muutkin ihmiset ovat erilaisia, vaikka tekisivät samaa duunia. Jotkut on aivan huuhaata, jotkut osaa esittää olevansa hyviä mutta ovat silti huuhaata ja sitten on niitä joilla on oikeasti jokin kyky ja taito.

        Esimerkkinä kerron kaverin mielisairaasta mummosta joka oli aikoinaan meinannut kuolla onnettomuudesta johtuvaan verenvuotoon ja aivonsa olivat vaurioituneet. Muuttivat toiselta puolelta Suomea meidän kylään ja ostivat vanhan maatilan. Eivät tunteneet ketään alueelta ennestään.
        Höperö mummo alkoi nähdä tilan ja talon entisiä tapahtumia ja ihmisiä ja selosti niitä taukoamatta. Hän tiesi tilalla aikoinaan olleiden hevosten, lasten ja aikuisten nimet ja kertoi mitä he tekevät siellä paraikaa.
        Tilalla oli tapahtunut noin 50 vuotta aiemmin pari tragediaakin ja mummo näki nekin. Se oli selkäpiitä karmivaa. Olin yhden yön kaverin vieraana ja talossa kummitteli, mutta ei siitä sen enempää.

        Minun luonani kävi avaruusvieras tai henki noin 2002 yöllä. Sillä oli varsin erikoinen ulkoinen olemus, mutta siitäkin toisen kerran. Olen sen joskus täälläkin kertonut.


      • korkkasitkojo
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Markkinataloudessa elettäessä saattaa joo tulla jossakin vaiheessa nälkä jos tekee ilmaisia töitä.

        Ufokirjatkin pitäisi kuulema tehdä ilmaisiksi, ettei kirjoittajan motiivi vain tarkoituksella tai sivutuotteena ole raha. Roswellinkin tapahtumat tapahtui skeptisen arvion mukaan siksi, että saadaan alueelle perustettua ufokahvila jossa kahvi ja piirakat ei ole ilmaisia.

        Rahan vastaanottaminen ja rahaa vastaan työnteko tekee kuulema ufohullusta epärehellisen.

        Samaten esimerkiksi BBC:n ufouutinen muuttuu matkanvarrella jollakin kumman mekanismilla ufohömpäksi, jos se esitetään YouTubessa.

        Näkijöitä on erilaisia ihan niinkuin muutkin ihmiset ovat erilaisia, vaikka tekisivät samaa duunia. Jotkut on aivan huuhaata, jotkut osaa esittää olevansa hyviä mutta ovat silti huuhaata ja sitten on niitä joilla on oikeasti jokin kyky ja taito.

        Esimerkkinä kerron kaverin mielisairaasta mummosta joka oli aikoinaan meinannut kuolla onnettomuudesta johtuvaan verenvuotoon ja aivonsa olivat vaurioituneet. Muuttivat toiselta puolelta Suomea meidän kylään ja ostivat vanhan maatilan. Eivät tunteneet ketään alueelta ennestään.
        Höperö mummo alkoi nähdä tilan ja talon entisiä tapahtumia ja ihmisiä ja selosti niitä taukoamatta. Hän tiesi tilalla aikoinaan olleiden hevosten, lasten ja aikuisten nimet ja kertoi mitä he tekevät siellä paraikaa.
        Tilalla oli tapahtunut noin 50 vuotta aiemmin pari tragediaakin ja mummo näki nekin. Se oli selkäpiitä karmivaa. Olin yhden yön kaverin vieraana ja talossa kummitteli, mutta ei siitä sen enempää.

        Minun luonani kävi avaruusvieras tai henki noin 2002 yöllä. Sillä oli varsin erikoinen ulkoinen olemus, mutta siitäkin toisen kerran. Olen sen joskus täälläkin kertonut.

        Olet sekaisin kuin seinäkello. Henkiä ja kummituksia, olet oikea monialahörhö.

        "Tilalla oli tapahtunut noin 50 vuotta aiemmin pari tragediaakin ja mummo näki nekin."

        Joo, toki mennyttä on helppo "nähdä", vaan kukaan ei ole koeolosuhteissa kyennyt ennustamaan tulevaa.


      • luikuriapukkaa

        "Minun luonani kävi avaruusvieras tai henki noin 2002 yöllä."

        Noin 2002 yöllä? Luulisi noin merkittävän tapauksen muistavan päivälleen.


      • luikuriapukkaa kirjoitti:

        "Minun luonani kävi avaruusvieras tai henki noin 2002 yöllä."

        Noin 2002 yöllä? Luulisi noin merkittävän tapauksen muistavan päivälleen.

        En laittanut päiväystä ylös. Se oli talviaikaa. Kyseessä saattoi olla unihalvaus, mutta kolmesta syystä se saattoi olla muutakin.

        Urheilin siihen aikaan runsaasti ja valtaisien työkiireiden vuoksi oli stressiäkin. Niskat olivat jumissa ja heräilin usein öisin. Olin saanut aivotärähdyksen kaiken lisäksi pari viikkoa aiemmin ja se poiki erikoisia vaivoja.

        Heräsin yöllä hieromaan jumissa olevaa niskaani ja nousin istualteen sängyssä. Vaimo nukkui sikeästi vieressä ja vain örähteli kun pyysin häntä hieromaan niskaani. Olin lievässä sekavuustilassa, mutta ilman päihteitä.

        Yhtäkkiä makuuhuoneemme lasiovien läpi alkoi kajastaa valoa ja hetken päästä sieltä ilmestyi näkyviin titaaninharmaa kiiltäväpintainen lasipallo, joka oli rytkypallon muotoinen ja poikittain. Sen päälle pallo heijasti ikäänkuin hiukset tai hatun ja alle ikäänkuin valkoisen harsomekon. En ollut nähnyt sellaista edes elokuvissa aiemmin.

        En pelännyt mutta olin jännittynyt. Pallukka tuli muina miehinä oven läpi ja siirtyi viereeni. Siinä oli samanlainen tuoksu kuin ukkosen ja sateen jälkeen ulkona. Siitä sai sanattomasti käsityksen että se oli minulle tuttu joka oli huolissaan voinnistani. Laitoin silmät kiinni kun käsi tai jokin kädeltä tuntuva tuli otsalleni lämpimänä ja värisi.

        Otettuaan käden pois otsaltani "orbi" tai mikä se olikaan kertoi minulle telepaattisesti että ei minulla ole mitään hätää. Kertoi vähän muutakin, mutta en viitsi sitä sanoa etten anna siitä skeptisiin herjoihin lisää polttoainetta samalla.

        Poistuttuaan tuli käsittämätön rauha, niskani ei ollut enää jumissa ja oudot kohtaukset olivat poissa pysyvästi.

        En todellakaan tiedä oliko se totta vai ei, mutta noin se tarkalleen tapahtui. Hyvä että tapahtui. Vaimoni (ex) on sen verran säikkyä sorttia etten koskaan ole kertonut tätä hänelle.

        En ollut kertonut tätä kellekään muullekaan tuossa ennen 2010 vuotta. Silloin luin sattumoisin kahdesta eri tapauksesta, joiden tapahtumakuvaus ja kuvaus "orbista" oli täysin identtinen. Siitä sain lisää pontta siihen että totta se oli.

        Tervetuloa vaan uudestaankin! Jos spekuloisin hieman sen alkuperää vielä, niin se saattaisi olla sukulaiseni tulevaisuudesta, joka oli ottanut koneellisen muodon käydessään jelppimässä esi-isäänsä. Mene ja tiedä.


      • dream.on.dreaming.on
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        En laittanut päiväystä ylös. Se oli talviaikaa. Kyseessä saattoi olla unihalvaus, mutta kolmesta syystä se saattoi olla muutakin.

        Urheilin siihen aikaan runsaasti ja valtaisien työkiireiden vuoksi oli stressiäkin. Niskat olivat jumissa ja heräilin usein öisin. Olin saanut aivotärähdyksen kaiken lisäksi pari viikkoa aiemmin ja se poiki erikoisia vaivoja.

        Heräsin yöllä hieromaan jumissa olevaa niskaani ja nousin istualteen sängyssä. Vaimo nukkui sikeästi vieressä ja vain örähteli kun pyysin häntä hieromaan niskaani. Olin lievässä sekavuustilassa, mutta ilman päihteitä.

        Yhtäkkiä makuuhuoneemme lasiovien läpi alkoi kajastaa valoa ja hetken päästä sieltä ilmestyi näkyviin titaaninharmaa kiiltäväpintainen lasipallo, joka oli rytkypallon muotoinen ja poikittain. Sen päälle pallo heijasti ikäänkuin hiukset tai hatun ja alle ikäänkuin valkoisen harsomekon. En ollut nähnyt sellaista edes elokuvissa aiemmin.

        En pelännyt mutta olin jännittynyt. Pallukka tuli muina miehinä oven läpi ja siirtyi viereeni. Siinä oli samanlainen tuoksu kuin ukkosen ja sateen jälkeen ulkona. Siitä sai sanattomasti käsityksen että se oli minulle tuttu joka oli huolissaan voinnistani. Laitoin silmät kiinni kun käsi tai jokin kädeltä tuntuva tuli otsalleni lämpimänä ja värisi.

        Otettuaan käden pois otsaltani "orbi" tai mikä se olikaan kertoi minulle telepaattisesti että ei minulla ole mitään hätää. Kertoi vähän muutakin, mutta en viitsi sitä sanoa etten anna siitä skeptisiin herjoihin lisää polttoainetta samalla.

        Poistuttuaan tuli käsittämätön rauha, niskani ei ollut enää jumissa ja oudot kohtaukset olivat poissa pysyvästi.

        En todellakaan tiedä oliko se totta vai ei, mutta noin se tarkalleen tapahtui. Hyvä että tapahtui. Vaimoni (ex) on sen verran säikkyä sorttia etten koskaan ole kertonut tätä hänelle.

        En ollut kertonut tätä kellekään muullekaan tuossa ennen 2010 vuotta. Silloin luin sattumoisin kahdesta eri tapauksesta, joiden tapahtumakuvaus ja kuvaus "orbista" oli täysin identtinen. Siitä sain lisää pontta siihen että totta se oli.

        Tervetuloa vaan uudestaankin! Jos spekuloisin hieman sen alkuperää vielä, niin se saattaisi olla sukulaiseni tulevaisuudesta, joka oli ottanut koneellisen muodon käydessään jelppimässä esi-isäänsä. Mene ja tiedä.

        Ihan kiva uni, ja kertomasi aivotärähdys saattoi antaa omat mausteensa prosessorisi tajunnallesi luomaan leffaan.


      • dream.on.dreaming.on kirjoitti:

        Ihan kiva uni, ja kertomasi aivotärähdys saattoi antaa omat mausteensa prosessorisi tajunnallesi luomaan leffaan.

        Voipi olla, mutta noin se siltikin meni ja hyvä että meni. Ulkopuolisen selityksillä ei hirveästi ole painoarvoa.


      • dream.on.dreaming.on
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Voipi olla, mutta noin se siltikin meni ja hyvä että meni. Ulkopuolisen selityksillä ei hirveästi ole painoarvoa.

        No eipä sinunkaan selityksillä ole sen enempää painoarvoa muille. Toiveikkuus kokea yliluonnollisia fantasiaan taipuvaisen persoonallisuuden kera näyttää ohittavan ne tosiasiat että jo niskan lihasten jumittuminen saattaa aiheuttaa jopa verenkiertohäiriöitä aivoissa, aivotärähdyksen jälkitiloista nyt puhumattakaan, joten näiden asioiden ollessa vaikuttamassa uni- valve- tai näiden välitiloihin, on mikään paranormaali ilmiö kirjaimellisesti kaukaa haettu.


      • Onko kuvittelu totuutta oikeaa? Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus vai Pieksämäen asemalla blues. Blues.

        Tuotakin sopii pohtia. Kokemus on kokemus. Tapahtui se unessa tai hereillä.


      • dream.on.dreaming.on
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Onko kuvittelu totuutta oikeaa? Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus vai Pieksämäen asemalla blues. Blues.

        Tuotakin sopii pohtia. Kokemus on kokemus. Tapahtui se unessa tai hereillä.

        Kokemus voi toki olla todennettavaa todellisuutta (lyö vasaralla peukaloon ja koe se ja sen jälkitila) tai fantasiaa (lyö vasaralla peukaloon ja fantasian mentyä ohi peukalosi on koskematon).


      • Auts
        dream.on.dreaming.on kirjoitti:

        Kokemus voi toki olla todennettavaa todellisuutta (lyö vasaralla peukaloon ja koe se ja sen jälkitila) tai fantasiaa (lyö vasaralla peukaloon ja fantasian mentyä ohi peukalosi on koskematon).

        No perskules! Tuota pitää kokeilla!


      • JokuMikä
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Onko kuvittelu totuutta oikeaa? Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus vai Pieksämäen asemalla blues. Blues.

        Tuotakin sopii pohtia. Kokemus on kokemus. Tapahtui se unessa tai hereillä.

        Kummitusjutut on yllättävän yleisiä. Niistä vaan ei monet halua puhua. Eräs nainen kertoi juuri että heidän kaikille sisaruksille ja lapsilleen on ilmestynyt hoikka lierihattupäinen mies lapsesta saakka silloin tällöin. Pukeutunut siten kuin 100 vuotta sitten miehet pukeutui Suomessa. Tuorein tapaus oli kun 7 vuotias tyttö kertoi äidilleen että hänellä on uusi kaveri jonka nimen kertoi olevan Joku. Äiti oli kauhuissaan kun lapsi kertoi Jokun ulkonön. Se oli se sama mies joka oli ilmestynyt äidille ja kaikille sisaruksille. Joku asuu ilmeisesti vanhassa taulussa. Seinälle laitettuna se taulu heiluu ja "pullistelee" vaikka ei ole ilmavirtaa tai mitään sellaista joka sitä liikuttaisi. Nykyään taulu on kellarissa muta Joku silti vierailee edelleen.


      • lentäväkummitus
        JokuMikä kirjoitti:

        Kummitusjutut on yllättävän yleisiä. Niistä vaan ei monet halua puhua. Eräs nainen kertoi juuri että heidän kaikille sisaruksille ja lapsilleen on ilmestynyt hoikka lierihattupäinen mies lapsesta saakka silloin tällöin. Pukeutunut siten kuin 100 vuotta sitten miehet pukeutui Suomessa. Tuorein tapaus oli kun 7 vuotias tyttö kertoi äidilleen että hänellä on uusi kaveri jonka nimen kertoi olevan Joku. Äiti oli kauhuissaan kun lapsi kertoi Jokun ulkonön. Se oli se sama mies joka oli ilmestynyt äidille ja kaikille sisaruksille. Joku asuu ilmeisesti vanhassa taulussa. Seinälle laitettuna se taulu heiluu ja "pullistelee" vaikka ei ole ilmavirtaa tai mitään sellaista joka sitä liikuttaisi. Nykyään taulu on kellarissa muta Joku silti vierailee edelleen.

        Kummajaiset voi asua ihmisessä tai esineessä. Kun se ihminen tai esine poistuu rakennuksesta, niin kummittelu loppuu. Yhden pudonneen matkustajakoneen osia käytettiin varaosina toisiin koneisiin. Niissä koneissa alkoi ihmiset näkemään perämiehen ja kapteenin hahmot jotka pyysivät anteeksi onnettomuutta ja sanoivat että ei koskaan enää saa tapahtua vastaavaa. Kummitukset häipyi kun osat poistettiin.
        Lento 401
        http://ghostsnghouls.com/2012/06/25/haunted-planes/


      • tuttutapahtuma

        Tämä hyvin tunnettu lento oli Easter Air Linesin lento 401,ja onnettomuus tapahtui 29.joulukuuta 1972.Tapahtumasta on tehty myös elokuva vuonna 1978 nimeltään Kummitus lennolla 401.Suomessa tämä elokuva esitettiin televisiossa 1980-luvun puolen välin paikkeilla jolloin tallensin sen VHS:lle.Eli tämä lento 401 on alusta lähtien ollut maailmalla hyvin tunnettu tapaus.


      • Ervari
        tuttutapahtuma kirjoitti:

        Tämä hyvin tunnettu lento oli Easter Air Linesin lento 401,ja onnettomuus tapahtui 29.joulukuuta 1972.Tapahtumasta on tehty myös elokuva vuonna 1978 nimeltään Kummitus lennolla 401.Suomessa tämä elokuva esitettiin televisiossa 1980-luvun puolen välin paikkeilla jolloin tallensin sen VHS:lle.Eli tämä lento 401 on alusta lähtien ollut maailmalla hyvin tunnettu tapaus.

        Löytyy piratebaystäkin ko leffa. Vuosi sitten katselin.


      • 401
        Ervari kirjoitti:

        Löytyy piratebaystäkin ko leffa. Vuosi sitten katselin.

        Olen jo pitkään halunnut katsoa kyseisen leffan joten kiitti vinkistä.


      • JuuTuuppi
        401 kirjoitti:

        Olen jo pitkään halunnut katsoa kyseisen leffan joten kiitti vinkistä.

        Tämä elokuva löytyy myös YouTubesta.Hakusanaksi riittää Lento 401.


    • 97869785

      Aloittajalle: Älä ota enempää. Pikku-ukkoja jo näet.

      • Sänkilääri

        Ovatkohan ne pikku-ukot sellaisia metrikakskyt pitkiä,harmaita,suurilmäisiä ja länkisäärisiä ukkeleita?


      • S.Aletti
        Sänkilääri kirjoitti:

        Ovatkohan ne pikku-ukot sellaisia metrikakskyt pitkiä,harmaita,suurilmäisiä ja länkisäärisiä ukkeleita?

        Ei kun ne ovat pieniä,noin 90 senttisiä vihreitä miehiä joilla on pitkä naama ja rumat kuteet.


      • Kyyryssä
        S.Aletti kirjoitti:

        Ei kun ne ovat pieniä,noin 90 senttisiä vihreitä miehiä joilla on pitkä naama ja rumat kuteet.

        Hörhöjen mukaan on olemassa myös pohjanmiehiä eli Nordiggeja.

        Tai jotain siihen suuntaan.Niillä on kuulemma pitkät vaaleat hiukset ja niiden pituus on kak's ja kymmenen kyykyssä.

        On ne aika pitkiä joten on paree varoa kun tulee ovesta sisään.Muuten voin nupissa kolahtaa.


      • OliRadiossa

        Ufoguru Juhan af Grannin mukaan harmaat haisevat todella pahalle, "kuin vanha lahna" kuulemma.


      • Pagieniahyssi
        OliRadiossa kirjoitti:

        Ufoguru Juhan af Grannin mukaan harmaat haisevat todella pahalle, "kuin vanha lahna" kuulemma.

        Jos suuri ufoguru JAG on sanonut,että harmaat haisevat tosi pahalle,niin silloin asian täytyy olla jämptisti niin.Aikookohan JAG muuten opettaa harmaille hygieniaa?


      • Eno.Le-Robot
        Pagieniahyssi kirjoitti:

        Jos suuri ufoguru JAG on sanonut,että harmaat haisevat tosi pahalle,niin silloin asian täytyy olla jämptisti niin.Aikookohan JAG muuten opettaa harmaille hygieniaa?

        Hyyver pääver!

        Alieneille täytyisi myydä Rexonaa. Siten olisi tilaa vielä yhdelle kuten mainoslause aikanaan sanoi, joten joku aikamiespoika mahtuisi mukaan paluumatkalle.


      • punahousuvalkoparta
        Pagieniahyssi kirjoitti:

        Jos suuri ufoguru JAG on sanonut,että harmaat haisevat tosi pahalle,niin silloin asian täytyy olla jämptisti niin.Aikookohan JAG muuten opettaa harmaille hygieniaa?

        Juhan af:han on tiettävästi jonkinlainen Suursmurffi jossakin Looshissa joten sanojaan älkööt epäilkö.


      • Muufriirari
        punahousuvalkoparta kirjoitti:

        Juhan af:han on tiettävästi jonkinlainen Suursmurffi jossakin Looshissa joten sanojaan älkööt epäilkö.

        Totta turiset koska vuonna 2013 Hymy-lehti julkaisi listan Suomen kaikista Loosheista ja friimuurareista.Sillä listalla oli myös JAG,eli hänkin on friimuurari.


      • Halluminaatti

        Ei kai hän kuulu Illuihin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe